Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Zdraví, nemoc, bolest » Namožené šlachy v koleni?

Namožené šlachy v koleni?

Nalezené položky: 20 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Mladá Boleslav

tonda0 muž 09.08.2010 21:23:50

Poraďte mi prosím. Jsem úplný začátečník. Začínám běhat a snažím se to hned nepřehánět. Po cca 3 týdnech mně začínají opravdu bolet asi šlachy? V místě kolena v zadní části nohy když je propnutá mám to vzadu ztuhlé a táhne mne to. Vždy je to nejhorší ráno a než se při běhu rozběhám. Ale v podstatě to cítím stále už skoro týden. Co to je a co s tím? Rozcvičit se vždy snažím,ale asi tomu moc nedám. Boty mám slušný,běhám jen asfalt. Díky za každou radu.

Motto: I cesta může být cíl
avatar

Sloviensko

rudo muž 09.08.2010 22:31:08