Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » Běh a hubnutí

Běh a hubnutí

Nalezené položky: 4 První Předchozí | 1 | Další Poslední
avatar

Celkem 80 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 1:02:24 (2009)

romain muž 23.03.2009 10:23:58

Dobrý den, začal jsem intenzivně běhat cca před 4 měsíci (3–4× týdně). Moje výška je 184cm, váha byla 79 kg, nyní je 75kg. Běhání mě baví, ale už bych nechtěl hubnout. Spíše měnit tuk na svaly. Na co se mám zaměřit? Máte někdo nějakou radu? Moc díky. Roman

avatar

Brno

Celkem 294 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 1:00:00 (2009)

Merry žena 23.03.2009 15:13:01

Zdravím,já sice nejsem žádný odborník. Ale určitě bych doporučila návštěvu fitka a tam si domluvit konzultaci s trenérem. Který Vám sestaví individuální cvičební plán. Sice to bude ze začátku menší investice (konzultace a popřípadě sestavení cvičebního plánu,pernamentka do posilovny,atd…) ale určitě se to vyplatí. Za pár měsíců, když budete pečlivě cvičit, tak změny budou určitě vidět;) Mám to vyzkoušený, chce to jen poctivě cvičit a výsledky se zaručeně dostaví :)

avatar

Dalt muž 23.03.2009 16:44:31

romain: tak zalezi jakyho cile chces dosahnout – tj jestli svaly ala kulturista, nebo spis vybusnou silu (to prvni – velke svaly jedine v posilovne – tam ti poradi trener, nebo zkusenejsi kluci) – na tu muzes cvicit klidne doma – shyby, kliky (x cviku), bricho (x cviku), drepy se zatezi…vsechno je na netu ps.: jeste je samozrejme dulezite kvalitni stravovani (hodne netucnyho masa, zeleniny, ovoce…)

Motto: „Dosáhl jsem všeho. Mám doma televizi i ženu. A obojí funguje.“
avatar

Kalimero muž 24.03.2009 10:13:43

Doporučuji prostudovat na webu tréningy od následujících lidí: [url=http://ros­straining.com/]Ross Enamait[/url], [url=http://i­wantsixpackab­s.com/]Arnel Ricafranca[/url] a řada dalších.

Nalezené položky: 4 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x