Silniční boty - nejměkčí za co nejmíň
berryzz
04.02.2013 14:52:28
ola vespolek – měli byste někdo tip na silniční boty s dobrým poměrem mezi měkkostí a cenou – tak do 2 litrů max.?
odešly mi klouby a potřebuji něco na chození po městě (tj. tvrdém povrchu), na běh si pořídím krosovky a nějakou jinou a měkkou trasu:))
dík dopředu za tipy
Brno
knihomoll
04.02.2013 15:13:31
třeba tyto:
http://www.babos-sports.cz/…fulcrum_ride
Mám v nich naběháno 1300 km a pořád tlumí a jsou příjemné na noze.
Patrik, ASICS
04.02.2013 15:41:14
Hezky den, z nasi nabidky bych si vam dovolil doporucit model GEL-PULSE http://www.asics.cz/…l-pulse-men/ Bota ma GELove tlumeni pod patou i pod spickou, pozadovana mekkost je tedy dostatecna.
S pozdravem
Patrik Kubečka ASICS Sales Promotion Representative
Tachlovice
kaz67
04.02.2013 20:19:40
>> berryzz, 04. 02. 2013 14:52:28
ahoj, no já bych ti asi doporučil i ty silniční boty do terénu, pokud tam není bahno nebo sněhová břečka,nebo ostré kameny, tak silničky jsou OK, kord když máš problémy s klouby
Jaro58
17.04.2013 21:16:29
>> Patrik, ASICS, 04. 02. 2013 15:41:14
Prosim vas a odporucili by ste Asics Gel Zaraca na trening a maraton?
ZR
18.04.2013 13:15:29
Kvůli bolavým kolenům jsem koncem roku 2012 kupoval také hodně měkké tlumivé boty.
Zkoušel jsem toho víc, nejměkčí byly jednoznačně Nike Vomero. Model
5 ve Sportisimu doprodávali za 1.499,– Kč. Momentálně tam mají Vomero
6 za něco přes 2 tisíce. Kolenům to dělalo dobře. Ale ta měkká
podrážka si vybere daň jinde. Jednak jsou ukrutně líné (což na základní
objem nevadí). Díky hodně měkké přední části mě z nich ale bolí
klouby prstů – mám v nich revma. Řešil jsem to částečnou mezivložkou
pod prsty, vystřiženou ze starého CD …
Hodně měkké jsou i starší modely Adidas Adistar Cushion, v kamenných krámech se dají koupit za 1200–1500.
Hodnocení příspěvků
Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.
Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.