Běžec v reklamě na "Floru"
Liberec
Advid 29.01.2007 14:13:13
Pod marmeládu si můžete dát panenský kokosový olej. www.kokosovyolej.info
Podotýkám, že ho neprodávám ani jinak z jeho prodeje neprofituji.
Praha(Prokopák, ale i jinde..)
Frajer 29.01.2007 14:26:56
Jecminek.Maselnik psal :zajímavou alternativou vůči máslu je ve středomoří oblíbené vytírání olivového oleje pečivem
Zkuste kvalitní olej na chléb a na to med , – napoprvé pro nás neobvyklé, ale občas si to dávám, a je to fajn.
Štúrovo / Bratislava
Bohuš 30.01.2007 13:26:03
Keď už je reč o reklame s bežcom, tak sa mi tiaž páči táto reklama http://www.youtube.com/watch?… Tiež prehlasujem, že neprofitujem z predaja propagovaných áut.
Valašské Meziříčí
Tečko 30.01.2007 19:31:32
To Bohuš: Dost dobrý. Mám rád rekamy co mají nápad a vtip.
Valašské Meziříčí
Tečko 31.01.2007 12:16:37
Co že to ten Jarda na koloběžce tak rád papáááá ? Nevíte náhodou někdo ? :lol: :lol: :lol:
Pha Stodůlky, Rychlebské hory
žula 31.01.2007 13:00:28
[quote=Jecminek.Maselnik][quote=Jarda koloběžka]Reklama se mi líbila. Jestli zadavatel reklamy pozná zvýšený zájem o Floru, to dost pochybuji.[/quote] Televizní reklama funguje, podle našeho viceprezidenta pro marketing dokonce jako jediná. Opravdu a dokonce jsou výsledky různými metodami měřitelné a také měřené (překvapive exaktně, jak jsem se dozvěděl na jednom semináři). Jsem si jist, že i zadavatel reklamy na Flóru tato měření provádí a vyhodnocuje. Nechci se pouštět do spekulací, zda je zdravější máslo nebo rama, ač expert na máslovou problematiku;-), ale zajímavou alternativou vůči máslu je ve středomoří oblíbené vytírání olivového oleje pečivem. Když jsem o tom prvně slyšel, jen jsem se otřepal. Potom jsem vyzkoušel s nefiltrovaným za studen lisovaným olejem (je hustý a kalný) a jde o opravdovou lahůdku, která je zdraví prospěšná nade všechny pochyby. Nedá se samo použít pod marmeládu, ale místo 300g majonézy ke třem rohlíkům....., co Jardo?;-)[/quote] Jasně, že (TV) reklama funguje, jinak by do toho zadavatelé necpali ty nehorázný prachy. Měřit se to opravdu dá celkem přesně (různé tracking studie, kdy je vidět jak reaguje povědomí, prodeje a vůbec cokoliv na jakýkoliv různě silný podnět apod.). Většina zadavatelů ale k tomu tak sofistikovaně nepřistupuje a většinou se spokojí s tím zda mu stouply prodeje po kampani a o kolik ve srovnání před kampaní. Ikdyž v případě Flóry a Unileveru si myslím, že si to měřit nechávají.
To forest: jestli jsi reklamu ještě neviděl, můžu ti ji poslat na mail (TV doma nemám, tak jsem na základě diskuze koukl do naší firemní databáze, abych byl taky v obraze:-))
Brno
rk 31.01.2007 14:59:29
[quote=Jarda koloběžka]- scéna veeeeeelmi podobná flóře – proběhne běžkyně, k tomu krátký komentář něco jako „jen vy a název firmy“. … )[/quote] Vybavuji si obě a nevidím v tom kopírování. Ta filmová na boty má asociovat dokonalost, ta máslová zdraví. To by musely všechny reklamy se sympatickou domácí hospodyňkou, kterých je v televizi vidět určitě více než běžců, čelit podobnému nařčení z kradení motivu.
keramik 31.01.2007 15:02:30
Jardo,ty práskači.To tě ve floře nebudou mít rádi.Teď budeš doživotně odsouzen k pojídání tatarky. Ale je to pravda,taky mě ihned napadlo,že jsem něco podobného už viděl.
Jecminek.Maselnik 31.01.2007 15:08:41
ten film se u nás promítal pod názvem „Po čem ženy touží“, a běžet samotnou ženskou jsem viděl i v nějaké reklamě na botky adidas;-) Jinak k tomu měření před uvedením reklamy: jde o docela ošemetnou záležitost, protože na kontrolovaném vzorku populace můžeš hodnotit jenom dojmy, které reklama zanechala, ale klíčový je teprve právě prodej výrobku/služby. Nemyslím si ale, že by toto měření bylo klíčovým nákladem na reklamu. Při sazbách za 30-ti sekundové spoty v hlavním vysílacím čase vedou právě tyto platby a to o několik tříd i před pořízením reklamy s p. Čtvrtníčkem
Praha/Jičín
vkuzel 01.02.2007 09:10:26
Vzpomínám na slova mé babičky, která se hrozila jak do sebe ládujeme Ramy, Perly a podobná „svinstva“ dobrovolně, když oni za 2. sv. války museli margarín jíst, protože nic jiného nebylo. Mléko a pod. se odevzdávalo a tak zůstal jenom ten margarín. Dneska by si to na chleba nenamazala a docela ji chápu.
Pha Stodůlky, Rychlebské hory
žula 01.02.2007 10:01:48
Ještě z tím vyhodnocováním reklamy. Jasně že se to dá dělat různě. A většina firem si úspěšnost neměří a pouze posuzuje na základě prodejů. Ale do toho ovšem vstupují další vlivy, které je potřeba oddělit (podpůrná kampaň v tisku a jiných media typech, soutěže, počasí, letáky, akce na místě prodeje a jiné). Taky hodně (možná nejvíce) záleží na provedení reklamy, její nápaditosti. U nás „frčí“ vtipné reklamy (Čtvrtníček, Centrum-Bobík, Staropramen – výcvikový tábor), ale pokud zadavatel v rámci optimalizace používá jednu reklamu v celé Evropě pouze s lokálním namluvením, tak to pro nás čechy může být docela nuda (klasické reklamy na prášky typicky dělané pro německy mluvící země).
Nicméně data o prodejích má zadavatel vždy a bez dodatečných nákladů. Ty bohatší firmy si neměří jen efektivitu před v průběhu a po kampani, aby viděli co se přesně děje, ale nechávájí si i testovat několik variant spotů než je vůbec masově nasadí (pretesty), aby věděli co nakonec nasadí. A je pravda že nějakých 300 tis za výzkum se rovná ceně 1 spotu v hlavním čase.
hypochonder Degen 06.02.2007 02:31:33
k povodnej teme: moj brat mi hovori: Ved ty si v reklame! (istu dobu som ho predbiehal, isiel som prvy lesom – tak asi preto :) :)
k maslu: ja zboznujem ked vytiahnem klasicke maslo z ladnicky a take stuhnute si „odkrajujem“ a ukladam ako „tehly“ na rohliky. potom nech sa aj roztopi, vzlietne, zmeni na cokoladu, ale hlavne nech sa zje. ked vydim tie „lahko roztieratelne produkty“ – velmi „lahko“ mi je z toho zle (uz len z pohladu). ako strasne plytvanie energiou mi pride ked niekto vstane, vybere maslo z ladnicky a pol hodinu caka kym si ho natre na chleba. na to sa jednoducho neda pozerat. ved predsa maslo do mixeru a je to rychlejsie. som zvedavy ci niekto vytiahne magnum z ladnicky a caka pol hodinu aby sa mu lahsie servirovalo.
Mato 06.02.2007 08:27:09
Tu reklamu vo filme „Po com zeny tuzia“ si velmi dobre pamatam. Je to kasicky priklad takzvanej „skrytej“ reklamy v ramci filmov. Pisal som skrytej v uvodzovkach, lebo skryta vonkoncom nebola a ani sa o to nesnazila. V case, ked som studoval v USA MBA (so specializaciou na marketing-reklamu) to bol klasicky ucebnicovy priklad. Jeden zo sponzorov filmu bola prave firma NIKE a tuto reklamu pouzivala v Statoch, v Mexiku a v Japonsku v TV este asi rok. A velmi uspesne. Bolo to na zaciatku ich kampane zameranej vylucne na zeny a mala vzbudit pozitivne citenie k znacke v spojeni s kladnym pocitom pri cinnosti, ktora sa tyka iba vlastnej osoby (inymi slovami- je OK, ked aspon chvilu do dna robis nieco cisto pre seba a nemusis mat vycitky svedomia preto). Zahrala na strunu individualistickemu ponimaniu spolocnosti- vlastne to, o co sa NIKE snazi uz 2 desiatky rokov (naproti tomu- kuknite sa na ADIDAS a leitmotiv teamoveho ducha)… Spat k FLORE- je to dobra reklama, velmi sugestivna, ale malo sa tam vyskytuje samotny produkt- iba na konci reklamy. Z pohladu vyrobcu to nie je najlepsie, lebo beznemu divakovi (nie bezcovi) bude trvat aspon 3–4 pozretia, aby si zapamatal, na aky produkt ta reklama vlastne je. No a na koniec- vonkoncom tu nejde o porusovanie autorskych prav, ci o nekalu sutaz (v spojeni NIKE a FLORA), to zas viem, ako clovek, ktory pracuje v tomto odbore.
Pem 06.02.2007 09:49:35
Taky si myslím, že je to reklama docela hezká (BTW: rád se na reklamy dívám, poprvé, s očekáváním čím mne překvapí), jenom jak říká Mato: chybí jí větší zdůraznění produktu. Slovně i vizuálně.
Praha(Prokopák, ale i jinde..)
Frajer 06.02.2007 10:44:23
Vzhledem k bohaté diskusi mám skoro pocit, že mi něco uniklo, když jsem to neviděl .
Valašské Meziříčí
Tečko 06.02.2007 12:33:38
[quote=Jarda koloběžka]Už toho nech, nebo si na tebe počkám a udělám ti tečku na zadečku, ty Tečko jedna rejpavá.[/quote] Dobrá, dám si pozor. Pro jistotu jsem si označil pohlaví.:lol::lol::lol. Nemůžu si pomoct. Dyž si možu répnout … :lol:
Sedlčany, Praha 3 - Vinohrady
Oslík 06.02.2007 13:18:24
2 Frajer: Já to taky ještě neviděl, ale dovedu si to představit…
Praha/Jičín
vkuzel 03.03.2007 17:23:02
Jedna reklama s běžcem, i když tam toho moc nenaběhá http://youtube.com/watch?…
Hodnocení příspěvků
Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.
Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.