Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Výživa » Běh, doplňkový sport, výživa a hubnutí

Běh, doplňkový sport, výživa a hubnutí

Nalezené položky: 39 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední

Josephine žena 21.01.2010 20:59:46

ehm, rano jsem mela trenink od osmi, tak jsem vstala pred sestou, abych mohla už v šest jíst… a snědla jsem asi banán a misku nějakých vloček nevalnou a už jsem víc nedala… trenink trval do 9:50 cca, po silovém treninku se musí sníst jablko, tak jsem šla akorát domu na oběd (jsem studentka a brigádu dělám po síti)s přítelem, který podniká (taky online) jsme si udělali lososa s brambory a já si ještě dala kus špaldového chleba s asi jedním litrem podmáslí. okolo třetí jsem se dokopala sníst ještě vejce s nějakým sýrem a pak zeleninu, olivy a tak.. ale teda už mám zase hlad :D a to jsem se cpala, co to šlo

Celkem 4443 km
Minulý měsíc 0 km

Eviku žena 22.01.2010 14:02:58

Tak podmáslí,jo?To mi je veľmi sympatické,ja sa tiež neuspokojím s 2,5dcl,ako niekto,musím piť a piť,ešte radšej mám „syrovátku“,ale takú doma vyrobenú,teplú,z ní­zozuž,mlieka,a­lebo cmaru+ voda a mlieko,takže ke´d sa mi to vyzráža,ten tvaroh z toho je tiež menej tučný a tá voda-srváta je už moc zriedená,večer to mám ako teplé jedlo dňa,vyvarím si v tom ryžové nudle,lebo sú ľahké,vylúhujem v tom zelený čaj,vanilkový a tak a umelé sladidlo,alebo trochu medu,no ale tohto som schpná vypiť aj 3litre!som potom ako kliešť,to je preto,lebo vďaka mojim robotám som nikdy nemala čas na polievku,tak suchá strava a potom večer už konečne.ešte si tam strúham zázvor.a škoricu,musí to bxyť horúce,tá z obchodu mi moc nechutí,tá je dobrá tak ako kokteil na studeno.Vždy ma to zachráni,aj keď mi je blbo.nie je mi z toho ťažko,keby som vypila toľko podmáslí,už by som bola mrtva žena.tvaroh potom pojedá rodinka.napíšte aj vy,bez čoho by váš život nemal zmysel,hahaha.