Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Mattoni GP: Makau těsně odolal útoku českých běžců

Mattoni GP: Makau těsně odolal útoku českých běžců
foto: Martin Symon

Luboš Brabec | 08.09.2012 | přečteno: 8982×

Adrenalin. To bylo slovo, které v cíli pražského večerního závodu Mattoni GP často zmiňoval Jiří Homoláč. Aby ne. Byl na desítce nejen nejlepší z českých běžců (30:37), ale především po celý závod jako rovný s rovným bojoval se světovým rekordmanem Patrickem Makauem. Modrým kobercem na Staroměstském náměstí proběhlo pět tisícovek účastníků – 3 977 v závodě na 10 km a 1 212 na poloviční ženské trati.

Jaké je to předběhnout na trati závodu světového rekordmana? Na to se zeptejte třeba dvaadvacetiletého Jiřího Homoláče z AK Kroměříž. Po většinu Mattoni GP totiž ukazoval záda Patricku Makauovi, prvnímu muži historických tabulek v maratonu. „Dostal jsem se před něj na třetím kilometru, on mě pak předběhl asi 1 500 metrů před cílem,“ popisoval Homoláč průběh jedinečného souboje.

Makau, snad příliš unavený ze spousty společenských povinností, které minulý týden absolvoval v Německu i u nás, skončil až desátý v čase 30:29. Osm vteřin za ním doběhl Homoláč, brzy následován i oddílovými kolegy Janem Kreisingerem (31:00) a Milanem Kocourkem (31:19).

„Byl to úžasný adrenalin, už od začátku. Lidi u trati mě hnali dopředu, navíc byla úžasná atmosféra večerního závodu. A hodně mi pomohl jeden Japonec, kterého jsem se dlouho držel,“ pochvaloval si Homoláč pražský závod.

Měl-li Makau za sebou náročný program, ani čeští běžci o sobě nemohli tvrdit, že by šli do závodu odpočatí. V poledne totiž závodili v Táboře na mistrovství republiky družstev, pak se přesunuli do Prahy.

Běžecký dvojboj, i když trochu jiného charakteru, absolvovaly při Mattoni GP i desítky hobby běžců. Jak naznačovala jejich černá „startovní trička“, proháněli se ulicemi Prahy i před týdnem.

Mezi více než pětitisícovkami účastníků byly také plážové volejbalistky Kristýna Kolocová s Markétou Slukovou, páté z olympijských her v Londýně, které se také vydaly na pětikilometrovou trať. „V tréninku samozřejmě běháme, ale tohle na nás bylo trochu dlouhé. Jsme rády, že to máme za sebou. Ale užily jsme si to, atmosféra byla výborná,“ svěřily se v cíli.

Ze Staroměstského náměstí odcházely davy běžců spokojených se svými časy i výkony.

Směle se k nim mohla řadit také Petra Kamínková, jež v 19 hodin stála v první řadě více než tisícihlavého hada převážně růžové barvy a do pětikilometrového závodu šla s cílem pokořit hranici 17:15. Nakonec své představy překonala o sedmnáct vteřin a doběhla sedmá. „Jsem hodně spokojená, čas mě příjemně překvapil. Potvrdila jsem pozici nejlepší Česky, i když samozřejmě všechny závodnice tady nebyly,“ vyprávěla po závodě devětatřicetiletá vytrvalkyně.

Plán na sezonu jí výrazně změnily zdravotní problémy a na olympijské ambice musela v předstihu zapomenout, ale zdá se, že je opět v pohodě. Před týdnem vyhrála půlmaraton v Blansku, dnes uspěla v Praze. „Pomohlo mi, že jsem dva dny nepracovala a pořádně jsem se vyspala,“ usmívala se.

Za týden poběží ještě půlmaraton v Ústí, pak vyráží do Švýcarska. „Je to hezký závod a pořadatel mě pozval, protože jsem tam v minulosti zaběhla dobré výsledky. Běchovice jsem chtěla vynechat, ale v klubu mi řekli, že jsem letos ještě neběžela žádné mistrovství, takže je běžím. A potom už budu odpočívat,“ dodává.

Jak přiznává, svému běhání už přisuzuje výrazně menší prioritu. „Běhám tak šedesát procent toho co dřív, hlavně pro radost s lidmi od nás ze Svatého Kopečka. Některým píšu tréninky, jeden kluk běží v Praze i desítku,“ vypráví.

Do cíle dorazila s náskokem devíti vteřin před Ivanou Sekyrovou. „Jsme kamarádky, ale na trati i soupeřky. Po olympiádě určitě odpočívala a vím, že tenhle závod pro ni nebyl nejdůležitější, přesto jsem ji chtěla porazit.“

A ještě výkony vítězů: závod na 5 km ovládla Tedelech Bekeleová z Etiopie (15:48), na dvojnásobné trati byl nejlepší keňský teenager Henry Kiplagat (27:51).

A nezapomnělo se ani na charitativní rozměr celé akce. Tým banky ČSOB, kde běžel i ředitel a dva triatlonoví reprezentanti Bureš s Pejsarem, si zaběhl nejen velmi kvalitní časy, ale také přispěli nemalou finanční částkou Výboru dobré vůle Olgy Havlové. „Užil jsem si to velmi. Atmosféra byla úžasná a času pod 37 minut si velmi cením,“ říkal bezprostředně v cíli Martin Kosobud, ředitel ČSOB.

VÝSLEDKY ZÁVODU

Na článku spolupracoval Josef Rendl

Komentáře (Celkem 28)

Nalezené položky: 29 První Předchozí | 1 | Další Poslední

Luboš Brabec muž 08.09.2012 20:26:21

Myslela na olympijské hry, pod pěti kruhy se chtěla rozloučit s vrcholovou běžeckou kariéru. Plány Petry Kamínkové ovšem poničily zdravotní problémy – a to tak, že o limit ani neměla šanci usilovat. Teď je ovšem znovu zpět. Na pětikilometrové trati v rámci Mattoni GP i sebe překvapila časem 16:58 a byla nejlepší z Češek, před kamarádkou a soupeřkou Ivanou Sekyrovou. „Jsem spokojená, zase mi to docela běželo,“ přiznala v cíli.
ČLÁNEK BUDE AKTUALIZOVÁN
Odkaz na článek

avatar

Praha

Celkem 7881,3 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:33 (2014)
půlmaraton: 1:28:26 (2014)
maraton: 3:21:53 (2014)

ped7g muž 09.09.2012 01:08:56

Co je to za „dvojboj“ Nike+PIM behem tydne… Ja byl rano ve Stromovce na livanci, a pak vecer PIM. To je „hobby dvojboj“.. ;-) :-D

Motto: Pain is temporary, quitting lasts forever.
avatar

Žatec

Celkem 6234 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:18 (2013)
půlmaraton: 1:51:11 (2013)
maraton: 4:36:34 (2013)

Tatanka muž 09.09.2012 01:26:59

Článek rychlý i hezký. Ale plážové volejbalistky Kolocová Kristýna a Sluková Markéta a ne Martina, jak je uvedeno, běžely jen pětikilometrovou trať. ;-)

avatar

Praha 4

Celkem 12063,1 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:23 (2017)
půlmaraton: 1:29:02 (2012)
maraton: 3:23:24 (1997)

Enrico muž 09.09.2012 14:29:52

Jaký byl závod pro mě? Bylo příjemné teplo, cca 25stupňů, spíše teplo a já jsem si před závodem trochu zdřímnul(20 min.- byl jsem unavený z celého dne… .) a pomohlo to: Vybíhal jsem ze sektoru A, , max. 2 metry za Patrickem Makau , dalšími Keňany , Etiopany a našimi nejlepšími borci . Trať byla překvapivě osvětlená, takže jsem neměl ani velké problémy (oproti minulému roku) s kostkami na Františku, a první kilometr byl nadějný: 3:50. Druhý jsem trochu zpomalil 4:05, ale stále se běželo fajn. Dá se říci, že krize nepřišla, pouze mě od 3– 7km pobolívala levá achillovka. Jediné , co mě trochu nasr…o byli neukáznění „běžci“ se sluchátky : prostě to vyběhlo, předběhlo Vás to , že Tě to odstrčilo, ani nic neřeklo- tak jsem se nasr.l , doběhl , chytnul ho za ruku zařval:„Co děláš?“ a on : Jééé, …promiňte ", tak jsem mu na to něcio řekl, a byl už utlumenej.. ..Ale to se nestalo jemn mě, i pár kamarádům… . Prostě je na čem u nás ve sportovní etice zapracovat.. .Neřeším ani vyprávění od Radka Š., jak mu někdo "zul " botu hned po startu… . Nicméně závod skvělý, celkový výsledek velmi uspokojivý (překonán čas z minulého roku o cca 45 vteřin..), nicméně je STÁLE CO VYLEPŠOVAT ! Organizátorům díky, jako skoro vždy SUPER !

Motto: Běhám pro radost a pro vyčištění hlavy od každodenních problémů
avatar

10 km: 0:41:50 (2012)

chemboss muž 09.09.2012 14:58:41

>> ped7g, 09. 09. 2012 01:08:56

Takže ses byl ráno rozběhat na třetinový trati a teď tu machruješ? :P

avatar

10 km: 0:41:50 (2012)

chemboss muž 09.09.2012 15:03:52

>> Enrico, 09. 09. 2012 14:29:52

Ty se umíš tak pěkně vytahovat! :) Příště, když ten první kilák nepřepálíš, tak budeš ještě lepší! ;) Máš pravdu, že někteří běžci byli na dělo :D, ale to je holt masovej závod no a pokud nejseš masochista, tak tam nemáš co dělat a jdi třeba a Hvězdnou nebo na Běchovice ne asi… :P

avatar

10 km: 0:41:50 (2012)

chemboss muž 09.09.2012 15:08:21

Článěk dobrý, ale myslim, že světového rekordmana Usaina Bolta by Homoláč roznesl na kopytech, musíte ho příště pozvat, ať má Jirka radost! ;)

avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 09.09.2012 15:38:38

>> Enrico, 09. 09. 2012 14:29:52

Urcite s tebou souhlasim, ze celkove sportovni etiketa u nas nic moc. Je to i na bikerskych zavodech, kde si frajer strci sluchatka do usi a muzete desetkrat kricet „zleva“ a je mu to burt. Takove vyfackovat, treba na tech kolech nekde v terenu je to i nebezpecne.

Nicmene k tobe, pokud chces nekoho hodnotit, nejdrive se zamysli nad svou vlastni odvahou a ohleduplnosti vuci jinym bezcum. Schvalne jsem se podivala do vysledku vzhledem k tvemu osobaku pod nickem. Bezec bezici nad hranici 40 min ( v tvem pripade byl vysledek 41:20) nema dle meho nazoru co delat 2m za profiky a pak kritizovat jine. Jasne, dobehl jsi 161, super, mozna i dle prihlasky patri cas nad 40min do koridoru A (jako to fakt, tohle na to staci?), ale pokud si na nekoho stezujes, zamysli se nejdrive nad tim, kolika lidem jsi osobne svym tempem komplikoval zivot. Jiste, je to masovy beh, musi se pocitat se strkanici, ale prave proto se delaji ty koridory. Aby se lide radili dle vykonnosti. Pokud tam treba i dik casu patris, tak bud soudny, stoupni si v nem dozadejc, kdyz vis, ze tam bude hromada lepsich bezcu. Pak i treba tak moc neprepalis.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Motor České Budějovice

Celkem 258 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:04 (2013)
půlmaraton: 1:23:45 (2015)

Jachym muž 09.09.2012 15:47:09

Souhlasím, že část běžců stejně ale jako lidí obecně je bezohledných, a proto jsem rád, že je pořád hodně sportovců s duchem fair-play. Právě včera krátce po startu se strhl karambol, já zakopl o nějakého běžce a už padal na zem, ale jiný borec mě včas zachytil. Za to mu aspoň tímto děkuji.

Motto: "Do what you love and love what you do." Ray Bradbury (1920-2012)
avatar

Praha 4

Celkem 12063,1 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:23 (2017)
půlmaraton: 1:29:02 (2012)
maraton: 3:23:24 (1997)

Enrico muž 09.09.2012 20:17:22

>> chemboss, 09. 09. 2012 15:03:52

ale jo je to masovka, ale lidi by měli být soudný, znáš to… . Jinak na Běchovicích to je tradice, tam jsou fakt běžečtí pardi.

Motto: Běhám pro radost a pro vyčištění hlavy od každodenních problémů
avatar

Praha 4

Celkem 12063,1 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:23 (2017)
půlmaraton: 1:29:02 (2012)
maraton: 3:23:24 (1997)

Enrico muž 09.09.2012 20:24:16

>> skritek Hugo, 09. 09. 2012 15:38:38

Ahoj skřítku Hugo, čas do A patří (za to, že zde v ČR se běhá trochu pomaleji nemohu:-)). Dále jsem přemýášlel, kolika lidem jsem zkomplikoval svým pomalým během závod- no víš , běhám v rámci možností docela často a vím, že nejlepoší je běžet pokud možno na straně tak, abycjh se nikomu nepletl, případně , když slyším dech za s sebou , ohlédnu , případně po reakci: levá/ pravá se snažím uhnout… .Takže si myslím, že z mé strany OK. No a co se týká „přepálení“? Nevím, prostě jsem chvilku běžel rychleji. Krizi znám asi jen pooddávání se alkoholu a tvrdému ránu…:-)

Motto: Běhám pro radost a pro vyčištění hlavy od každodenních problémů
avatar

Jan Kervitcer ml. muž 10.09.2012 22:38:31

Pracuji ve firme, ktera se pravidelne ucastni vsech akci PIM. Jelikoz registrujeme pres 60 bezcu na kazdy zavod, neni v nasich silach prihlasit se nekolik mesicu dopredu. Odmenou poradatelu jsou nam vzdy mista v poslednim koridoru, policko nejlepsi dosazeny cas jiz chapeme pouze jako vysmech, coz ale jeste neni nic proti tomu, ze vysledky teamu se vzdy pocitaji podle oficialniho casu a nikoliv podle casu realneho. V minulych zavodech PIM jsem zkousel se protlacit do prednich koridoru, ale bez hadek a vyhruzek to proste neni mozne a tak to slusny clovek radeji vzda, nez aby byl opet vyveden Policii CR, jak se mi to stalo na 1/2 maratonu predloni. Netvrdim ze jsem probehal svet, ale zavody kterych jsem se v zahranici zucastnil takto organizovany nejsou. Koridory jsou urcovany doporucenymi casy a vse funguje. Neverim, ze nase bezecka kultura je o tolik horsi nez jinde. Lide, na ktere se tu zlobite se Vam nepletou pod nohy umyslne, pouze si koupili cislo drive ne Vy a o koridor pred Vami pravdepodobne vubec nestali. Ja v sobotu podvadel, misto Ecka startoval z Cecka, ktere se ovsem po 20ti metrech spojilo s Deckem, coz byl chytry tah, protoze Parizska ma na tento zavod v porovnani s maratonem pouze polovicni kapacitu, tak proc si neprojit pesky celou… To ze se tam nikdo neprizabil povazuji za zazrak. Zaroven se omlouvam tem, ktere jsem nervozne predbihal, musel jsem Vas dat pres 1200. Zavody PIM mam jinak rad a budu se jich ucastnit i nadale, ale tohle mi opravdu pije krev.;-)

avatar

Praha 4 - Chodov

Celkem 8451,35 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:46:53 (1988)
půlmaraton: 1:49:56 (2003)

TotalZero muž 11.09.2012 06:46:38

>> Jan Kervitcer ml., 10. 09. 2012 22:38:31

Souhlasím, letošní míchání koridorů, kdy „moje“ D běžící z Železné podniklo boční „útok“ do proudu z Celetné, způsobilo zácpu se zastavením při náběhu do Pařížské a nervózní první zhruba tři kilometry, nejhorší mi to přišlo Na Františku, tolik kopanců, šťouchanců a „loktanců“ snad nepamatuji nikdy. I kdyby byly koridory obsazeny správně podle časů, tohle by na zmatek stačilo. Aspoň to byl nácvik na situaci u medailí za cílem… Myslím, že to v minulosti PIM zvládl lépe, možná jsem už zmlsanej…

Motto: Dobře si prohlédněte moje záda, protože další šanci budete mít až... ...mne budete předbíhat o kolo... :-)
avatar

Stranná

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:07 (2011)
půlmaraton: 1:17:14 (2012)

DASK muž 11.09.2012 08:43:19

>> Jan Kervitcer ml., 10. 09. 2012 22:38:31

>> TotalZero, 11. 09. 2012 06:46:38

Asi vás a všechny ty tisíce lidí tyhle tlačenice hrozně moc baví. Jinak byste si nekupovali startovný za tyhle peníze a nejezdili byste do přecpané a špinavé Prahy a pak se ještě tlačit v koridorech jak nějaký zvířata na porážku. Ale každýho baví něco jinýho. To zas chápu. Mě třeba baví závody v cyklokrosu, které se jedou v přírodě a na startu je 40 lidí. Nechápu ale, proč si tady pak vždycky lidi stěžují.

avatar

Sloviensko

rudo muž 11.09.2012 09:09:25

>> DASK, 11. 09. 2012 08:43:19

myslim ze ludom chybaju tie prvomajove sprievody a tak ich nostalgia privedie na PIM

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Žilina u Kladna

Celkem 9586,35 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:55 (2015)
půlmaraton: 2:06:38 (2015)
maraton: 5:22:48 (2012)

Pohoda žena 11.09.2012 09:39:21

>> rudo, 11. 09. 2012 09:09:25

Nebo se ti lidi jdou jenom proběhnout krásně osvětlenou večerní Prahou, mně se to líbilo :-))>> DASK, 11. 09. 2012 08:43:19

Motto: Jak pokračujeme v životě,poznáváme meze svých schopností. S.Freud
avatar

Sloviensko

rudo muž 11.09.2012 10:12:37

>> Pohoda, 11. 09. 2012 09:39:21

jj, s lampionmi v rukach by to bolo krajsie ? ;-)

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Praha

Celkem 14588,46 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:55 (2013)
půlmaraton: 1:17:41 (2013)
maraton: 2:56:52 (2012)

marek27 muž 11.09.2012 11:23:53

>> DASK, 11. 09. 2012 08:43:19

Je normální projevit nevoli, když se mi něco nelíbí. Je to zpětná vazba pro organizátory a také cenná informace pro ty, kteří uvažují, že se podobné akce zúčastní. Takže já tyto „stěžovatele“ plně chápu.

Motto: www.marek27.cz
avatar

Praha 4 - Chodov

Celkem 8451,35 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:46:53 (1988)
půlmaraton: 1:49:56 (2003)

TotalZero muž 11.09.2012 11:40:05

>> DASK, 11. 09. 2012 08:43:19

Nejspíš proto, že v minulosti to bylo zvládnuté lépe a tudíž je dokázáno, že to jde. A jiná šance proběhnout se noční Prahou s ohňostrojem nejspíš není…

Motto: Dobře si prohlédněte moje záda, protože další šanci budete mít až... ...mne budete předbíhat o kolo... :-)
avatar

Praha 4

Celkem 12063,1 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:23 (2017)
půlmaraton: 1:29:02 (2012)
maraton: 3:23:24 (1997)

Enrico muž 11.09.2012 15:22:10

>> Jan Kervitcer ml., 10. 09. 2012 22:38:31

Myslím si, že jsi to Honzo (promiň za tykání:-)), trefil hlavičkou o hřebíček. Ten samý problém mi dnes vysvětlovala kamarádka , co běžela z koridoru E. Po 2km rezignovala na čas, přitom uvedla 42minut. Prostě – kdo dřív příjde… . A ať to běhá , čím dál lépe !

Motto: Běhám pro radost a pro vyčištění hlavy od každodenních problémů
avatar

Stranná

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:07 (2011)
půlmaraton: 1:17:14 (2012)

DASK muž 11.09.2012 15:49:29

>> Pohoda, 11. 09. 2012 09:39:21

>> marek27, 11. 09. 2012 11:23:53

>> TotalZero, 11. 09. 2012 11:40:05

Jak píšu, když vás tohle všechno naplňuje, tak proč ne?Zřejmě je normální tlačit se v tisícovém davu, strkat se, šlapat si na nohy, dýchat z plných plic prach a smog a pak tady ještě psát o znepokojení, že to nebylo úplně podle představ. 8-O Pochopím např. Jizerskou 50 apod. akce v přírodě. To je relax i dřina zároveň a má to nějakou logiku a smysl. ;-)

Já rád běhám, hl. na výkon v rámci přípravy na cyklokros, ale tyhle prazvláštní stádní superkomerční akce bych absolvovat nechtěl. Ještě podivnější je, že každý v cíli dostane medaili. Na všech závodech, kde jsem byl, ji dostává jen 1.-2.-3. :-)

avatar

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 11.09.2012 16:02:15

>> DASK, 11. 09. 2012 15:49:29

No vidis, a na Baroku tento vikend se bezelo v lesich, zadna tlacenice smog ani tisicove davy… A stejne vsichni dostali medaily…

Je ten svet ale podivny.

Co se tyce relaxu i driny zaroven, pro mne treba je prostredi zavodu uplne ukradene. Nekdo si nemuze krasy lesnich zavodu vynachvalit, ja je vubec nevnimam, stejne prijemne si zavodim na draze, ve meste i v lese.

avatar

Jan Kervitcer ml. muž 11.09.2012 23:03:14

>> DASK, 11. 09. 2012 15:49:29

Cyklokros je pekny sport, v tvem vlastnim zajmu doufam, ze se na nej bezci masove nevrhnou jak zde doporucujes, jinak by totiz hrozily medaile i tam. Realne to ovsem nevidim, jelikoz 3× predrazene startovne na PIM za rok je porad mene nez rocni udrzba kola a vybaveni na nej. Delam triatlon, s tim kolik co stoji mam par zkusenosti. Zajimavou myslenkou je i logika presunu masoveho sportu do prirody:-) Ve meste ziji cely zivot, nevim proc bych si zde nemohl i zabehat. O dalsich duvodech jako atmosfera, zavodeni v teamech s kolegy z prace ani nemluvim. Zklaman jsem nebyl zavodem, ale jeho organizaci a to pouze ve startovnich koridorech. O stezovani jsem nic nepsal.

avatar

Stranná

Celkem 0 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:07 (2011)
půlmaraton: 1:17:14 (2012)

DASK muž 12.09.2012 12:51:20

>> Jan Kervitcer ml., 11. 09. 2012 23:03:14 >> SlavoK, 11. 09. 2012 16:02:15

Těch důvodů, proč běžet masové „závody“ ve městě je tedy jistě hodně. Tak přeju všem hodně zdaru a hlavně ať vás to dál baví a naplňuje!!! ;-)

avatar

Praha 9 - Prosek

Celkem 64659,25 km
Minulý měsíc 101,56 km
10 km: 0:35:57 (2001)
půlmaraton: 1:24:16 (2011)
maraton: 3:13:59 (2013)

hf muž 12.09.2012 14:18:55

>> DASK, 12. 09. 2012 12:51:20

Každý má ten adrenalin někde jinde. Já mám rád masové závody od 1/2 maratonu výše. Na 10 km si mi to zdá dost zahuštěné a taky startovné je dle mého názoru poměrně vysoké. Jinak si myslím, že kvalitní 10 se dají zaběhnout i někde jinde. Závody si vybírám podle své stupnice oblíbenosti, tradice a vhodnosti do mé přípravy. A taky podle toho, kde se zrovna pohybuji, jak se cítím a jakou mám náladu. A proto mám nejradši závody typu: „Večer se předběžně rozhodnu, ráno vstanu, kouknu z okna a jedu“ Mám rád tu svobodu rozhodnutí. Ne, že si zaplatím půl roku dopředu startovné a pak mi je v den závodu blbě.

Motto: KEEP SMILING
avatar

Praha 4- Písnice

Celkem 167474,18 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:32:53 (1983)
půlmaraton: 1:14:34 (1986)
maraton: 2:33:20 (1984)

cernyvac muž 14.09.2012 16:28:25

>> Enrico, 09. 09. 2012 14:29:52

Naprosto souhlasím s Enricem, asi tři běželi místo dopředu, „našíř zleva doprava“ akorát před špičky, kdybych byl stejný prase jako oni, tak jsem nezkrátil krok, ale pěkně je sundal… Ale při tisíci absolvovaných závodech se už ničemu nedivím..Navíc v závěru jim všem došel kyslík.. a všechny jsem je zase předběhl..

avatar

Praha 4- Písnice

Celkem 167474,18 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:32:53 (1983)
půlmaraton: 1:14:34 (1986)
maraton: 2:33:20 (1984)

cernyvac muž 14.09.2012 16:29:48

Chtěl jsem se zeptat, kdy se objeví letošní „Matonka“ v tabulkách (v žebříčku asi ne).?

avatar

10 km: 0:41:50 (2012)

chemboss muž 18.09.2012 12:01:38

>> Enrico, 09. 09. 2012 20:24:16

Nenaparuj se furt, na A to neni.

avatar

10 km: 0:41:50 (2012)

chemboss muž 18.09.2012 12:01:44

>> Enrico, 09. 09. 2012 20:24:16

Nenaparuj se furt, na A to neni.

Nalezené položky: 29 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.