Jakub Zemaník a Eva Vrabcová jasnými vítězi mistrovských Běchovic [článek]
Radek Narovec 24.09.2017 12:16:38
Jakub Zemaník ani Eva Vrabcová Nývltová nenašli v neděli přemožitele
a jasně vyhráli desetikilometrový silniční závod Běchovice – Praha a
získali tituly mistrů republiky na této distanci. Zemaník finišoval
v čase 30:46, druhý Lukáš Olejníček za 31:33 a třetí Jan Kreisinger za
31:36. Závod vynechal nejlepší český vytrvalec Jirka Homoláč. Čas
vítězné Evy Vrabcové: 34:05, druhá za ní skončila Monika Hloušková za
35:21, na bednu vystoupala ještě Adéla Stránská (35:46), která porazila
legendu českého běhu Petru Kamínkovou (35:59).
Odkaz
na článek
Alen 25.09.2017 16:50:27
Přeji krásné zážitky z maratonu v New Yorku, na který se Eva chystá. A čas, který ji potěší. Měla jsem/mám NY maraton ráda.
bezeczb 25.09.2017 17:30:08
Letošní Běchovice
- docela dobré počasí pro běžce, musím ale upozornit na naprostý chaos a při vydávání zavazadel v cíli.Je to rok od roku horší, dá se říci čí dražší startové tím horší kvalita při převozu zavazadel běžců.
Jarda
TroubaHouba 25.09.2017 19:15:37
>> bezeczb, 25. 09. 2017 17:30:08
No, aspoň se neválely bez dozoru v mokru na chodníku…
Praha/Zlín
J0SE 25.09.2017 19:59:54
To by bylo lepší, na zavazadlo jsem čekal hodinu dvacet – dvakrát dýl než jsem běžel. To bych ho radši našel pohozené „bez dozoru“, beztak kromě oblečení v něm nic nebylo
Praha 5
MilosPanco 25.09.2017 21:41:57
Souhlasím s předchozí kritikou . Já jsem čekal nejdřív 10 – 15 minut . Balík běžců čekajících na své batohy u mého náklaďáku se za tu dobu v podstatě nepohnul. Měl jsem dost pech a vybral jsem si asi špatný náklaďák , u jiných už bylo volněji. Na druhou stranu připouštím, že v tom shromáždění u našeho nákladáku byla fajn atmosféra kolektivní deziluze nad tou organizací výdeje , ale popravdě kvůli tomu jsem Běchovice neběžel. Začala mi pak být zima a bál jsem se nastydnutí. Tak jsem si šel ješte zaběhat a přidal ještě pár výklusových kilometrů po Žižkově. Díky tomu jsem mohl ještě při běhu zafandit dalším běžcům , viděl budovu jeslí do kterých jsem jako dítě chodil, proběhl se po Židovských pecích, dostal nabídku na pivo na zahrádce u Študáka atd. Když jsem doběhl po dalších cca. 35 minutách tak už fronta nebyla, můj batoh volně ležel na stolku před náklaďákem a v podstatě byl volně k dispozici. Vím že zažitek nemusí být úplně pozitivní, ale silný, ale pro příští roky bych taky uvítal zlepšení organizace výdeje.
MS82 26.09.2017 09:38:37
Vidim, ze v Bechovicich se nic nezmenilo. Skoda, byl to muj prvni zavod, mam to kousek, ale zbytecne se rozcilovat nehodlam.
Praha/Zlín
J0SE 26.09.2017 12:14:08
Bohužel změnilo, dřív to nebylo ideální, ale měl jsem minimální výhrady. Letos to bylo tragické. Ta hodina dvacet je opravdový čas – musel jsem kvůli tomu i odsunout následný odpolední program. Doufám že se zodpovědní pro příští rok poučí
MS82 26.09.2017 12:30:42
>> J0SE, 26. 09. 2017 12:14:08
Zatim je jasne, kterym smerem se to meni. Moc bych tedy nespolehal.
Momo11 26.09.2017 12:47:14
Co jsem pochopil, je nutné v Běchovicích běžet co nejrychleji, aby byl člověk mezi prvními při vydávání zavazadel V opačném případě je vhodné mít sebou doprovod…
Praha/Zlín
J0SE 26.09.2017 13:28:23
Ne, běžet rychleji, tak čekám jenom o to dýl
Naexor 26.09.2017 21:19:49
>> Momo11, 26. 09. 2017 12:47:14
To bohužel řešením nebylo. Po doběhu jsem čekal něco kolem třiceti minut, než vůbec přijelo auto s mými věcmi. A pak dalších 15 minut u auta. A to jen díky tomu, že jsem byl průbojný. Spousta lidí u auta strávila o mnoho více času. Tohle se organizátorům opravdu, ale opravdu nepovedlo.
Praha
anajpo 26.09.2017 23:44:22
V tomhle počasí to bylo určitě o nachlazení u výdeje zavazadel, pořadatelé by se měli poučit od jiných závodů-Plasy, Kbely-více aut a třeba srovnat dle startovních čísel či kategorií… Já osobně jsem byla konsternována tím, že v době závodu byly na trať puštěny civilní auta, busy MHD v obou směrech i kamiony u pátého kilometru. Myslím si, že cca tři hodiny naprosté uzávěry v nedělním poledni(kromě sanitek či hasičů) by bylo na místě u závodu s tak dlouholetou tradicí, takhle mi to připadá jako neúcta k závodu-všude v cizině(třeba u maratonu u Lago di Garda jsou týden dopředu na komunikaci, kde se poběží cedule o uzavření a všichni si nějak poradí. Obvykle bývá navržena objízdné trasa…
jm1 27.09.2017 06:58:53
>> anajpo, 26. 09. 2017 23:44:22 … v době závodu byly na trať puštěny civilní auta, busy MHD … tři hodiny naprosté uzávěry by bylo na místě …
Vyjednani podminek uzavirky (= mj. dopravniho znaceni, eventualniho presunu zastavek MHD, atd.) byva obvykle (vid treba manual Pres nasi obec by mela vest trasa sportovniho podniku ) ukol poradatele sportovni akce.
rudo 27.09.2017 07:41:02
>> anajpo, 26. 09. 2017 23:44:22
no jo, v cizine
ale ne v kazde cizine, treba hned u sousedu na vychod, se zavodi mezi kamionama
treba maraton v Rajci, v Cadci, …
ale su aj vynimky, napriklad organizator
behu na Slavkovsky Stit dokazal vybavit ze na trati nejazdili autobusy MHD, takze niekde to ide ked sa chce
tiborw 27.09.2017 07:47:35
>> rudo, 27. 09. 2017 07:41:02
Tento rok bola v Rajci doprava vylucena. Uz to nie je ono
Brno
Petr Kaňovský 27.09.2017 07:58:34
>> jm1, 27. 09. 2017 06:58:53
Také to stojí pořadatele spoustu peněz. Mimochodem, už i jen přeběhy přes silniční komunikaci po přechodu (i nesvětelném) podléhají povolení a zajištění přechodu policistou stojí významnou částku – nevím sice kolik, ale vím, že pravděpodobně dojde i kvůli tomu všemu ke změnám trati závodu Brněnská pětadvacítka.
rudo 27.09.2017 08:58:17
>> Petr Kaňovský, 27. 09. 2017 07:58:34
policia uz davno nesluzi obcanom, je to zarobkova korporacia
chuck 27.09.2017 10:53:31
Takže vážení. V žádném případě se nemíním zastávat organizátorů převozu zavazadel. Ale je pravda, že na pozdním příjezdu kamionů k cíli mají svůj podíl i někteří běžci. Byla jasná informace, že kamiony odjíždí 15 minut před startem každé kategorie. Když jsem já šel na start veteránů (12:15) – a to chodím na starty co nejpozději, tak ještě někteří běžci spěchali se svými zavazadly ke kamionům, které tam už dávno být neměly. A teď co měla obsluha dělat. Ujet nedochvilným běžcům a odsoudit je k tomu, aby nechali svoje svršky kdoví kde, nebo počkat a nyní poslouchat některé nadávky od jistě vzorných závodníků? Naopak v minulých ročnících jsem několik dlouhých minut hledal svoje zavazadlo na hromadách naházených báglů, bez jakéhokoliv dozoru. Tak co je tedy lepší?
Suiciderpol 27.09.2017 11:07:26
Myslím, že úplně nejlepší by to bylo řešit přímo s organizátory, než tady pod článkem, který je o něčem úplně jiném.
jm1 27.09.2017 11:31:45
>> Suiciderpol, 27. 09. 2017 11:07:26 …úplně nejlepší by to bylo…
NEJLEPŠÍ pro (resp. z hlediska) koho ?
Suiciderpol 27.09.2017 11:50:25
>> jm1, 27. 09. 2017 11:31:45
Pro všechny
Skritek Hugo 27.09.2017 11:56:59
Zeptam se zucastenych. Kdyz ta zavazadla prebiraji a davaji do kamionu, tak to hazi na jadnu hromadu, jak kdo prijde? Ty silene cekaci casy by tomu odpovidaly, ze se to nenamahaji radio podle cisel.
jm1 27.09.2017 12:27:24
>> Suiciderpol, 27. 09. 2017 11:50:25
OPRAVDU ?
BTW, v jedné z předcházejících „kritických kauz“ (=hřebíky) padla mj. rada: Připomínky pište na FB, tam je pořadatel nemůže smazat …
Suiciderpol 27.09.2017 12:49:03
>> jm1, 27. 09. 2017 12:27:24
Tak pokud je pořadatel k připomínkám hluchý, tak je úplně fuk, kam se
to napíše a pořád to bude zbytečné. A pokud není, tak by se o těch
připomínkách měl dozvědět.
Ale třeba je behej.com jejich hlavní informační kanál. V takovém
případě beru zpět.
chuck 27.09.2017 12:56:38
V kamionech měli stojany a zavazadla, alespoň velkou část věšeli na háky, předpokládám, že podle čísel na náramcích. Podle mého tam ale byli většinou nezkušení mladí, kteří si sami dělali mezi sebou zmatek a také nervozita při vydávání plynulému průběhu nepomohla>> Skritek Hugo, 27. 09. 2017 11:56:59
rudo 27.09.2017 13:56:29
tieto masove demonstracie nie su sport
pekne na drahe, 8 bezcov, kazdy dostane svoj kosik a jedneho pomocnika co mu kosik s vecami odnesie do priestoru za cielom kde sa odchadza do satni
a nik necaka ani sekundu
stadovost je jenom pro…ehm
Skritek Hugo 27.09.2017 17:24:28
>> chuck, 27. 09. 2017 12:56:38
Diky. Tak je potom chyba v tom, ze tam neni nekdo zkuseny, kdo by ty mlade instruoval. Asi kdyby se to stalo jednou, budiz. Ale od doby, co se najak vic angazuje v organizaci Bechovic svaz, tak je s temi bagly problem.
Divala jsem se na fotky z Bechovic. Chtela jsem kouknout na avizovany prenos, ale tech 7min ze startu a dobeh do cile se mi zda zinantnim nazyvati prenos. A pri pohledu na muzske bezce v oddilovych dresech mne napadlo, jak to, ze EVN nema na sobe dres oddilu, kdyz se jedna o MCR, ale ma sponzorske obleceni. Silnicni behy maji v tomto nejakou vyjimku, nebo se uz dnes muze pri MCR behat v cemkoliv? EVN je kralovnou ceskych behu a je to samozrejme drobnost, ale zajima mne to z pohledu atletickych pravidel. Prijde mi logicke, kdyz pri MCR v chuzi, kde se jde soucasne mezistatko, tak ma Drahotova samozrejme repre dres. Ten je vys nez oddil. Ale je sponzorsky dres/tricko nadrazeno dresu oddilovemu pri MCR?
Praha
anajpo 02.10.2017 19:20:14
>> jm1, 27. 09. 2017 06:58:53
Já si myslím, že by si to Běchovice zasloužily. Několikrát se nám stalo, že přijedeme najednou před uzavřenou silnici bez dřívějších upozornění a to si automobilisti musí nějak poradit, tři hodiny s návrhem objížďky by neměl být v nedělním poledni problém. MHD ušetří benzín i řidiče a lidé se alespoň projdou anebo projedou na kole a kdo nemůže nebo má nějaký zdravotní problém, zvolí jinou možnost, když to bude veřejně oznámeno včas-minimálně týden dopředu v médiích i na plakátech na trase. Naprostá uzavírka by stačila z Běchovic na Jarov, pak ten jeden jízdné pruh stačí. Ale u nás vládne korupce bohužel, a není zájem.
Hodnocení příspěvků
Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.
Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.