Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Pohár behej.com: Nemáme dobré zprávy

Pohár behej.com: Nemáme dobré zprávy
foto: Petr Lhota

behy.cz | 16.02.2009 | přečteno: 18984×

Možná jste zaznamenali naše předlouhé mlčení o letošní podobě Poháru behej.com. Ne náhodou jsme na občasné dotazy redakci, jak to letos bude a které závody jsme vybrali, odpovídali vyhýbavě. Mezitím probíhala jednání s partnery, ale i uvnitř behej.com. Výsledek je ten nejsmutnější: letošní ročník vyhlašovat nebudeme. A to hned z několika důvodů. PŘIDÁNO VYJÁDŘENÍ KE KOMENTÁŘŮM

V loňském a předloňském roce se podařilo kromě ostřílených harcovníků postavit na start běžeckých závodů několik desítek noviců, pro které byl do té doby výstřel ze startovní pistole znám spíše jen z televize. To nás hřeje a těší. V paměti máme i prosincový večírek v Praze spojený s vyhlášením loňských nejlepších účastníků a předáním mnoha cen od sponzorů. Proč tedy letos ono rozhodnutí Pohár nedělat?

Snad nebude znakem slabosti si přiznat, že se nám nepodařilo pro letošní rok najít partnery, kteří by pomohli udržet dynamiku růstu našeho Poháru. Ten po počátečních opatrných krůčcích přerostl ve vcelku solidní celostátní pohár o třech stovkách registrovaných běžců. Byť na jednotlivé závody pochopitelně nepřijeli všichni pohároví účastníci, i tak se stávalo, že zvýšená účast pořadatelům dělala jisté potíže a ty samé, když ne horší, hrozily i letos.

Jeden příklad za všechny – ne všechny závody si mohou dovolit například elektronickou časomíru. Nám se nepodařilo dát dohromady dostatečný obnos, abychom tyto a podobné nároky spojené s početnějším startovním polem dokázali pořadatelům uhradit.

Stejně tak i naši partneři nevyhodnotili a nevyhodnocují účast na většině závodů jako ekonomickou, což je asi základní podmínka pro úspěch jakéhokoliv zdravého a dlouhodobého spojení sportu a peněz. Na vině je zejména stále malý počet běžců. Snad se podaří do příštích let nejen znásobit startovní pole, ale i přitáhnout na závody rodinný doprovod či jiné návštěvníky. I na tom chceme letos pracovat.

Je potom nesmírně obtížné vybruslit z onoho propletence, kde některé závody jsou „v rukou“ jedné sponzorující značky, zatímco za pohárem stojí značka jiná.

Měli jsme možnost uspořádat pohár s menšími závody, ale upřímně: necítili jsme, že by to mělo smysl. Vždyť již nyní je na české i moravské scéně několik desítek pohárů, z nichž o většině jste patrně nikdy neslyšeli. Naše ambice sahaly a sahají výše.

Chtěli bychom nicméně jedním dechem dodat, že se nic nemění na našem pevném a dlouhodobém odhodlání podporovat a zviditelňovat vše dobré, co se na české běžecké scéně děje. To ostatně bylo prapůvodní záminkou pro vznik Poháru behej.com – pomoci agilním pořadatelům k hojnější účasti a rovněž nasměrovat nové běžce tam, kde na ně čekají s otevřenou náručí. Věříme, že se to z velké části dařilo a bude nadále dařit.

Za nás vám můžeme slíbit, že si uvolněním rukou od ne vždy viditelné, zato však časově nesmírně náročné organizační práce kolem Poháru vytvoříme více prostoru pro to hlavní: tvorbu běžeckých webů a časopisu (jehož další číslo se nyní formuje).

Děkujeme touto cestou všem účastníkům minulých ročníků Poháru za podporu, účast a sympatie. Není všem dnům konec. Ať vám to letos závodí aspoň tak, jako loni!


 

Vážení čtenáři,

děkujeme Vám za vaše příspěvky, návrhy a názory k otázce Poháru behej.com. Důvodem, proč jsme Vás nechali čekat, byla jednak naše další diskuse uvnitř týmu, ale – víkend nevíkend – i finišující práce na novém čísle časopisu. Ale zpátky k poháru:

Věřte nám, že naše rozhodnutí padlo po dlouhé rozvaze nad VŠEMI aspekty, které uvádíte, ba i mnoha dalšími, které zde v diskusi nepadly a které považujeme spíše za naše interní, chcete-li provozní (nikoliv však menší). 

Celé naše rozhodování je o to citlivější, že Pohár považujeme za svou srdeční záležitost, která však začala NEÚMĚRNĚ zatěžovat celý tým behej.com, jehož primární a nejdůležitější rolí BYLO, JE a BUDE vydávání časopisu a správa webu. Už toto samo, chceme-li to dělat kvalitně a kvalitněji, s sebou nese nonstop práci, z níž je vždy vidět jen malý kousek – výsledek.

Velmi si vážíme Vašich nabídek k pomoci s Pohárem, taktéž velmi zahřeje vyjádření díků od všech, pro které se dva roky Poháru staly motivací pro další běhání. Bohužel stejně tak zabolí poznámky, že Pohár pro letošní rok neotvíráme z nedostatku nadšení či dokonce jiných prapodivných důvodů. Všichni, kdo byť jen okrajově a na krátkou dobu nahlédli do chodu všeho kolem behej.com, vědí, že bez nadlidské porce nadšení a obětavosti bychom nebyli tam, kde jsme. 

Nevytrhávejme jednotlivosti z celku. Věřte, že jsme prošli bod po bodu a zvážili všechny aspekty, než jsme se rozhodli tak, jak jsme se nakonec rozhodli.

Velice Vás proto prosíme, abyste respektovali naše rozhodnutí a neupírali nám na něj právo. Rozhodně se k běhu všech forem a myšlenek neotáčíme zády, spíše naopak a nyní si děláme jakýsi vnitřní úklid proto, abychom byli ve formě právě ve chvílích, kdy se to od nás očekává nejvíce. Stejně jako vy, i my se chceme během bavit. A taky přitom trochu běhat…

Za laskavé pochopení a za celý tým behej.com děkují 

Petr Kostovič a Radek Narovec.

Komentáře (Celkem 83)

Nalezené položky: 84 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
avatar

Celkem 24761,5 km
Minulý měsíc 71 km
10 km: 0:40:59 (2010)
půlmaraton: 1:33:02 (2011)
maraton: 3:28:30 (2011)

Filip muž 12.02.2009 00:11:20

Co na to říct? Asi: „Bez komentáře…“

avatar

Praha, Jičín

Celkem 3779 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:30 (2009)
půlmaraton: 1:34:41 (2011)
maraton: 3:32:34 (2009)

Sandera muž 12.02.2009 02:09:41

Závody Poháru behej.com v různých regionech byly dobrým lákadlem („donutily“) k návštěvě těchto regionů. Tradiční účastníci měli možnost se potkávat a popovídat si. Takže dvakrát škoda, že letos Pohár nebude.
Jedním ze smyslů Poháru bylo snad „hobíku, poraž profíka!“. Profíci nemívali tolik účastí, protože si vybírají hlavně lukrativní závody. Navíc výrobcům běžeckého vybavení dají víc vydělat hobíci, kterých je mnohonásobně více. Už jen proto bych Pohár zacílil spíše na hobíky (to ke třetí možnosti ankety za článkem). Rozhodnutí redakce behej.com pro letošek chápu a držím palce, aby se za rok Pohár opět rozběhl.

avatar

Holubice - Kozinec

Celkem 2647 km
Minulý měsíc 0 km
maraton: 4:52:13 (2005)

Palo muž 12.02.2009 06:48:19

No je to skoda :( Som trochu sklamany. I ked som sa zucastnil iba na dvoch zavodov a z toho jednoho nas skoro odfuklo a po zvysok kvoli roznym zadrhelom som sa neucastnil ale iba „trenoval“ tak to stalo za to. Pohar bol pre mna tak trochu motivacna mrkev.
Diky za snahu a dufam ze dalsi rocnik uz bude :)

avatar

Raškovice okr. FM

Celkem 7705 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:18 (2010)
půlmaraton: 1:29:55 (2011)
maraton: 3:17:01 (2010)

minusak muž 12.02.2009 09:01:35

Neporadím, protože nemám žádné zkušenosti s pořadatelstvím. V každém případě jsem na straně těch, kteří prosazují myšlenku přilákat na start i Ty, kteří pro radost něco naběhají, ale na účast v organizovaném závodě si netroufnou. Udělat další akci pro Ty, kteří bez problémů zvládají tři závody za týden nemá smysl dělat čtvrtý. Můžeme mít za rok o stovku závodů víc, ale pokud počet běžců, kteří se jich zúčastní, bude stejný, nemá to smysl. Závodů je dost, běžců zoufale málo.
Celkem se to povedlo České spořitelně s horskými koly.

Motto: Komu není shůry dáno, v Apatyce nekoupí
avatar

Praha

Celkem 53203 km
Minulý měsíc 100 km
10 km: 0:47:15 (2010)
půlmaraton: 1:46:26 (2010)
maraton: 3:46:35 (2012)

mapo žena 12.02.2009 09:13:48

Nezbývá než poděkovat všem, co se na organizaci dvou ročníků poháru podíleli, byla to paráda. Pro mne ke konci loňského ročníku i motivace se zúčastnit a udržet se v 1.desítce.
Trochu nechápu (viz článek), vždyť pořadatelé by měli mít spíš radost, že přijede víc účastníků, než se toho děsit. Vše se dá přece nějak vyřešit (přihlášky+za­placení startovného předem), aby bylo jasné, kolik cca lidí se zúčastní. Vždyť stačí pro každého nějaké to číslo a pár lidí se stopkami, trocha vody po doběhu…žádný větší komfort není zase až tak na kratších závodech třeba.
Pohár přitáhnul k závodění spoustu nováčků, lidiček, co by sami na závod nevyrazili, ale takhle si vyzkoušeli, že nejsou třeba mezi posledními sami, že mohou změřit síly se zrovna takovými začátečníky jako jsou oni. Body v poháru přibývaly a ti mnohdy poslední, mohli být v poháru nakonec mezi prvními.
Zkrátka mne osobně to velmi mrzí, že pohár letos nebude.

Motto: ------------------ vytrvale jako smrt
avatar

Praha

jiri muž 12.02.2009 09:39:04

I když jsem letos neplánoval cíleně objet všechny pohárové závody, rozhodnutí nevyhlásit letošní ročník mě mrzí. J. Wallenfels

avatar

Zlín

joshula muž 12.02.2009 10:14:14

Bohužel i mě tato zpráva rozesmutněla. Loni jsem vyzkoušel první tři závody a letos jsem tento počet chtěl rozšířit. Nevyhlášení letošního ročníku je velká škoda!

avatar

Celkem 15200 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:43 (2004)
půlmaraton: 1:29:47 (2002)
maraton: 3:19:46 (2006)

Jarka P žena 12.02.2009 12:17:06

>> joshula, 12. 2. 2009 10:14:14

Taky mě mrzí,že letos pohár nebude.Nšla jsem si díky poháru hodně nových kamarádů.Na některé závody,co byly v poháru ale určitě pojedu.Kromě toho zkusím i ultramaraton-asi 100km…Opravdu velká škoda

avatar

Sokolov

Celkem 13617 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:52 (2004)
půlmaraton: 1:31:48 (2004)
maraton: 3:37:28 (2004)

koyama muž 12.02.2009 14:08:07

Zrovna jsme se letos chystali objezdit, pokud to půjde, českou část poháru. (No, v poslední době chodíme s křížkem po funusu dost často.) Tak snad zase někdy v příštích letech.

Důvody celkem chápu. Dokonce i obavy pořadatelů z velkého nárustu účastníků. Upřímně, také bychom z toho měli dost velké obavy. 

Motto: Kdo se odváží, zvítězí.
avatar

Praha 15

Celkem 2528 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:49:02 (2009)
půlmaraton: 1:54:12 (2009)

Ivuš žena 12.02.2009 15:45:10

>> koyama, 12. 2. 2009 14:08:07

Pohar behej.com byl (a snad v budoucnu zase bude:-)jednim z mala celorepublikovych poharu. Letos jsem planovala se na pohar behej.com jeste vice zamerit… Skoda. Ale nejde jen o me. Diky systemu hodnoceni, to byla dobra sance pro nas,hobiky. Me osobne bavilo treba prave to, ze nebyly zarazeny jen monstr akce, ale dost mensich zavody. A to jak kvuli lepsim sancim na body, ale i kvuli atmosfere, ktera je uplne jina nez na velkych zavodech.

avatar

Praha 4- Písnice

Celkem 167474,18 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:32:53 (1983)
půlmaraton: 1:14:34 (1986)
maraton: 2:33:20 (1984)

cernyvac muž 12.02.2009 16:38:53

Nevím, ale myslím si, že je to škoda. Nechápu proč nutně musí být elektrická časomíra, čipy. Vždyť snad nemusí být bombastické ceny, trička. Závodyl ze přece pořádat i skromněji.

avatar

Praha

Celkem 6176,6 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:41:15 (2009)
půlmaraton: 1:34:00 (2005)
maraton: 3:23:32 (2006)

Radek Narovec muž 12.02.2009 16:45:11

>> cernyvac, 12. 2. 2009 16:38:53

Vůbec nejde o bombastičnost. Zkušenosti z loňska ukázaly, že na stopkách jde pochytat řádově 100–150 závodníků, pak ale nastávají problémy. Loni jsme byli svědky dodatečných úprav výsledků a to je něco, co vysloveně ohrožuje dobrou pověst každého poháru a závodu samotného. To ale není z našich hlav, s tím za námi přicházeli samotní pořadatelé větších závodů, kteří jsou terčem první kritiky.

avatar

Celkem 1504 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 1:03:30 (2008)
půlmaraton: 2:24:13 (2009)

jorgos muž 12.02.2009 17:27:28

První věc co chci říct je ,že je to velká škoda.Na druhé straně , možná je třeba se na to podívat i z jině stránky.Nesouhlasím s tím,že by větší počet účastníků dělal pořadatelům potíže ba naopak – na závodech jsou většinou jedni a ti samí nadšenci a je tedy pravdou,že běžců je málo.Víte sleduji tyto stránky od jejich vzniku a tak mi připadá,že se vytratilo to počáteční nadšení pozvednout širší masy,podchytit mládež,pomoct hobíkům aby se nestyděli přijet si zaběhat bez ohledu na výsledek atd.Poslední dobou cítím,že příspěvky se takzvaně vaří z vody,že tomu chybí nějaký BULDOK ,jakoby stránky ztrácely dech.A proč se Pohár nekoná? Možná i proto,že kolektiv je již unavený a moc zaměřený na komerční stránku jak těchto stránek tak i časopisu,možná je to i současnou situací v ekonomice, V každém případě si nesmírně vážím toho co doposud dokázali a přeji jim aby našli nový vítr do běžeckých plachet.

avatar

Brno

Celkem 5681 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:36:10 (2009)
maraton: 3:28:59 (2007)

vl001 muž 12.02.2009 18:43:44

>> Radek Narovec, 12. 2. 2009 16:45:11

V BBP bývá v hlavním závodě 200–250 běžců a nemyslím, že by ruční časomíra způsobovala závažnější problémy. Sem tam nějaká drobnost se z času na čas (spíše sporadicky) opraví, navíc tam, kde dobíhají největší masy už o nějakou vteřinku a místečko zase tolik nejde. Hlavní důvod bude asi někde jinde.

avatar

Celkem 24761,5 km
Minulý měsíc 71 km
10 km: 0:40:59 (2010)
půlmaraton: 1:33:02 (2011)
maraton: 3:28:30 (2011)

Filip muž 12.02.2009 19:05:50

>> Radek Narovec, 12. 2. 2009 16:45:11

Taky bych viděl důvod někde jinde…
Potom ještě nerozumím tomu, proč by behy.cz měli něco dotovat pořadatelům…? Snad by se našli i pořadatelé, kteří by naopak měli radost z propagace na tomto webu a byli by nadšení, že jim místo 20–30 lidí přijde i z tvého pohledu problematických až 150. S takovým předpokládaným počtem by už přece mohli oslovit případné sponzory v blízkém okolí závodu. Spolupracuje s webem ještě Ivo Domanský? Jistě by doporučil pořadatele, který by byl spolehlivým partnerem… Vůbec bych si rád přečetl Ivův názor v těchto komentářích. Jinak díky za ročník 2008 a za krásný web.
Ještě reakce k jinému názoru: než seriál podobný Kolu pro život, to radši snad seriál žádný…
a na závodech ahoj!

avatar

Brno

Celkem 34782 km
Minulý měsíc 178 km
10 km: 0:39:02 (2015)
půlmaraton: 1:23:18 (2011)
maraton: 2:58:43 (2012)

Pavlis muž 12.02.2009 21:19:18

>> vl001, 12. 2. 2009 18:43:44

Problém ve velikosti vidím. Je prostě určitá hranice, kterou jsou organizátoři schopni zvládnout. Někteří hravě zvládají 250 běžců a jiní mají hranici mnohem níže.

avatar

Bujanov

Celkem 10888,14 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:43 (2009)
půlmaraton: 1:37:27 (2015)
maraton: 3:43:57 (2014)

mahony muž 12.02.2009 22:21:46

Je to škoda, sám jsem loni začal běhat a letos pořádám 1. ročník – BUJANOVSKÝ KOLÁČOVÝ BĚH – (4,4,09). A setkal jsem se s velikou podporou a zajmem o běh, dokonce jsem v koutku duše doufal, že se mi podaří závod dostat do pohárové termínovky … no snad za rok , věřím, že bude velká poptávka po celostátním poháru a podaří se za rok uspořádat 3. ročník.
Pořadatel může určit limit závodníků a dobrovolníci se stopkami se snad všude najdou … A je spoustu závodníků (hobíků) co spojí závod s výletem … Martin

http://kolacovybehy.stranky1.cz/uvod/

Motto: Bujanov, Koláče a běh - to je můj život
avatar

Sedlčany, Praha 3 - Vinohrady

Celkem 8264 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:09 (2009)
půlmaraton: 1:26:09 (2008)

Oslík muž 13.02.2009 00:05:34

I když jsem se ročně zúčastnil jen pár závodů, rád jsem sledoval vývoj Poháru a je to škoda. Bezva bylo i vyhlášení výsledků.
Osobně si taky myslím, že by nebylo problém sehnat nějaké drobnosti pro nejlepší závodníky, ale ono se to trochu jinak posuzuje z pozice někoho, kdo si chce jen zaběhat a jinak to asi vidí Radek a vůbec všichni, kdo to musí zajistit. Proto rozhodnutí chápu a budu jen držet palce, aby Pohár měl letos jen roční pauzu… :-)

Motto: Už nemůžeš? Tak musíš!
avatar

Nymburk

Celkem 2830 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:41:42 (2009)
půlmaraton: 1:35:37 (2009)
maraton: 3:47:55 (2008)

dan67 muž 13.02.2009 08:28:32

Je to velká škoda, moc jsem se těšil. Závody bylo místo setkávání a poznávání nových lidí.
A taky způsob bodování byl pro hobíky jedinečný, body byly vždy.

Doufám, že je to jen přestávka a další ročníky budou. Držím palce do budoucna.

Motto: http://dan1967.blogspot.com/
avatar

Brno

Celkem 5681 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:36:10 (2009)
maraton: 3:28:59 (2007)

vl001 muž 13.02.2009 09:00:09

>> Pavlis, 12. 2. 2009 21:19:18

Určitě. Ale je to problém řešitelný, což si jistě i pořadatelé uvědomují. Tedy je to spíše problém zástupný. Já bych spíš řekl, že poháru chybí silný sponzor, pak by to možná šlo i bez elektronické časomíry.

Každopádně díky behej.com za organizaci minulých ročníků a doufám, že se pohár jednou obnoví. Třeba se silnějším sponzorem prováže už existující větší závody a dokáže najít cestu, jak do poháru zabudovat i delší běhy.

avatar

Praha

jiri muž 13.02.2009 09:55:05

Prošel jsem si všechny příspěvky a vychází mi z toho jediné – Radek, Petr a další z behy.cz/behej.com by měli svoje rozhodnutí nevyhlašovat letošní ročník Poháru přehodnotit. Komu není osud Poháru lhostejný, přidejte prosím příspěvek, ať je tlak větší.

avatar

Praha

Celkem 53203 km
Minulý měsíc 100 km
10 km: 0:47:15 (2010)
půlmaraton: 1:46:26 (2010)
maraton: 3:46:35 (2012)

mapo žena 13.02.2009 10:52:38

>> jiri, 13. 2. 2009 09:55:05

Když to Jirka načal, tak trochu přidám, já vím, omlouvám se, protože se bohužel nijak nepodílím na práci a dění kolem behej.com, ale „dítě“ sleduju od samého začátku a záleží mi na něm…Z mého pohledu je to trochu taktická chyba, i kdyby bylo závodů méně, tak by stálo za to, aby pohár pro letošní rok prostě byl. Byl to takový dynamický náboj těchto stránek…nejen o běhání psát, povídat, diskutovat, ale i se aktivně zapojit, sbírat bodíky, soutěžit, zlepšovat se, poznávat různé kouty naší zemičky, a sebe navzájem.
Vždyť i já díky pár účastem v poháru, poznala spoustu lidiček , co je znám pod nickem, osobně. Uvažte to ještě prosím, vždyť vše se dá nějak řešit (teď myslím množství účastníků na závodech a z toho plynoucí problémy atd.)

Motto: ------------------ vytrvale jako smrt
avatar

Celkem 24761,5 km
Minulý měsíc 71 km
10 km: 0:40:59 (2010)
půlmaraton: 1:33:02 (2011)
maraton: 3:28:30 (2011)

Filip muž 13.02.2009 11:00:32

Mně to prostě nejde pořád do hlavy..... Takovej skvělej web, s danou úžasnou návštěvností, s časopisem za zády (s jistým počtem předplatitelů) – to snad není možný, aby se nenašel sponzor(ři), který by rád použil toho všeho ke své prezentaci a myslím i s tím, aby vám do toho nemluvil…
A čipy (jsou-li dle Radka nutností…)? Možná než počítat takový náklad, že znásobím počet závodů a využití nějaké zavedené „časoměrné“ firmy, je ve vašem případě možné zapřemýšlet, jestli nepořídit vlastní zařízení. Návratnost by byla, myslím, velice rychlá…?
Tak jak, bude ten pohár letos, nebo nebude? Já jsem pro pohár!

avatar

Zlín

joshula muž 13.02.2009 11:15:51

>> mapo, 13. 2. 2009 10:52:38

Taktéž se přidávám, aby i letos pohár byl! Klidně i v měnší podobě. Díky poháru jsem se dostal na závody, které bych za normálních okolností neabsolvoval. Byla by škoda jeden ročníl vynechat jen proto, že nejsou zajištěné velké ceny. Vždyť jak už tu bylo zmíněno, nám hobíkům nejde ani tak o ty ceny, jak o to sbírat body do hodnocení. Rád bych se i letos poháru Behej.com zůčastnil.

avatar

Praha - Čakovice

Celkem 2088 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:43:50 (2009)
půlmaraton: 1:43:28 (2009)
maraton: 4:12:21 (2008)

Ozzy muž 13.02.2009 11:25:19

>> mapo, 13. 2. 2009 10:52:38

taky jsem se na letošní ročník těšil, obzvlášť poté, co mi vloni termíny závodů absolutně nesedly a zúčastnil jsem se jen 2, z toho jeden byl navíc zrušen :(. Otázka je, jak „profi“ pohár má být. Bylo by možné (je to jen nápad člověka, který nikdy nic takového nepořádal) udělat „parazitní“ pohár, kdy se prostě vyhlásí, které závody do něj patří, domluvit, že v uváděném oddíle se uvede domluvená zkratka, třeba PB a pak z celkové výsledkové tabulky někdo (nemusí to být lidi z redakce behej.com, ale klidně řadový dobrovolník) vysosá výsledky pro pohár.
Je to jen nápad, nijak pro to nehoruju, jen si myslim, že tak, jak jsme byli zvyklí to asi nepůjde, takže je potřeba najít alternativu, která uspokojí alespoň většinu

Motto: I'm running out of time...
avatar

Praha, Jičín

Celkem 3779 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:30 (2009)
půlmaraton: 1:34:41 (2011)
maraton: 3:32:34 (2009)

Sandera muž 13.02.2009 14:16:31

Jsem pro letošní pohár. Třeba i se zařazením menšího počtu menších závodů (co do účasti). Určitě by se našli pořadatelé schopní zajistit veškerý výsledkový servis i pro potřeby poháru, aby s tím lidi z redakce behej.com neměli tolik práce.

avatar

Praha

10 km: 0:35:39 (2008)
půlmaraton: 1:19:16 (2009)
maraton: 2:58:09 (2008)

Křov muž 13.02.2009 15:12:02

>> jiri, 13. 2. 2009 09:55:05

Souhlasím s Jirkou. Letošní pohár by se uskutečnit měl, i kdyby to měla být velice skromná podoba. Myslím, že by se našlo dost pořdatelů solidních a osvědčených závodů, kteří uvítají zařazení svého závodu do poháru bez jakýchkoliv dalších nároků. Ceny za celkové pořadí mohou být symbolické nebo i přímo nehmotné (i diplom může být elektronický :-))- většině lidí to vadit asi nebude a dobrovolníci, kteří z výsledků jednotlivých závodů budou plnit celkovou tabulku se snad taky najdou. Pak už není třeba shánět sponzory. I v okleštěné skromné podobě by tento pohár měl smysl, od ostatních se liší právě svou viditelností, stojí za ním tento hojně navštěvovaný web a hlavně minulý rok ukázal, že zájem lidí tu je. Sám si sice volím závody bez ohledu na to zda jsou či nejsou zařazeny v poháru, ale rád jsem jeho průběh sledoval a znám dost lidí, kteří se na tento pohár zaměřili.

avatar

Miroslav Daňko muž 13.02.2009 17:23:44

Taky jsem pro letošní pohár, třeba s menším počtem závodů. Nejde mi o ceny,ale porazit Jirku W. :-). Zdravím Míra

avatar

Dobřichov

Celkem 7103 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:16:31 (2012)
maraton: 2:50:29 (2016)

honzaherda muž 13.02.2009 18:13:40

Za sebe musím říci, že zrušení poháru mě mrzí. Chápu, že nejde-li zajistit pohár dle představ, není důvod slevovat z nasazené kvality a nebýt s výsledkem spokojen. Sám bych oželel stánek Adidasu, reklamy, triko za 10účastí i tombolu, ale to si pak můžu spočítat body doma v excelu. Přitáhnout masy běžců na start je občas bláhovou myšlenkou, neb není sociální zázemí, šatny, dostatek pořadatelů apod. Někde to ani propustnost tratě nedovolí, viz boom horských kol, kdy se běžně trať ucpe a desítky pádů jsou jen následkem nervózní atmosféry. Do budoucna bych rád oddělil pohár min na 2oblasti a sice 1) Čechy , 2) Morava a Slezsko. Když už se zmiňuje ekonomická stránka, tak realisticky smýšlející jedinec nepojede 250km pro to, aby si zaběh desítku kvůli bodům, když si za dva takové závody může koupit nové boty … Hobíci dávají vydělat, ano, jenže v době i-shopů a dovozů z ciziny je na pováženou objíždět „pouťáky“, kde utrží 3000 a náklady jsou trojnásobné … Sám jsem kupoval od P. Baběráda na závodech boty, ale „neměl by brát kšeft“ tam, kde je Adidas, Saucony … V komerčním světě plného konkerence je dost věcí těžko řešitelných. Jo a vzhledem k chronickému zranění pravého kolena už dlouho neběhám a běhat bych neměl. I to je daň za hobby běhání 1500km za rok a amatérskou cyklistiku.

avatar

Vonoklasy & Hořovice

Celkem 59413 km
Minulý měsíc 324 km
10 km: 0:39:30 (2013)
půlmaraton: 1:29:37 (2012)
maraton: 3:09:11 (2013)

Aktuář muž 13.02.2009 20:01:54

>> honzaherda, 13. 2. 2009 18:13:40

Dlouho jsem přemýšlel, jestli přispět do diskuse nebo mlčet. Tento příspěvek mi však mluví z duše, což nedokážu přejít mlčením.

Naprosto výstižné.

Nalezené položky: 84 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.