Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

VÝZVA VLÁDĚ ČR: Za zdravé Česko

VÝZVA VLÁDĚ ČR: Za zdravé Česko
foto: Běhej lesy

tisková zpráva | 24.04.2020 | přečteno: 4677×

Vážený pane premiére, paní ministryně, páni ministři, vážení členové Ústředního krizového štábu, obracíme se na Vás jménem pořadatelů sportovních akcí, které jsou zaměřeny na širokou aktivní veřejnost a celoročně se jich účastní více než 1.200.000 spor­tovců, sportovních nadšenců, a to průřezově věkovými kategoriemi včetně velkého počtu dětí. K VÝZVĚ SE MŮŽETE PŘIPOJIT JAKO JEDNOTLIVCI I SUBJEKTY

Primárním posláním nás pořadatelů je dlouhodobě přinášet lidem příležitost radovat se z pohybu na čerstvém vzduchu. A zároveň, což je za současných podmínek zejména důležité, je dlouhodobě motivovat k péči o své fyzické zdraví, kondici těla, výkonnosti a duševní pohody.

DOSTALI JSME SE DO SLOŽITÉ SITUACE

Vládní rozhodnutí tuto činnost – v době startu klíčové sezóny – naprosto zastavit, přivedlo mnoho z nás do velmi složité situace:

ekonomické nesnáze našich spolků a firem

vypořádání přesunutí či zrušení našich závodů směrem k zaplaceným startovným a partnerům nutnost redukovat počty interních, či externích spolupracovníků

opět vyřizovat s municipalitami a dotčenými organizacemi povolení pro náhradní termín

Ekonomické problémy se bude velká většina z nás snažit vyřešit vlastní obětavostí, akceptací skromnějších podmínek, a to možná i s pomocí vládních kompenzačních programů, ačkoli ty na spolkový život nemyslí. Ale to nejde vydržet dlouho. Hrozí v mnoha případech ukončení této činnosti.

NAŠE NEČINNOST ZPŮSOBUJE DRUHOTNÝ ÚTLUM EKONOMICKÝCH AKTIVIT

Důsledkem zákazu pořádání venkovních sportovních akcí trpí celý dodavatelský řetězec na ně navázaných. Ať už jde o produkční společnosti, pořadatelský personál, měřící technologie, materiální zajištění zázemí a tras, sportovní oděvní průmysl, dopravci, audio-foto dodavatelé, výrobci cen a medailí, potravinářský průmysl, stanaři, zdravotníci, apod. V neposlední řadě jde i provozovatele ubytovacích a stravovacích zařízení.

POTŘEBUJEME ZNÁT PLÁNY

Velmi oceňujeme, že Vláda ČR zveřejnila načasování postupného uvolňování bezpečnostních opatření. Jeho časová osa ale končí povolením akcí do 50 osob k 8.6. Věříme, že opomenutí venkovních sportovních akcí není záměrem. Pro plánování a komunikaci s účastníky akcí potřebujeme znát plány vlády na uvolnění venkovních sportovních akcí. Rozumíme tomu, že bude v závislosti na vývoji epidemiologické situace.

POTŘEBUJEME OBRATEM UMOŽNIT ORGANIZOVAT AKCE VE PROSPĚCH NAŠÍ SPOLEČNOSTI

Proto Vás žádáme, abyste nám umožnili pořádat venkovní závody, které mají naprosto jednoznačně pozitivní vliv na zdraví společnosti, jsou celoroční motivací pro pravidelný pohyb. Věnují se jim lidé, kteří jsou mimo rizikovou skupinu – jsou fit a konečně dokážeme ve venkovním prostředí, pomocí hygienických a organizačních kroků, efektivně regulovat sociální kontakt a přijmout účinná opatření k minimalizaci rizik šíření nákazy.

Proč jsme přesvědčeni, že u našich projektů to je možné:

jsme připraveni obratem zareagovat a naše akce se budou řídit hygienickými pravidly pro sportovní akce (viz níže)

s námi sportují lidé, kteří nepatří do rizikové skupiny

dokážeme, v době potřebné, řídit průběh akcí s určitým omezením kontaktů mezi jednotlivými účastníky

společnost potřebuje motivaci k pohybu, zvyšuje tím svoje zdraví, kondici, tedy imunitu nepatříme do kategorie pořadatelů sportovních akcí, kde jsou stovky a tisíce neaktivních fanoušků, kteří sedí vedle sebe i několik hodin (fotbal, hokej)

naše akce pořádáme ve venkovních prostorách, často trasy vedou v přírodě s minimálním rizikem nákazy. (v hobbymarketech a na trzích se často pohybuje daleko více lidí než na našich závodech)

tímto povolením zachráníte významnou část sportu, která do této chvíle státní rozpočet nikterak nezatěžuje, a naopak je důležitým pomocníkem celého sportovního a současně zdravotního systému.

ŽÁDÁME VÁS TEDY O POVOLENÍ ORGANIZACE SPORTOVNÍCH AKCÍ PRO AKTIVNÍ VEŘEJNOST A TO ZA DODRŽOVÁNÍ ZVÝŠENÝCH HYGIENICKÝCH PRAVIDEL, A TO NEJPOZDĚJI OD 15. 6. 2020.​


!!!CHCI PŘIPOJIT SVŮJ PODPIS!!!


Tuto výzvu může podepsat kdokoliv, nezávisle na věku či místě bydliště. Vyplněním a Odesláním formuláře prohlašujete, že jste se seznámil/-la s našími Zásadami ochrany osobních údajů a souhlasíte s nimi.

PROČ BY TO MĚL PODEPSAT BĚŽEC / CYKLISTA – SPORTOVEC?

Potřebuji motivaci pro pravidelný trénink

Chci vést k pravidelnému sportovní i svoji rodinu, se kterou objíždíme závody

Zážitky a zkušenosti ze závodů mě motivují k lepšímu sportování

Chci prodat trénink a porovnat svojí výkonnost s ostatními amatérskými sportovci

Chybí mi bezpečný sociální kontakt s podobně naladěnými lidmi

PROČ BY TO MĚL PODEPSAT ORGANIZÁTOR?

Za léta pořádání jsme vybudovali fungující organizaci, kterou nevíme, jestli v současné nejistotě budeme s to finančně udržet

Na závody máme přihlášené stovky, či tisíce nadšených amatérských sportovců. Odkládáme, pídíme se po informacích a potřebujeme jim dát vědět jaký plán dále.

Máme partnery – často také procházející těžkým ekonomickým obdobím – kteří naší pořadatelskou činnost pro volnočasové sportovce podporují. Jsou pro ekonomickou udržitelnost pořádání akcí zásadní. Nemáme pro ně plán.

Současné opatření mohou ve svém důsledku vést k zániku dlouhá léta budovaných sportovních akcí a ke snížení sportování obyvatel.

PROČ BY TO MĚL PODEPSAT DODAVATEL?

Desítky procent našeho ročního obratu tvoří služby pořadatelům venkovních sportovních akcí, které jsou v důsledku vládních opatření zakázané. Potřebujeme vědět jak plánovat budoucnost našich firem.

Výpadek sportovních akcí představuje vážnou hrozbu pro obchodní směřování naší firmy, či dokonce pro její samotnou existenci.

ZA INICIATIVU ZA ZDRAVÉ ČESKO

Za touto iniciativou stojí zkušení organizátoři sportovních akcí pro aktivní veřejnost (od malých až po velké), přes spolky, obecně prospěšné organizace až po obchodní společnosti.

Author Pražská padesátka

Author Šela Marathon

Bedřichovský bastard

Běh Dobrého Draka

Běhej lesy

Běhej.com

Běh republiky

Bobolopet

Cardiolab

Čertovskej ultratrail

Česká asociace překážkových sportů

ČT Author Cup

Event media

Gladiator race

Hornettlon.cz

Christmas Run

Ještěd Skyrace

Jizerská, o.p.s.

Jizerská 50

Johnny Servis

Kayak Beach

Livebros

Milada Tour

Mimoňští Sršni z.s.

Mistrovství světa v orientačním běhu 2021

MTB Trilogy

Neon Run

Night Run

Noční triatlon

NoMen Run, z.s.

Prohěhni.se

Raul

Running2.cz

RunTour

Seven Days Agency

Silesia bike marahton

Silvini Madhus team

SimplyRelax, s.r.o.

Ski Fanatic

Ski klub Jizerská 50

Skiroll classics

Skitour klub

Sokol Čertovka

Sportvisio

Škoda Fit půlmaraton

TKF

Tour de Ralsko

Tři pro zdraví, z.s.

Vaše liga

Vltava Run 2020, s.r.o.

Winter Run

V případě, že chcete přidat Váš spolek, klub či společnost, kontaktujte nás na emailu info@zazdravecesko.cz.

HYGIENICKÁ PRAVIDLA PRO POŘÁDÁNÍ SPORTOVNÍCH AKCÍ

Dezinfekce k dispozici na všech klíčových místech (vstup do zázemí závodu, registrace, toalety, mycí žlaby, občerstvovací stanice atd.)

Zrušení společných šaten a výzva “Převlékni se u auta – minimalizuj kontakt”

Roušky a rukavice pro veškerý personál, který přijde do styku se závodníky (úschovna, výdej startovních čísel, občerstvovací stanice, promotéři promostánky)

Non-stop průběžná dezinfekce (toalety, mycí žlaby, registrace)

Jednorázová čipová technologie

Zrušení hromadného vyhlašování výsledků – vše online

Doporučení pro běžce nosit zakrytý nos a ústa po celou dobu

Komentáře (Celkem 65)

Nalezené položky: 55 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední

tiskovazprava muž 24.04.2020 11:58:20

Vážený pane premiére, paní ministryně, páni ministři, vážení členové Ústředního krizového štábu, obracíme se na Vás jménem pořadatelů sportovních akcí, které jsou zaměřeny na širokou aktivní veřejnost a celoročně se jich účastní více než 1.200.000 spor­tovců, sportovních nadšenců, a to průřezově věkovými kategoriemi včetně velkého počtu dětí. K VÝZVĚ SE MŮŽETE PŘIPOJIT JAKO JEDNOTLIVCI I SUBJEKTY
Odkaz na článek

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 24.04.2020 13:57:05

Tak že by fakt někdo zamýšlel ustanovit české rekordy v disciplíně běhu s rouškou? :-)

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 25.04.2020 11:03:04

Argumenty proč by petici měl podepsat běžec, cyklista, atd… jsou pro mě méně pochopitelné. V okruhu svých známých registuji v posledních týdnech zvýšenou motivaci ke sportování a díky ní i zlepšující se výkony. Lehce porovnatelne pomocí sociálních sítí i bez závodů… Ale asi se pohybuji v jiné bubline denně sportujicich… Pokud někomu chybí medaile, účastnické tričko a selfie v novém outfitu tak to se sportem nemá mnoho společného. Motivaci organizátorů naopak chápu, ale je otázkou zda tímto podlezavym apelem na vládu vedenou trestně stihanym agentem StB něčeho dosáhnou…

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 25.04.2020 11:05:19

>> milan, 25. 04. 2020 11:03:04

Navíc, vláda to pak může přece jen povolit, ale s tou povinností mít roušky i při závodu, a argumentovat, že to běžci přece tak chtěli.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 25.04.2020 11:53:08

>> Petr Kaňovský, 25. 04. 2020 11:05:19 …roušky i při závodu…

Doporuceni mit rousku treba i pri „prekazkovem“ (= spartan, gladiator atp) zavode vedenem obcas i vodou/blatem?

BTW, kdyby jim opravdu slo o zamezeni zbytecnych soc. kontaktu mezi sportovci, nemeli by vlade radeji slibovat ruseni soubeznych, bezce IMHO spis obtezujicich reklamne-prodejnich akci typu Marathon Expo, což je největší sportovní veletrh v ČR ;-) ?

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 25.04.2020 12:35:56

>> jm1, 25. 04. 2020 11:53:08

Naprosto souhlasím. Číslo by klidně mohli poslat poštou a neobtěžovat ani s povnností procházet těmito expo stánky.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

10 km: 0:38:51 (2022)
půlmaraton: 1:52:14 (2018)

MIKR muž 25.04.2020 19:12:34

>> turekm, 25. 04. 2020 13:51:37

A to co je úchylný a co už si člověk může dát na Stravu to prosímtě určuješ ty, nebo je na to nějakej předpis?

Jsem začátečník, tak se ptam…

avatar

Celkem 27865 km
Minulý měsíc 206 km
10 km: 0:40:09 (2017)
půlmaraton: 1:29:49 (2017)
maraton: 3:09:56 (2016)

mates111 muž 25.04.2020 20:15:45

No když se podívám na seznam závodů, které výzvu podpořily, tak zde vidím dost velké rozdíly. Na jednu stranu jsou tu vysloveně městské závody s minimálně stovkami (možná i tisíci) závodníků a naproti tomu jsou zde ultraběhy, kde se běžci mohou potkat tak možná na startu. Zároveň jsou tu seriály závodů s milionovými rozpočty a naproti tomu jsou tu pouťáky s rozpočty v řádku nižších desítek tisíc. Domnívám se, že i při povolování závodů je třeba postupovat odlišně, protože se porovnává neporovnatelné. Na druhou stranu chápu, že např. při porovnání s hypermarkety, trhy apod. vypadá zákaz pořádání závodů dost nepatřičně.

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 25.04.2020 20:47:55

>> mates111, 25. 04. 2020 20:15:45

V hypermarketu ale s nikým nejsem v kontaktu delší dobu, ale třeba při čekání v koridoru na RunCzech se tomu nelze vyhnout.

>> turekm, 25. 04. 2020 20:09:48

Myslím, že pokud se zmiňovala Strava, tak jako způsob, jak realizovat závody „na dálku“ bez organizátorů, takových je dost, aktuálně pořádá i náš klub, Moravská Slavia. Co se týká jiných běhů, je to prostě jedna z aplikací, kterou se dají zaznamenávat a vyhodnocovat, víc bych za tím nehledal.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 26.04.2020 08:33:24

>> Petr Kaňovský, 25. 04. 2020 20:47:55

On by šel vyřešit i ten Runczech, ale to by chtělo ochotu přijmout něco nového a ne jen opakovat, jak se k nám svět jezdí učit. Jsou věci, co se dají naučit venku.

Tady by se dalo poučit od organizátoru Mnichova, kde pouští do závodu po vlnách s mírným časovým rozestupem. Najednou nejsou strašné fronty na toalety, na start jdeš chvíli před výstřelem, kumulace lidí značně nižší a máš jistotu, že po 500m si poběžíš své tempo bez nějakých problémů. Podobně to řeší i třeba berlínský půlmaraton. I nápor na šatny se tak dosti zmenší.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 26.04.2020 08:40:02

>> milan, 25. 04. 2020 11:03:04

Zaapelují a hlavní uplakánek pak s vážnou tváří oznámí, že nám zařídil ty sportovní súťaže a jakou má radost, že mohou občané opět sportovat. Možná i sám na nějaký závvůdek/utkání zajde, aby ukázal, že mu nejde jen o ty sysle a motýle a společně s davem se vymočí v toitoice.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

půlmaraton: 1:57:59 (2020)

Suiciderpol muž 26.04.2020 17:59:11

Hlavně ještě stále nikdo nevysvětlil, proč se všechna tato omezení a opatření vůbec dělají. Kvůli jedné rýmě se jménem? Opravdu něco takového dokáže ospravedlnit vše, co se nyní děje a ještě dlouho dít bude? Je tato viróza nebezpečnější, než jiné virózy? Podle všech dostupných informací není. Je tato virza nakažlivější, než ostatní virózy? Podle všech dostupných informací není. A v obou případech ani zdaleka.

Ale petici bych nepodepsal. Kdyby se jednalo o apel na vrácení se k normálu, tak určitě, ale takový kočkopes, aby se vlk nažral a koza zůstala celá, to fakt ne.

avatar

Desert muž 26.04.2020 19:46:01

>> Suiciderpol, 26. 04. 2020 17:59:11

nepodcenuj, papilloma jako slintavka a kulhavka na smrtnost vic jak pet procent, ale spis dojde k tomu, ze se stado zrusi,

jak uvadi kolega t.m. spanelska nebyla horsi, jen podminky te doby byly zoufale, dnes jsou antibiotika a vakconace bezne, to na co dnes v uzasu vedci prichazeji je vakcinace BCG, vetsina z nas ji ma, od 2010 zrusena, asi aby se mohly uplatnit drazsi prostredky,

avatar

Desert muž 26.04.2020 21:08:45

>> turekm, 26. 04. 2020 20:16:28

prostuduj si sekundarni a tercialni priznaky v imunitnich reakcich, nekde jsem to uz uvadel proc :-P

avatar

10 km: 0:38:51 (2022)
půlmaraton: 1:52:14 (2018)

MIKR muž 27.04.2020 06:49:54

>> turekm, 26. 04. 2020 20:16:28

Pokud se na všechny epidemie díváš optikou ve stylu, „ani španělská chřipka lidstvo nevyhubila, tak co jako…“, tak je to vážně zajímavej pohled na svět. Už jenom tvoje arogance a používání termínů „ovčan“ apod. Hodně vypovídá.

Proč nosíš kalhoty? To jsi taková ovce, že sis nechal nakukat, že je to nutný?

Ad petice: nemůžu podepsat něco, kde mi nabízí 5 bodů proč to podepsat, z nichž 4 jsou zcela nesmyslný.

  1. Potřebuji motivaci pro pravidelný trénink – blbost, těm kdo sportují, protože je to baví a ne kvůli fotkám s medailí na Instagram netřeba vysvětlovat

2)Chci vést k pravidelnému sportovní i svoji rodinu, se kterou objíždíme závody – to je pro ty tatínky, kteří nedovedou vymyslet jinou zábavu než zase svůj vlastník koníček. Čas s rodinou se dá trávit jinak a motivovat děti ke sportu taky. 3)Zážitky a zkušenosti ze závodů mě motivují k lepšímu sportování – částečně pravda, nicméně je to stejně jako u bodu 1 věc, bez které se opravdový sportovec může na čas obejít

  1. Chci prodat trénink a porovnat svojí výkonnost s ostatními amatérskými sportovci – naprostá blbost a ultra hovadina na entou; co třeba přestat se brát na pár měsíců tak smrtelně vážně a uvědomit si, že jsme prostě jen hobbíci???
  2. Chybí mi bezpečný sociální kontakt s podobně naladěnými lidmi – uznávám, že to opravdu začíná chybět
avatar

Celkem 14977,6 km
Minulý měsíc 94,1 km
10 km: 0:47:20 (2018)
půlmaraton: 1:43:57 (2018)
maraton: 3:51:57 (2013)

tinaB žena 27.04.2020 09:08:54

>> milan, 25. 04. 2020 11:03:04

Nový outfit si pořídím i bez závodů :-)

avatar

Celkem 14977,6 km
Minulý měsíc 94,1 km
10 km: 0:47:20 (2018)
půlmaraton: 1:43:57 (2018)
maraton: 3:51:57 (2013)

tinaB žena 27.04.2020 09:11:17

>> Petr Kaňovský, 25. 04. 2020 11:05:19

S tou rouškou – to se snad někdo zbláznil!!!!!! A to říkám já, která jsem velmi v tomto směru ukázněná…

avatar

Desert muž 27.04.2020 09:45:55

>> Suiciderpol, 26. 04. 2020 17:59:11

>> turekm, 26. 04. 2020 20:16:28

kdyz kolem vas ta „chudinka“ projde, tak je docela mozne ze vam zapomene rict, ze z vas udelala eunucha, :-D

avatar

Celkem 10 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:37:31 (2024)
půlmaraton: 1:24:58 (2023)
maraton: 3:26:43 (2022)

Meescha muž 27.04.2020 10:45:05

Já chápu organizátory závodů, současná situace je ekonomicky likviduje. A těch firem, co to neustojí, bude nakonec hodně. Na začátku, kdy nikdo nevěděl, jak kritická situace (ne)nastane, jsem přísná opatření podporoval. Teď ale začíná reálně jít o život, takže pokud se vlády (budu mluvit o Evropě) rychle nerozhoupou, jsme v prdeli.

Mimochodem, strovnání se španělskou chřipkou bych nepoužíval. Ta kosila mladé s dobrou imunitou a hlavně v době, kdy lékařství zdaleka nedosahovalo současné úrovně. Mně přijde zajímavé, jak Covid-19 re rozšíří strašně rychle lokálně, ale pak už to tak tragické není. Ostatně, i v Itálii měli problém víceméně jen v Bergamu a okolí.

Každopádně lidi už na opatření (oprávněně) dlabou, včera na přehradě klasický letní den se vším všudy. Ono od čeho se nakazit, když za poslední dny nejsou vůbec žádné nové připady v kraji?

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 27.04.2020 11:21:57

>> Meescha, 27. 04. 2020 10:45:05 …Na začátku, kdy nikdo nevěděl, jak kritická situace (ne)nastane…

Noo … stacilo precist si (BTW, uz 21.1.2020 :-) ) komentar Event 201 , a pak jen odskrtavat:

  • zastavení letecké dopravy – mame
  • omezení turistiky – mame
  • fámy, hoaxy a bizarní fake news – mame ;-)

  • globální finanční krize – ?
  • globální hrubý domácí produkt poklesl o 11 procent – ?
avatar

Bratislava

Celkem 151814 km
Minulý měsíc 0 km

Mato muž 27.04.2020 13:42:21

Nuz, suc z iného statu, moj podpis by aj tak nikto nechcel, aj keby som sa mohol v buducnosti zucastnit pretekov aj v CR. V zasade suhlasim s Milanom a nepodpisal by som napr. aj pre toto:

Důsledkem zákazu pořádání venkovních sportovních akcí trpí celý dodavatelský řetězec na ně navázaných. Ať už jde o produkční společnosti, pořadatelský personál, měřící technologie, materiální zajištění zázemí a tras, sportovní oděvní průmysl, dopravci, audio-foto dodavatelé, výrobci cen a medailí, potravinářský průmysl, stanaři, zdravotníci, apod. V neposlední řadě jde i provozovatele ubytovacích a stravovacích zařízení.

Myslim si, ze bez tohto by sa naozaj sport zaobisiel a pre mna to nie je argument. V dobe slobodného podnikania bez obmedzeni – nech sa paci – ponukni, co uznas za vhodne, a ak to niekto pociti ako potrebu, zaplati za to. Ale vydavat to za nutnost a vyplakavat za tym? A co státisíce iných podnikatelov? A mozno nakoniec dobre, ked si ludia uvedomia, co NAOZAJ potrebuju a co je iba vsugerovana potreba mediálnou masazou.

Nech si myslime o Korone, ci (ne)potrebných opatreniach a mediálneho humbuku okolo cokolvek, jedno je celkom zjavne – ludia sa zacali hybat. Tolko cyklistov, bezcov, chodcov … som nevidel este nikdy. &nie su obchodaky, herne, kina, divadla, tak aj pohyb je dobry prostriedok proti nude… kor, ked by mohol byt aj zdravy, ze? Takze preteky mi nejako v tej rovnici pripadaju ako bulharska konstanta (kazdy si urci jej hodnotu) a na vysledku sa to ani moc neprejavi.

avatar

10 km: 0:38:51 (2022)
půlmaraton: 1:52:14 (2018)

MIKR muž 27.04.2020 19:38:24

>> turekm, 27. 04. 2020 12:27:54

I mně bude ctí tě nikdy nepotkat :D

Argumentuješ jedna báseň, to je radost si počíst :D

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 27.04.2020 19:47:15

Aktuální informace: v létě jakékoliv akce maximálně do 150–200 lidí a dále roušky budou až tím posledním opatřením, které bude uvolňováno. Třeba Triexpert cup bude mít první závody virtuálně, bude se běhat na skutečných tratích, ale vždy týden, každý samostatně.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

10 km: 0:38:51 (2022)
půlmaraton: 1:52:14 (2018)

MIKR muž 28.04.2020 09:02:44

>> turekm, 28. 04. 2020 01:42:39

…ale rozhodovat o tom co kdo má nebo nemá brát vážně? to mě fakt nasere vždycky.

*>> turekm, 25.04.2020 13:51:37

1/ne kazdej beha s hodinkama a uchylne cpe (mnohdy smesny, neni mysleno konkretne nybrz obecne) casy na stravu a pod.

???

Když já napíšu svoje důvody proč nepodepsat petici, tak jsem „sobecký retardovaný hovado“ a já nevim jakými tituly jsi mě to ve smazaném komentáři ještě nazval. Pomalu ze mě děláš rakovinu demokracie, ale to co je úchylný a směšný to ty určovat můžeš? :D

Vůbec ve svých komentářích nehodnotim ta přijatá opatření, dokonce spolu možná souhlasíme víc než si myslíš, tak mi prosím nepodsouvej, že bych zavíral onkologicky nemocný pacienty na poslední dny života do sterilního prostředí a podobný blbosti.

Hodnotim jenom to, že uvedený důvody „Proč by to měl podepsat běžec“ jsou podle mě kraviny. A na tom, že se spousta běžců zbytečně bere smrtelně vážně trvám a ty jsi toho dokonce nejlepším příkladem. Teď na chvíli nebudu jízlivej ani sarkastickej – tvoje výsledky jsou super a kdybych se jim někdy přiblížil, tak bych byl moc rád – ale vážně si myslíš, že 13. místo v Krkonoších nebo 2. místo v Český Třebový někoho zajímá? Dovede to ocenit pár běžců okolo, jako jsme my, ale nezajímá to většinou ani rodinu, byť sebevíc chápající a podporující.

Každýmu prostě přijde směšný něco jinýho. Tobě přijde směšný, že si někdo dává všechny km na Stravu, mě zas přijde směšný, že /při vší úctě k tvým výkonům/ nějakej lokální „NONAME“ závodník řeší hubnutí na závodní váhu a načasování formy a když nemůže závodit, tak okolo sebe kope jak malý dítě, když mu vezmeš hračku.

Píšeš o tom, že strach ze smrti je duševní porucha. A závislost na běhání, resp. závodění je teda co? :)

Jinak naše přání vzájemně se nepotkat nám možná nevyjde. Pokud se tedy bude konat Běh na Hraničář a ty i já tam dorazíme :)

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 28.04.2020 09:34:05

Atletický restart 1.6.

Pokud by to vypadalo takto, umím si představit, že pak proběhne třeba MČR v půlmaratonu, maratonu a do vrchu, ale jen pro registrované atlety a ještě tam budou podmínky, ale to pak mohou dělat někde ve Stromovce (půlmaraton a maraton) a ne tím zavírat půl Prahy či Pardubic.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 28.04.2020 09:42:28

>> Petr Kaňovský, 28. 04. 2020 09:34:05 …MČR v půlmaratonu, maratonu a do vrchu…

Zatim se mluvi jen o zavodech na stadionu/draze , na silnici ev. prirodu jeste nedoslo

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 28.04.2020 10:01:27

>> jm1, 28. 04. 2020 09:42:28

Ano, to souvisí asi s tím, že pokud se nemýlím, aktualizované stanovisko Národní sportovní agentury se dosud neobjevilo, takže chybí ten výklad, že i silnice a příroda jsou za specifických podmínek veřejným sportovištěm, je to tak?

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 28.04.2020 11:23:25

>> Petr Kaňovský, 28. 04. 2020 10:01:27 …silnice…jsou za specifických podmínek veřejným sportovištěm…

to ASI neprojde ;-)

Vem si, ze i drive muselo pouziti verejne komunikace pro ucel zavodu schvalovat „milion“ organizaci (mozna i hygienici) …

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 28.04.2020 11:25:49

>> jm1, 28. 04. 2020 11:23:25

A jak to dělali třeba na Triexpert cupu? Fakt tam někdo něco řešil?

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 28.04.2020 11:34:51

>> Petr Kaňovský, 28. 04. 2020 11:25:49

podminky TEC neznam. Ale treba na BBP to (=administrativni narocnost schvalovani) pry byl jeden z faktoru pro presun zavodu z Rajecka do Rajce

Nalezené položky: 55 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.