Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Zdraví, nemoc, bolest » Bolest pod žebry a v boku

Bolest pod žebry a v boku

Nalezené položky: 8 První Předchozí | 1 | Další Poslední

Zášek muž 17.06.2011 20:07:15

Dobrý den, jsem nováček a začínám běhat. Bohužel mě ale trápí bolest.

Dnes se to vyvíjelo tak, že mě asi po pěti minutách běhu mě začalo bolet na levé straně žeber a ta bolest potom přešla v bolest na levé straně břicha.

Toto se mi stává často, nevíte kde dělám chybu? Je to tím že špatně dýchám? Popř. jak správně dýchat?

předem děkuji za vaše rady

Běhu zdar! :-)

Sloviensko

rudo muž 18.06.2011 00:25:58

spravne dychanie sa najlepsie nauci na joge, aj z knizky

Motto: you can't stop, what is coming !

Mladá Boleslav

Celkem 2259,2 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:44:51 (2011)
půlmaraton: 1:46:28 (2010)
maraton: 4:44:26 (2016)

rockysouthpaw muž 22.06.2011 14:06:54

Dobrý je dýchat si do rytmu od začátku stále stejně, rozhodně u toho nemluvit, popřípadě uvolnit břišní svaly poklepáním nebo tlumit dopad nohy na zem… moje zkušenosti, nemusí být účinné ;-)

Motto: It ain´t about how hard you hit, it´s about how hard you can get hit, how much can take and keep moving forward...get up and run!

Celkem 4339 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 2:05:18 (2011)

Nina H. žena 22.06.2011 15:48:38

Mne pomáhalo spevniť/zatiahnuť brucho a keď ma pichávalo v boku,najprv som sa snažila zhlboka, pravidelne dýchať. Časom, keď to neprestávalo nedbala som na to, a bežala cez bolesť. Možno bežíš príliš rýchlo, skús spomaliť a bežať tak, aby si vládal dýchať cez nos.

Celkem 10672,18 km
Minulý měsíc 12,4 km
10 km: 0:45:02 (2014)
půlmaraton: 1:41:12 (2014)
maraton: 3:56:52 (2012)

RoobertG muž 22.06.2011 19:32:27

>> Zášek, 17. 06. 2011 20:07:15