Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Sporttestery a deníky » Poraďte nebo nabídněte......

Poraďte nebo nabídněte......

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední

sim11 žena 13.10.2011 12:22:19

Jsem absolutní laik ve sporttestrech a vůbec nerozumím všem těm názvům a výrazům, které zde probírate. Začala jsem běhat jen z důvodu, abych zhubla…to se mi povedlo. No a běhání mě stále baví a tak bych potřebovala nějaký ,,přístroj", který mě změří uběhnutou vzdálenost, čas, průměrnou rychlost a popř. spálené kalorie. Byl by prosím někdo ochotný mi něco doporučit nebo popřípadě i koupím něco použitého. Cenu bych si představovala tak do 2.000kč

Na netu jsem našla třeba tohle http://www.smartgps.cz/…lo-computer/ Mockrát děkuji za pomoc!

Celkem 10672,18 km
Minulý měsíc 12,4 km
10 km: 0:45:02 (2014)
půlmaraton: 1:41:12 (2014)
maraton: 3:56:52 (2012)

RoobertG muž 13.10.2011 14:31:01

>> sim11, 13. 10. 2011 12:22:19

ahoj, na odkazu mas cyklocomputer, který nezobrazí tepovou frekvenci, která je při tréninku docela důležitá. Doporučuji si přečíst něco o tréninku pro začátečníky a pak vybírat podle toho vhodný sportester. Některé mají řadu funkcí, které jsou pro rekreačního sportovce celkem nevyužívané. Dobře popsané to mají tady, nebo zde pro pokročilejší

Motto: spěchej pomalu

Sloviensko

rudo muž 14.10.2011 13:37:56

>> sim11, 13. 10. 2011 12:22:19

áno samozrjem, jediný prístroj na spálené kalórie je teplomer.

1 Kcal je množstvo energie spotrebované na zohriatie 1 litra vody o 1 °C.

keď vieš kolko vody si zohriala o kolko stupnov, lahko vyrátaš spálené kalorie

elektronické pípatko ktoré ukazuje akože spálené kalórie počas behu .....

Motto: you can't stop, what is coming !
Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.