Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » Jak to nepřepálit, v závodě.

Jak to nepřepálit, v závodě.

Nalezené položky: 31 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
avatar

Ostrava

10 km: 0:42:08 (2007)
půlmaraton: 1:33:38 (2007)
maraton: 3:36:11 (2006)

Rosťa Ostravak muž 06.04.2006 17:35:15

Prosím někoho z vás o radu. Jsem začátečník, je mi 40 :). Běhám necelé tři roky. Trénuju i závodím zásadně podle tepu. Desítku běhám kolem 43 až 45min. při pulsu 181tp/min. Letos jsem běžel poprvé 20km ( Kobeřická 20). Nechal jsem se unést amosférou a „napálil“ jsem to jako při desítce. Puls jsem držel kolem 181 asi do 15km, pak jsem to „neutáh“ a zpomalil na 174–5 (při sebězích až 171). Průměrný puls v závodě byl 177tp/min. Při jakém pulsu mám běžet začátek závodu, případně kolik počátečních km mám v tomto tempu běžet. Díky.

Motto: http://www.bezvabeh.cz
avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 06.04.2006 18:18:14

Jaký máš ANP ?

avatar

Ostrava

10 km: 0:42:08 (2007)
půlmaraton: 1:33:38 (2007)
maraton: 3:36:11 (2006)

Rosťa Ostravak muž 06.04.2006 18:51:07

Nevím jaký mám ANP, ale v závodě na 10km bych nezvládnul běžet stále na 185tp/min., mám vyzkoušeno max. 182tp/min. a to mi vyhovuje. Max. tep „na krev“ mám 202tp/min.( vše měřeno Polarem S520) :/.

Motto: http://www.bezvabeh.cz
avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 06.04.2006 19:05:08

Bez objektivního změření AP,ANP,maximálky a laktátu se těžko běhá na TF.Obecněji -ze začátku uber pár tepů .Nepíšeš kolik máš naběháno,jak to je s pitím při závodě,takže i přes přesné měření TF jseš v oblasti pocitů.

avatar

Ostrava a okolí

Celkem 23693,14 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:14 (2006)
půlmaraton: 1:21:13 (2008)