Bolest kolene-češky
Bílovice-Lutotín
katkaty
05.04.2013 10:11:43
Ahoj
Jsem v běhu věčný začátečník. Když jsem začala běhat v Anglii
tak mě pořád bolely holeně tak jsem to pořád zkoušela až jsem nakonec
přestala. Teď po čase opět běhám, ale pro změnu mě začalo bolet koleno
Běhám po silnici
i lesních cestách. Vesměs se snažím běhat aspoň po kraji cesty kde je
trochu tráva tak povrchem to asi nebude.Minulý týden jsem si dala 5km a
cítila jsem každý krok, pak pauza o velikonocích až už to bylo ok a
včera 10 km a bolest opět a dost. Bolí mě jakoby ta češka zepředu a na
dotek jak bych se bouchla. Tak nevím, může to být botama nebo čím? Mám NB
a vyběhané asi moc nejsou i když v nich chodím i normálně v létě.
Nechce se mi opět pauzovat
mám doma vibramky tak asi zkusím vyběhnout v nich pokud nezmrznu. Nebo co
myslíte???? díky moc
TerryFree
03.04.2014 18:09:40
Ahoj, beham 2 roky, v zacatcich me bolely holene tak, ze jsem brecela i pri behu, pak zacalo prave, pozdeji i leve koleno, byla jsem s tim vsude mozne, mam pry vtocene kycle, nacate menisky, takze dobry to nebude nikdy, ale co mi opravdu pomohlo byl NASLAP PRES SPICKY, je to ocistec si na to posilit lytka, k tomu mi vyznamne pomohly prave Vibramky, ale stoji to za to, loni pulmaraton, ted trenuji na maraton, zatim nejvic 26km, kolena boli, ale jde to, kdybych behala stale pres paty, tak uz minimalne nebeham;)
hawkman
04.04.2014 22:37:25