Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Běžecká událost roku: Nejvíc hlasů pro Badwater

Běžecká událost roku: Nejvíc hlasů pro Badwater
foto: © Milan F. Šabata

behej.com | 26.11.2010 | přečteno: 6420×

Náskok, jaký jste v anketě o běžeckou událost roku přisoudili Danu Orálkovi, byl tak drtivý, že jsme ani nepřikročili k původně avizovanému druhému kolu hlasování. Jeho úspěšná účast na americkém extrémním závodě Badwater si od vás vysloužila více hlasů, než součet tří dalších v pořadí.

Druhé místo obsadila premiéra půlmaratonu v Olomouci a třetí další premiérový závod, brněnský Prígl.

Naše redakce se tentokrát ve svých prognózách spletla na celé čáře. Start Pavla Nedvěda na pražském půlmaratonu, který na sebe strhl pozornost médií i neběhající veřejnosti, neměl mezi pravidelnými běžci zdaleka takový ohlas. Nakonec se v anketě neprobojoval ani do první čtveřice. S třiadvaceti body obsadil až páté místo.

Brněnský sympaťák Dan Orálek se u běžců těší oblibě už dlouhou dobu. Vždyť se už dvakrát za sebou stal vytrvalcem roku. Je respektován závoďáky a obdivován hobíky. Jeho běh Údolím smrti v Kalifornii na sebe v letní sezóně strhl nevšední pozornost nejen fanoušků ultramaratonu, ale celé běžecké veřejnosti. Získal 116 hlasů, tedy plnou třetinu.

Druhý v pořadí, Olomoucký půlmaraton, zaostal za prvním místem o propastných 64 hlasů. O stříbrné ocenění se zasloužila jak výborná účast, tak skvělá atmosféra. Ta dokázala přebít i nepříjemnou událost se zkrácením trati, která vedla k dodatečné diskvalifikaci nejrychlejších závodníků.

I na třetím místě je moravský běžecký závod. Brněnští běžci vzali hned první ročník běhu Vokolo Príglu za svůj. Hlasovalo pro něj 32 čtenářů.

Těsně za medailovými příčkami zůstalo udělení zlaté známky květnovému Volkswagen maratonu Praha.

Své hlasy odevzdali celkem 343 čtenáři.


Výsledky ankety:

start Pavla Nedvěda na Hervis 1/2Maratonu 23
premiéra Olomouckého 1/2Maratonu 54
diskvalifikace elitních běžců při Olomouckém 1/2Maratonu 3
premiéra závodu Vokolo Príglu 32
otevření brněnské běžecké speciálky Triexpert 3
úspěšný start Dana Orálka na americkém ultra Badwater 116
start Martiny Němečkové při ultra Transe Gaule ve Francii 18
rekordní počet účastníků Volkswagen Maratonu v Praze 15
udělení zlaté známky IAAF květnovému maratonu 25
rekordní počet účastnic nočního adidas běhu pro ženy 5
vynikající čas vítěze květnového Volkswagen Maratonu Praha 13
skvělé výkony českých účastníků na Dolomitenmannovi 7
udělení řádu TGM trenérovi Emila Zátopka Janu Haluzovi 6
emoce při závodu žen v Běchovicích, jednalo se o nedovolenou­ pomoc? 6
rekordní počet českých a slovenských běžců namaratonu v Aténách 1
nástup minimalistických bot a běhu naboso 11
úmorné vedro při prvním ročníku jihočeského Silva Nortica Runu 9

Komentáře (Celkem 81)

Nalezené položky: 82 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
avatar

Štěpánovice

Celkem 11490 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:46:13 (2011)
půlmaraton: 1:39:49 (2010)
maraton: 3:43:18 (2007)

VanaXXL muž 18.11.2010 13:14:07

>> Luboš Brabec, 18. 11. 2010 12:55:07

Taky mně to rozesmálo. Připomíná mně to scénku s Holzmanem – „máte doma akvárko?“.

Motto: Life is too short to remove USB safely
avatar

Nový Vestec

maraton: 3:06:31 (2005)

sam muž 18.11.2010 13:41:21

>> Luboš Brabec, 18. 11. 2010 12:55:07

Pokud fakta, o kterých píšeš, poskládáš s dalšími konstatováními, které již nezmiňuješ, pak to tím dojmem působit docela může. Prostě to ber tak, že já si některých lidí (jejich povah, činnosti, práce, výkonů) vážím více než druhých a i když se možná někdy má reakce může zdát trochu alergická na určitý typ, nic to na mém přesvědčení pravděpodobně nezmění.

Motto: http://skyrunning.cz
avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 18.11.2010 13:48:13

>> sam, 18. 11. 2010 13:41:21

Nebyly to žádné dvě za sebou následující věty, ale dvě reakce na dva různé komentáře.

To já si vážím všech lidí, kteří ve svém oboru něčeho dosáhli čestně, vlastní pílí a cílevědomostí. Sportovců, vědců, lékařů, umělců i podnikatelů. A dál už je nekádruji.

avatar

Žďár nad Sázavou nebo Brno

Celkem 2784 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:07 (2011)
půlmaraton: 1:28:33 (2007)
maraton: 3:48:37 (2007)

Luckyboy muž 18.11.2010 14:22:57

U mě je to jasné. Začal jsem zase po 3 letech trénovat :-D.

Motto: Pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos. http://luckyboyonthetrail.blogspot.cz/
avatar

Slaný

Celkem 3535 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:30:08 (2010)
maraton: 3:37:21 (2010)

EdCable muž 18.11.2010 14:31:58

>> Luboš Brabec, 18. 11. 2010 12:55:07

Ty jsi zase dokazal vydedukovat z toho, ze nekteri lide nepovazuji ucast Pavla Nedveda za bezeckou udalost roku, a ze zamysleni, ze je neco shnileho na preferencich velke casti lidi, nasledujici vety:

„Díky Nedvědovi získal běh, konkrétně půlmaraton PIM, větší mediální pozornost než možná za všechny předchozí roky dohromady. Ale je to špatně. Nedvěd je totiž fotbalista, je bohatý, nedá dohromady srozumitelnou větu a ještě ke všemu běhá pomalu…“

Klobouk dolu, muzete si podat s kolegou ruce.

Motto: "Sometimes, I guess there just aren't enough rocks."
avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 18.11.2010 14:49:13

>> EdCable, 18. 11. 2010 14:31:58

No, a mě zase na rozdíl od tebe nenapadlo shazovat mnou nepreferované události či jejich aktéry, případně zpochybňovat jejich pohnutky. A že by to v některých případech bylo snadné.

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 18.11.2010 15:07:03

Běžná populace dle mého názoru nedokáže dobře posoudit, zda čas cca. 1:45 je dobrý nebo špatný, ale všimne si, že významný fotbalista Pavel Nedvěd běžel pražský pulmaraton. Nepochybuji, že to některé fandy může motivovat k tomu, aby zkusili udělat to, co Pavel Nedvěd, tedy startovat na pulmaratonu a později i to, aby se ho pokusili překonat. Z tohoto pohledu je lepší, že tam zaběhl pomalejší čas, než kdyby dal 1:20, který by byl pro většinu lidí nedosažitelný. Myslím tedy, že jeho start udělal pro propagaci asi tolik, jako třeba zpěvák Jarek Nohavica pro Scrabble. Kolik obyčejných lidí ví, že několikanásobným mistrem ČR je Pavel Podbrdský a kolik lidí začne kvůli Pavlovi Podbrdskému hrát Scrabble? Troufám si říct, že nikdo! Kolik lidí ale začalo Scrabble závodně hrát, aby si mohli případně zahrát s Jarkem Nohavicou na turnaji? Spoustu! (znám je i osobně) Proč nyní počet hráčů na turnajích klesá? No také proto, že Jarek Nohavica už na turnajích nehrává, nebo zcela ojediněle …

Jinou věcí nicméně, že účast Pavla Nedvěda nepovažuji za běžeckou událost roku, zde bych kriterium viděl ve sportovní kvalitě a ne „jen“ v propagační kvalitě, jakkoliv důležité.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Olomouc

Celkem 149328 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:54 (2001)
půlmaraton: 1:34:43 (2002)
maraton: 3:21:17 (2002)

321919 muž 18.11.2010 15:45:35

Koukám, že tato diskuse nabrala poněkud nešťastný směr. Téma tohoto vlákna je největší běžecká událost letošného roku a to, že se Pavel Nedvěd zúčastnil Pražského půlmaratonu a pomohl tím snad i běh propagovat jí určitě není. Jak jsem nepsal již dříve, spíše bych to hodnotil jako dobře vymyšlený reklamní tah.

Motto: Nepřestaneš běhat proto, že jsi zestárl. Zestárneš proto, že jsi přestal běhat.
avatar

Lysá nad Labem

Celkem 2843 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:26 (2011)
půlmaraton: 1:35:39 (2012)
maraton: 3:35:39 (2012)

Mikis4318 muž 18.11.2010 16:56:36

Start Pavla Nedvěda? Snad Pavla Béma, ne? Na půlmaratonu o třídu rychlejšího. Dělám si samozřejmě srandu :-)

Je zajímavé, jak podobná jména vždy rozvíří diskuzi. Vždyť šlo jen o výzvu k hlasování, tak hlasujme. Já hlasuju pro Dana Orálka, světová třída. Nedvěd se mi do Top 10 určitě vejde. Byť to není výkon, je to událost.

Ad Nohavica + scrabble: výborný příměr. Snad nebyl ohlas mezi scrabblisty podobně rozpoluplný jako ohlas na Nedvěda mezi běžci.

Motto: Hra na vlčí dech, gazelí nohy a Švejkova játra.
avatar

Praha 4

Celkem 28230,23 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:46:14 (2013)
půlmaraton: 1:49:29 (2009)
maraton: 3:57:28 (2014)

Dav muž 18.11.2010 17:43:02

Že by se vedro na Sylva nortica dalo řadit mezi běžecké události roku a navíc bych poměřoval jeho význam s počtem účastníků na PIMu?!
Proti tomu jsou hrušky s jablky dva téměř totožné a míchatelné druhy :-x.
Takže: nenechávám se zatáhnout do, sice velmi emocionální, nicméně nesmyslné, debaty o Nedvědovi a nehlasuji.

Motto: ...kam až?
avatar

Praha

Celkem 2226 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:33:47 (2014)
půlmaraton: 1:15:37 (2014)
maraton: 2:40:40 (2013)

jirka v. muž 18.11.2010 19:07:23

Nejen na PIMu byl rekordni pocet ucastniku. Dle tabulek letos dokoncilo maraton nejvic Cechu v historii a to je zatim listopad ;-)

avatar

Čelákovice

Celkem 22125,06 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:50 (2011)
půlmaraton: 1:32:39 (2011)
maraton: 3:23:50 (2011)

Láďa S. muž 18.11.2010 20:24:06

>> kanovsky, 18. 11. 2010 15:07:03

Tvůj rozklad ukazuje právě na tu absurditu: hráli tedy ti lidé scabble kvůli hře nebo kvůli Jarkovi? Běžel Mirkův syn 1/2M kvůli běhu, času, dosažení? Ne, kvůli tomu, že to dělá Nedvěd. Je tohle dobré? Jaký to má smysl? Je nějakým cílem, aby náš sport (ať už je to cokoliv) dělalo co nejvíce lidí? Proč? Pro každého z nás je osobně důležité to, že běháme právě my. Zájem na opravdové masovosti může mít jen obchodník.

Běžeckých událostí roku je mnoho, každý má nějakou svou osobní, dobrý závod, osobák, silný běžecký zážitek. Z těch neosobních se zdají vyčnívat výkony ultras, hlavně Dana, ALE NAPODOBOVAT HO NEBUDU :-)

Motto: Teprve se zabíhám...
avatar

Sloviensko

rudo muž 18.11.2010 20:24:59

najviac ludi v Cechach v historii zabehlo maraton. Futbalista bezal polmaraton. 2 javy ktore nemusia mat absolutne ziadnu suvislost. Samozrejme moze sa vyskytnut nazor ze preto ze futbalista bezal, mnozstvo Cechov bezalo maraton, aj taki co by inak maraton nebezali alebo by nebehali vobec. Da sa to vidiet aj tak, ze beh narastol v Cechach do popularity, kvantity aj kvality. Kvalita nemusi byt nutne v casoch a vykonoch ale aj v tom ze sa mnozstvo bezcov presunulo z kratkych behov na cely maraton. A v tejto vlne bezeckej popularity a behania maratonov alebo aspon polmaratonov sa medzi mnozstvom Cechom zviezlo mnoho roznych povidne nebezcov z roznych profesii a oblasti zivota a medzi nimi dokonca 1 futbalista.

Ked vlna narastu popularity behania a cestnych maratonov, dokazala inspirovat aj 1 futbalistu, tak to je naozaj udalost roka.

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Černé Voděrady

Celkem 21480,38 km
Minulý měsíc 131,76 km
10 km: 0:48:56 (2017)
půlmaraton: 1:49:10 (2017)
maraton: 3:57:39 (2017)

MartiNo žena 18.11.2010 20:48:45

>> Mikis4318, 18. 11. 2010 16:56:36

Nevím jestli ten příměr s Nohavicou sedí. Nohavica to hrá(l) protože ho to baví, né aby tomu dělal reklamu (nebo se mýlím?). U Nedvěda to tuším bylo to druhé a rozporuplné pocity, zda je dobré, aby někdo jednorázově běžel protože Nedvěd, mám též. Ovšem mě masovost jako taková leká obecně, a na PIM se proto nikdy nevypravím, takže možná jsem v celé téhle záležitosti tak nějak mimo. Hlasuju pro Martinu, ale je to spíš citová záležitost – jsem uhranutá tím, jak pozdě začla běhat a čeho dosáhla…

Motto: Žít a nechat žít.
avatar

Prievidza

Celkem 4352 km
Minulý měsíc 0 km

eN muž 19.11.2010 01:49:03

Pre mňa by bola väčšia udalosť, ako Nedvěd, keby dao nastúpil v zostave ČR, vo futbalovom zápase proti komukoľvek. Ale vyhrať „fudbálkom“ v ankete o bežeckú udalosť roka? Tou je pre mňa PIM za 2:05:39! Tú dokážu prekonať už iba AD komisári.

avatar

Praha

Celkem 52442,8 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:43:42 (2006)
půlmaraton: 1:36:28 (2006)
maraton: 3:39:37 (2006)

Štefan muž 19.11.2010 08:13:23

Tato diskuse mi připadá hodně zvláštní. Jedná se přeci o událost, ne o výkon. Výkony na jednotlivých tratích jsou změřeny. O nich hlasovat by asi bylo dost divné. Běžecká událost je cokoli, co nějak souvisí s během, a tak to klidně může být pro někoho start Pavla Nedvěda na 1/2M a pro někoho, že začal po letech znovu běhat. Je to prostě o subjektivním pocitu, a ten někomu vyvracet asi není moc rozumné.

Motto: Dnešní den s úsměvem. When troubles attack you, just smile them away.
avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 19.11.2010 09:03:57

>> Štefan, 19. 11. 2010 08:13:23

Máš pravdu Štefane. Pro mě byl například největší běžecký zážitek start na vídeňském maratonu spolu se synem. Jeho finiš, čas a euforii při doběhu.

Z ostatních akcí pak první ročník běhu Vokolo príglu a skoro 1000 startujících.

avatar

Brno

Celkem 19190 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:32:28 (2008)
maraton: 3:23:45 (2008)

Pavel S. muž 19.11.2010 09:21:48

Trochu lokálního patriotismu – velkou radost mi dělá resuscitace již téměř zaniklého Brněnského běžeckého poháru a nástup Triexpertu do Brna, kde se obdobně ujal pořádání Letního běžeckého poháru. Pro mě tyto seriály znamenají možnost startovat ve více než 30 závodech v průběhu celého roku. Navíc po všech stránkách úspěšný první ročník běhu „Vokolo Príglu“ mi dává naději, že se v Brně jednou dočkáme i maratonského závodu.

avatar

Praha

Celkem 26349 km
Minulý měsíc 21 km
10 km: 0:40:06 (1984)
půlmaraton: 1:43:24 (2000)
maraton: 3:50:05 (2005)

EvženGe muž 19.11.2010 09:25:48

*>> Štefan, 19. 11. 2010 08:13:23*Máš zase pravdu!!! Ale pak třeba pro mě by byl na prvním místě buď Baroko maraton nebo Miřejovický půlmaraton (obě krásné akce) a ty by určitě neprošly u jiných. Tím pochopitelně souhlasím s Milanem, to musel být zážitek „do konce života“.

avatar

Sloviensko

rudo muž 19.11.2010 09:56:03

>> eN, 19. 11. 2010 01:49:03

mozno to nie je zla taktika, DAO by vsetkych superov ubehal do odpadnutia a zvysok reprezentacie by snad nejaky ten gol uz dokazalo strelit leziacej obrane

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Slaný

Celkem 3535 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:30:08 (2010)
maraton: 3:37:21 (2010)

EdCable muž 19.11.2010 11:33:43

>> Luboš Brabec, 18. 11. 2010 14:49:13

Nerad se k tomu vracim, protoze je to jak kdyz se hadaji dve male deti, ale neda mi to, kdyz jsi me obvinil: Kdy a kde jsem shazoval mnou nepreferovane udalosti a osoby, jez se jich zucastnily? Urcite pro to mas dostatek podkladu a citaci..

Motto: "Sometimes, I guess there just aren't enough rocks."
avatar

Slaný

Celkem 3535 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:30:08 (2010)
maraton: 3:37:21 (2010)

EdCable muž 19.11.2010 11:38:24

>> Mikis4318, 18. 11. 2010 16:56:36

Naprosty souhlas.

>> rudo, 18. 11. 2010 20:24:59

Taky dobry:-))

Motto: "Sometimes, I guess there just aren't enough rocks."
avatar

10 km: 0:32:31 (2009)
půlmaraton: 1:17:19 (2008)

Matěj muž 19.11.2010 12:01:06

I když je to zcela mimo hlavní zájem tohoto webu, běhání je to také…aneb za největší událost považuji velice smělý vstup Jakuba Holuši mezi elitu osmistovkařů…ví­tězství Denisy Rosolové na Tretře mi taky nepřijde jako něco bezvýznamného :-) Ale je to dráhová atletika, s tím asi nepochodím :-)

avatar

ČTBK Iscarex Česká Třebová

10 km: 0:34:14 (2006)
půlmaraton: 1:17:25 (2009)
maraton: 2:54:48 (2008)

klasta muž 19.11.2010 12:06:39

>> Matěj, 19. 11. 2010 12:01:06

souhlas :)

avatar

Pardubice

Celkem 3369 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:10 (2008)
půlmaraton: 1:22:13 (2007)

Verbir muž 19.11.2010 14:14:53

Existují dvě roviny pohledu na běžeckou událost roku – objektivní a subjektivní. A i u té objektivní je hlavní subjekt každého jednotlivce – jak to cítí. Mě osobně Pavel Nedvěd hodně zklamal časem. Udělal kolem sebe humbuk – jako že Bůh se rozhodl běžet a pak to zaběhne takto bídně. Jedná se o všeobecně uznávaného nejlepšího vytrvalce mezi světovými fotbalisty a proto jsem čekal něco zcela jiného. Takhle mi to přišlo jako nepovedená taškařice. Ale jak píšu – je to čisté můj subjektivní pocit z této události a není mým záměrem kohokoli o tom přesvědčovat :-)

V subjektivní rovině je pro mě událostí roku to, že jsem objevil pro sebe sportovní chůzi. To, že jsem přestal – bohužel na rozdíl od většiny lidí – věřit pomluvám a opravdu se přesvědčil, o čem sportovní chůze je. Že je daleko méně bolestivá než běh a při tom není o nic méně krásná. Zašel jsem několik – z mezinárodního hlediska prachmizerných – ale pro mě zajímavých časů. Např. pod 49 při mém prvním chodeckém závodě na 10 km a pod 23 při svém prvním chodeckém závodě na 5 km :-) A hlavně mě to začalo fest bavit.

A jakákoli atletická disciplína by měla člověka především těšit – a pokud ho to začne opravdu bavit – pak je to pro mě sportovní událostí roku, nad kterou není :-)

Motto: Když to jde, tak to jde. A když to nejde, tak se musí jet - a všechno časem přejde.
avatar

Praha

Celkem 52442,8 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:43:42 (2006)
půlmaraton: 1:36:28 (2006)
maraton: 3:39:37 (2006)

Štefan muž 19.11.2010 15:26:03

>> Verbir, 19. 11. 2010 14:14:53

Pokud vím, Pavel Nedbvěd běžel se čtyřmi nebo pěti přáteli, myslím, že byl mezi nimi i Vratislav Lokvenc – nejsem si úplně jistý a nechce se mi to hledat. Není podstatné s kým, ale to, že chtěli doběhnout společně. Jsem přesvědčený, že to nebyl Nedvěd, na koho čekali. Kdo je schopný naběhat za zápas téměř 14 km podle mne musí 1/2 M při patričném úsilí dát pod 1:30. Ale chtěl bych poukázat na jiný aspekt jeho účasti: To, že se rozhodnul to běžet nasvědčuje, že považuje zaběhnutí 1/2 maratonu a tím víc maratonu za hezký sportovní výkon. Osobně to vnímám trochu jako projev uznání maratoncům.

Motto: Dnešní den s úsměvem. When troubles attack you, just smile them away.
avatar

Pardubice

Celkem 3369 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:10 (2008)
půlmaraton: 1:22:13 (2007)

Verbir muž 19.11.2010 15:31:20

>> Štefan, 19. 11. 2010 15:26:03

Rád bych tomu věřil…

Motto: Když to jde, tak to jde. A když to nejde, tak se musí jet - a všechno časem přejde.
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 19.11.2010 15:36:02

>> Pavel S., 19. 11. 2010 09:21:48

Lískovecký Hamburg za maratonský závod nepovažuješ? A maraton v rámci Lískoveckého ultra už vůbec ne? :-)

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

makoshark muž 19.11.2010 18:27:22

>> Matěj, 19. 11. 2010 12:01:06

Přesně. Jakub Holuša je náš nejlepší běžec. A stejně tak půlkařka Lenka Masná, která se letos dostala na osmistovce pod dvě minuty, je nejlepší běžkyně. (když počítáme sprinty, tak bych kromě Rosolové nezapomínal na Zuzanu Hejnovou, která byla v bodování diamantové ligy druhá). Ale většina lidí bohužel víc oceňuje kvantitu než kvalitu, proto jsou tolik vyzdvihované ultraběžecké výkony (a proto je třeba v Americe tak opěvovaný Dean Karnazes za to, že běží desítky maratonů po sobě; to, že nedá jeden pořádně, to už je jedno:)

avatar

Čelákovice

Celkem 22125,06 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:50 (2011)
půlmaraton: 1:32:39 (2011)
maraton: 3:23:50 (2011)

Láďa S. muž 19.11.2010 22:17:05

>> makoshark, 19. 11. 2010 18:27:22

už to tu zaznělo, ale je přece rozdíl mezi běžeckým VÝKONEM a běžeckou událostí, výkony oceňovány (neříkám doceňovány) jsou a to i oficiálně

(např. atlet roku: 1. Barbora Špotáková (oštěp) 1314 bodů, 2. Zuzana Hejnová (400 m př.) 1074, 3. Petr Svoboda (110 m př.) 1042, 4. Jakub Holuša (800 m) 759, 5. Jiřina Ptáčníková (tyč) 657, 6. Denisa Rosolová (400 m) 633, 7. Lenka Masná (800 m) 448)

ultras a jejich akce zas tak oceňovány nejsou, letošní publicita Danova závodu ve Státech je spíše výjimkou

a předně pojmy kvalita a kvantita při srovnání naprosto odlišných disciplín nejsou myslím zcela adekvátní (aniž rozebírám, zda by Masná byla schopná přeběhnout Francii nebo Holuša dokončit Badwater, možná ano)

Motto: Teprve se zabíhám...
Nalezené položky: 82 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.