Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Marcela Joglová ve Valencii marně bojovala o letenku na olympiádu

Marcela Joglová ve Valencii marně bojovala o letenku na olympiádu
foto: archivní snímek RunCzech

Radek Narovec | 06.12.2020 | přečteno: 8160×

Překonala krizi, rozešla se s trenérem a do slunné Valencie přijela ve skvělé formě! Marcela Joglová v neděli zaběhla maraton za 2:31:29, výrazně si vylepšila osobní rekord, ale na letenku do Tokia to nestačilo. Slušný osobák si ze Španělska odváží i Vít Pavlišta (2:15:35), Jirka Homoláč nedokončil.

V podstatě jediný podzimní maraton na této úrovni se běžel jako světový šampionát a čeští fandové maratonu mačkali na dálku palce 33leté rodačce z Plánice. Marcela Joglová si potřebovala spravit náladu po nepříliš podařeném světovém šampionátu na poloviční distanci a taky nabrat sebevědomí po rozchodu s trenérem Pavlem Červinkou. Ve hře byl i limit pro olympiádu v Tokiu, ovšem moc nadějí na jeho zdolání sympatická bojovnice neměla. Její dosavadní osobák měl hodnotu 2:36:52, zatímco limit zněl 2:29:30. Pořádná výzva!

Marcelu ve Valencii jako vodič doprovázel David Vaš a ještě na 25. km oba běželi strojovým tempem 3:32 na kilometr, což dávalo rezervu půl minuty na limit. Jenže pak začaly síly docházet, a byť Marcela dřela, tempo neustále klesalo. V posledních 10 km ztratila na Tokio 2 minuty, přesto z toho byl senzační osobák 2:31:29, který ji vynáší na třetí místo českých historických tabulek. Lépe zaběhly maraton už jen Eva Vrabcová a Alena Peterková! Naopak Marcela získala na dálku „skalp“ takových es, jakými byly Anna Pichrtová-Straková nebo Ivana Sekyrová. Posunula se i před Petru Pastorovou.

V mužích jsme měli kromě Vaše ještě dva zástupce. Jirka Homoláč a Vít Pavlišta spíš než o Tokio přijeli válčit o osobáky a post české maratonské jedničky. Tu si pro sebe uzmul aspoň na nějaký čas liberecký závodník. S Jirkou Homoláčem běželi bok po boku až na zhruba 15. km, pak se Jirkovi začal sen o skvělém výsledku opět rozplývat a po 25. km ze závodu odstoupil. Naopak Vítek ze sebe mačkal vše a ještě na 35. km to vypadalo na čas pod 2:15. Ale i výsledných 2:15:35 jej může těšit, vždyť si vylepšil osobák o minutu a v historických tabulkách se dělí o 14. a 15. příčku s Vlastou Bukovjanem. Až za nimi jsou třeba Honza Kreisinger, Jan Bláha či František Pechek! V nabité konkurenci MS patří Vítkovi 58. příčka.

„Úplně bezchybný výkon to nebyl, ale osobák beru. Docela foukalo, párkrát jsem zůstal na větru sám a dost zpomalil. Věřím, že bych ten čas ještě někdy zlepšit mohl,“ zhodnotil Pavlišta svůj nedělní výkon i chuť na další zlepšování. Posteskl si také nad tím, že ne vždy byly občerstvovačky na elitní úrovni.

Ve Valencii, kde vládlo slunné počasí s teplotami kolem 10 °C, se běželo i na poloviční distanci. Díky Keňanovi Kibiwottu Kandiem padl světový rekord. Nám známý běžec z experimentu na Letné vylepšil jeho hodnotu o plnou půlminutu na 57:32. Čtyři nejlepší se vešli pod 58 minut!!!

Mezičasy:

Vít Pavlišta

10 km: 31:54 (3:11/km)

21,1 km: 1:06:49 (3:10/km)

25 km: 1:19:10 (3:10/km)

30 km: 1:35:33 (3:11/km)

35 km: 1:51:54 (3:12/km)

40 km: 2:08:28 (3:13/km)

42,2 km: 2:15:35 (3:13/km)

Marcela Joglová

10 km: 35:21 (3:32/km)

21,1 km: 1:14:23 (3:32/km)

25 km: 1:28:16 (3:32/km)

30 km: 1:46:35 (3:33/km)

35 km: 2:05:02 (3:34/km)

40 km: 2:23:34 (3:35/km)

42,2 km: 2:31:29 (3:36/km)

Komentáře (Celkem 43)

Nalezené položky: 44 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední

Radek Narovec muž 06.12.2020 11:04:19

Překonala krizi, rozešla se s trenérem a do slunné Valencie přijela ve skvělé formě! Marcela Joglová v neděli zaběhla maraton za 2:31:29, výrazně si vylepšila osobní rekord, ale na letenku do Tokia to nestačilo. Slušný osobák si ze Španělska odváží i Vít Pavlišta (2:15:35), Jirka Homoláč nedokončil.
Odkaz na článek

avatar

pitr83 muž 06.12.2020 11:23:12

Pavlištuv čas je určite kvalitnější jak Joglové. A u něho napíšou ( slušný osobák ) ??

avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 06.12.2020 13:44:11

Nádherný závod a skvělé výsledky dvou našich běžců.

Vítek Pavlišta velmi kvalitní osobák, sám ví, že svět je o hodně dál, ale je čistokrevný hobík, opravdu klobouk dolů. Krásný výkon který snese o dost vyšší měřítko, než označení slušný.

Marcela Joglová si skvěle spravila chuť po ne příliš povedeném půlmaratonském mistáku. David Vaš běžel jako stroj a Marcela ukázala, že ten OH limit není nereálný. Obrovská gratulace.

Budu se těšit na hodnocení závodu od samotných aktérů a snad i J. Pernici, který s nimi byl na místě. Opravdu mi udělaly tyto výsledky našich radost. JH pak nezbývá než popřát, aby tu sezonu hodil za hlavu, dal se dohromady zdravotně a příští rok začal nějakým tím dokončeným závodem.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Bratislava

Celkem 151814 km
Minulý měsíc 0 km

Mato muž 06.12.2020 14:07:04

>> pitr83, 06. 12. 2020 11:23:12

Tie vykony su, priblizne, na podobnej urovni. Oba su pekne a maju smolu, ze limity na svetove podujatia su v dnesnej dobe prisnejsie. Jasne, na medaile z OH to nie je, ale takych adeptov od cias Kantoreka v nasich koncinach nebolo…

avatar

Desert muž 06.12.2020 16:37:30

>> pitr83, 06. 12. 2020 11:23:12

" tak ti nevim karle"...... :-P

limit na oh je 2:11:30 muzi, 2:29:30 zeny, takze 4 min a 2 min, to je kriterium kvality,

marcela i vitek zatim maji nejlepsi vykon v kvalifikacnim obdobi, i kdyz ne vykon kvalifikacni, tedy svaz je muze vyslat :-)

stahnout ten rozdil do ukonceni kvalifikace vidim skoro jako nemozny

samozrejme obema k jejich vykonum gratuluji :-P

avatar

pitr83 muž 06.12.2020 20:40:26

>> Desert, 06. 12. 2020 16:37:30

A co kriteruim kvality že čas Joglové je od světového rekordu cca 17,5 minut a čas pavlišty od WR je cca 14 minut

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 06.12.2020 20:57:25

>> pitr83, 06. 12. 2020 20:40:26

Nemělo by se to počítat spíše poměrem?

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 06.12.2020 21:02:44

>> pitr83, 06. 12. 2020 20:40:26

Dle maďarských bodů Vítek 1 064, Marcela 1 118.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Desert muž 06.12.2020 22:05:39

>> pitr83, 06. 12. 2020 20:40:26

hadame se o blbostech,

podstatne je jestli maji na to splnit kriteria, a to znamena zhruba " maratonek denne v odpovidajici kvalite" :-P

avatar

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:11 (2006)
maraton: 2:42:13 (2006)

Ondriško muž 07.12.2020 16:21:15

Porovnavat muzov so zenami je miešanie hrušiek s jablkami. Jeden je vyborný amater, druha je profesionalny športovec, so všetkým dobrým aj zlým čo ktomu patrí. Obidvom šlo o niečo ineho, jeden si v prvom medzinarodnom preteku chcel zabehnut osobak, druha utočit na OH limit. Obidvaja ale dosiahli na česke pomery vynikajúce časy. Ved kto za poslednych 20 rokov bežal rychlejšie? Marcela ukazala ze jej maraton sedí, a rozhodne to nebol marny pokus, ved este na 30km bola na jeho urovni. Takze zregenerovat, oddychnut, dat da dokopy a hor sa do pripravy na jarny pokus.

avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 07.12.2020 17:29:53

>> Ondriško, 07. 12. 2020 16:21:15

Před dvěma léty jsem ji v cíli maratónu v Amsterdamu zaregistroval v čase 2:41 h, těsně za nejrychlejším Čechem, kterého jsem s napětím očekával… Od té doby usla pěkný kus cesty a jsem zvědav na její další výkonnostní vývoj.

avatar

Desert muž 07.12.2020 17:40:00

>> Ondriško, 07. 12. 2020 16:21:15

>> milan, 07. 12. 2020 17:29:53

30km uz pro ni neni zed, ale jen par cihlicek :-P

lehke to nebude, ale snadse ji to povede :-P

ted ma mesic na " udrzitelnost rychlosti"

avatar

Desert muž 07.12.2020 17:55:58

njn 30km+ je vzdy neco mezi glukagonem a lipazou :-P

avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 07.12.2020 18:24:41

>> Desert, 07. 12. 2020 17:40:00

Mě připadá snížení tempa na poslední desítce o 120 sekund víc než jen pár cihlicek…

>> Desert, 07. 12. 2020 17:55:58

Trochu jiný režim…

S respektem sleduji její zlepšování, určitě to co dělá ji výkonnostně posunuje a tak je šance na další zlepšování.

Jsem jen fanda, ne znalec…

avatar

Desert muž 07.12.2020 19:26:01

dosel ji glukagon ( glukagon stepi predevsim glykogen, ale take tuky), je malo adaptovanana na stepeni tuku lipazou = tj.objem km :-)

avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 07.12.2020 20:39:58

>> Desert, 07. 12. 2020 19:26:01

Tak bych to chápal i já nebezec. Jen ta tvoje poznámka o měsíci a ztrátě rychlosti, tentokrát výjimečně bez smajlíku. Nemáme každý schopnost učit se z vlastních chyb, ale u MJ to nepředpokládám…

avatar

Desert muž 07.12.2020 21:09:34

>> milan, 07. 12. 2020 20:39:58

udrzitelnost:

vetsinou do mesice po M byvas schopen diky metabolismu zabehnout dobre mensi vzdalenosti, u nekoho i osobak, tedy pokud to soucasne pocasi dovoli je mozne trenovat tyto useky, :-P

avatar

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:11 (2006)
maraton: 2:42:13 (2006)

Ondriško muž 08.12.2020 07:59:01

>> Desert, 07. 12. 2020 21:09:34

No, síce vôbec neviem aký bol jej tréning a príprava.Ale ked vo februári zabehla polmaraton za 1:15:30 tak som jej dával len nepatrnú šancu žeby mohla atakovať limit. Teraz ked vo Valencii mala polku za 1:14:23 a bežala dalej, pričom ešte na 30km bola na hranici limitu-hoci ho napokon nezabehla sú jej šance oveľa vyššie. Minimálne by som povedal, že má slušnú šancu mať naň natrénované, že to prosto nie je márne. Nakoniec zlepšiť si osobák o 5 minút je veľmi pekné, nie? . Samozrejme, pre ňu to bude výkon na hranici možností, a preto bude musieť všetko klapnúť.

avatar

Bratislava

Brutto muž 08.12.2020 08:20:06

Mna by skor zaujimalo nieco ine a to sice, aku motivaciu maju tito bezci? Pre mna su to samozrejme stale casy z inej galaxie a uzasne vykony, pred ktorými sa sklanam, nechapte ma zle, ja to nechcem zhadzovat. Ale aku motivaciu ma bezec (bezkyna), ktory ledva ledva na neviem kolky pokus musi utocit na limit na OH, pricom uz len z toho je jasne, ze ak sa tam dostane, tak tam bude hrat tretie husle? Je to len ta samotna ucast na velkom podujati, alebo cesta do Tokia, vylet, alebo co? Jednoducho sa neviem vzit do tej koze profi sportovca, ktory fakt uz SUTAZI a tym padom sa stavia na ciaru s cielom zvitazit a nie sa zucastnit. A zrazu sa ma preprogramovat a ist na OH s tym, ze ved to nejako zabehnem? Nech je motivacia akakolvek, drzim jej paste, nech to da samozrejme.

avatar

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:11 (2006)
maraton: 2:42:13 (2006)

Ondriško muž 08.12.2020 09:35:31

>> Brutto, 08. 12. 2020 08:20:06

Prečítaj si toto:

https://www.bezfrazi.cz/deset-let/?…

avatar

Bratislava

Brutto muž 08.12.2020 11:14:00

>> Ondriško, 08. 12. 2020 09:35:31

No nejako som sa nedozvedel odpoved na moju otazku. Prave naopak. Stale nechapem. Ked ma bavi viac triatlon, tak robim triatlon, nech si kamarati hovoria co chcu. A ked uz teda behanie a zaroven sutaze, tak preco hned Olympiada, na ktorej mam sancu co ja viem na 30-te miesto? Alebo 20-te? Ako na sampionate? Ja jednoducho toto nechapem. Ked mam mysel nastavenu na pretekanie, tak chcem vyhrat, nie byt 20-ty. A kvôli tomuto obmedzovat to co ma bavi (evidenentne triatlon, alebo v pripade behu rozne krosove patky, alebo miestne preteky). Beriem zas ale aj to, ze pokial ma toto uzivi, tak to budem robit bez ohladu na to, ci budem prvy alebo dvadsiaty. Takze z financneho hladiska – ano. A hej, mala tazky zivot a sport ju z toho vytiahol. Poznam fakt ze vela takych ludi (a to este s horsim osudom) a dotiahli to na svoje pomery dost daleko. Takze palec hore.

avatar

10 km: 0:38:51 (2022)
půlmaraton: 1:52:14 (2018)

MIKR muž 08.12.2020 13:25:21

>> Brutto, 08. 12. 2020 11:14:00

Mě ta tvoje otázka přijde mimo. To by pak v každým odvětví sportovalo pár jedinců, kteří mají reálnou šanci na vítězství. Běh je specifickej v tom, že na vytrvalostních tratích dlouho nemáme a dlouho zřejmě ani mít nebudeme žádný vítěze. Karty jsou tak prostě rozdaný a všichni se můžou maximálně snažit přiblížit se co nejvíc světový špičce. To ale přece neznamená, že se na to vykašle, když je schopná běžet 3. nejlepší český čas mezi ženama. Ty možná sportuješ, protože chceš vyhrávat. Existuje ale nemalá skupina (spíš většina), kteří běhají prostě proto, že ten sport mají rádi. A to je podle mě ta nejlepší motivace. A pozor, vůbec to neznamená, že se ti lidi nesnaží zlepšovat a soutěžit. Marcela má možnost dělat na profi úrovni běh, pohybovat se v český špičce a dostat se na olympiádu, což mezi českými vytrvalci rozhodně není pravidelné. Nevšiml jsem si, že by někde říkala, že maraton ji nebaví a běhá ho z povinnosti. Jiný věci ji třeba baví víc, ale tady má šanci na větší úspěchy. Kdybych měl šanci být ve špičce v silniční desítce, tak se jí asi taky budu věnovat, i když mám radši běhání v lese.

Teď to neber osobně, ale někdy by to chtělo obecně víc pokory. Jestli něco nesnáším, tak to jsou protažený ksichty závodníků na bedně, kteří jsou nasraný, že místo tempem 3:25 dneska běželi jen 3:33. Chtělo by to si uvědomit, že všichni za nima by s nima okamžitě měnili. Ne každej měl to štěstí, že ten svůj sport našel hned v mládí. Já začal běhat ve třiceti a je mi jasný, že nemam takovej talent a nemůžu (=nechci) věnovat tolik času tréninku, abych dohnal kluky, co dělaj od pěti let atletiku. Můžu jim jen v „závidět“, stejně jako závidim Marcele. V uvozovkách proto, že to je hlavně obdiv k výkonům, než nějaká nepřející závist.

avatar

Bratislava

Brutto muž 08.12.2020 13:35:07

>> MIKR, 08. 12. 2020 13:25:21

A toto je presne ten pripad, co som nechcel, aby ste to tak chapali. A uz vôbec nie to, ze chyba pokora. Ucty k jej vykonom mam dosta uz sa tu nebudem k tomu opakovat. Myslim to vyslovene z o sportoveho hladiska. Alebo sutazneho ak chces. Preco sa nejake muzstvo placa roky rokuce na dne tabulky? Hadam nechce byt nikdy majstrom? Jasne ze chce a po tom tuzi. ALe ja jednoducho nechapem napríklad ani nasich bezkarov, ze chodia na tie svetove pohare a stale su niekde na 80-tom mieste. Ako vravim – pokial ich to samozrejme nezivi. Ja nerozporujem, ze niekoho nebavi pretekat, ale potom sa samozrejme nezucastni ani Olympiády, ze ano :) Vidim, ze to neviem vysvetlit, ako to citim, tak to radsej necham tak.

avatar

10 km: 0:38:51 (2022)
půlmaraton: 1:52:14 (2018)

MIKR muž 08.12.2020 14:31:57

>> Brutto, 08. 12. 2020 13:35:07

Proto jsem psal, abys to nebral osobně. Jen mě to napadlo obecně při čtení tvého příspěvku. Neznám tě, tak ti nechci podsouvat jakékoliv vlastnosti na zakládě jedonoho příspěvku.

Když už jsem si rýpnul do některých věčně nespokojených běžců, musím přiznat, že dřív jsem hrál golf a tam to bylo mnohem častější. Ne snad z nějaký namyšlenosti, ale u golfu je ten problém, že i po vynikajícím výsledku zcela přesně vidíš, kde jsi udělal tu 1, 2, 3 chybky, který byly úplně zbytečný. A hlavně tam vždycky víš, že jsi třeba schopnej každou tu jamku z těch 18ti odehrát bez chyby, ale nikdy se ti to nesejde jako celek… Vůbec, z psychologickýho hlediska je běhání oproti golfu zlatej sport.

Třeba jsem taky jen nepochopil, co přesně jsi chtěl říct a někdo nám to oběma vysvětlí líp. Já mám to štěstí, že nad motivací nikdy nepřemýšlím. Vybíhám buď protože se na to vyloženě těším, nebo občas jen ze zvyku. Ale nikdy mě nepřepadla myšlenka „proč to vlastně dělám“. I když partnerka a rodina obecně si tu otázku možná často pokládají :)

avatar

Bratislava

Brutto muž 08.12.2020 14:44:17

>> MIKR, 08. 12. 2020 14:31:57

Jasne, prepac, ja som to nebral osobne, len by som bol nerad, aby som tu vyznel, ze si nevazim kazdeho sportovca a ich vykony. To nie. Ja si vazim kazdeho, co sa dvihne z gauca a zacne nieco pre seba robit a je mi jedno ci sutazne alebo len tak pre radost/kondicku. Prave tu " vecnu nespokojnost so svojimi výkonmi" som nemal na mysli. Ja som skor myslel na to, ze pokial na nieco mam, tak tam idem, lebo viem, ze to mozem dosiahnut (vitazstvo/bedna, bars aj na putaku). No pokial viem, ze ked pojdem na nejake preteky (u mna napríklad UTMB), tak tam dopadnem (ak vôbec dobehnem) na nejakom 300 – 1000 mieste, tak ma na tie preteky musi tahat nieco uplne ine. A toto „INE“ mna zaujima ako to maju spickovi sportovci, ktori uz fakt riesia vykony. Pretoze to MUSI vediet, ze ak aj splni limit na OH, tak tam ziadnu vodu nenamuti, ani keby tisíc motyk vystrelilo. Znovu sa vratim ku mne. V mojom pripade by to UTMB malo tu pridanu hodnotu – tie hory. Lenze to ja si tam radsej pojdem zabehat inokedy, nepotrebujem k tomu to divadlo okolo. Ja ale nie som ziadna spicka, preto sa pytam, ako to maju oni. Ale aj ja, ked sa zamyslim, pokial sa hlasim na medzinarodne preteky, tak VZDY tam idem aspon s minimálnou sancou, ze vodu zamutim na bedni (teraz uz samozrejme v kategorii). Pokial si chcem zapretekat kvôli atmosfere, nemusim sa trepat cez pol planéty a beham na SR.

avatar

Bratislava

Celkem 151814 km
Minulý měsíc 0 km

Mato muž 08.12.2020 15:15:24

>> Brutto, 08. 12. 2020 14:44:17

Tu ide o to, ze ak sa venujes behu profesionalne, alebo sice amatersky, ale musis tomu obetovat na x rokov cast kariery a nemale prijmy, ktore by si inak mal, keby si nemusel zvazovat povolanie/pracu, ktora Ti nebude az tak zasahovat do treningu, tak chces dosiahnut co najviac za danych okolnosti. Teda s kartami, co mas. Najviac, je ucast na OH, potom na MS a daleko za tym na ME, pripadne nejake repre starty na poharoch. Ak chces mat lepsi kontrakt od nejakych sponzorov, ucast na OH, alebo aspon boj o tuto ucast, je ten najsilnejsi argument. Bez ohladu na to, ci budes 43., alebo 36. Ak mas snacu na umiestnenie v prvej desiatke, sponzorov zhanat nemusis, pridu za Tebou sami. Ak si medialista, ci aspon adept na medailu, sponzorske zmluvy sa pohybuju v uplne inych cislach.

To mas vysvetlenie z ekonomickeho hladiska, ci ak chces, urcitej materialnej satisfakcie za roky driny.

Mas aj samozrejme nejake ego, vnutornu motivaciu a ciele (ktore mozu vysoko prevysovat vyssie spomenutu materialnu satisfakciu) a pre vrcholovych sportovcov je skratka ucast na OH nieco, co Ti uz nikto nikdy nezoberie. Pre vacsinu je to absolutny vrchol, co je mozne v nasich podmienkach v sporte dosiahnut (zvacsa vsak limitovane talentom, ako podmienkami). Vitazstvo na Bechovicich, ci kdekolvek inde, co ako je pekne, je lokalny uspech, zavisly od toho, kto sa v ten rok postavi na start. Odnesies si pohar, nejake peniaze, ktore prejes, minies na vybavenie, ci sustredenia a za dva roky si to uz ani sam poriadne nevybavis. Najma ak sa k tomu nabalia ine vitazstva, majstraky, atd. Pohare zapadnu prachom, peniaze sa minu. Ucast na OH ma hodnotu nemennu.

Snad som sa vyjadril zrozumitelne.

avatar

Desert muž 08.12.2020 17:56:04

>> Brutto, 08. 12. 2020 13:35:07

tobude asi sportovni management, kluci maji pohyb i penize a manazeri, to by jsi se divil :-P

PS: jinak pracka na prachy

avatar

Desert muž 08.12.2020 17:59:04

>> Brutto, 08. 12. 2020 14:44:17

spickovi sportovci resi doping, vykony ty uz daj :-P

" ja tam byl

da se rici, ze ve svete dopingu pred nekolika lety tedy v dobe, kdy zacali lyncovat armstronga uz byly nove prostredky, v soucasnosti zjistitelne po pouziti v radu deseti minut, potom se odbouraji, to byl take treba duvod proc je takovy narust zlepseni vykonu u ultra, pouziti napr: americky trail, myslim spanelsky bezec, tankoval mimo depo, pokud by nebyl disknut, dal by ostatnim hodinu na 100mil, podezreni i ishikawa na spartatlon, i mnoho novych atletu v tomto sportu, pokud by jsi tuto latku pri tve vykonnosti pouzil ty, mel by jsi bednu jistou, a to za cim se vsichni honi, je pocit vitezstvi :-D

avatar

Bratislava

Brutto muž 08.12.2020 19:25:36

>> Mato, 08. 12. 2020 15:15:24

Ano, dakujem pekne za vysvetlenie. Tu materialnu stranku veci uplne chapem. Musim sa priznat, ze som tiez par veci absolvoval kvoli “sponzorom”, na ktore by som inak asi nesiel, ale to ti moji sponzori su oproti tymto profesionalnym uplni amateri :))) Takze chapem. Ja skor nerozumiem tomu vyzdvihovaniu “ucasti” na OH aj ked tam bezec dobehne niekde v druhej polovici startovky. Pre mna to proste vyznam nema a bars aj take vitazstvo v Bechovicich ma pre mna vacsiu cenu ako nejaka olympiada. Ale ja som neni samozrejme takto zaryty sportovec, ci uz profi alebo sice hobik, ale megatrenovany :) Takze ano, uz to scasti chapem, ze to ludi taha. Dakujem.

>> Desert, 08. 12. 2020 17:59:04

Ano, dopingu som sa nechcel dotykat, to je uz dalsia kapitola. To je uz v podstate barla, ktora dopomoze dosiahnut ten vytyceny ciel. Mne islo o to, co ludi taha si davat za mety “ucast” niekde a nie vitazstvo :)

avatar

Desert muž 08.12.2020 20:03:54

>> Brutto, 08. 12. 2020 19:25:36

nejaky rimsky cisar prohlasil " radeji budu prvni H v posledni vesnici, nez druhe H v rime" , tedy ctizadostivost

normalne je to u vsech setkani se znamymi, potom urcita hodnota vykonu hodnocena vlastnim okolim, je v tom i zajem druhych o tvoji osobu :-)

Nalezené položky: 44 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.