Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Pavlišta vyhrál na přeplněné Ladronce, Olejníček celou RunTour

Pavlišta vyhrál na přeplněné Ladronce, Olejníček celou RunTour
foto: archív RunTour

Gabriela Gaudlová | 05.10.2013 | přečteno: 11671×

Tolik lidí pražský park Ladronka nepamatuje! Mnohasethlavý dav běžců se jím v sobotu opakovaně prohnal v rámci závěrečného dílu seriálu RunTour. Vítězem desetikilometrového běhu se stal Vít Pavlišta ze Slovanu Liberec (31:15), když za sebou nechal o více než dvě minuty Lukáše Olejníčka. Ten si však do Prahy přijel pro celkové prvenství v seriálu.

Olejníček hájící barvy Moravské Slavie – Newline se Pavlišty držel první tři kilometry, pak se mu Pavlišta utrhl. Do cíle dorazil 28letý Severočech o téměř 2,5 minuty dříve než jeho soupeř. Ani takto velký náskok ale Pavlištu nepotěšil – desítku dokáže totiž běhat ještě o půl minuty rychleji. „Tento závod byl pro mě testem, jak na tom momentálně jsem. Za tři týdny se chystám na maraton do Frankfurtu, který bych chtěl zaběhnout za 2:20. Nicméně zjistil jsem, že v tréninku jsem klidně přidat mohl,“ kriticky zhodnotil svůj výkon. Olejníčkovi naměřili 33:38.

Nejrychlejší žena dne, Eva Vrabcová-Nývltová (36:35) je především běžkyní na lyžích. Za pět měsíců bude reprezentovat Českou republiku na olympijských hrách v Soči. „Mám za sebou náročnou letní přípravu a závody, kterých se účastním, snad ukazují, že nese ovoce. Nerada bych to zakřikla, ale cítím se velice dobře. Doufám, že se mi bude dařit i na olympiádě,“ prohlásila. Stejně jako Pavlišta měla i Vrabcová-Nývltová velký náskok před všemi svými soupeřkami. Druhou ženou v cíli se stala Květa Pecková (AK Škoda Plzeň, 38:18) a zajistila si celkové vítězství v ženské části seriálu.

„Dnes to pro mě bylo spíš takové osamocené proběhnutí parkem: ani vepředu, ani vzadu jsem neměl soupeře na dohled. Ale jsem moc rád, že jsem celkově vyhrál, byl to můj cíl v Run Tour a vyšlo to,“ nechal se slyšet Olejníček. „Pro mě byl dnes hlavní cíl doběhnout, ambice na dobrý čas jsem rozhodně neměla,“ prohlásila Pecková. „Doufám, že se příští rok budu moci RunTour zase zúčastnit, protože tento projekt se mi velice líbí. Je to výborná příležitost udělat si výlet po republice a navštívit své známé,“ pochvalovala si.

Změřit síly dorazilo do Prahy téměř 2 500 běžců, což je nejvyšší účast v krátké historii seriálu. Ocenění byli Zlatí mistři RunTour, tedy běžci, kteří se zúčastnili alespoň šesti závodů ze sedmi. Takto věrných fanoušků si RunTour našla 95.

VÝSLEDKY

Komentáře (Celkem 65)

Nalezené položky: 66 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
avatar

Praha

10 km: 0:38:18 (2012)

Deboot muž 07.10.2013 22:10:38

>> marek27, 07. 10. 2013 21:52:40

Podvede? :-D Ono snad někde bylo uvedeno, že je to certifikovaná trať?

Poté hodně štěstí při tomto přístupu k běhání, jen zda-li ti něco podstatného stále neutíka… ;-) JM2C

avatar

Praha

Celkem 14588,46 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:55 (2013)
půlmaraton: 1:17:41 (2013)
maraton: 2:56:52 (2012)

marek27 muž 07.10.2013 23:00:52

>> Deboot, 07. 10. 2013 22:10:38

Vzhledem k tomu, že trať má certifikát, považuji nedodržení vyměřené trati za podvod na zákaznících, kteří z takovým šlendriánem nepočítají.

Motto: www.marek27.cz
avatar

Praha 4 - Chodov

Celkem 8451,35 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:46:53 (1988)
půlmaraton: 1:49:56 (2003)

TotalZero muž 08.10.2013 08:40:54

Byl jsem na RunTour letos 2×, v Plzni kratší, v Praze delší, jestlipak to bylo alespoň v součtu přesně 20… :-D

Motto: Dobře si prohlédněte moje záda, protože další šanci budete mít až... ...mne budete předbíhat o kolo... :-)
avatar

10 km: 0:38:21 (2013)
půlmaraton: 1:25:53 (2014)

James007 muž 08.10.2013 09:43:03

>> marek27, 07. 10. 2013 21:52:40

Diky Marku, přesně jsi to vystihnul. Já to vidím úplně stejně.

Motto: už to neběhá jak za mlada, ale snažím se
avatar

Nelahozeves

Celkem 19576,14 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:05 (2016)
půlmaraton: 1:28:31 (2016)
maraton: 3:43:10 (2013)

filipoinzagi muž 08.10.2013 11:06:12

Tak jen z principu, že trať je deklarovaná jako závod na 10 km, měla by trať mít opravdu 10 km +/- metry. Pokud běžci běží na čas a snahou o jeho zlepšení, tak při zjištění, že trať měří o 200 metrů méně, více, nastane zklamání a svůj čas nemůže oficíálně uvést jako svůj osobák, protože trať neměřila 10 km. Samozřejmě, pokud to někdo běží jen pro radost z běhu, tak to pro něj problém není. jelikož se to nestalo poprvé, tak to zamrzí. Taky by stálo o zamyšlení na tím, začít používat koridory. Při účasti 900 běžců by se to už vyplatilo. Jelikož vidím snahu o neustále navyšování počtu závodníků, myslím že běžci by to uvítali.

Motto: Když něco děláš, tak to dělej pořádně a dej do toho všechno.
avatar

Mariánské Lázně

Celkem 9874 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:34 (2015)
půlmaraton: 1:17:55 (2014)
maraton: 2:58:26 (2014)

Preiby muž 08.10.2013 12:43:02

>> Deboot, 07. 10. 2013 21:42:14

Ono běhat pro radost a pro výkon se tak úplně nevylučuje. Tohohle závodu jsem se nezúčastnil, ale mě osobně by dost naštvalo, kdyby se změnila délka závodu. Ono dost emocí vyvolalo u O2 Grand Prix „pouhá“ změna trasy závodu při zachování délky. Pouťáků je po celej rok bambilion a stojí pár desítek korun. Když už dám za závod několik stovek, tak očekávám kromě zázemí i třeba změřenou trať. Většinou na podobný závod třeba tři týdny přizpůsobím přípravu a chci si zaběhnout osobák. Tolik závodů je potom logicky do roka relativně málo. A samozřejmě výkon je potom dosti znehodnocenej. Nepotřebuju znát osobák na 6187 metrů, zajímá mě pětka, desítka a půlmaraton. Ještě dvěma věcem

  • Všichni mají stejné podmínky? Ano, ale já neběžím na pořadí. V takovémto závodě mi je celkem jedno, jestli budu 72. nebo 87., to je pod úroveň mého vnímání. Na pořadí běhám pouťáky.
  • Běchovice mají 10031. Ano, ale také na tomto závodě nemám ambice stanovit si osobák na desítku. Navíc jako hobík už se asi tolik posouvat nebudu, abych každou desítku posunul svůj osobák o minutu, a Hrdlořezák má na celkový čas dost podstatný vliv. Běchovice se běhají asi z jiného důvodu, než osobáky.
Motto: Když vás začne porážet mladší sestra, je na čase dopít pivo, zvednout se z gauče a začít se sebou něco dělat
avatar

Praha

10 km: 0:41:43 (2014)
půlmaraton: 1:36:46 (2013)
maraton: 3:29:23 (2013)

svóza muž 08.10.2013 13:29:34

Také se domnívám, že to nebylo od pořadatele správné takto upravit délku trati. Navíc z výše uvedeného vyplývá, že to pořadatel udělal vědomě, což opravdu není příliš férové jednání. A známá délka trati je, řekl bych, jeden ze základních atributů bežeckého závodu (je ovšem otázka, jestli sami pořadatelé vůbec vědí, jaká byla skutečná délka). A přitom stačilo tak málo – dodržet délku 10km a spokojeni by byli jak běžci běhající pro výkon, tak běžci, kteří se za výkonem nijak nehoní. Člověk si holt musí vzít poučení pro příště a dle svých ambicí se rozhodnout, zda se RunTour zúčastní, či nikoliv.

avatar

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:49 (2014)

kittner90 muž 08.10.2013 14:07:36

>> svóza, 08. 10. 2013 13:29:34

Člověk si holt musí vzít poučení pro příště a dle svých ambicí se rozhodnout, zda se RunTour zúčastní, či nikoliv.

yep, souhlas. Po plzeňským fiasku s frontami, se změnou trasy bez oznámení (konkrétně poslední km), mnohdy neviditelnými kilometrovníky a zkrácení trasy (ani pořadatel neví, kolik po změně měla.. lidé nejčastěji udávají o 200 – 400 metrů méně) na tohle za ty peníze dlabu. Toť mé poučení. Ale kdo chce, ten si to asi užije mnohdy i s „osobáky“.

Jinak pokud nedokážou (dle příspěvku na tomto foru) uhlídat na Ladronce podběh ke Kauflandu, má to pro mne ještě větší sportovní škraloup. Podvody šetřící několik set metrů na tak „průhledném“ místě jsou hnus.

avatar

Praha

10 km: 0:38:18 (2012)

Deboot muž 08.10.2013 15:51:46

>> Preiby, 08. 10. 2013 12:43:02
A co takhle počasí a povrch a ostatní okolnosti které se závod od závodu mění? Když už takto rejpat…

Chceš mi říct že má dle tebe stejnou hodnotu čas na uplně přesných 10000km Když např. běžíš většinu trasy po x proti větru? po silnici x kostkách? intervalovým startem x hromadně? 30 stupňovém horku x 19stupních?

Myslím že nikoliv, proto se mi zdá scestné takto přehnaně reagovat na uvedených XX metrů navíc.

A vysoká cena startovného?!? 350Kč za funkční tričko, 50korunový charitativní příspěvek, vodu,tyčinku a občerstevní… Když to odečtu dostanu se pod úroveň startovného na „pouťáku“.

Ano vzdávam předem diskuzi na téma startovné – každý má tech triček doma milion a obešel by se i bez něj, a nebo se přihlásil pozdě za 450 a je bez trička…

avatar

Celkem 11099,39 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:50:37 (2015)
půlmaraton: 1:48:11 (2015)
maraton: 4:24:37 (2014)

Ondřej S. (aka
poohDA)
muž
08.10.2013 16:00:40

>> Deboot, 08. 10. 2013 15:51:46

Problém je v tom, že když pořadatel řekne, že to bude 10km, tak jako účástník očekávám, že to bude 10km. Kdyby řekli „okolo 10km“ nebo „asi 10km“ tak to je vše OK. Jak to bude s počasím se mohu podívat na předpověď nebo na oblohu. Když vidím jasno a neprší, tak podle toho poznám, že je jasno a neprší. Ale když pořadatel řekne „je to 10“ a ono je to „10 a něco, dyť je to stejně jedno, běháme pro radost, no ni?“ Tak tam stesky účastníků plně chápu.

Motto: Mírné zjednodušení ušetří hodiny vysvětlování.
avatar

10 km: 0:38:21 (2013)
půlmaraton: 1:25:53 (2014)

James007 muž 08.10.2013 16:26:43

>> Deboot, 08. 10. 2013 15:51:46

myslím že se ti tady několik lidí snaží vysvětlit podstatu, že obbjektivní podmínky jako jsou počasí, povrch, věk, pohlaví atd. jsou jedna věc a všichni je respektujeme a na ty si nikdo nestěžuje, jsou prostě dané. A běžci se s nimi vyrovnávají dobře, ví do čeho jdou. (jak si předtím už psal, ano i já vím, že je Ladronka mírně do kopečka a s tím jsem do toho šel, i s tím, že může být zima, tak jsme přece všichni byli rádi, že je pěkně. Taky víme, že v Liberci to je do prudkého kopce a pak z kopce atd.).

Ale šel jsem do toho i s tím že pořadatelé závod vyhlásili jako desítku a že nesouhlasím s tím aby pořadatelé ze své vůle změnili délku i když ji mohli dodržet. To je ten princip, který není vpořádku.

Jinak tričko se mi líbí, tyčinka mi chutnala, do hodnocení jsem napsal, že to vše je fajn …a počasí nám vyšlo, ale s rozhodnutím měnit délku trasy a ani to neříct nesouhlasím.

Motto: už to neběhá jak za mlada, ale snažím se
avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 08.10.2013 17:06:32

>> James007, 08. 10. 2013 16:26:43 Já osobně mám plné pochopení pro zklamání běžců, kteří trvají na přesně změřené trati kvůli případným osobákům. Ale od počátku nesouhlasím s tím, jak jsi napsal, že (v případě RunTour) „se jedná spíše o marketingovou než sportovní akci.“ Právě seriálové pojetí RunTour způsobilo, že se řada běžců včetně mě stala soutěživými a objela celou RunTour republiku:-)

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 08.10.2013 17:15:24

…A navíc mám osobní pozitivní zkušenost s tím, že se organizátoři náměty účastníků zabývají. Od příštího roku budou např. trička ke každému závodu v jiné barvě a také všichni účastníci dostanou medaili. A i na těchto stránkách slíbili, že si vezmou ponaučení a chyby s délkou tratě již nebudou opakovat. P.S.: Doufám, že mi za tuto propagaci dají v příštím roce alespoň jednou volné startovné :-)

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Mariánské Lázně

Celkem 9874 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:34 (2015)
půlmaraton: 1:17:55 (2014)
maraton: 2:58:26 (2014)

Preiby muž 08.10.2013 17:33:33

>> Deboot, 08. 10. 2013 15:51:46

Nemám statistickej vzorek 50 desetikilo­metrových závodů, ale všechny výše uvedené faktory můj čas ovlivní mnohem méně, než je 200 metrů navíc. To je v při tempu 3:40/km (úroveň mého osobáku) rozdíl minuty a půl!!

Pro porovnání – zhruba takový rozdíl byl mezi mým tehdejším osobákem ze závodu po rovině, kde jsem byl odpočatej a připravenej, a lednovým závodem Bezručovým údolím v Chomutově, který je obrátkový, běží se do mírného kopce a zpět a kde jsem byl nachcípanej, přepálil jsem start a na druhém kilometru jsem se málem pozvacel.

Tratě, kde běhám na osobáky, mají většinou start a cíl na jednom místě, tudíž většinou se případné větry tam a zpátky vynulujou (ještě jsem nikdy neběžel v nějakém extra větru, asi štěstí), to samé platí pro převýšení (které stejně je minimální).

Takže ano, 200 metrů je opravdu big deal.

Motto: Když vás začne porážet mladší sestra, je na čase dopít pivo, zvednout se z gauče a začít se sebou něco dělat
avatar

10 km: 0:38:21 (2013)
půlmaraton: 1:25:53 (2014)

James007 muž 08.10.2013 17:49:54

>> Jachym, 08. 10. 2013 17:06:32

Ano je to pro mnoho lidí vydařená akce, a podporuje a využívá marketingové momentální „boom“ běhu.

A jestli správně rozumím co jsi již psal i ty jsi příkladem toho, že vydařený marketingový model = různá města a zábava pro celou rodinu, tě přivedl k závodům.

A protože jim jde víc o ten makketing, tak prostě nedocenili význam změny trasy a mne rozladilo, že již po několikáté, tak si myslím, že je pro pořadatele marketingový rozměr akce důležitější než sportovní.

Zkus se podívat i na jiné závody. Typicky bych jmenoval třeba také desítku, Běh krále Jiřího v Poděbradech, tam je vidět, že to dělají pořadatelé s menšími prostředky ale s láskou k běhu a respektem k běžcům. Třeba se ti nakonec taky bude líbit a sponzory tam mají také (dokonce i tombolu, ale malou), ale je vidět, že jde hlavně o běh. A to mě se líbí, tam uvidíš co jsem tím chtěl říct a kde pro mne vzniká ten rozdíl mezi důrazem na marketing a na sport. Třba se tam uvidíme a já se budu snažit se tě udržet :-), Jáchayme.

(pořadatele běhu krále Jiřího neznám , tak jim tady dělám reklamu nezištně, ale přijde mi to správně jsou fajn a doufám, že příští rok tam nebude na trati příliš plno po této mé maketingové agitce :-D)

Motto: už to neběhá jak za mlada, ale snažím se
avatar

10 km: 0:38:21 (2013)
půlmaraton: 1:25:53 (2014)

James007 muž 08.10.2013 18:07:00

>> Jachym, 08. 10. 2013 17:15:24

Taky doplním: pokud se pořadatelé opravdu poučí a desítka bude příští rok všude desítka, pětka bude pětka, pak tady naše vynakldání energie splnilo účel a budu rád, že i já se budu moct zůčastnit (jestli mě na opak zase vůbec zaregistrují). Konec konců měl jsem to v programu 2012 i 2013, ale rád bych běhal desítky a ne něco jako desítky a barevná a jiná trika jsou sice pěkná, ale jak říkám ty plní marketingovou složku a pro mě (a třeba jsem v menšině) je důletější ta sportovní a ta říká 10=10 i bez trika i s trikem.

Motto: už to neběhá jak za mlada, ale snažím se
avatar

Praha

10 km: 0:38:18 (2012)

Deboot muž 08.10.2013 18:32:42

>> Preiby, 08. 10. 2013 17:33:33

…Je to 44 sec ;-)

*>> **James007 **

Já plně chápu o co jde, jen mi to vyjádření ze začátku diskuze příjde poněkud přehnané(pomíjím extra přehnané vyjádření od člověka co to ani neběžel…) když se bavíme o masové akci pro hobby běžce, která není zařazená do žádné soutěže, je to stále jen velkej pouťák. Stát se to na akci PIMu tak prskám taky.

avatar

Mariánské Lázně

Celkem 9874 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:34 (2015)
půlmaraton: 1:17:55 (2014)
maraton: 2:58:26 (2014)

Preiby muž 08.10.2013 21:21:29

>> Deboot, 08. 10. 2013 18:32:42

Ano, je to pravda. Počítal jsem (a myslel jsem) 400 metrů. Ale i třičtvrtě minuta je dost velkej rozdíl.

A v podstatě RunTour už nění „velkej pouťák“, ale je to zařazené do soutěže (spojené s masovou akcí pro hobby běžce). Uznávám, že v té soutěži jde o pořadí a nikoliv o čas, ale desítka nedesítka dost lidí naštve.

Jestli diskutující běželi, nebo ne, je irelevantní. Většina čtenářů a ti diskutující obzvlášť jsou minimálně potenciální účastníci. Mě se tohle třeba nehodilo do portfolia a zpětně jsem za to rád. Ale příští rok se třeba nějakého závodu RunTour zůčastním a budu očekávat, že to za ty peníze kromě dalších služeb bude změřená desetikilometro­vá trať.

Motto: Když vás začne porážet mladší sestra, je na čase dopít pivo, zvednout se z gauče a začít se sebou něco dělat
avatar

České Budějovice

Celkem 8588,53 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:25 (2015)
půlmaraton: 1:28:09 (2015)

Daňour muž 08.10.2013 21:52:37

Run Tour je masový hobby závod, kde sportovní rozměr není jediným a možná ani prvořadým kritériem. A takhle drtivé většině startujících právě vyhovuje. V první řadě jako nestresující zábava. Připravovat se třeba i pár měsíců na vrcholný výkon sezony a pro jeho realizaci si vybrat jeden ze závodů Run Tour, je řekl bych zvláštní. Existuje dost závodů s velkým Z, kde na startu stojí třeba jen 50 lidí, ale nadupaných borců rozhodnutých jít nadoraz a už je to i na předstartovní atmosféře cítit. Tomu se pak přizpůsobí i pořadatelé. Ale jinak souhlasím, že už po Plzni dávali mnozí účastníci najevo, že jim na co nejpřesnější vzdálenosti záleží, a znovu to nebylo akceptováno.

avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 08.10.2013 22:17:10

>> James007, 08. 10. 2013 17:49:54

Ahoj, Martine. Právě do Poděbrad se chystám už dva roky. Jednou mé účasti zabránila nemoc, podruhé rodinný program. Já jsem nenáročný a užiji si všechny závody, „malé“ i „velké“, silniční i krosové, certifikované i „desítky“ ve variantě 9789 nebo 10263:-) A mimochodem, běhá ti to stále velmi dobře, tak se ještě uvidí, kdo se koho bude držet :-)

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 08.10.2013 22:21:41

>> Daňour, 08. 10. 2013 21:52:37

A vidíš, Dane, já jsem právě jeden z těch exotů, pro které bude příští ročník RunTour možná vrcholem sezony. Mé ženě se nelíbil můj letošní běžecký itinerář (zvláště co se týče „hustoty“) a hrozí, že mi příští rok povolí RunTour a jinak nic!:-)

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Teplice

Celkem 45669 km
Minulý měsíc 290 km
10 km: 0:38:32 (2022)
půlmaraton: 1:26:41 (2022)
maraton: 3:07:56 (2022)

Galahad muž 09.10.2013 06:04:52

Já se rozhodně přidávám k těm, kterým špatně změřená trať vadí. Díky tomu mám osobák neosobák z plzeňské RunTour. Taky mi vadí, že se nevyhlašují kategorie, když se deklarují. Zajímalo by mě, jestli alespoň ocenili celkové vítěze v jednotlivých kategoriích. Na poslední RunTour do Prahy už jsem ani nejel a raději jsem si zaběhl poctivých 9,6km v Duchcově :-)

avatar

Nelahozeves

Celkem 19576,14 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:05 (2016)
půlmaraton: 1:28:31 (2016)
maraton: 3:43:10 (2013)

filipoinzagi muž 09.10.2013 09:45:03

>> Galahad, 09. 10. 2013 06:04:52 Souhlasím s tebou, že by by se alespoň na závěr run-tour měli vyhlašovat i vítězové věkových kategorií. Myslím, že soutěžící by byli rádi. Námět taky k zamyšlení pro pořadate. Myslím, že vítěz své kategorie Daňour a celkově desáté místo ve velké tour, by byl také rád.

Motto: Když něco děláš, tak to dělej pořádně a dej do toho všechno.
avatar

10 km: 0:38:21 (2013)
půlmaraton: 1:25:53 (2014)

James007 muž 09.10.2013 09:55:32

>> Galahad, 09. 10. 2013 06:04:52

No ty vypsané kategoie je další téma, které možná vzbudí emoce. Výsledky kategorií se nevyhlašují ani celkově.

Chápal bych to, že po jednotlivých závodech je toho už mnoc. Celkové by je vyhlásit měli.

V již zmíněných Poděbradech se třeba vypsané kategorie vyhlašují. Asi organizátoři víc tuší co to pro veterány znamená.

Nicméně je pořád důležitější, aby dali tu desítku jako desítku pro všechny, než abych „lezl“ na podium v kategorii.

Motto: už to neběhá jak za mlada, ale snažím se
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 09.10.2013 10:26:29

>> James007, 09. 10. 2013 09:55:32 …Výsledky kategorií se nevyhlašují ani celkově…

8-O :-(

Diky za info, dobre vedet. Taky jsme jednou cekali marne …

>> Jachym, 08. 10. 2013 17:15:24 …všichni účastníci dostanou medaili…

Jde samozrejme o rozhodnuti poradatelu, ja osobne bych ale namisto medaile „za ucast“ vic ocenil standardni postup = vyhlasovani i detailnejsich (=vekovych) kategorii nez jen muzi/zeny.

avatar

10 km: 0:38:21 (2013)
půlmaraton: 1:25:53 (2014)

James007 muž 09.10.2013 10:47:23

>> jm1, 09. 10. 2013 10:26:29

Přesně tak, také bych dal přednost před madailí za účast daleko menší medaili v kategorii.

Ale to je právě o tom zdůraznění marketingového nebo sportovního aspektu akce a je jednoznačné, že z marketingového pohledu jsou medaile za účast přínosnější. Ale to nevylučuje, že by mohly být za rok vyhlášeny i kategorie, i když to už nás minulý rok, pokud vím, pár napsalo do připomínek, zatím marně.

Motto: už to neběhá jak za mlada, ale snažím se
avatar

České Budějovice

Celkem 8588,53 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:25 (2015)
půlmaraton: 1:28:09 (2015)

Daňour muž 09.10.2013 22:53:48

>> Jachym, 08. 10. 2013 22:21:41

Ahoj, Jáchyme, já jsem se letos taky zaměřil hlavně na seriál Run Tour, takže bych musel považovat za exota i sebe. Nemyslel jsem to tak, že Run Tour nemůže být vrcholem sezóny. Ale pokud bych si stanovil určitý závod, ke kterému bych směroval pokus o osobní rekord, radši bych v tom případě jeden podnik Run Tour oželel a přihlásil se jinam právě z toho důvodu, že na takové masové akci je mnohem větší šance, že mi pokus zkazí vnější okolnosti. Kdybych nechtěl běžet jako jeden z davu, chtěl, aby mi byla věnována pozornost, a záruku přesného času i vzdálenosti, asi bych si vybral například nějaký z brněnských hamburgů.

avatar

10 km: 0:44:18 (2013)
půlmaraton: 1:46:17 (2013)
maraton: 3:59:55 (2012)

Lexxus muž 10.10.2013 16:56:41

>> jm1, 07. 10. 2013 13:22:41

Hezký den, díky za upozornění, podíváme se na to. Na každém závodě se měří oba časy – tedy oficiální (na výstřel), tak i čistý. Díky.

T.

avatar

Praha/Zlín

Celkem 4528,24 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:37:08 (2014)
půlmaraton: 1:23:37 (2014)
maraton: 3:56:07 (2022)

J0SE muž 10.10.2013 19:54:58

Obávám se, že v v Brně to opravdu pořešit nepůjde, nějak mně na startu chyběl koberec, který by to měřil. Ale možná jsem jenom nějak špatně viděl …

avatar

Praha/Zlín

Celkem 4528,24 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:37:08 (2014)
půlmaraton: 1:23:37 (2014)
maraton: 3:56:07 (2022)

J0SE muž 10.10.2013 20:01:17

Jinak abych se vyjádřil i ke zbytku, série Run Tour je mně sympatická a závody se mně líbily, ale to že 10km není 10km beru jako velký mínus.

Protože v dnešní době, kdy si člověk může opravdu vybírat ze spousty závodu beru certifikaci jako důležitou přidanou hodnotu, kterou je důležité mít. Ti, co běží pro zábavu, těm je to jedno, ale určitě jim neuškodí, když desítka bude desítka a ne devět a půl nebo jedenáct. Ti, co to běží na výkon, pro ty to roli hraje.

Dále určitě nejsem pro medaile pro každého, takových medailí za účast má asi spousta lidí už doma spoustu. Taktéž bych byl radši pro medaile pro vítěze (a druhé a třetí) v každé kategorie (třeba i jenom v celkovém pořadí).

A pak ještě jedna výtka, ve které možná budu osamocen, ale kdyby pánská trička velikosti „S“ byly opravdu S a ne nic většího. Trička jsou hezká a tohle je podle mě opravdu škoda.

Jinak bych spíše opravdu chválil, pozitivních věcí se dá najít určitě spousta:

  • výsledky jsou dostupné velmi brzo po závodě
  • fotky taky a jsou dostupné zadarmo
  • tratě jsou různorodé
  • nikde jsem nezažil žádné velké fronty
  • část startovného jde na charitu
  • a určitě i nějaké další by se našly ;-)
Nalezené položky: 66 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.