Dan Orálek novou mediální tváří Mazdy. Jak vám to zní? [článek]
Radek Narovec 24.08.2016 09:23:45
Když se řekne ultraběh a komerce, je to jako byste se snažili
přesvědčit kovboje z divokého Západu k vystoupení v cirkusové
manéži. A přece! Novým ambasadorem – chcete-li, mediální tváří –
japonské automobilové značky se po herečce Zlatě Adamovské stal brněnský
sběratel heroických ultra trofejí Daniel Orálek.
Odkaz
na článek
gilwen77 24.08.2016 10:47:04
Náhodou pěkná reklama, nenásilná, s nápadem a logikou. Autíčku toto spojení rozhodně dodá šmrnc a pocit, že ty plechy třeba něco vydrží.
Jako kdyby dělal reklamu na prací prášky, že po Spartathlonu si pere fusekle výhradně v arielu, protože jsou potom pro běh měkké a dlouho voní, no tak to by za diskusi stálo.
Chlapům auta sluší, a to su ekolog. U velorexu by možná vypadal blbě, mazda má zvuk.
Brno
Petr Kaňovský 24.08.2016 11:19:20
>> gilwen77, 24. 08. 2016 10:47:04
S těmi fuseklemi se to povedlo.
Čekám, kdy mě osloví z Orionu kvůli Granku a pořád nic. Ale potěšilo mě, že i v Jeseníku si mohu ke snídani po ranním běhu granko dopřát.
Beroun
mirek hasal 25.08.2016 22:24:47
Mazdan Orálek :)
Praha
mapo 26.08.2016 18:48:22
bylo by zajímavé sledovat, jestli těch kilometrů Dan víc naběhá nebo najezdí…
Hodnocení příspěvků
Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.
Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.