Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Zdraví, nemoc, bolest » Bolest na vnější straně kolene

Bolest na vnější straně kolene

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

marek123 muž 09.04.2011 23:28:39

Dobrý den bolest kolene mne trápí skoro celý rok. Začalo to když jsem závodně sprintoval. Po doběhnutí 200m jsem cítil ostrou bolest na vnější straně kolene. Dal jsem pauzu, ale bolest se vrátila. Lékař mi na rentgenu nic nezjistil a poslal mne pouze na rehabilitaci. Po 2 měsících bez zátěže se bolest přeměnila na jakýsi tlak při větší zátěži. Ignoroval jsem ji ale stále mě to obtěžovalo při náročnějším tréninku. Proto jsem zkusil jiného lékaře a ten mi můj problém zdůvodnil jako vada kolenou do ,,O" což znamená konec sprintu. Teď běhám jen rekreačně dlouhé běhy, ale tlak stále pociťuji. Je mi 16 let. prosím o radu.

avatar

Celkem 10672,18 km
Minulý měsíc 12,4 km
10 km: 0:45:02 (2014)
půlmaraton: 1:41:12 (2014)
maraton: 3:56:52 (2012)

RoobertG muž 10.04.2011 09:55:10

>> marek123, 09. 04. 2011 23:28:39

ahoj, mam taky O nohy a stejné obtíže. Pomáhá mi běh v měkčím terénu, ideálně louky a lesní pěšiny a kombinace s jinými sporty – kolo, inline, plavání. Po nějakém čase obtíž přestane a projevuje se jen po vyšších zátěžích např. při závodech od půlmaratonu výše.

Motto: spěchej pomalu
avatar

Sats muž 11.04.2011 16:21:37

No to já mám teda nohy spíš do X (i když teda nijak výrazně) a mám také problémy s bolestí kolena na vnější straně. Navíc to nemám z rychlých běhů ale z těch delších (nad 10km). A jenom jedno koleno, takže v mém případě to je něco jiného. Ale štve mě to minimálně jako vás. Zatím zkouším různé mastičky a většinou se to lepší rychle. ;-)

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.