Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » Dokážem to?

Dokážem to?

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

mart.ina žena 17.10.2013 00:52:06

Ahojte, som na fóre nová. Zaregistrovala som sa, pretože chcem robiť niečo sama pre seba, pre svoju psychickú aj fyzickú pohodu. V behu som relatívne začiatočník (asi rok a pol dozadu som síce chodila 3× týždenne tak do 3 km, ale potom fakt len príležitostne). 10 dní dozadu som konečne šla behať, zvládla som asi 2,5 km- čas niečo cez 15 minút. Vlastne, rada by som vás poprosila o radu, aké dlhé tréningy zaradiť na začiatok, čo behať skôr na čas alebo na dĺžku? Čo som zatiaľ odskúšala viac mi vyhovuje bežať napr 15 minút vkuse a pomaly, ako musieť beh striedať s chôdzou- po spomalení do kroku sa neviem poriadne rozdýchať, neviem si predstaviť hneď bežať ďalej. S dýchaním mám celkovo dosť problém, neviem či to súvisý aj s dosť ťažkou alergiou. Nie je pre mňa jednoduché donútiť sa ísť behať, ale viem, že mi to prinesie kopu endorfínov, vyčistí hlavu a budem sa cítiť lepšie. Uvažujem prihlásiť sa na Beh Lužánkami, ktorý bude v březnu 2014 v Brne – je to 6,4 km trasa pre ženy, ako motivácia. Myslíte, že to mám šancu zvládnuť? Díky moc

avatar

Praha 4

Celkem 28230,23 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:46:14 (2013)
půlmaraton: 1:49:29 (2009)
maraton: 3:57:28 (2014)

Dav muž 17.10.2013 09:55:23

>> mart.ina, 17. 10. 2013 00:52:06