nemoc vs treninkovy plan
Praha 4
hanice 17.02.2007 20:20:46
prosim poradit, jak postupovat v pripade nekolikadenniho vypadku v dusledku nejake bezne virozy apod. Mam pokracovat v treninkovem planu tam kde jsem prestala, nebo se vratit „o policko zpet“ nebo na zacatek?Jak to delate? Nemuzu si odpustit komentar k memu zjisteni, ze zivocisny druh „bezec“ je stizen tolika zdravotnimi neduhy, o kterych bezna populace ani netusi, je to proste spolecenstvo lazaru, pajdalu a hekalu
Raškovice okr. FM
minusak 17.02.2007 20:37:12
Čistě subjektivní názor: Udělej si za každé 3 dny neběhání jeden vyložený výklus denně (délky natahuj postupně) a pak klidně pokračuj v místě, kde jsi přestala. Pokud jsi mimo provoz 3 týdny, tak to už Ti neporadím.To je možná složitější.
Raškovice okr. FM
minusak 17.02.2007 20:44:12
Promiňte, ještě jedna reakce pro Hanici: Nesouhlasím s tím, že všichni běžci jsou spolecenstvo lazaru, pajdalu a hekalu. Já běhám 4 roky a 4 roky jsem nebyl u lékaře. Předtím jsem tam chodil dost často. Jde o to jestli běháš proto, aby ses mohla zúčastnit závodů a byla zdravá, nebo trénuješ proto, abys někdy dosáhla na PRICE money. Rozdíl v intenzitě a objemech vysvětluje v 80% případů zdravotní stav. Těm 20%, kteří dbají na své zdraví, nepřehánějí své dávky a přesto mají problémy se omlouvám. Někdy to tak v životě je. Taky se najde i 20% vítězů, kteří neví, jak se jmenuje jejich obvoďák.
Mato 17.02.2007 22:57:51