Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Sporttestery a deníky » Športtester pre začiatočníka?

Športtester pre začiatočníka?

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Celkem 4339 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 2:05:18 (2011)

Nina H. žena 29.05.2010 10:20:46

Chcela by som sa opýtať na názor(a radu) skúsenejších, ohľadom športesterov, som síce len začiatočník (naozaj poctivo behám len cca. 4mesiace) ale beh ma naozaj baví a chcela by som investovať do športesteru. Problém je v tom, že sa v nich

  1. nevyznám
  2. chcela by som nejaký s GPS alebo meračom vzdialenosti, ale tie sú tak drahé, že neviem či sa mi na ne podarí zarobiť do zimy:-x

Rozmýšľala som aj o Adidas miCoach, ale zatiaľ som k nemu moc pozitívnych recenzií nečítala…

Budem vďačná za každú radu a názor :-)

avatar

10 km: 1:02:30 (2010)
půlmaraton: 2:35:50 (2010)

xPablos muž 29.05.2010 11:30:31

>> Nina H., 29. 05. 2010 10:20:46

Praktickou zkusenost od nekoho, kdo ma micoach, bych taky bral. Taky nad nim uz delsi dobu uvazuju.

Pro me jediny vaznejsi nedostatek je, ze k tomu neni display pro rychlou kontrolu casu/tepu. Se sluchatkami vesmes beham, takze jejich nutnost pro audio coaching mi nevadi. Absence cestiny pro me taky neni prekazkou.

Jako obrovske plus povazuji jejich webove rozhrani, ktere sestavuje treningove plany – to pouzivam uz ted bez micoach a jsem nadsen. Co se tyce ceny, micoach bude patrit k tomu nejlevnejsimu v kombinaci – tepak + mereni vzdalenosti + prenos do pocitace.

avatar

Nizi muž 13.07.2010 09:00:57

>> Nina H., 29. 05. 2010 10:20:46

Cenově jsou sice sporttestery dražší, ale ber to jako investici do sebe :-) Já si pořídil Polar FT80 a teď čekám ještě než mi dojde GPS modul. Já mám slabou vůli, ale polar mě dobře prohání :-) Je to supr.