Trénink na snížení hmotnosti
perteus 23.04.2013 19:20:45
Ahoj, Může někdo poradit trénink na ideální snižování hmotnosti?
Já 31 let 188 96.6 kg v tuto chvíli. Jsem schopen zaběhnout 10 km, tedy už jsem takový lepší začátečník hádal bych.
Pokud je zapotřebí i další infa, dodám. Jen bych rád, názor někoho zkušenějšího. Zatím to dávám tak, že prostě vyběhnu a běžím buď 30 minut nebo si dávám těch 10 km.
bjerndi 23.04.2013 19:30:55
běhej tak aby sis zvládnul zpívat, případně kecat s kámošem ( pokud to chceš sofistikovaněji s TF, je toho tady dost ). Zkus to trochu natáhnout aspoň hodinu a často. Neboj se dalších sportů a hlavně buď trpělivý. O tom, že to chce aspoň trochu normálně jíst a používat u toho hlavu asi sám víš ( hodně menších jídel, dostatek zeleniny, atd… ) A jako tip poradím. Zkus si naplánovat aktivní dovolenou. Třeba 10 dní s batohem na zádech od rána do večera, to máš hubnutí v ideálním pásmu a jelikož si jídlo sám nosíš, tak se ani nepřejíš.
perteus 23.04.2013 19:35:16
aktivni dovolena me bude cekat ted s miminem. Zatim tak beham, tedy ridim se te rady, ze kdyz jsem schopen kecat, mam spravnou tepovku. Taky mam hrudni pas, takze se snazim drzet tepovku 137 – 145 kdy jsem schopen mluvit. Asi to tedy protahnu na tu hodinu, coz je tech 10 km tedy pokud dodrzuji tepovku tak je to 1:18 . Jidlo se snazim jist normalni, tedy to mi zase vyvaruje pritelkyne a zeleninu se snazim pravidelne take. Jen jsem chtel znat nejake nazory ted jsem zkousel behat na lacno 30 minut dva tydny, ale co jsem si pak precetl, asi to neni moc koser .
bjerndi 23.04.2013 19:49:23
právě nespaluješ cukry ale tuky, takže běháš dobře :) Stačí vydržet, držím palce
Slaný
EdCable 23.04.2013 20:07:22
>> perteus, 23. 04. 2013 19:35:16
K volnemu behu zarad jednou tydne kratke sprinty (treba si najdi na googlu Tabata) a jednou az dvakrat tydne kratke ale intenzivni posilovani s vlastnim telem (drepy, kliky, vzpory), rozhybes tim metabolismus.
bukaj 23.04.2013 20:15:56