Preteky s alebo bez smartphonu s bežeckou aplikáciou
kamz0s 27.09.2017 09:28:23
Zdravím, som amatérsky bežec / začiatočník. Aplikáciu v telefóne (runkeeper) používam prvú sezónu. V tréningoch je to fajn pomôcka. V priebehu roka bežím len jedny preteky – 1/2 maratón MMM (absolovované zatiaľ 2 x).
Moja otazka znie, či je lepšie bežať preteky so spustenou aplikáciou, hlásiacou kilometrové časy, alebo bez a medzičasy si sledovať len priebežne na stopkách.
Vďaka za odpovede.
Suiciderpol 27.09.2017 23:39:18
>> kamz0s, 27. 09. 2017 09:28:23
Univerzální rada neexistuje. Stopky máš na hodinkách nebo tom mobilu? Jestli hodinky, tak se vykašli na smartphone. Jestli mobil, tak si to zapni a pak už ho nech tak. Neumím si teda moc představit, že bys běžel a koukal se během toho na mobil.
Na MMM by měli být vodiči, tak si vyber někoho s tvým časem a on by se měl postarat o tempo za tebe
Nebo to udělej tak, jak jsi na to zvyklý z tréninku.
kamz0s 28.09.2017 06:42:18
>> Suiciderpol, 27. 09. 2017 23:39:18
Stopky som mal na mysli samozrejme obycajne, na hodinkach. Pozerat na stopky na mobile mi tiez pride blbost Cloveka by to akurat zvadzalo k surfovaniu, alebo vybavovaniu mailov…
Tych vodicov tiez zvazujem. Hoci idem tretikrat, v minulosti som ich nejak nevidel a az teraz som sa o tom prvykrat docital…
Mato 28.09.2017 14:07:49
>> kamz0s, 28. 09. 2017 06:42:18
Mobil na pretek nechaj v batohu, pripadne u osoby, ktorej veris. Vlastne nielen na pretek, na beh vôbec. Cely den je clovek pripojeny, cumi do obrazovky a este aj ked mas absolvovat ocistu tela a mysle, tak budes nadratovany?
Mobil k behu nepatri, vlastne k ziadnemu sportu. Odhliadnuc od nejakých fest dlhych_nebezpecnych ultra akcii, kde by Ti v pripade nehody naozaj mohol posluzit. Avsak nie ako pacemaker, ale ako zachrana zivota.