Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Boty obecně » Adidas Supernova Cushion 7

Adidas Supernova Cushion 7

Nalezené položky: 1 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

České Budějovice

Lasman muž 08.04.2009 16:27:48

Dobrý den, chtěl by jsem od vás odborníků poradit s výběrem boty. Už delší dobu vybírám vhodnou obuv pro trénink a tu a tam nějaký závod (triatlon) (bota převážně na asfalt, občas zpevněný terén). Byl jsem na akci s p.Škorpilem, kde jsem měl možnost v 3D režimu vidět jaký mám došlap. Jedná se o neutrální s lehkou supinací (dopad na vnější hranu paty). Dnes jsem se byl „proběhnout“ v Gigasportu na pásu. Zkoušel jesm i jiné botky např. New Balance. Ovšem tyhle „ády“ mi sedí nejvíce. Jediný problém je šířka boty. Na etiketě je číslo výrobku 023288 D. Tak usuzuji že to „D“ je šířka boty? Jde mi o to, že v nich mám malíkovou hranu dost „nabušenou“ a mám strach že povolí šev. Jak je to s šířkou bot? Mám 108mm širokou nohu, ale nikde jsem nenašel tabulku pro výppočet šířky (určení písmena) i mistr Google mlčí. Další věc co mě zaráží je cena. Je to model 12/2007 a jeho cena je 3.500,– koukal jsem na možnost si je objednat ze států (1.100,– + 600,– poštovné) To je sakra rozdíl, jenže tam je udávána šíře 4E Extra Wide (EE+). Nevíte někdo jak jsou v přepočtu široké když délka je 10.5 US?

Nebo bych už měl jít do jiné boty? Třeba SNova Glide (663526)

Edit 9/4/2009 Takže stále hledám tu nejvhodnější obuv a teď jsem našel ve Sportisimu akci na Mizuno Wave Creation 9 ze 4.499,– na 2.899,– to je solidní sleva. Máte někdo zkušenost s touto botou? Jelikož jsem těžší (85kg/180cm) tak doufám, že něco vydrží.

Nalezené položky: 1 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.