Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » Trénink na snížení hmotnosti

Trénink na snížení hmotnosti

Nalezené položky: 14 První Předchozí | 1 | Další Poslední

Praha

Celkem 7 km
Minulý měsíc 0 km

perteus muž 23.04.2013 19:20:45

Ahoj, Může někdo poradit trénink na ideální snižování hmotnosti?

Já 31 let 188 96.6 kg v tuto chvíli. Jsem schopen zaběhnout 10 km, tedy už jsem takový lepší začátečník hádal bych.

Pokud je zapotřebí i další infa, dodám. Jen bych rád, názor někoho zkušenějšího. Zatím to dávám tak, že prostě vyběhnu a běžím buď 30 minut nebo si dávám těch 10 km.

Motto: Není důležité uběhnout maraton, ale vůbec ho začít běžet.

bjerndi muž 23.04.2013 19:30:55

běhej tak aby sis zvládnul zpívat, případně kecat s kámošem ( pokud to chceš sofistikovaněji s TF, je toho tady dost ). Zkus to trochu natáhnout aspoň hodinu a často. Neboj se dalších sportů a hlavně buď trpělivý. O tom, že to chce aspoň trochu normálně jíst a používat u toho hlavu asi sám víš ( hodně menších jídel, dostatek zeleniny, atd… ) A jako tip poradím. Zkus si naplánovat aktivní dovolenou. Třeba 10 dní s batohem na zádech od rána do večera, to máš hubnutí v ideálním pásmu a jelikož si jídlo sám nosíš, tak se ani nepřejíš.

Praha

Celkem 7 km
Minulý měsíc 0 km

perteus muž 23.04.2013 19:35:16

aktivni dovolena me bude cekat ted s miminem. Zatim tak beham, tedy ridim se te rady, ze kdyz jsem schopen kecat, mam spravnou tepovku. Taky mam hrudni pas, takze se snazim drzet tepovku 137 – 145 kdy jsem schopen mluvit. Asi to tedy protahnu na tu hodinu, coz je tech 10 km tedy pokud dodrzuji tepovku tak je to 1:18 :-D . Jidlo se snazim jist normalni, tedy to mi zase vyvaruje pritelkyne a zeleninu se snazim pravidelne take. Jen jsem chtel znat nejake nazory :-) ted jsem zkousel behat na lacno 30 minut dva tydny, ale co jsem si pak precetl, asi to neni moc koser :-).