Koupě sporttestru
Peta_ul 07.10.2012 14:18:31
Zdravim, rozmyslim se mezi koupi TOMTOM Hodinky GPS Nike+ SportWatch/ Hodinky s GPS MULTI NAV-2/ GARMIN Hodinky GPS Forerunner 110 HRM. Jsem začátečník a rada bych si měřila hlavně vzdálenost, pokud mozno bez dokupovani dalších ciped, podu apod. Můžete mi poradit, připadne sdělit své zkušenosti? Díky
xnovak 08.10.2012 09:47:30
Ahoj, no to zalezi, jestli chces „jen behat“ nebo behat a casem i trenovat. Nike jsou gut, ale jedina vyhoda je asi, ze se daji nosit i jako fashion hodiny. Da se dokoupit i hrudni pas na mereni tepu. Nicmene je to pak cenove stejne jako Garminy. Multi nav – nemam zkusenost.
Garminy jsou gut. V prvni rade – pokud te zajima integrace/nahravani treningu do Nike+, tak zde (http://www.awsmithson.com/tcx2nikeplus/) lze z Garminu do Nike+ nahrat tve treningy take. Tim se maze „vyhoda“ Nike, ikdyz nekdo to za vyhodu nepovazuje – zacatecnikum se Nike+ libi a ma to neco do sebe take :)
No a ted vyhody Garmin – mas hrudni pas v cene, maji vyborny web interface na treningovy denik a lze behy nahrat i do profi programu. Hodinky samotne – muzes tam nastavit intervaly, coz je fajn pro zpestreni treningu a posun kupredu.
Jenze k Nike se zase tusim dodava cip do boty, coz je dobre, pokud chces behat v posilce na behatku – ke Garminum se musi dokoupit.
Oboje hodiny maji pro a proti – pokud chces logovat do Nike+ i nabehane km na behatku, musis mit cip, na druhou stranu, pokud bys chtela trenovat „vazneji“, je dobre mit hrudni pas. Za prve poznas cca vic sve telo a jak reagujepri ruzne zatezi (rychlostech), a pak lze podle tepu delat treningy.