Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Blogy

Pro přidání blogu zašlete jeho webovou adresu na redakce@behej.com. Blog či stránky musí používat technologii RSS/Atom a jejich obsah by se neměl příliš odchylovat od sportovního tématu.

1000 Miles Adventure 2019, den #6 – Jak se mi roztočily nohy

Na druhém checkpointu panoval ráno čilý ruch. Ostatní závodníci spánek oželeli a vyrazili krátce po páté. Však oni se uženou… Ranní šrumec mě vzbudil, takže jsem se začal připravovat dávno před budíčkem. Kromě klasickéh...

Zápisky z výstupu

Tomáš Petreček | 25.7.2019

Jsme zpět. Konečně pořádný odpočinek „doma“ – v základním táboře pod K2. Myšlenky mám pořád ještě upřeny k výstupu, vrací... The post Zápisky...

Vrchol se nekoná, počasí rozhodlo za nás

Deset hodin šlapání do C4 z naší poslední zastávky nám dalo pořádně zabrat. Všechno už tady jde hrozně pomalu…Je tu... The post Vr...

Čekáme v C3

Tomáš Petreček | 25.7.2019

Silný vítr během noci ještě nabral na intenzitě a ráno přišla zpráva, že shodil lavinu v klíčovém místě hřebene nad... The post Čekáme v C3 appeared first ...

Výstup zahájen

16/7 v noci vyrážíme! Base camp od vrcholu dělí výška přes tři kilometry, kterou se před námi podařilo vystoupat teprve... The post Výstup zahájen appeared f...

Život v base campu

Tomáš Petreček | 25.7.2019

Po našem prvním aklimatizačním výstupu, když jsme sestoupili z druhého výškového tábora zpátky do bejzu, následoval již tradiční obřad, kterému... The post

Členové klubu díl 31. – OTMAR POSPÍŠIL

MK SEITL | 25.7.2019

Otmar Pospíšil bydlí v Ostravě Porubě na ulici s velkou koncentrací členů našeho oddílu. A tak ani nebylo jiné volby, než aby v září roku 2018 po nabídce našeho předsedy vstoupil do našich řad. Od té doby je v klubových barv

Bohemka 2019

Bježíš | 24.7.2019

E1 Klasika Beryho pokyny hovořily nekompromisní řečí, hořkým povzdechem nad rozdílnými startovními poplatky pro tuzemské a zahraniční závodníky alá cizinec není našinec, mi také ztuhl úsměv na rtech, když jsem mezi stavitelama n...

1000 Miles Adventure 2019, den #5 – Jak jsem jezdil jako invalida

Ráno byla neskutečná zima. Kam odešlo léto? Podle teploměru nějakých 8 °C, ale pocitově na úrovní zoufalství. Chvíli jsme na sebe jen dívali a nedokázali se ze spacáků vyhrabat. Nakonec jsme ale zatnuli zuby a oblékli se. Jeliko...

1000 Miles Adventure 2019, den #4 – Jak jsem překonal všechny vrchy

. V Gápelu nás spalo snad 10 a s úderem šesté hodiny jsme se vydali překonávat další mílařské kilometry. Ráno bylo chladno, jen okolo 10 °C, a navíc jsme prvních 20 minut jen sjížděli dolů po asfaltce. Horké letní poč...

Horst Fuchs triatlonu

Run & Read | 21.7.2019

Rich Roll HLEDÁNÍ ULTRA Pokud sledujete nějak víc triatlon, jméno Rich Roll vám určitě nebude neznámý. Pokud, tak jako já, triatlonisty sice obdivujete, nicméně z takový dálky, že jednotlivý obličeje nerozeznáte, budete k je...

ING Night Marathon Luxembourg 2017

Run the World CZ | 21.7.2019

Lucemburk očima a nohama Pavla P. Další zemí na mém putování za evropskými maratonskými skalpy je Lucembursko. Opět vyrážím autem a cestu přes celé Německo až do této malinké země někde mezi Německem, Francií a Belgií. Po něm...

New York City Marathon 2014 : Pavel a jeho pohled zpátky do minulosti na jeho první „World Marathon

Na jaře 2014 jsem se pomalu připravoval na nadcházející sezonu a maraton v Praze. Ten rok bylo mým cílem absolvovat seriály RunCzech a Run Tour. Oba jsem absolvoval kompletní, ale nepředbíhejme. V tu dobu se objevila zpráva o mo...

SpaRun 2019

Marek Pleskač - Home | 21.7.2019

V loňském roce se mi na mém domácím závodě podařilo vylepšit osobní rekord o celou minutu na 25:07. Proto jsem letos při mé páté účasti v řadě nemohl mít jiný cíl, ne

Nalezené položky: 9308 První Předchozí | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | Další Poslední

Všechny blogy

http://kaera.webnode.cz/archive/news/ | https://svirda.cz | 12HonzaDe, 34HonzaBezi | 3COP | 9th Moon | ACES Team Karlovy Vary | Adrian Dovala | Aktuality - akdrnovice.eu | Barney Team | Běh se špatným koně(ce)m | běhat nás baví | Běhavej | BERANY DUC | BerkoviNaKolech | Bestíkovo orientační labužnictví | běžící mizerové | běžím metr za metrem | Běžím životem | Běžkyně v kuchyni | Bježíš | Blog – Carpathian runner | blog Craft CZ & SK | Blog nemusí mít "cool" název, aby byl skvělý. :) | Blog Tomáše Z. | BS TEAM | CCRally | ČAPS | deníček Ječmínka Máselníka | Do kopce z kopce | Dvanáct statečných | Fronéma běžící spící | Georgis Fasulis - Blog iDNES.cz | Gone4run - run - race - fun | Harryho blog | heathnotes | Hra na vlčí dech, na gazelí nohy | JA A BEH ??? HAHAHA | jiricipra.webnode.cz | jksjd | joggerka | johariin skromný blog | JUSTÍNA | Kam až mě nohy donesou... | Kancelářská krysa běhá | Kde vůle neschází, cesta se nachází. | klacky.cz | Koyamas family | Krkonošský setrvák (KRVÁK TÝM) | Lov maratonu a teď i Ironmana | MaK | MaloFatranská (MF50) | Máma v běhu | Mamky v pohybu | Marek Pleskač - Home | Martina's blog | martinfrei.webnode.cz | Michael Vanecek | Michal Činčiala – Ultramaratonec a překladatel | Michal Ozogan | Bikepacking & Racing | mikha-el | MK SEITL | Moja cesta k maratónu | Mountův obblog | Netreba to hrotit :) | Než to zapomenu | Novinky - dopohody9.webnode.cz | Pancha | pawlusxa.blogspot.com | Pefo | PepaTeam Frýdek-Místek | PIF08 | Po deseti letech znovu | Prostě běhám | PříBĚH životem | R V M | Richardovo | Run & Read | Run and dream | Run the World CZ | Run through a country (běh krajinou) | Run with Love | runner.cz - 365.dní v běhu | Running in the city.... | Running Vlado | RunPORG | RUNVEG.cz | savoir vivre | SK Svěrák | SLIM Team | Soňa Vnenčáková | Sportující VEFIS. | Sportuju abych (si u)žil...dan67 | Stále je kam běžet | Strejda Pupek | T-BIRDovo příležitostné psaní o běhání | Tatranská I (Beh na Slavkovský štít) | Tatranská II (Šelma Ultra) | Tomáš Petreček | Tučňák blog | ultra-mapo.webnode.cz | Ultrabeh.sk - od ultrabežcov, pre ultrabežcov. Beh, maratón a viac. | Ultrarunning - závody, tréninky, příprava | Ultrasport Sokolov | Utíkej mami utíkej | V běhu myšlenek | Vl001 blog | VRC - Výtoň Running | Všechny články - 42195-dobyti-raje.webnode.cz | Všechny články - paveldymak.webnode.cz | Všechny články - ultravlasta.webnode.cz | Wittyho svět | Závody a pochody - dopohody9.webnode.cz | Zpravodajství | Zuzana Kocumová - Blog iDNES.cz | Zuzana Kocumová - Blog iDNES.cz | Žaky ultratrail | Život mezi překážkami |