Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Zdraví, nemoc, bolest » šílená bolest kříží

šílená bolest kříží

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

filinek muž 21.01.2008 19:27:55

Ahoj, mám takový problém, pracuji jako obchodní zástupce, čili hodně času trávím za volantem, trénuji na svůj první maraton a není den co by mě nebolely kříže. Běhám 42 km týdně (plus mínus), 181/77. Boty mám dobře prošláple a kvalitní (adidas supernova). Potřebuji poradit jak se těch ukrutných bolestí zbavit, nějaké konkrétní cviky, jak se protahovat, popřípadě další rady. Všem děkuji za pomoc!!!

avatar

Valašské Meziříčí

Celkem 7766 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:41:11 (2008)
půlmaraton: 1:34:40 (2008)
maraton: 3:24:33 (2008)
avatar

Praha-východ

Celkem 4388 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:39 (1970)
půlmaraton: 1:31:16 (1970)
maraton: 3:22:27 (1970)

Vanda žena 21.01.2008 20:46:59

Je to nerovnováha ve svalech – skoro všichni co chodíme po dvou máme slabý břišáky a hýžďáky, a přetížený vzpřimovač a iliopsoas a sedavá práce, auto atd. to všechno ještě zhoršuje. Optimální je protáhnout a uvolnit všechno, co je zkrácené (nejdřív!) a potom posílit břicho, nejdřív šikmé svaly a pak přímé. Ony totiž ty oslabené svaly doslova „spí“ a už se jaksi neumí zapnout, naproti tomu typřetížené mají své práce dost a ještě to oddřou za ty, které mají makat a nemakají. Trup (a orgány vevnitř, co taky něco váží),má být podepřen ze všech stran rovnoměrně, zpředu a ze stran břišáky, vzadu páteř a vzpřimovače, většinou to visí jen na páteři a na těch dvou špagátech. Ty táhnou celou horní půlku těla, orgány – a k tomu celou tu flákající se flákotu na břiše:(( Pozor taky na držení těla. Když u posilování břicha bolí záda, je to špatně. Raději at ti pomůže do začátku fyzioterapeut, v několika větách se to říct nedá.