Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » Poraďte mi prosím v začátcích....

Poraďte mi prosím v začátcích....

Nalezené položky: 6 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Top secret :-)

skulldefense muž 25.04.2008 10:41:49

Ahoj všichni, tento web a forum pročítám už celkem dlouho. Při nějakém tom hledání svých koníčků a zájmů jsem objevil i běh. Jsem úplný začátečník a mé cíle jsou jen o vynikající fyzické kondici a úpravy váhy. Mým cílem je se dostat do nejmenovaného policejního útvaru, ale chci se s tímto sportem zžít a být na něm nějak tak závyslí a jen si ho vychutnávat. Mám pár věcí s kterými bych chtěl poradit a proto se obracím na vás. Především tedy plánuji koupit nějaké botky. Jsem začátečník a chci opravdu jen nějaký ten základ. Proto jsem si vybral tento model od NB který je za 990kč. Tady je odkaz: http://www.sportshow.cz/…ance-GM344NR Můj týdenní trénink je vypadá tak že 3× týdně jsem v posilovně, 2× týdně běhám, a 1× o víkend chodím plavat. Dost zápasím s počasím ponědaž je pořád ale pořád hnusně. Buď je vítr jako blázen, nebo leje a v zimě ten šílenej sníh. Z toho mi vychází že na běhání mám tak pár dní na jaře a celé léto. Napdalo mě tedy že bych si na doma pořídil nějakou tu náhradu místo běhu pokud nebude venku počasí ve kterém by se dalo běhat. jasně určitě mě ukamenujete že běháte v každém počasí ale na to fakt nemám a ani si to nechci představit. Zima jako blázen, šílenej vítr, leje jako s konve a vy si v poklidu mažete svým tempíčkem. To vás obdivuji. V takovém očasí nemám chut ani vykouknout z okna natož běhat. Přemýšlím tedy o nějakém eliptickém trenažeru atd. Co si o tom myslíte a co my můžete poradit. Děkuju mockrát…

Motto: Who Dares Wins...
avatar

Praha 4

Celkem 3067 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:44:00 (2008)
půlmaraton: 1:40:52 (2007)
maraton: 3:36:00 (2008)

jirka.strang muž 25.04.2008 11:23:32