Hervis 1/2Maraton Praha poběží znovu i Nedvěd
Bývalý fotbalista Pavel Nedvěd, mj. držitel Zlatého míče pro nejlepšího fotbalistu Evropy 2003, poběží po dvou letech znovu Hervis 1/2Maraton Praha.
„Po dvou letech se velmi těším zpátky na trať pražského půlmaratonu. Na krásnou atmosféru závodu a Prahy samotné, protože proběhnout si ji bez aut, to se jen tak často nepoštěstí. Na trať se vydávám opět se svými kamarády Tomášem Votavou a Tomášem Pěčkem. Půlmaraton bereme jako ostrý test před květnovým pražským maratonem. Podle formy se rozhodneme, jestli ho zkusíme celý,“ komentoval svá očekávání.
Nyní 39letý Nedvěd tady běžel poprvé v roce 2010 spolu s nedávnými spoluhráči ze Sparty a národního týmu, Lokvencem a Votavou. Tehdy Nedvěd zaběhl v čase 1:49:44 a cítil se dobře. „Jsem velmi spokojený, i když ten čas není nijak světový. Napoprvé je to dobré, v tom počasí a na tvrdém asfaltu i kostkách… Chtěli jsme běžet určitě pod dvě hodiny, ale neběželi jsme proto, abychom se zničili," hodnotil svůj výkon.
Loni v září startoval v Praze v běhu na 10 km v rámci večerní Mattoni Grand Prix a skončil 511. z 3 299 účastníků v čase 46:26. Běžel opět s Votavou, Lokvencem a Pěčkem. Už tady prohlásil: „Moc bych chtěl dát jednou celý maraton. Budu se snažit, aby to bylo už příští rok. A v Praze.“ Nedvěd maraton v roce 2011 alespoň odstartoval.
K až posvátné běžecké trati chová náležitý respekt. „Třicet jsem zkoušel sám, v rámci tréninku. Tím to bylo horší. Měl jsem „kudrnatý“ nohy, bylo to hodně náročný. A hlavně se říká, že těch deset posledních kilometrů je ještě horších, jako bys těch třicet před tím neběžel. Jestli do toho půjdu, tak to bude na krev,“ řekl. „Praha je domácí půda, nehraje se venku, bylo by to hezký. Potřebuji taky klid, abych se mohl soustředit a aby kolem toho nebylo moc ruchu. Abych si to taky užil,“ dodal.
Komentáře (Celkem 16)
tono 20.03.2012 07:28:02
Bývalý fotbalista Pavel Nedvěd, mj. držitel Zlatého míče pro
nejlepšího fotbalistu Evropy 2003, poběží po dvou letech znovu Hervis
1/2Maraton Praha. „Po dvou letech se velmi těším zpátky na trať
pražského půlmaratónu. Na krásnou atmosféru závodu a Prahy samotné,
protože proběhnout si jí bez aut, to se jen tak často nepoštěstí. Na
trať se vydávám opět se svými kamarády Tomášem Votavou a Tomášem
Pěčkem. Půlmaraton bereme jako ostrý test před květnovým pražským
maratonem. Podle formy se rozhodneme, jestli ho zkusíme celý,“ komentoval
svá očekávání.
Odkaz
na článek
Čeložnice
MRAZÍK 21.03.2012 05:51:17
Jako fotbalistu ho uznávám,byl výborný,ale jeho čas na pulmaraton 1:49 je slabý,na to že to byl profesionální sportovec.Rozhovory s ním,které jsem četl,tak se několikrát zminoval,že po skončení jejich tréninku si přidává,že chodí ještě běhat.Já osobně si kondici profesionálních fotbalistu představuji trochu jinak,kdyby zaběhl ten pulmaraton aspon 1:30,neřeknu pul slova.
Olomouc
tomaz 21.03.2012 08:16:59
>> MRAZÍK, 21. 03. 2012 05:51:17
tohle už tu bylo…
Nedvěd to neběžel naplno jako závod, ale s partou kamarádů celkem v klidu, tak proč pořád někdo má potřebu řešit za kolik to běžel? Vždyť je to jeho věc!
Mariánské Lázně
Preiby 21.03.2012 10:28:42
Tak je to sice jeho věc, ale tak pak je otázka, jestli je zpráva koncipovaná „Pavel Nedvěd jako sportovec“ nebo „Pavel Nedvěd jako celebrita“. Já osobně moc nemusím ten druhý přístup, to už můžeme pak rovnou napsat, že poběží Agáta Hanychová nebo Václav Klaus (i když u něj by to byl super výkon už jenom se postavit na start). Podobně irelevantní je pro mě zpráva, že Kbely běžela Kateřina Jacques – je snad její účast nějak hodnotnější než Marušky Nováků z Horních Počernic? Za kolik to Nedvěd běhá, je jeho věc, ale když chcete sportovce z řad jiných disciplín, tak to už raději boxer Konečný s desítkou pod čtyřicet.
Čeložnice
MRAZÍK 21.03.2012 10:43:58
>> Preiby, 21. 03. 2012 10:28:42
Naprosto souhlasím,Lukáš Konečný to je jiná,na to,že běhá jenom k vuli fyzičče,tak 10tku pod čtyřicet bych od něho nečekal,jde vydět,že je na tom fyzicky výborně.
Skritek Hugo 21.03.2012 12:06:35
>> Preiby, 21. 03. 2012 10:28:42
Co se tyce pani Jacques, pak zde asi neni nikdo, kdo by s Tebou nesouhlasil(dala jsem ti + ). Se sportem nema nic spolecneho a to, ze se pripravuje v ramci PIM's women challenge – popravde, koho to zajima? Mne v tom clanku prekvapilo to, ze to tam daji s predstavou, ze to nekoho zajima. Kdyby zabehla nejaky super vykon, tak at se o ni zmini, ale jinak nevidim duvod. Jak jsi napsal Marusku take nezminuji neni li v TOP 3.
U Pavla Nedveda je situace jina. Pavel byl profesionalni sportovec, ma k tematu vazbu z minulosti a jeho ucast tudiz logicky radu sportovcu zajima. Osobne jsem tenkrat take cekala, za kolik to da, neb jsem cetla clanky, jak maka. Pak pro mne byl jeho vykon zklamanim. Ovsem je to spatne? Ze trenuje asi neznamena, ze chce na treninku vypustit dusi, jak jsme si mylne vylozili my, ctenari. A proste si zvlaste prvni zavode radeji uzil s kamarady. Koneckoncu ty vrcholove vykonny uz jednou podaval, ted se chce bavit. Chapu ho, take bezim PIM z jinych duvodu, nez je vykon – jedu domu, atmosfera mezi bezci, ucast kamaradu… Proc by si to nemohl uzit i Nedved? To, ze se jeho ucast medializuje asi nebude jeho iniciativa, ale PIM ji logicky vyuziva k vetsi reklame. Za rok treba dorazi zase o neco vice Italu, co tu utrati penize. Mozna je i dobre, ze minule mluvil o tom, jak trenuje. Alespon si lide uvedomi, ze by se pred tim meli hybat a ne si to dat bez pripravy jen z duvodu „Chci se zucastnit teto modni akce“. A Pavel je osoba, ktera tim muze nalakat k behani a predevsim alespon nejake priprave radu lidi, tak proc to nemedializovat. Nejsem fanouskem fotbalu, ovsem medializaci jeho ucasti chapu.
Mariánské Lázně
Preiby 21.03.2012 12:55:03
>> skritek Hugo, 21. 03. 2012 12:06:35
JJ, to chápu, jasně, že marketinkg k tomu patří, to nijak nezpochybňuju. Jestli to přiláká více Italů nebo kohokoliv jiného, je dlouhodobě dobře ve finále i pro ostatní. Jestli to přispěje k tomu, že lidé budou více běhat, taky dobře. Mě nijak neuráží, že PN běží půlmaraton, neuráží mě, že ho běží spíše for fun (osobně si také myslím, že sportovec jeho formátu má na víc než 1:50). Kdyby to však běžel naostro, tak ten efekt účasti PN (nebo jakéhokoliv jiného sportovce) se ještě zesílí. Kdyby třeba napsali, že to poběží Roman Kreuziger v rámci přípravy na Giro, tak mě jako hobíka po roce běhání bude zajímat, jak moc se dokážu přiblížit profesionálovi z jiného odvětví. Což v podstatě splňuje ta informace o Lukáši Konečném a jeho času na desítce.
MonikaS 21.03.2012 13:41:33
>> skritek Hugo, 21. 03. 2012 12:06:35
Souhlasím se skřítkem, Nedvěd je sportovec, který si zaslouží být celebritou a i když půlmaraton odkluše, tak vo co de. Ani se mu nedivím, celý život trénoval jak blázen, tak proč by měl po skončení profesionální kariéry zase dřít jen proto, aby zaběhl čas o 20 minut lepší.
Co se týká Kateřiny, PIM to dělá marketingově výborně, hodila se jim do projektu a navíc je i známá osobnost, to je takový bonus navíc pro ně. Chápu Honzo, že tebe její osobnost a výkony nezajímají, ale podle mě budou ženské, které si řeknou, že když běh zvládne čtyřicítka se třema dětma, která navíc poslední roky proseděla ve sněmovně, tak ony to zvládnou taky. A to je přesně záměr women's challenge. Já Kateřině fandím a současně chápu PIM, že její jméno využívá, kde jen to jde.
Mějte se. M.
Praha 3
intensity 21.03.2012 15:10:46
Mě moc nepřijde na místě hodnotit jako dobrý nebo špatný čas půlky Pavla Nedvěda…důvod, který já vidím v jeho účasti je ten, že běžíte v davu a najednou vedle Vás Nedvěd…asi se Vám to jen tak nepoštěstí, aby vedle Vás stál nebo vůbec běžel…lidi jsou pak namotivovaný běžet i třeba jen o fous rychleji, aby pak mohli třeba říct, dal jsem Nedvěda..je to prostě ta přidaná hodnota celého závodu.;-)
Praha 9
Lubos M 21.03.2012 16:54:20
>> intensity, 21. 03. 2012 15:10:46 mě by teda spíš než Pavel Nedvěd motivovala Agáta Hanychová, to bych se vzepjal k výkonu
Brno
mulisak 21.03.2012 21:13:32
Připomínám, že loni nebo předloni běžel desítku Lukáš Bauer za cca 33–34 minut a Martina Sáblíková kolem 37 minut. Oba jsou aktivní sportovci a oba běželi mnohem rychleji než většina z nás. Obdiv zaslouží zvláště Martina, protože její nejlepší disciplína – 5000m – trvá cca 7 minut a proti vytrvalci Lukášovi je téměř sprinterka.
Brno
milan 21.03.2012 21:31:27
Díky lidem jako je Kateřina Jacques máme všichni v této republice většinu komodit dražších.
Pavel Nedvěd dělal radost nejen fotbalovým fanouškům, svým přístupem pozitivně motivoval širokou populaci.
Dokážeme odlišit pojmy jako celebrita nebo selebrita?
Mariánské Lázně
Preiby 21.03.2012 23:22:05
>> mulisak, 21. 03. 2012 21:13:32
No a vidíš, o tom se skoro nikdo nezmiňuje, přitom pro mě osobně – a věřím, že i pro spoustu honičů osobáků – je tohle mnohem hodnotnější informace… Když jsem si projel výsledky štafet, tak těch sportovců je tam mnohem více, třeba kluci sdruženářský a tak.
Praha
marek27 22.03.2012 08:57:05
http://www.sport.cz/…maraton.html#…
A o to tady jde.
Hodnocení příspěvků
Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.
Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.