Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Vaše liga: Místo, kde si otestovat formu nebo zlepšit osobáky

Vaše liga: Místo, kde si otestovat formu nebo zlepšit osobáky
foto: Vaše liga

Jan Preibisch | 27.05.2013 | přečteno: 7816×

Většina lidí v Praze a okolí, kteří si čas od času zajdou někam zazávodit, už pravděpodobně zaregistrovala pravidelnou běžeckou sérii v rámci Vaší ligy. Pokud jste o této soutěži ještě neslyšeli, nebo zvažujete účast, chtěl bych se s vámi podělit o své dojmy.

Pražská běžecká tour VAŠÍ LIGY, jak zní oficiální název, je jedna ze sportovních soutěží, kterou pořádá parta studentů, absolventů a sportovních nadšenců sdružená kolem Tomáše Reinbergera, který přibližně před pěti lety začal uvažovat o pravidelné soutěži mezi vysokoškoláky, tehdy ještě pod názvem VŠ Liga.

Základním motorem byla snaha najít si spoluhráče na squash, poznat nové kamarády a vytvořit soutěž a žebříček nejprve pro studenty Vysoké školy ekonomické, později pro další univerzity. Za tu dobu se původně amatérský projekt rozšířil i mimo Prahu a kromě squashe se postupně začalo soutěžit ve více sportovních disciplínách.

Nás pochopitelně zajímají především běžecké závody, kterých teď probíhá už třetí ročník. Sezona trvá vždy od října do září, závodí se jednou za měsíc. Běhá se pravidelně poslední středu v měsíci od sedmi večer v letním období, v zimě se závody konají v sobotu dopoledne. Do celkového hodnocení se počítají všichni pravidelní běžci, tedy ti, kteří se zúčastní alespoň poloviny závodů. Každý z nich potom obdrží od pořadatelů dárek za věrnost.

Není ovšem problém si zaběhnout jenom jeden jediný závod, dokonce není nutné se ani předem registrovat, stačí přijít chvíli před začátkem, zaplatit startovné a vyzvednout si číslo. A potom si zvolit, jestli chci běžet 5 nebo 10 kilometrů.

Osobně považuji tyto dvě „standardní“ distance a zároveň rychlou trať za jednu z největších výhod běžecké tour. Startuje se u areálu Hamr Braník a běží se po stezce směrem do Modřan. Trať je s obrátkou a pětka i desítka startují společně. Kromě mírného zvlnění se jedná o trať rovinatou a dají se zde zaběhnout rychlé časy.

Bohužel, závod není nijak uzavřený a zejména v teplých letních dnech jsou běžci nuceni sdílet dráhu s cyklisty nebo bruslaři. Na druhou stranu si nepamatuji případ, kdy by plná trať negativně ovlivnila můj celkový čas.

Pokud budeme běžce rozlišovat podle úrovně, dalo by se říci, že s výjimkou špičkových závodníků jsou zde zastoupeny všechny výkonnostní kategorie, takže každý si najde svého soupeře nebo parťáka, se kterým si může zazávodit. V řeči čísel – vítězný čas mužské kategorie na desetikilometrové trati se pohybuje kolem 35 minut, u žen běhá vítězka většinou lehce nad 40 minut. Poslední závodníci potom dobíhají v čase kolem jedné hodiny.

Zpravidla bývají desetikilometrové závody obsazeny silněji co do počtu běžců a výkonnosti, ale nebývá to pravidlem. Nejlepší čas v sezoně dosud je 16:42 pro muže a 17:43 pro ženy na pětikilometrové trati, pro desítku mají letošní rekordy podobu 33:49, respektive 40:26.

Oproti ostatním amatérským závodům zde běžci musí počítat s trochu vyšším startovným, které činí 100 korun pro zaregistrované na webu a 150 na místě. Na účasti to ale není příliš znát, ta dlouhodobě roste. Většinou se závodů účastní kolem stovky lidí, v letních měsících bývá účast logicky vyšší. V dubnu se na start obou distancí postavilo 131 závodníků.

V cíli dostanou první tři závodníci medaili v každé kategorii a vítězové věcné ceny, většinou běžecké vybavení. Od letoška se navíc vyhlašuje kategorie 40+ pro obě pohlaví i distance. Ligu v této sezoně sponzoruje firma Asics a účastníci si mohou vyzkoušet jejich běžecké boty. Zároveň bude na konci sezony vylosován jeden muž a jedna žena z pravidelných běžců, kteří vyhrají pár závodních bot.

Klady

• možnost výběru mezi 5 a 10 kilometry

• všechny výkonnostní kategorie, po pár účastech si zvládnete vytipovat běžce na podobné úrovni a vzájemně se podpořit

• rychlá, rovinatá trať

• ceny pro pravidelné účastníky

• závodní, ale přátelská atmosféra, možnost seznámit se s dalšími běžci

Zápory

• Vyšší startovné než na srovnatelných závodech

• trať není uzavřená, v létě vysoká koncentrace cyklistů a bruslařů na trase

Osobně jsem si tuto závodní sérii oblíbil, i když se přiznám, že sobotní termín přes zimu mi jako pražské „náplavě“ příliš nevyhovuje a více se účastním přes léto. Běžci zde nezažijí takovou atmosféru jako na městských bězích, ale zase mají možnost si otestovat svoji formu nebo si zaběhnout osobák snáze, než na masových akcích. Osobně jsem zde zažil svojí první pětku pod 20 a desítku pod 40 minut. Série je vhodná především pro lidi soutěživé a společenské, po několika závodech se člověk začne potkávat se známými tvářemi. Pokud máte chuť si běžeckou tour vyzkoušet, máte možnost tuhle středu od 19:00 v areálu Hamr Braník. Více informací najdete na www.vaseliga.cz.

Pozn.red.: Názory externích autorů nemusí odrážet stanoviska redakce.

Komentáře (Celkem 72)

Nalezené položky: 73 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední

Preiby muž 27.05.2013 10:59:53

Většina lidí v Praze a okolí, kteří si čas od času zajdou někam zazávodit, už pravděpodobně zaregistrovala pravidelnou běžeckou sérii v rámci Vaší ligy. Pokud jste o této soutěži ještě neslyšeli nebo zvažujete účast, chtěl bych se s vámi podělit o své dojmy.
Odkaz na článek

avatar

Čelákovice

Celkem 22125,06 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:50 (2011)
půlmaraton: 1:32:39 (2011)
maraton: 3:23:50 (2011)

Láďa S. muž 27.05.2013 11:39:40

jasně Honzo, škoda toho vysokého startovného – 150 za 5km na otevřené trati s lesem bruslařů je prostě moc a je to škoda; není zde vůbec jasné, zač běžec tyto peníze platí – kdysi dokonce ani pití po závodě, to teď už sice dávají, ale stejně, za stejné peníze jde běžet 1/2M na dlouhé okruhové trati

mně by se tady zdálo odpovídající cca 40–50 za 5km, 60–80 za 10km

právě kvůli ceně se účastním naprosto výjimečně, i když i já tu zaběhl dosud svou nejlepší desítku i pětku

Motto: Teprve se zabíhám...
avatar

hojjak muž 27.05.2013 16:36:40

>> Láďa S., 27. 05. 2013 11:39:40

Ahoj Láďo,

díky moc za názor. Startovné je nastaveno na 100 Kč při přihlášení přes internet a 150 Kč při platbě na místě. Platba na místě je znevýhodněná proto, že zdržuje ostatní závodníky při registraci a vydávání čísel a po závodě přidělává práci organizátorům, kteří musí do systému zapsat jméno závodníka, platbu a čas. Dnes na místě platí asi 10 běžců, kteří se rozhodnou k účasti až v daný den, takže většina běhá za stovku.

Proč je startovné vyšší než u ostatních běhů? Paradoxně je to proto, že děláme závody každý měsíc. Jednou za rok bychom na akci dokázali sehnat dobrovolníky, sponzory a tím i slevy a více běžců. Zaplatili bychom také 1/12 výdajů za benzín, uspořili bychom spoustu času… Když se akce opakuje, náklady na ni narůstají.

Velmi si vážím práce Martina Strnadla a jeho týmu, který se o běžce stará, protože nevěřím, že bych našel jiné tak schopné a pozitivní lidi, kteří by každý měsíc (a to i za tmy a v mrazech) připravili trať a byli k dispozici tolika běžcům, a to ani ne za 100 korun na hodinu. Víc jim bohužel dát nemůžeme. Dokonce, když končil Pavel John, jsme uvažovali nad tím, že běhy přestaneme dělat. Přesvědčil nás ale právě neustále narůstající počet pravidelných běžců, jejich skvělé ohlasy a Martinova chuť závody organizovat.

Přestože jsme v porovnání s „konkurenčními“ jednozávody o něco dražší, věříme, že nabízíme takový servis (web, trať, organizace), který za to stojí.

Kuba Hojer
Správce VAŠÍ LIGY v Praze

avatar

Praha

Celkem 5522 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:33:46 (1970)
půlmaraton: 1:16:16 (1970)

neon muž 27.05.2013 17:16:16

>> hojjak, 27. 05. 2013 16:36:40

Ahoj. VŠliga je fajn, snad jediná pravidelná desítka v Praze. Běžel jsem ji, ale nikdy ne abych platil. 100/150kč je ostuda. Závody SABZO se běhají 30+ krát ročně, sice jsou na kratších distancích, ale i startovné 20 nebo 30kč je přijatelnější. Atmosféra je troufám si říci stejná, možná i víc přátelská.

Držim VŠlize palce aby se zdokonalila. Martin je můj spolužák a na závody mě zve když se ve škole potkáme, takže je do toho fakt zapálenej :)

Myslím, že startovné je největší problém tohoto jinak fajnového závodu

avatar

hojjak muž 27.05.2013 17:47:51

>> neon, 27. 05. 2013 17:16:16

Nevím, nemám o SABZO závodech žádné informace, ale po letmém pohledu na jejich web a startovku mám dojem, že porovnáváš nesrovnatelné. Většinu závodů organizuje někdo jiný, tratě jsou kratší, dají se tedy vyznačit bez auta, výsledky v excelovské tabulce, žádné osobní statistiky…

A hlavně – i při ceně 20 – 50 Kč se všech závodů dohromady účastnilo skoro 60 závodníků. Martinovi jen na poslední závod přišel dvojnásobek…

avatar

Praha

Celkem 14588,46 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:55 (2013)
půlmaraton: 1:17:41 (2013)
maraton: 2:56:52 (2012)

marek27 muž 27.05.2013 17:47:59

>> hojjak, 27. 05. 2013 16:36:40

Kubo, to s 1/12 výdajů na benzín je dobrá mystifikace. Nechceš tvrdit, že platíš dvanáctkrát benzín a vybereš jen jednou startovné, že ne?

Moc ses do toho zamotal. Stačilo napsat, že tě pořádání takových akcí živí a bylo by.

Motto: www.marek27.cz
avatar

hojjak muž 27.05.2013 17:55:31

>> marek27, 27. 05. 2013 17:47:59

:-) ne, to nechci. díky za upozornění :-)

avatar

Čelákovice

Celkem 22125,06 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:50 (2011)
půlmaraton: 1:32:39 (2011)
maraton: 3:23:50 (2011)

Láďa S. muž 27.05.2013 18:00:30

>> hojjak, 27. 05. 2013 17:47:51

to bylo opravdu letmé, těch 60 bude nejspíš počet členů, zatímco počet účastníků všech závodů je samozřejmě mnohem vyšší, jen většina prostě zatím nemá tu čest být členy SABZO a využívat ještě výhodnějšího startovného a jiných vymožeností; právě to, že SABZO závody vůbec neznáš, ukazuje, proč ti cena vašich – jinak prima – závodů připadá v pořádku

náročnost pořádání závodů na kratší vzdálenosti (ale ty jsou opravdu různé) má být menší? když je každý závod jinde, není to naopak složitější?

osobní statistiky si vede snad každá osoba sama za sebe, ne?

a hlavně VYZNAČIT BEZ AUTA – to myslíš opravdu vážně?? chceš říct, že bez auta by váš závod prostě nebylo možné vyznačit???

Motto: Teprve se zabíhám...
avatar

hojjak muž 27.05.2013 18:07:52

>> Láďa S., 27. 05. 2013 18:00:30

Láďo, já se tu nechci hádat a slovíčkařit, ale můžeme se domluvit a někdy tě na přípravu trati s Martinem vezmeme. Budeme rádi, když nám poradíš, jak to bez auta dělat. my jsme na to zatím nepřišli.

avatar

Čelákovice

Celkem 22125,06 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:50 (2011)
půlmaraton: 1:32:39 (2011)
maraton: 3:23:50 (2011)

Láďa S. muž 27.05.2013 18:10:28

>> hojjak, 27. 05. 2013 16:36:40

a ještě k tomu prvnímu příspěvku:

náklady na organizaci opakovaného závodu na jediné trati rostou?? nechápu – webové stránky jsou jedny, každý „jednotlivý“ závod má také jedny, u vás tedy jsou za X plateb startovného stále jen jedny stránky

totéž trať – jaké náklady máte na zajištění tratě, odmyslím-li rozvoz několika kyblíků (zmiňované SABZO, ale třeba i závody seriálu KOPEC jsou značeny jednoduše, ale často velmi pracně, v terénu, šipky etc.; zkrátka je s tím OPRAVDU dost práce)

když si chválíš nárůst počtu účastníků, neroste s tím také částka vybraná od závodníků, zatímco náklady jen minimálně? (výroba čísel, špendlíky, víc pití …)

jak píše Marek, pokud tě/vás to živí, není třeba to obhajovat, jen nemlžit

můj první příspěvek směřoval pouze k tomu, že kdyby bylo startovné nižší (a třeba odlišené podle délky závodu), chodil bych určitě častěji a možná nejsem sám

Motto: Teprve se zabíhám...
avatar

Pelhrimov/Praha

10 km: 0:37:26 (2012)
půlmaraton: 1:22:43 (2011)
maraton: 3:10:26 (2011)

konik muž 27.05.2013 18:14:23

Sdílím názor ostatních, startovné (především to placené na místě) je v tomto případě vážně přepálené. Trochu mě pobavila zmínka o vyznačení tratě a její náročnosti, které já vidím zhruba tak, že sednu na kolo a na každém kilometru položím kilometrovník. Opravte mě, pokud se mýlím.

Každopádně kde je poptávka, může cena růst. Praha je toho zářným příkladem, viz akce PIM i VŠ Liga. Poloviční cena by sem určitě dvojnásobek lidí nepřitáhla. Přece jen pořadatele něco na té ekonomce naučili :-)

avatar

hojjak muž 27.05.2013 19:51:54

trochu mě mrzí, že se ta debata vyvíjí tímhle směrem, ale jsem za ni rád, protože nám všem může přinést nové impulsy.

  1. běhy nás neživí. původně jsme je zamýšleli jako servis pro ostatní squashisty, tenisty, beach volejbalisty a badmintonisty. Chtěli jsme, aby s námi chodili trénovat a tím se zlepšovali. Kdyby s nápadem a chutí něco podobného dělat nepřišel Pavel John, nedělali bychom je.

    Samozřejmě, že na bězích neproděláváme, ale když to porovnám s vydanou energií a časem…

    Pokud Martin s běhy stráví 40 hodin měsíčně a stačí mu odměna nižší než 100 Kč za hodinu, dá se téměř s jistotou říct, že to dělá z lásky ke sportu.

  2. peníze nejen z běhů vracíme do reklamy, letáků a kromě toho nešťastnýho benzínu (a ve stejném duchu můžeme mluvit o organizátorech) ( :-) ) platíme i web, který se vyvíjí. Každý měsíc stojí hodně peněz a úsilí, které ovšem běžci nevidí. tyto změny jsou nejvíce viditelné hráčům našich lig a ano, zde jsou běžci trochu biti kvůli našemu hlavnímu zaměření.
  3. ano, na kole by se trať objet dala, ale s kyblíky, testovacími botami a dalšími potřebami, které každý měsíc musíme přivézt, by to bylo hodně na hraně.
  4. cena 150 Kč je nastavena vysoko naschvál. Když jsme měli ceny nastaveny na 80/100 Kč, hlásilo se 90% lidí až na místě. vybrali jsme sice více peněz, ale s organizací před závodem i po závodě jsme strávili mnohem více času, takže nás to spíše demotivovalo. Dnes je situace úplně jiná.

    Proč chceme, aby se běžci hlásili přes web? Aby nevznikaly fronty, abychom nemuseli každého běžce zvlášť přihlašovat a dobíjet mu elektronickou peněženku přes admin a díky tomu aby měl přehled o svých osobních časech, zlepšení, ztrátě formy, aby měl přehled o svých soupeřích, abychom mohli mnohem snadněji zasílat výsledky sem na běhej…

    Prostě si myslíme, že náš závod za tu stovku stojí. A samozřejmě že uznáváme názory lidí, kteří si myslí, že je to moc. Stejně jako nás nikdo nenutí chodit na film do kina, ani my nikoho nenutíme, aby běhal s námi. Když ale někdo napíše, že je 100/150 Kč ostuda, cítím, že je na místě se hájit. Když někdo napíše, že běžec neví, za co peníze platí, mám potřebu to vysvětlit.

Za sebe tedy končím tím, že vím, že jsme dražší než ostatní, ale zároveň vím, že nabízíme víc. Jde jen o vás, jestli uznáte, že ten rozdíl za to stojí nebo ne.

Uvidíme se ve středu ;-)

Kuba

avatar

Nelahozeves

Celkem 19576,14 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:05 (2016)
půlmaraton: 1:28:31 (2016)
maraton: 3:43:10 (2013)

filipoinzagi muž 27.05.2013 19:57:03

závody VŠ ligy běhám pravidelně hlavně v zimě a jsem spokojen. Cena 100 kč ? Nezlobte se na mě ale cena se mi nezdá nijak vysoká. Co by jste si představovali za servis ? Nicméně já osobně mám problém s termínem letních běhů, tedy středa navečer. V tento čas je nejvíce lidí na stezce a po práci se mi prostě závodně běhat nechce. Nicméně je to právo pořadatele. Beru to jako zimní přípravu. Takže zase na podzim :-) Vydržte. :-)

Motto: Když něco děláš, tak to dělej pořádně a dej do toho všechno.
avatar

10 km: 0:35:54 (2018)
půlmaraton: 1:19:41 (2018)
maraton: 2:58:04 (2017)

Aki muž 27.05.2013 20:33:43

Já ze svého pohledu vidím přínos VŠ ligy v tom, že je pravidelná a že mají změřenou a rovinatou trať. A když se sejde dost lidí, dá se tam i hezky závodit. Na druhou stranu nedokážu docenit, jestli je pro Frantu nebo Martina dostatečná odměna 100 korun za hodinu a jestli jim trvá pořádání jednoho závodu v měsíci 40 hodin nebo ne. Všechny ty věci okolo, web, reklama, benzín, sponzoři, ceny, nic z toho pro mě není potřeba, já si přišel jen zazávodit. Celkově ale palec nahoru organizátorům za to, že závody pořádají, to jestli jste ochotni platit takové startovné je přece jen už na vás :).

Motto: Train hard, win easy.
avatar

Praha

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:37:43 (2014)
půlmaraton: 1:23:15 (2014)
maraton: 3:08:08 (2014)

Bezz muž 27.05.2013 21:26:38

>> hojjak, 27. 05. 2013 19:51:54

Mně osobně trochu vadí stejná cena obou vzdáleností, s desítkou za stovku problém nemám, s pětkou ano. Mohlo by se to nějak cenově rozlišit, třeba by to přitáhlo více běžců na poloviční vzdálenost, úroveň výkonů je tam na pohled slabší, což je škoda. Leda byste hradili ze startovného letenku té estonské olympioničce, co tam nedávno vyhrála, pak bych tu stovku i chápal. :-)

>> filipoinzagi, 27. 05. 2013 19:57:03

Mýlíš se, v sobotu v 11:00 je na cyklostezce více lidí než ve středu k večeru. Běhám tam skoro každý den a o víkendu to někdy bývá dost divoké. Ale chápu, že obzvlášť pro mimopražského může být všední den problém. Je škoda, že ti to časově nevychází, ale aspoň mě neohrozíš v celkovém pořadí ligy. :-)

avatar

Praha

10 km: 0:43:58 (2014)
půlmaraton: 1:46:26 (2017)

Petr_P muž 27.05.2013 22:25:35

VŠ ligu od loňska taky běhám. Vyhovuje mi na ní jednak lokalita (část Prahy v dobrém dosahu mého bydliště) a pravidelnost, takže se nemusím stresovat nad jediným termínem v roce, ale když to nevyjde, tak je za měsíc další příležitost. Trať mi taky přijde vyhovující, akorát nepříjemnost v podobě přítomnosti dalších lidí, ale zatím to snad není tak zlé, aspoň v termínech mé loňské účasti se to dalo. Rovněž distance mi vyhovují, vzhledem k tomu že nemám běžecky dostatečně natrénováno (věnuju se více sportům dohromady) tak si netroufám na delší tratě, jenže kratších amatérských závodů se k mé nelibosti příliš moc nepořádá, takže VŠ liga je přesně to pravé pro mně. Letos se tam opět chci minimálně jednou vypravit a doufám že si vylepším osobáky na obou vzdálenostech.

S výhradama vůči ceně celkem rozumím. Když to srovnám se zmíněnými závody od SABZO (které jsem taky vyzkoušel), tak ve druhém případě to znamená nic neřešit, rozhodnout se na poslední chvíli, dorazit na start, nechat se zapsat, zaplatit dvacku, dostat tatranku a bez dalších komplikací běžet, výsledky jsou za pár dní na netu. Zatímco v případě VŠ ligy to znamená plánovat s předstihem, prudit se s přihlašováním a placením po netu a výsledný efekt mi přijde podobný. Takže určitý nepoměr taky cítím, ale vzhledem k výše zmíněným subjektivním pozitivům to přehlížím a jelikož neběhám pravidelně ale jen pár závodů za rok, tak mně to finančně nijak nezatěžuje.

avatar

Praha

Celkem 14588,46 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:55 (2013)
půlmaraton: 1:17:41 (2013)
maraton: 2:56:52 (2012)

marek27 muž 28.05.2013 10:34:55

V článku se píše, že trať je rychlá a vhodná pro vylepšování osobních rekordů. Ona snad má certifikaci?

Motto: www.marek27.cz
avatar

Nelahozeves

Celkem 19576,14 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:05 (2016)
půlmaraton: 1:28:31 (2016)
maraton: 3:43:10 (2013)

filipoinzagi muž 28.05.2013 11:17:22

>> Bezz, 27. 05. 2013 21:26:38 to je škoda, v zimě běháš ? Pro mě je to přes celou Prahu a ta doprava v Praze je hrůza :-) Jinak bych chodil.

Motto: Když něco děláš, tak to dělej pořádně a dej do toho všechno.
avatar

rupert muž 28.05.2013 11:50:24

To čím se tu pořadatel ohání mi přijde minimálně směšné chce se mi říci až drzé. Na vyznačení tratě která je mimochodem pořád stejná potřebuje každý měsíc auto a na něj asi cca podle počtu závodníků 8000 každý měsíc. Docela slušná práce , nemyslíte? To si pronajímá limuzínu? Nemám na to právo ale chce se mi říci že to nemá se sportem už nic společného. Ale je to opravdu věcí každého z nás jestli budeme platit partičce pár vykuků minimálně velice slušný večer a nechci říct s čím vším každý měsíc.

avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 28.05.2013 12:00:29

nevim proc resite startovne 100kc, kdyz nejvetsi pojistovna tady porada ligu se stejne dlouhymi zavody za 350kc.

Komu to je moc at to neplati, ja si taky kolikrat reknu ze si radsi zadara odbehnu tempac, nez nekde utracet za dopravu, cas a startovne. Ale nemusim kuli tomu osocovat poradatele. Jestli na tom videlava nebo prodelava je jeho osobne rozhodnuti tak jako v jakekoliv jine sluzbe kterou si muzu slobodne koupit, nebo ne.

avatar

Pavel Frček muž 28.05.2013 12:21:24

>> marek27, 28. 05. 2013 10:34:55

Ano, má. Trať jsem oficiálně změřil (podle kritérií IAAF/AIMS) 15. října 2010.

avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 28.05.2013 12:35:48

>> rupert, 28. 05. 2013 11:50:24

Zkus přijít do hospody a a rozeřvat se na majitele, že považuješ guláš za 99 Kč za drzost, když jinde ho mají za 55 Kč.

Myslím, že u nás je konkurence závodů dostatečná – jak do délky a náročnosti tratí, tak co se ceny startovného týče. Buď ber, nebo nech být. Nikdo tě nenutí startovat na jakýchkoli závodech. A nebo ještě lépe: zkus pravidelně pořádat nějaký závod a pak poraď jiným, jak a za kolik to mají dělat.

avatar

Teplice

Celkem 45759 km
Minulý měsíc 290 km
10 km: 0:38:32 (2022)
půlmaraton: 1:26:41 (2022)
maraton: 3:07:56 (2022)

Galahad muž 28.05.2013 13:04:58

Na VŠ lize jsem byl dvakrát a můžu potvrdit, že je to opravdu závod s přátelskou atmosférou, pořadatelé jsou fakt pohodáři. Jediné na co jsem si mohl stěžovat bylo počasí. Poprvé bylo –18 a podruhé asi metr sněhu. Co se týče startovného: je o něco vyšší než na regionálních závodech a nižší než na velkých akcích. Jestli na tom pořadatelé vydělají, tak jim je to přáno a já osobně jsem rád přispěl. Nevidím důvod, proč by to měli dělat zadarmo.

avatar

Praha

Celkem 14588,46 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:55 (2013)
půlmaraton: 1:17:41 (2013)
maraton: 2:56:52 (2012)

marek27 muž 28.05.2013 14:54:27

>> Pavel Frček, 28. 05. 2013 12:21:24

Děkuji za informaci. Na webu pořadatele totiž není.

Motto: www.marek27.cz
avatar

Praha

Celkem 14588,46 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:55 (2013)
půlmaraton: 1:17:41 (2013)
maraton: 2:56:52 (2012)

marek27 muž 28.05.2013 14:57:34

>> SlavoK, 28. 05. 2013 12:00:29

Máš pravdu, taky nechápu, že má pořadatel (podnikatel) potřebu si tu vymýšlet pohádky.

Motto: www.marek27.cz
avatar

Čelákovice

Celkem 22125,06 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:50 (2011)
půlmaraton: 1:32:39 (2011)
maraton: 3:23:50 (2011)

Láďa S. muž 28.05.2013 15:06:18

>> SlavoK, 28. 05. 2013 12:00:29

ahoj Slavo, odpověď na otázku proč řešíme (teda za sebe spíš „já řeším“, u ostatních nevím) 100 Kč za 10km (já měl na mysli hlavně 150 Kč za 5km) a ne tebou zmiňovaný seriál závodů je jednoduchá – diskutuji pod článkem o tomto konkrétním závodě/seriálu závodů a RunTOUR neřeším, protože k ní opravdu, ale opravdu nemám co říct (nikdy jsem to neběžel a nechystám se); „VaŠi ligu“ jsem běžel asi 3×, rád si to zopakuju, to ale přece není důvod, abych ji opěvoval ve všech jejích aspektech

zas a znovu se mi potvrzuje, že povzdechnout si tady na fóru či dokonce vyjádřit negativní názor, přináší bouři verbální i nonverbální mínuskové nevole (např. můj první příspěvek), to opravdu musí všichni jen všechno chválit???

nu a to mě přivádí k dalšímu bezpochyby kontroverznímu tématu – eletronickým peněženkám; chtěl bych vědět, jakou mají pro závodníka výhodu/smysl, přivítal bych vysvětlení, ale snesu i mínusky :-D

Motto: Teprve se zabíhám...
avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 28.05.2013 16:27:33

>> Láďa S., 28. 05. 2013 15:06:18

O nějaké mínusování tady vůbec nejde. Pokud není příspěvek urážlivý, nemám s ním problém, ačkoli s ním vůbec nemusím souhlasit. Např. v diskusi o (nakonec nerealizované) účasti Petra Pechka na maratonu v KLDR jsem obdržel řadu negativních známek jen kvůli tomu, že jsem se vyslovil pro to, aby PP do Pchjongjangu jel. Spíše mě pobavilo, že moje věcná argumentace si „zasloužila“ u ostatních diskutérů mnohem více záporných hodnocení než urážky Petra Pechka kvůli údajnému „spartakiádnímu výzoru“, který podle dotyčného mudrce vysvětluje údajnou náchylnost daného běžce ke komunistickým idejím:-) Láďo, auru máš stále velmi vysokou, tak se nezaobírej hloupostmi:-)

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 28.05.2013 16:37:30

A teď ještě k VŠ lize: Také bych se chtěl zúčastnit a otestovat formu na rovinatém povrchu. S cenou nemám zásadní problém, stejnou částku dávám občas na charitu. Ale zajímá mě následující:

  1. Je celý povrch silnice – vyasfaltovaná cyklostezka?
  2. Startuje a končí se na jednom místě?
  3. Jak je to s úschovou osobních věcí?
  4. Jaké je spojení prostředncitvím pražské MHD?

Může mi Kuba nebo někdo informovaný zodpovědět tyto dotazy? Děkuji.

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Praha

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:37:43 (2014)
půlmaraton: 1:23:15 (2014)
maraton: 3:08:08 (2014)

Bezz muž 28.05.2013 17:09:32

>> Jachym, 28. 05. 2013 16:37:30

Jsem místní, takže odpovím:

  1. Ano, celý povrch je asfalt, část široká silnice, část cyklostezka. Na silnici je teď pár děr, ale není jich tolik.
  2. Cíl je na stejném místě jako start.
  3. Úschova věcí je „klasická“ – na zemi v pořadatelském stanu, takže člověk musí věřit, že běžci nekradou.
  4. Jezdí tam tramvaje z Podolí, přesné spoje jsou na stránkách závodu.

ostatně všechny odpovědi tam lze dohledat, viz odkaz

avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 28.05.2013 17:51:27

>> Bezz, 28. 05. 2013 17:09:32

Díky moc. Na stránkách jsem předtím krátce byl, ale našel nejprve cosi o squashi a všemožných dalších sportovních ligách, jen ne o běhu. Vypadá to dobře. Zítra se sice ještě nezúčastním, ale příště se už přihlásím.

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
Nalezené položky: 73 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.