Chi Running
solator 23.10.2012 11:02:19
Přátelé, jsem naprostý samouk a běžec amatér, začal jsem běhat až po padesátce (let . Narazil jsem na různé bariéry, a to jak rychlostní, tak vytrvalostní. Velice mě proto oslovilo, když jsem zjistil, že existuje tzv. Chi Running. Přijde mi to jako něco hodně přirozeného a v souladu s tím, co uznávám.
Velice rád bych se dopídil k někomu, kdo tento způsob běhu vyučuje. Poradíte?
Díky moc, Pavel.
Tachlovice
kaz67 23.10.2012 14:37:26
ahoj, asi před 2 lety vzniklo toto vlákno:
www.behej.com/…orn-to-run/1":http://
nevím jestli ti to pravé co hledáš
solator 24.10.2012 20:06:15
>> pam65, 23. 10. 2012 17:33:01
Ahoj, googluju usilovně, ale vypadá to, že nejbližší běžci vyučující metodu Chi Running jsou v Německu, Itálii atp. Mezitím budu číst knihu a pak se uvidí. Ale velice mě to oslovilo, takže budu pátrat i nadále.
rudo 25.10.2012 07:24:20
>> solator, 24. 10. 2012 20:06:15
skontaktuj Petra Faboka v BB myslim ze chodieva do zlatej stovezatej
solator 14.11.2012 21:21:48
Děkuju moc, Petera zkontaktuji. Také jsem mezitím našel učitele z Mnichova, který by přijel na jaře 2013 do ČR a naučil nás to. Kurz by byl v angličtině. Případní zájemci mne mohou kontaktovat na solator@volny.cz, sem chodím jen veelicee zřídka… Díky! Pavel
solator 20.11.2012 20:45:38
Aktuální zprávy pro zájemce – hlaste se na můj e-mail, viz dříve, už je nás asi sedm nebo osm. Lektor z Německa, Wilfried Bernard, už nám přislíbil kurz na jaro 2013 (termín už máme taky, napíšu zájemcům mailem). Už máme předběžně rezervovanou halu a místo v Kolíně. Ohledně ceny a podrobností napíšu těm, kdo se přihlásí na mail.
Ještě jednou připomenu, že kurz bude anglicky, možná, pokud by nás bylo dost, by šlo udělat jeden den anglicky a druhý německy. Já německy rozumím málo, takže proto organizuji kurz v angličtině, ale zase bych rád Wilfriedovi sehnal dostatek zájemců, aby se jeho cesta a čas, který tomu věnuje, vyplatily.