Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

PŘEHLED: Které závody se ruší a které posouvají datum konání

PŘEHLED: Které závody se ruší a které posouvají datum konání
foto: ilustrační foto

Radek Narovec | 13.05.2020 | přečteno: 66319×

Vládní opatření na ochranu před šíření koronavirem vyvolala vlnu rušení či posunů termínů konání běžeckých závodů. Zde je přehled zrušených či odložených akcí, včetně jejich nových termínů, pokud již byly oznámeny. AKTUALIZOVÁNO O PARDUBICKÝ VINAŘSKÝ PŮLMARATON, BARVÁM NEUTEČEŠ, URBAN CHALLENGE

  • Barvám neutečeš: Letošní ročník zrušen
  • Urban Challenge: Letošní ročník zrušen
  • Česko-polský běh: Zrušeno
  • Pardubický vinařský půlmaraton: Posunut na 15. nebo 16. srpna 2020
  • běh kolem světa: Posunut na 5. září 2020
  • RUN AUT: Odloženo na 3. září 2020
  • Memoriál Petra Šimka: Zrušeno
  • Štramberská desítka: Zrušeno
  • Holba běh na Šerák – MČR: Posouvá se na 1. srpna 2020
  • City Triathlon Karlovy Vary: Odloženo na 11.-13. září 2020
  • VitaSport patnáctka (a pětka): Nový termín 23. května 2020
  • VitaSport půlmaraton (a pětka): Nový termín 6. června 2020
  • Běhej lesy Slavkovský les: Vrací se na původní termín 27. června 2020
  • Běhej lesy Vysočina: Vrací se na původní termín 6. června 2020
  • Jarní běh TJ Sokol Praha Krč: Zrušeno
  • Olfincar Trutnovský půlmaraton: Odloženo na 28. června 2020
  • NN Night Run Liberec: Odloženo na 8. srpna 2020
  • NN Night Run Brno: Odloženo na 22. srpna 2020
  • Zombie Night run Praha: Odloženo na 24. října 2020
  • Salomon Valašský HRB: Zrušeno bez náhrady
  • FyzioRUN: Odloženo na 15. října 2020
  • VESPO běh přes Tanvaldský Špičák: Zrušeno
  • Modřany Ravine Run: Odloženo na 31. května 2020
  • Běh pro Paměť národa Praha 6: Odloženo na 12. září 2020
  • Běh pro Paměť národa České Budějovice: Odloženo na 12. září 2020
  • Běh pro Paměť národa Ústí nad Labem: Odloženo na 30. září 2020
  • Běh pro Paměť národa Brno: Odloženo na 19. září 2020
  • Běh pro Paměť národa Třebíč: Odloženo na 13. září 2020
  • Běh pro Paměť národa Zlín: Odloženo na 19. září 2020
  • T-Mobile Olympijský běh: Odloženo na 16. září 2020
  • Újezdský KoloBěh: Odloženo na 25. června 2020
  • Klánovický MiniAdventure: Odloženo na 2. srpna 2020
  • Xterra Czech: Odloženo na 3. –6. září 2020
  • Běh na Velký Javorník: Zrušeno, příští ročník se uskuteční 15. května 2021
  • Mizuno Trail Running Cup Dolní Morava: Odloženo na 5. září 2020
  • Běh Emericha Ratha: Zrušeno
  • Běh Javořími Horami: Zrušeno
  • Hradubický běh: Nahrazeno virtuálním závodem od 16. do 17. května 2020
  • AXIS Noční desítka: Odloženo na 24. října 2020
  • Salomon Ještěd 24 Summer: Zrušeno
  • Salomon Ještěd SkyRace: Odloženo na 26. září 2020
  • Memoriál J.Šťulíka: Odloženo na 16. října 2020
  • Polánka Kros: Zrušeno
  • Kolín – Velký Osek – Kolín (KVOK): Odloženo na 16. srpna 2020
  • Hostivice Run: Odloženo na 4. října 2020
  • Mattoni FreeRun Park Race – Konopiště: Odloženo na 10. října 2020
  • Kysucký maratón: Zrušeno
  • POLARIS Brnišťský půlmaraton: Zrušeno, příští rok se uskuteční 24. dubna 2021
  • Večerní svěrácká 10: Odloženo na 22. srpna 2020
  • Běh Hoštkou: Odloženo 19. září 2020
  • Jihlavská 24 MTB – Mistrovství Evropy: Zrušeno, termín pro příští rok: 25. června 2021
  • The Run Slovakia: Zrušeno, příští ročník se uskuteční 11.-13. června 2021
  • AXA RUN & FUN: Odloženo na podzim
  • Pražská běžecká tour VAŠÍ LIGY X (5): Nahrazuje ji běžecká výzva: https://www.vaseliga.cz/…ezecka-vyzva
  • Trail Modřanskou roklí – 4: Odloženo na 24. června 2020, poběží se ve vlnách.
  • Trail Prokopským údolím VAŠÍ LIGY – 1: Poběží se 10. června 2020 ve vlnách.
  • iSport LIFE Columbia Praha – Milíčovský les: Odloženo na 23. srpna 2020
  • Czechman Triatlon víkend: Odloženo na 25.-27.9.2020
  • Jarní přespolní běh v Nýrsku: Zrušeno
  • Bystřickem kolem Vírské přehrady: Zrušeno
  • Děčín Run Fest: Odloženo na 30. srpna 2020
  • Ottův běh: Odloženo na 28. června 2020
  • Běh na rozhlednu Veselý vrch: Odloženo na 30. srpna 2020
  • Mizuno Trail Praha: Odloženo na 4. července 2020
  • Craft Team Running Praha Portheimka: Odloženo na 11. července 2020
  • Craft Team Running Kopřivnice: Odloženo na 9. srpna 2020
  • Mattoni 1/2Maraton Olomouc: 30. srpna 2020 (bude potvrzeno)
  • Mattoni 1/2Maraton České Budějovice: 31. října 2020
  • Mattoni 1/2Maraton Karlovy Vary: 24. října 2020
  • Volkswagen Maraton Praha: Odloženo na 11. října 2020
  • Trochu jiný Předlický běh: Odloženo na 26. července 2020
  • Maratonstav ČP v běhu do vrchu a SP v běhu do vrchu: Zrušeno
  • Jarní běh Olympu: Zrušeno
  • VC Zadova: Zrušeno
  • Veřovská desítka: Zrušeno
  • ČSOB Hostivařský běh: Odloženo na 3.9.2020
  • Inov-8 Krosový pohár – Kros Sázava: Odloženo
  • Inov-8 Krosový pohár – Kros Kros Českým rájem: Odloženo
  • Běh Choceňskými sady: Zrušeno
  • Krajský půlmaraton Plzeň: Zrušeno
  • Energon běh: Odloženo na 4.7.2020
  • Czech Energy team Perun SkyMarathon: Odloženo na 1.8. 2020
  • Běh města Nýřany: Zrušeno, termín pro další rok 15.5. 2021
  • Běh pro paměť národa (BPPN) Hradec Králové: Odloženo na 12.9.2020
  • BPPN Jablonec nad Nisou: Odloženo na 12.9.2020
  • BPPN Olomouc: Odloženo na 12.9.2020
  • BPPN Plzeň: Odloženo na 19.9.2020
  • BPPN Rejčkov: Odloženo na 12.9.2020
  • BPPN Uherské Hradiště: Odloženo na 19.9.2020
  • Morkniman: Zrušeno
  • Běh Komory daňových poradců ČR: Odloženo na 17. října 2020
  • Běh pro Hospic sv. Štěpána: Odloženo na 3. října 2020
  • Běh Javorkou: Zrušeno
  • 1. Pekelný kilometr: Zrušeno
  • Jaroměřský kros – MČR veteránů: Odloženo na 25. října 2020
  • Kvalifikace na ME Peklák: Zrušeno
  • Běh kolem Hluboké: Odloženo
  • Bujanovské koláčové běhy: Odloženo na 13. června 2020
  • Milada Run: Odloženo na 2. srpna 2020
  • NN Night Run Hradec Králové: Odloženo na 31. října 2020
  • Horská výzva Nové Město na Moravě: Zrušeno
  • Žákovský běh Bakovem: Zrušeno
  • Halahoj Třebíčský půlmaraton: Odloženo na podzim 2020
  • Masaryk Run: Odloženo na 7. listopadu 2020
  • Runmageddon/Gla­diator Race Milovice: Odloženo
  • Runmageddon/Gla­diator Race Liberec: Odloženo
  • Krušnoman Short Distance Duathlon: Zrušeno
  • Salomon Ještěd SkyRace®: Odloženo na 4. července 2020
  • Sportisimo 1/2Maraton: Odkládá se na 6. září 2020
  • Běhej lesy Lednice: Odkládá se na 10. října 2020
  • Běhej lesy Karlštejn: Odkládá se na 24. října 2020
  • Circle: Odkládá se na léto 2021
  • RunTour České Budějovice: Odloženo na 25. července 2020
  • RunTour Ústí nad Labem: Odsouvá se na 21. listopadu 2020
  • RunTour Brno: Odsouvá se na 11. července 2020
  • Širokodolský kros: Odloženo na 19. července 2020
  • Memoriál Karla Raise – Počerady-Louny: Zrušeno.
  • Poděbradský triatlon: Posouvá se na 13. září 2020
  • Hruboskalský 1/2maraton: Posouvá se na 19. září 2020
  • Orlice Cup: Letošní ročník zrušen, příští se koná 24. dubna 2021
  • Proběhni.se: Posouvá se na 3. října 2020
  • Bolatická 20: Zrušeno
  • Novojičínský půlmaraton: Zrušeno, je možný náhradní termín.
  • Boskovické běhy: Přesunuto na 6. září 2020
  • Challenge Šamorín – The Championship: Odloženo, možná bude zrušeno. Collins Cup, který se měl jet v rámci víkendu v Šamoríně, se ruší a uskuteční se až v roce 2021.
  • Vltava Run: Přesunut na 19. – 20. září 2020
  • Vysokomýtský půlmaraton: Odloženo.
  • VitaSport patnáctka a VitaSport půlmaraton: Odloženy, datum nebyl stanoven.
  • Zkus maraton Kuks: Přesunut na 5. září 2020.
  • Bakovský půlmaraton: Zrušeno.
  • MČR v běhu na 100 km a kratší závody v Plzni: Odloženo, v úvahu připadají termíny 1.5.2020, 8.5.2020, 30.5.2020, 6.6.2020 nebo 28.6.2020.
  • NN Night Run Ostrava: přesunut na 7. listopadu 2020
  • Běh lipovou alejí – Nymburská desítka: Zrušeno.
  • Hranická dvacítka, Hranická desítka: Zrušeno.
  • Jakub Elexmayer Královská desítka se odkládá na 3. října 2020
  • Běh kolem Holého vrchu: Zrušeno
  • Pečecká desítka: Odloženo, termín možná 28. října
  • Pardubický vinařský 1/2Maraton: odkládá se, hledá se nový termín.
  • Craft Brněnský půlmaraton: Odloženo, hledá se nový termín.
  • SABZO: Všechny závody SABZO jsou do odvolání zrušeny.
  • Mořkovský zajíc v Mořkově byl odložen na neurčito.
  • Jarní desítka v Kravařích: Odloženo.
  • Jarní běh v Přerově: Odloženo na neurčito.
  • Těškovský okruh v Těškově: Závod se ruší.
  • Prague Park Race – Průhonický park (4. dubna): Přesunut na 14. června 2020.
  • MTRC Trail Praha: Odloženo na 24. května 2020
  • Bratislava maraton a půlmaraton: Přesouvá se na 5.-6. září.
  • Běh sady Vodranty v Čáslavi: Závod se ruší. Bude v náhradním termínu.
  • Bedřichovský Bastard: Odloženo.
  • Gladiator Race Run Hradec Králové: Odloženo na 16. května
  • Klatovská desítka: Zrušeno.
  • Compressport 250 Český ráj: Přesouvá se na 11.-12. 9. 2020.
  • Jarní maraton a půlmaraton v Unhošti: Přesouvá se na 31. 5. 2020, ev. 22. 8. 2020.
  • Cross Roesslera-Ořovského: Odloženo.

Termíny plánovaných sportovních akcí najdete na www.behej.com/terminovka.

VÝZVA: POŘÁDÁTE SPORTOVNÍ AKCI A MÁTE INFORMACE PRO BĚŽCE? ZAŠLETE NÁM EMAIL NA REDAKCE@BEHEJ.COM.

Anketa

Komentáře (Celkem 656)

Nalezené položky: 640 První Předchozí | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Další Poslední
avatar

Trněný Újezd

jaala žena 16.04.2020 14:10:22

Pražská běžecká liga má závody vyřešené – viz. https://m.vaseliga.cz/…sledky/praha.

myslím, že to bude návod i pro další menší běhy. Otázkou zůstávají ty mega běhy viz. RUNCZECH.

Kdo bude chtít, řešení najde.

Motto: člověk nikdy není moc starý, aby začal s novým sportem :-)
avatar

Trněný Újezd

jaala žena 16.04.2020 14:14:27

>> Skritek Hugo, 15. 04. 2020 11:12:30

tak už padlo, že pro různé atletické ligy se model najde. Ať už rozfázováním dní či přestávkami mezi jednotlivými disciplínami. tak, aby se reprezentace mohla rozzávodit.

Outdoorové běžecké závody je otázka, velmi mnoho hobíků není členy klubů. a kupodivu na nich většinou ta ekonomická stránka běhů stojí.

Motto: člověk nikdy není moc starý, aby začal s novým sportem :-)
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 16.04.2020 14:31:38

>> jaala, 16. 04. 2020 14:10:22 …Pražská běžecká liga má závody vyřešené…

bezet individualni zavod na 10 km (pri nasi vykonnosti rekneme 45 min) v letnich teplotach v ROUSCE (= bez piti) ?

avatar

Bratislava

Celkem 151814 km
Minulý měsíc 0 km

Mato muž 16.04.2020 15:00:26

>> jm1, 16. 04. 2020 14:31:38

Hodinu bez pitia by mal zvladnut kazdy semitrenovany sportovec. Skratka zavodnis dostatocne pred a po behu. To si nosis aj na takto kratke behy (do 90min) pitie so sebou? Ak bude extremne teplo (nad 35), oblejes si hlavu. Toto nevidim ako problem. Skor logistiku usporiadania, vybehnutia, drzanie nizkeho poctu ludi v priestore startu/ciela a pripadne vyhlasenie vysledkov – vsetko sa vsak da zariadit.

avatar

Trněný Újezd

jaala žena 16.04.2020 15:08:31

>> jm1, 16. 04. 2020 14:31:38

jsem trénovala teď s rouškou, chápu, že ve větším teple to bude větší opruz. Jinak ona ta rouška simuluje i trénink ve vyšší výšce – je náročnější se nadechout :-).

Pro mne je to tak minimální rozdíl v tempu, že je to celkem jedno:-).

Motto: člověk nikdy není moc starý, aby začal s novým sportem :-)
avatar

Trněný Újezd

jaala žena 16.04.2020 15:11:29

>> Mato, 16. 04. 2020 15:00:26

logistika je velmi jednoduchá – stan pod cyklostezkou, 2 holky v něm. Pokud rozhodí kategorie podle věku, tak na startu bude kolem 30–40 lidí, navíc vzdálenosti budou startovat s hodinovým odstupem. takže se celkem do té 50ky vejde, na 5ce bývá méně lidí, tak tam i do 20–30ti. Pokud hodí i nejstarší věkovou kategorii nad 50 zvlášť, tak se tam budeme hledat :-).

Motto: člověk nikdy není moc starý, aby začal s novým sportem :-)
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 16.04.2020 15:29:37

>> Mato, 16. 04. 2020 15:00:26 …nosis aj na takto kratke behy (do 90min) pitie…

ANO, z cyklistiky jsem zvykly pit kazdych 20 az 30 minut (= stylem „kdyz pijes az kdyz mas zizen, pijes pozde“).

A doma mame relativne presne (neni to presnost jako v lab., ale ujde to) a konzistentne vazici osobni vahy, loni v lete jsem se parkrat zvazil pred vybehem a hned po dobehu, a delta m ;-) (=ztrata tekutin) pri +/- 10k dlouhem behu NEZAVODNIM TEMPEM byla i dost pres 2 kila.

avatar

Bratislava

Celkem 151814 km
Minulý měsíc 0 km

Mato muž 16.04.2020 15:45:19

>> jm1, 16. 04. 2020 15:29:37

Holt, aj toto je trenovatelne do urcitej miery. Iste, pit treba, ale do hodiny, pokial nebezis na priamom slnku na pusti, by to mal zvladnut kazdy bez pitia. Tak ako sa da behat nalacno aj 4 a viac hodin prva vec rano (ano, da sa to a nie uplne slimacim tempom), tak sa da naucit telo vydrzat po nejaku dobu na obmedzenom/ziadnom piti aj pri vysokej namahe. Ked to do hodky, hodky a pol doplnis, nic extremne (pri urcitej adaptacii) sa ti neudeje. Zas sa netreba tak pozorovat a ofukovat, ludske telo je adaptabilne.

A to mas od cloveka, ktory sa extremne poti.

avatar

Bytča

Amigo 64 muž 16.04.2020 17:04:57

>> Mato, 16. 04. 2020 15:45:19

Dávam za pravdu. Ak niekto tvrdí, že piť až keď cítiš smäd je neskoro, jednoducho klame! Najviac ma vedia pobaviť rekreačny bežci v značkovom oblečení a samozrejme s fľašou v ruke…Naštastie nikdy som neskúmal,koľko vlastne ubehnú. Ale, aby som bol objektívny, pri dlhých súťažných behoch,je istá miera prezieravosti na mieste!

Motto: Kto chce vedieť čo bude po smrti, už teraz umiera.
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 16.04.2020 17:55:48

>> jaala, 16. 04. 2020 14:10:22

Přece jen je ale malý rozdíl 148+76 účastníků v únoru proti 12+19 v březnu, i když lze čekat, že se počet v dubnu zvýší.

>> jm1, 16. 04. 2020 14:31:38

Snad není nutné běžet celý závod v roušce, ani není zakázáno mít vlastní pití, nebo ano?

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 16.04.2020 17:59:20

>> Mato, 16. 04. 2020 15:45:19 …aj toto je trenovatelne…

nejak nevidim duvod, proc vubec to (=beh bez piti) trenovat …

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 16.04.2020 18:03:44

>> Petr Kaňovský, 16. 04. 2020 17:55:48

pokud bude start/cil v „civilizaci“ (= ve meste), behem bez rousky porusis Narizeni (v jeho soucasnem zneni).

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 16.04.2020 18:13:07

>> jm1, 16. 04. 2020 18:03:44

Zdá se mi, že to úplně civilizace není, viz segment , takže by se na to asi dalo aplikovat pravidlo o sportování v parku?

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 16.04.2020 18:53:47

>> jm1, 16. 04. 2020 17:59:20

Odpoved je jednoducha, objem krve je vlastne jedina zasoba vody v tele. Kdyz natrenujes beh v dehydrovanem stavu nastava adpatace – zvyseni objemu krve. Nasledne vecsi objem krve umoznuje lepsi okyslicovani svalu = vyssi vykon.

Jinak predstava ze pri zavodnim zatizeni na 10km se ti z tech par hltu vody co dostanes uprostred zavodu do zaludku dokaze neco efektivne vstrebat do krve tak aby to jeste pred cilem melo vecsi pozitivni efekt nez ten negativni v prubehu je spis placebo efekt – cos je teda nejucinnejsi zpusob jak si vylepsit vykon. ;-)

Mimochodem – v rousce zavodni tempo 10km? Jen jednou jsem zkousel bezet trosku sviznej, ale nebylo to ani na urovni mara tempa. Rousku jsem za chvilku zaparil na uplne promoceny hadr a stim jsem se vpodstate dusil. Dotakoveho zavodu bych fakt nesel.

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 16.04.2020 19:00:35

>> SlavoK, 16. 04. 2020 18:53:47

Voda se samozřejmě hodí a výrazně pomáhá, zejména pro vnější ochlazování – polévání, byť pár hltů může odstranit sucho v krku a snížit riziko kašle, takže pokud vody je, využívám na každé občerstvovačce.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 16.04.2020 19:03:18

>> Petr Kaňovský, 16. 04. 2020 18:13:07

Pravidlo o sportovani v parku tezko, jde o to aby tam nebylo moc lidi a to v teplych mesicich na tom miste proste spousta lidi je. Nekdy musis doslova klickovat mezi bluslari, cyklistami, kocarkami a 2m rozestum abys pohledal, dodrzovat se tam rozhodne neda.

avatar

Bratislava

Celkem 151814 km
Minulý měsíc 0 km

Mato muž 16.04.2020 19:20:27

>> jm1, 16. 04. 2020 17:59:20

Dovod- Slavo ti dal niekolko. Pridam – aby si nebol tak zmekcily. Napit sa pred a po behu je naprosto dostacujuce v nasich podmienkach az na extremne vynimky, pri behoch do 2h. Odskusane roky. Ak vladzes pit akekolvek vyuzitelne mnozstvo pocas pretekoveho usilia na 10km, mozno sa dost nesnazis…

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 16.04.2020 20:20:27

>> Petr Kaňovský, 16. 04. 2020 18:13:07 …by se na to asi dalo aplikovat pravidlo o sportování v parku…

To je (IMHO) lehce extenzivni vyklad podobny (stazenemu) vykladu NSA.

BTW, mozna ze i ten NSA vyklad prispel ;-) k tomu, ze fitcentra maji stale explicitni zakaz vyuzivat satny a sprchy

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 16.04.2020 20:35:02

>> SlavoK, 16. 04. 2020 18:53:47 …spis placebo efekt…

Jasne.

Treba u mne to funguje tak, ze dokud piju (=dokud nedopiju celou lahev), telo si mysli, ze mam s sebou vody dostatek, stiha se chladit pocenim, a tep se mi +/- drzi (resp. korektne reaguje na zmeny intenzity behu). Jak dopiju, tep mi jde uz jen nahoru.

>> SlavoK, 16. 04. 2020 18:53:47 …Rousku jsem za chvilku zaparil na uplne promoceny hadr a stim jsem se vpodstate dusil…

Znam, resp. neco podobneho jsem popisoval v jinem vlakne :-)

V naslednych bezich jsem to ale postupne „ladil“, a treba dnesnich 11 km pri podvecernich 19 deg C jsem uz prodychal i pres hadr

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 16.04.2020 20:36:03

>> Mato, 16. 04. 2020 19:20:27

ano, nesnazim :-)

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 16.04.2020 22:10:32

Opatření platné od 20.4.2020

K bodu 4 – sportovců, pro něž je sport výdělečnou činností, mezi běžci asi moc nebude …

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Bratislava

Celkem 151814 km
Minulý měsíc 0 km

Mato muž 17.04.2020 08:29:25

>> jm1, 16. 04. 2020 20:35:02

Ale tep by ti mal mierne stupat pocas stredne dlhého az dlhsieho behu (dla tvojich paramaterov a zvyklosti) aj tak. Je to uplne normalne – kvôli svalovej unave a aj kvôli miernej az strednej dehydratacii. Beh, ani ten treningovy, nie je sutaz o co najvyrovnanejsiu tepovku. Mozno by pomohlo ten tepak nechat doma, pripadne sa nan pozriet (nedat si ho na screen) az po behu. A skratka akceptovat, ze niekedy tie tepy vypadaju inak pri tom istom usili. Pokial nie si kardiak, nijako ti to neublizi, ani sa nahle nezrutis. A mozno zistis, ze mas este velke rezervy, napriek tomu, co mudre ti tepak ukazuje…

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 17.04.2020 08:58:10

>> Mato, 17. 04. 2020 08:29:25 …tep by ti mal mierne stupat…

Taky ze jo, je to ale efekt rekneme „druheho radu“ (oproti silnejsimu vlivu velmi vysoke teploty anebo mokre=totalne neprodychnutelne rousky).

>> Mato, 17. 04. 2020 08:29:25 …pozriet (nedat si ho na screen) az po behu…

se svym jiz neprilis dokonalym zrakem zvladam sledovat max. 2 datova pole (ze 4 ci 8) soubezne. Nekdy je to cas, jindy vzdalenost, jindy vykon, a nekdy i ten tep (bud okamzity, anebo prumerny).

BTW, graf ze vcerejska, kdy se to „vlni“ (treba v kratsich vybezich prechazejicich do rovinek/sebehu) tak, jak IMHO ma :

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 17.04.2020 09:16:00

Zajímalo by mé něco jiného: kolik lidí souběžné může dle platných pravidel běhat na 250m resp. 400m okruhu, pokud 250m je volně přístupný (veřejné sportoviště v areálu ZŠ) a 400m je v prostorách atletického klubu. Nějak jsem to nepochopil, jak to teď je, děkuji.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Bratislava

Celkem 151814 km
Minulý měsíc 0 km

Mato muž 17.04.2020 09:29:45

>> jm1, 17. 04. 2020 08:58:10

A bolo k tej hodinke nutne si nosit flasku s vodou? Urcite nie.

Ak, ako vacsina bezcov, behavas nejake obvykle trate/trasy, tak sledovanie akychkolvek parametrov pocas behu, je uplne zbytocne. S výnimkou riadeneho intenzívneho tréningu, ktory asi velmi pravidelne nebehas… Za tie stovky behov uz poznas kazdu vzdialenost naspamat, nech to nakombinujes akokolvek. Staci hodinky zapnut a po dobehu vypnut. Obcas ma mozno zmysel mrknut na cas, aby si sa nezataral na x hodin daleko ;-) aj ked to tiez nie je z casu na cas na skodu z tréningového a aj psychického hladiska. SKratka sa prestan zvazovat a mozno zistis, ze limity, co si na seba davas, su len arbitrarne a zvazuje ta iba predpojatost.

Kedze sa nejaku dobu pohybujem medzi cyklistami viac, ako medzi bezcami, chapem z kade mas tu posadnutost parametrami. Az na zopar super sutazivych a tvrdo trénujúcich (to podciarkujem) jazdcov, su vsetkym tie cisla naprd a o nic lepsie nejazdia, ako by tam mali obycajny tachac. Zvacsa po kazdom kopci analyzuju watty, tep, sklony, kadenciu, ale hore ich to nedostane rychlejsie – skor ich to brzdi. Moralno-volove vlastnosti ziadna technologia nenahradi. Kopce skratka bolia a vzdy sa najde este kusok, co sa da z tela vymacknut – nech si watty a tepy hovoria co chcu.

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 17.04.2020 09:41:29

>> Petr Kaňovský, 17. 04. 2020 09:16:00

fyzikalni ;-) pristup s podminkami:

  • 8 drah
  • 400m okruh
  • vzdalenost 2 metry mezi bezci
  • konstatni rychlost VSECH :-) bezicich ve stejne draze

maximalnim naplnenim drah no 1, 4 a 7 se dostanes k vic nez 600 bezcum ;-), kteri nic neporusuji

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 17.04.2020 09:52:06

>> jm1, 17. 04. 2020 09:41:29

Ale reálně, pokud se budou někdy předbíhat, je vůbec povoleno, aby běhali více než dva běžci? Vím, že na Moravské Slavii dali omezení 16 lidí, ale nevím, jak k tomu číslu došli – naopak mě zaujalo, že i ti fotbalisté mají od příštího týdne omezení jen osm lidí, když fotbalové hřiště je dost velké, aby trénovali ve více skupinkách současně všichni?

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 17.04.2020 10:24:54

>> Petr Kaňovský, 17. 04. 2020 09:52:06

na volne pristupne skvarove 400m draze za Luzankami spravce (anebo nekdo jiny :-) s klicem od zavory a garaze ) instruoval: obihejte se ve vzdalenosti prinejmensim 2 m, a vsichni (az na deti, zjevne sourozence) jsme to dodrzovali. A dlouho tam stejne nikdo nevydrzel …

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 17.04.2020 10:35:20

>> jm1, 17. 04. 2020 10:24:54

Prakticky: šířka dráhy je 122m, takže by se mohlo udělat, že se musí obíhat přes 3 dráhu, ale ještě třeba ošetřit, aby člověk nebyl v závěsu menším než 2 metry, ale jen přemýšlím, jestli tedy nyní už pro toto jiná omezení nejsou, z hlediska počtu běhajících.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:11 (2006)
maraton: 2:42:13 (2006)

Ondriško muž 20.04.2020 12:14:55

>> Petr Kaňovský, 17. 04. 2020 09:16:00

Konecne velmi dobra otazka. Nuz, odpoved pri 400m atletickej drahe vobec nie je jednoznacna, ma viacero moznosti, podla toho ako si vylozis pravidla resp.ktore pravidla vobec aplikujes:

A)Maximalne 2 ludia

B)Od 1 az po ,,N", pricom to N sa vypocita podla vzorca N=400+dlzka 4.drahy v celych metroch+ dlzka 7.drahy v metroch. (Je to cez 1200ludi, za predpokladu, ze v kazdej z drah 1, 4 a 7 behaju vedla seba 2 bezci a jednotlive dvojice v drahe udrzuju medzi sebou 2 metrovy odstup)

C)Lubovolny pocet ludi (za predpokladu ze pocet ludi nereguluje vlastnik-spravca stadionu). K tomuto sa priklanam ja.Prečo? Spusta dovodov,bolo by to na cely sloh- pravnu analyzu. Od neustavne vyhlaseneho nudzoveho stavu, po zmätočne a odporujuco si posobiace krizove opatrenia vlady, az po aktualne platne/,ucinne mimoriadne opatrenia Ministerstva zdravotnictva-osobne ich povazujem za irelevantne a nulitne ( obmedzovat zakladne prava mimoriadnym opatrenim navyse v dobe nudzoveho stavu? Urcovat povinnosti pre obcanov,obyvatelov mimoriadnym opatrenim? To je odkedy mozne?? A aj keby som zobral,ze to opatrenie je pravne košer-cize je legalne a legitimne, lebo ho vydal kompetentny organ tak: ten kto ho tvoril,ak to bol pravnik tak isto neabsolvoval predmet Teoria a prax legislativy, lebo jeho text je pravny paškvil. Viac to tu nechcem rozvadzat.

Nalezené položky: 640 První Předchozí | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.