Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

RunCzech otevírá registrace na příští rok. Přednost mají nejvěrnější běžci

RunCzech otevírá registrace na příští rok.  Přednost mají nejvěrnější běžci
foto: RunCzech

RunCzech   | 10.08.2017 | přečteno: 9707×

Pravidelní účastníci RunCzech běžecké ligy by právě teď měli zbystřit. Organizátoři oblíbených městských závodů totiž už za pár dní spouštějí registrace na rok 2018! Registrační systém nově hlásí podstatnou novinku – startovní číslo mohou přednostně získat nejvěrnější běžci. Pravidelní maratonci, tedy PIM Kings a Queens, si mohou své startovní číslo zajistit už ve středu 16. srpna.

Další dva dny se registrační formulář otevře postupně pro loňské RunCzech Stars a letošní členy Českého maratonského klubu. Přihlašování pro všechny běžce poběží od neděle 20. srpna. Ceny registrací jsou v první vlně neměnné, druhá a třetí vlna se u některých závodů dokonce snižuje.

Formát registrací na sezónu 2018 nově dává šanci přednostní registraci těm, kteří závody RunCzech běhají pravidelně. „Běžci, kteří si už atmosféru RunCzech závodů vyzkoušeli, dostávají větší šanci ji zažít znovu. Kapacity závodů jsou omezené, a tak jsme pro letošek zavedli tuto novinku, aby si naši pravidelní účastníci bez problémů zajistili svoje místo na startu,“ říká ředitel závodů Václav Skřivánek. Také letos je cena registrací rozdělená do tří kategorií, přičemž tu nejlevnější získávají ti, kdo se přihlásí nejdříve.

Jako první se na závody v příštím roce mohou registrovat PIM Kings a Queens, tedy ti běžci, kteří šestkrát a více dokončili Volkswagen Maraton Praha. Pro ně se registrace otevírají ve středu 16. srpna. Den po nejzkušenějších maratoncích, ve čtvrtek 17. srpna, přijde řada na RunCzech Stars za rok 2016, tedy ty běžce, kteří loni dokončili všech sedm závodů RunCzech běžecké ligy. Členové Českého maratonského klubu 2017 se mohou registrovat od pátku 18. srpna. „Registrace vždy začnou s úderem půlnoci. Každému běžci jsme zaslali emailem, kdy se jej otevření týká. Ve svém Runners ID profilu také lidé můžou vidět přiřazené odznáčky, které každému napoví, jaká kategorie se ho týká. Jinak není potřeba dělat nic jiného, než jak jsou běžci v registraci zvyklí – stačí se ve správný den na www.runczech.com přihlásit do svého profilu a poté se jim zobrazí seznam událostí 2018 s otevřenou registrací,“ vysvětluje Skřivánek.

Registrace pro všechny běžce z celého světa, začínající i ty zkušené, spouštíme v neděli 20. srpna. „Věříme, že upravený systém běžci uvítají a budou mít dost času a prostoru zvolit si závod, který jim bude nejvíce vyhovovat,“ dodává Skřivánek.

Ani v příštím roce běžci nebudou ochuzeni o O2 Pražskou štafetu 4×5. Ta se ve Stromovce poběží v červnu a o otevření registrací na tento závod budeme zavčas informovat.

Kdy se otevírají registrace na RunCzech běžeckou ligu 2018

● středa 16. srpna – PIM Kings and Queens (zlatí, stříbrní i bronzoví)

● čtvrtek 17. srpna – RunCzech Stars 2016

● pátek 18. srpna – členové Českého maratonského klubu 2017

● neděle 20. srpna – otevření registrací pro všechny

Termíny závodů RunCzech běžecké ligy 2018

● Sportisimo 1/2Maraton Praha: sobota 7. dubna

● Volkswagen Maraton Praha: neděle 6. května

● Mattoni 1/2Maraton Karlovy Vary: sobota 19. května

● Mattoni 1/2Maraton České Budějovice: sobota 2. června

● Mattoni 1/2Maraton Olomouc: sobota 23. června

● Birell Grand Prix Praha (5 a 10 km): sobota 8. září

● Mattoni 1/2Maraton Ústí nad Labem: sobota 15. září

Komentáře (Celkem 21)

Nalezené položky: 21 První Předchozí | 1 | Další Poslední

runczech.com muž 10.08.2017 11:56:34

Pravidelní účastníci RunCzech běžecké ligy by právě teď měli zbystřit. Organizátoři oblíbených městských závodů totiž už za pár dní spouštějí registrace na rok 2018! Registrační systém nově hlásí podstatnou novinku – startovní číslo mohou přednostně získat nejvěrnější běžci. Pravidelní maratonci, tedy PIM Kings a Queens, si mohou své startovní číslo zajistit už ve středu 16. srpna.
Odkaz na článek

avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 10.08.2017 14:54:41

„Ceny registrací jsou v první vlně neměnné, druhá a třetí vlna se u některých závodů dokonce snižuje.“ Konečně krok správným směrem. Uvítal bych nicméně ještě bližší informace o cenách registrací, kolik stojí registrace v 1. vlně, dokdy tyto ceny platí atd.

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 10.08.2017 16:05:50

>> Jachym, 10. 08. 2017 14:54:41

Ceny se loni a letos dle clanku take, odvijeji od poctu startujicich. Jak se kapacita zaplni, lup a cena se zvysuje. Loni byla druha treti vlna tak premrstena, ze de facto Prahu z avizovanych 12500 pulmaratoncu dobehlo 9000. Kdyz vezmu, ze nekdo se do cile nedostal, nekdo neprisel na start, tak porad skoro 3000 cisel zustalo nekde lezet.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 10.08.2017 16:12:03

Tah PIMu je vcelku jasny. Snazi se blbnout lidi, kteri stejne dostanou levne startovne, neb jsou PIM Kind and Queen. U Zlatych je to snad uplne zadarmo, tudiz kdyz se prihlasi ted, vyberou ta prvni volnejsi mista. A pritom zaplati mene i v druhe ci treti vlne. Neb cena pro nekrale se odviji dle poctu prihlasenych.

Byt PIM K/Q, pekne si pockam. Lonske ceny jasne ukazaly, ze vyprodano hned tak nebude. A tak mit tu slevovou moznost, pekne par dni pockam, at se ta prvni mista zaplni ostatnimi. A az uz to bude pro ostatni stejne drahe (cca po prvnim dni), bych se klidne prihlasila. Stejne to jako PIM K/Q mam zaslouzene levnejsi, tak proc nepockat. Asi kazdy, kdo v posledni dobe bezel nektery ze zavodu PIM a porovnava s drivejskem, tak si vsimnul, ze servis pro obycejne bezce jde tezce dolu. A tak si podle meho PIM tohle me postouchnuti smerem ke Kralovnam a Kralum zaslouzi.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 10.08.2017 16:50:08

>> Skritek Hugo, 10. 08. 2017 16:05:50

Jasně, to chápu. Já běhám jenom půlmaratóny a když se přihlásím včas, je ta cena 500 Kč pro Budějce či Vary podle mě ještě ucházející. Ale nikde nepíšou, kolik registrací spadá do první vlny a jak moc se zvyšuje cena v dalších vlnách. Jinak zhoršení servisu pozoruji osobně jen v kvalitě startovních batohů (ne že bych další potřeboval:-) ), přičemž „vrcholem“ byla ta recyklovatelná igelitka z letošního pražského půlmaratónu.

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Celkem 3965 km
Minulý měsíc 3 km
10 km: 0:48:17 (2013)
půlmaraton: 1:44:59 (2009)
maraton: 3:50:05 (2005)

vsara žena 10.08.2017 22:15:44

Krááá.

Já teda čekám. A „nenápadně“ klovu do Evžena, možná počká taky, ale u toho krákory žádná vrána neví.

krááá vrána Sára

avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 11.08.2017 10:36:14

>> vsara, 10. 08. 2017 22:15:44

Vydrz, vydrz. Preci jim neskocis na spek :-D.

>> Jachym, 10. 08. 2017 16:50:08

Ja ti nevim. Ale mi to prijde horsi a horsi. Startovni balicek = 0, na obcerstvovackach a po dobehu si casto ti ze zadnich rad stezuji, ze proste dochazi veci, letos dle fcb nebyl zadny PIM zavod bez toho, aby hodne lidi nemelo problem s cipy a komunikace s organizatory stala za starou backoru, stafetari si dokonce v Olomouci stezovali, ze nebyly medaile na predavce, neb jich nebylo dost a museli si dojit do cile, chybejici alu folie… ma zkusenot byla, ze na predavce stafet nemela kolegyne po dobehu co pit, ovsem dostala igelitku s letaky a prevlekala se do sucheho ve krovi, taska po dobehu maratonu neni a co si nenaberes, to nemas… mi to prijde hodne upadajici. Nehlede na to, ze po dobehu maratonu jdes strasne daleko, nez se dosantes i jen k piti. Vse by bylo v pohode, pokud by cena nebyla tam, kam to PIM loni poslal a neustale se arogantne nepoukazovalo na to, jak se do Prahy vsichni jezdi ucit. Ne, nejezdi, vyraz na vetsi zavod do Nemecka a za stejne penize je to uplne jina liga a velmi lidsky pristup (napr. Mnichov).

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 11.08.2017 11:03:22

>> Skritek Hugo, 11. 08. 2017 10:36:14

Je pravdou, jak se říká, že sytý hladovému nevěří, neboť zatím ještě dobíhám na závodech spíše v předních než zadních řadách:-) Současně přiznávám, že jsem s PIM už dlouho nekomunikoval, neboť mi kdysi odpověděli tak na jeden ze šesti mailů. Ve startovní tašce nic velkého neočekávám, běžeckých krámů mám dost a letáky rovnou vyhazuji. Nicméně tu cenu opravdu do loňska šponovali nehorázně. Podobnou cenovou cestou šel i RunTour, ale i tam již byli nuceni přibrzdit. Naproti tomu závod Vokolo Priglu, kde jsem byl již několikrát, je nyní už cenově pro mě za hranou.

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Praha

10 km: 0:29:57 (1992)

Trepifajxl muž 11.08.2017 11:24:19

RunCzech je šaškárna…

…což konečně dostatečně dokumentuje i fotka k článku

Motto: není důležité zúčastnit se, ale vyhrát!
avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 11.08.2017 12:00:17

>> Trepifajxl, 11. 08. 2017 11:24:19

Hrstka exhibicionistů ve startovním poli čítajícím několik tisíc běžců. Účast elitních světových a českých vytrvalců je také šaškárna? A co počet zlatých známek IAAF, kterých má ČR snad nejvíc na světě?

Mimochodem, šaškárnou bych nazval třeba závod Barvám neutečeš. Ale i tady platí, že proti gustu žádný dišputát.

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 11.08.2017 13:05:05

>> Jachym, 11. 08. 2017 12:00:17 …počet zlatých známek IAAF…

Se zlatymi znamkami bych neargumentoval, prinejmensim v oblasti IT/PR totiz RunCzech IAAF pozadavkum dlouhodobe nevyhovuje …


6.2 Media Services … Dedicated website with start-lists and results in the language of the host country and in English

avatar

Praha

10 km: 0:29:57 (1992)

Trepifajxl muž 11.08.2017 15:07:25

>> Jachym, 11. 08. 2017 12:00:17

ne, tu hrstku exhibicionistů zrovna nemyslím

prostě běh se dostal do módy a již ho neprovozují jen sportovci (a teď nemyslím sportovce podle výkonu, ale sportovce podle zaujetí pro věc)

prostě masám někdo vsugeroval, že běhání je in a zároveň je dovedl na tyto image závody

a lidé, zblblí módní diktátem se účastní a podivně poskakují a dělají u toho opičky

to raději poslední pouťák někde stranou, kam přijde pár zapálených borců a kde se neblbne, ale běží (obvykle pěkně zostra)

Motto: není důležité zúčastnit se, ale vyhrát!
avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 11.08.2017 15:21:26

>> Trepifajxl, 11. 08. 2017 15:07:25

Jistě, to souhlasím. Dneska je vše, jak se hezky česky říká, o komerci. Na druhé straně je pravdou, že dlouholetí běžci někdy zbytečně nelibě nesou, že někdo si „dovolí“ dělat recesi z té nejdůležitější věci na světě, kterou je pro ně běhání. A přesto si myslím, že sugerovat někomu běh je pořád lepší než sugerovat rovněž módní fidget spinnery…:-)

>> jm1, 11. 08. 2017 13:05:05

Upřímně řečeno nevím, čím by měl závod více argumentovat než zlatými známkami atletické federace, jejichž významu všude ve světě rozumí. A ty nedostatky, o kterých píšeš, si IAAF určitě ohlídá. Nehledě na to, že podle mě nemáš pravdu, že startovní listiny nejsou zveřejňovány. Pokud se tím tedy rozumí startovní listiny elitních běžců, a nikoli všech tisíců registrovaných.

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Celkem 10 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:37:31 (2024)
půlmaraton: 1:24:58 (2023)
maraton: 3:26:43 (2022)

Meescha muž 11.08.2017 16:35:24

>> Trepifajxl, 11. 08. 2017 15:07:25

Ale vždyť to je přece super, že se běh stal módní záležitostí, ne? Téměř ideální pohyb, když nechceš, nemusíš do něj nic investovat a pokud Tě zajímají kvalitní závody a zapálení běžci, tak těch je pořád hodně, jen k tomu přibyly další pro běhy masy. Výběr je veliký, možnosti téměř neomezené…

No a RunCzech bude držet ceny vysoko, dokud nebude mít problém prodat dost registrací. Že se z toho stal mix souboje eliťáků a zážitkového běhu pro ostatní, je asi logický vývoj. Mně třeba takový závod ničím neláká, přinejmenším startovné mi nepřijde adekvátní, ale to je můj pohled a pokud těch, co jsou ochotni zaplatit, je mraky, tak jim byznys šlape. Nemám s tím žádný problém.

avatar

Praha

Celkem 26381 km
Minulý měsíc 21 km
10 km: 0:40:06 (1984)
půlmaraton: 1:43:24 (2000)
maraton: 3:50:05 (2005)

EvženGe muž 11.08.2017 19:05:28

Trochu tady to toho rejpnu. -))

Zlatá známka je o mezinárodním renomé. Trochu mi to připomíná Diamantovou ligu a „trapný“ ostravský závod.

Na D.l. Jdou všichni výborní atleti, protože je známá, budou ve 150 televizích atd atd.

Do Ostravy dorazí jen „cvoci“, kteří si váží osobního zacházení, skvělých diváků atd. atd.

Proto tam byl mockrát Bold (a ví proč) a nebyli tam jiní.

Proto jdou lidi na závody se známkou zlatá IAAF a ne na skvělé závody bez známky.

Ti elitní si nevybírají podle kvality pro běžné běžce, ale podle toho, co jim ten závod přinese. A vůbec to nemusí být peníze, ale třeba jen to, že si zazávodím s někým rovnocenným a ne s vránou Sárou. :-))

Pochopitelně se najdou závody, kde je pár desítek lidí a já běžím bez Sáry (jde o vteřiny a ona přece jen zdržuje) a Martin mi dá paletu minut. A v cíle se sejdem, on vysprchovanej :-)) já právě doběhl a on mě plácne a řekne jo dnes to bylo dobrý, vždyť jsem tady jen … (to ani nechci říkat – ale on to myslí v dobrým :-)) ) minut. To jsou ty nekomerční závody, ale zase ty jsou rychlé. Dnes jsem byl na jednom, ze 70 startujících jsem jich znal 66 :-)) a na startu jsme si vzadu říkali, tady jsou samí chrťáci já budu 5 (třetí, osmej) od konce a na velkých závodech jsme v půlce.

Jo a moc souhlasím se s.H. Nabízel jsem informace o chybách, které se na závodech staly a zatím se nikdo neozval, že by chtěl něco slyšet. A to by byly jen informace, co jde zlepšit. Ty konkrétní chyby kamarádi prostě pominuli. A jsem za ně rád.

avatar

Praha

10 km: 0:29:57 (1992)

Trepifajxl muž 11.08.2017 20:51:34

>> EvženGe, 11. 08. 2017 19:05:28

my o vlku…

když jsem psal tohle „a teď nemyslím sportovce podle výkonu, ale sportovce podle zaujetí pro věc“ hádej na koho jsem si vzpomněl… :-)

Motto: není důležité zúčastnit se, ale vyhrát!
avatar

Celkem 3965 km
Minulý měsíc 3 km
10 km: 0:48:17 (2013)
půlmaraton: 1:44:59 (2009)
maraton: 3:50:05 (2005)

vsara žena 12.08.2017 06:53:59

>> Trepifajxl, 11. 08. 2017 20:51:34

Krrááá.

Jasně !!! Na mě !!!!!!!

krá vrána Sára

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 12.08.2017 09:38:23

>> Jachym, 11. 08. 2017 15:21:26 …podle mě nemáš pravdu, že startovní listiny nejsou zveřejňovány…

Znas-li „DEDICATED WEBSITE with start-list“ namatkou pro pristi „zlaty“ zavod (=Mattoni 1/2Maraton Ústí nad Labem 2017 , 16. 9. 2017 = „zbývá 35 dní“), sem s ni … ;-)


BTW, nabizim anketu :-) :

Zareaguje na mou otazku autor/debater runczech.com ?

  • Ano
  • Ne
avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 12.08.2017 11:45:15

>> jm1, 12. 08. 2017 09:38:23

Neznám a ani mě moc nezajímá, protože tam stejně neběžím:-) Ale pamatuji si, že jsem na stránkách PIM před závody tyto startovní listiny cca 50 elitních a českých běžců viděl. Ale já nejsem agent Runczechu, ať se tím zabývá ten uživatel, jehož oslovuješ:-)

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Praha

10 km: 0:29:57 (1992)

Trepifajxl muž 12.08.2017 12:08:28

>> vsara, 12. 08. 2017 06:53:59

sakra, teprve teď jsem si všiml, že tu má Sára svůj vlastní profil…

Motto: není důležité zúčastnit se, ale vyhrát!
avatar

Celkem 3965 km
Minulý měsíc 3 km
10 km: 0:48:17 (2013)
půlmaraton: 1:44:59 (2009)
maraton: 3:50:05 (2005)

vsara žena 13.08.2017 19:42:47

>> Trepifajxl, 12. 08. 2017 12:08:28

Krááá.

Já mám dobrý kamarádky. A už před léty mi jedna zařídila přihlášení. I když nejsem běžec, ale letec. Předtím jsem se musela do fóra vnucovat přes Evžena. A ten měl keců !!!

A tak si tady krákám po svým jen se občas peru s Evženem o počítač. Většinou vyhraju !!!

krá vrána Sára

Nalezené položky: 21 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.