Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Zdraví, nemoc, bolest » Bolest paty a mravenčení v noze

Bolest paty a mravenčení v noze

Nalezené položky: 12 První Předchozí | 1 | Další Poslední

toncek muž 13.05.2010 23:50:45

Zdravím, jsem začátečník – běhám cca 6 týdnů. Průměrně 2–3× týdně 30 – 45 minut. Prozatím v tenisových botech.

Před dvěma dny mě však po cca půl hodině začala strašně bolet pata na pravé noze. A to z ničeho nic. Přišlo to najednou. Musel jsem přestat a pomalu se dokulhat domů. Včera noha bolela při chůzi – nemohl jsem ani došlápnout na patu. Co je však zajímavé pouze v botech, jakýchkoliv. Pokud jsem chodil boso, tak to tak děsné nebylo. Dnes již je to lepší, chodit můžu i v botech a bolest pomalu ustupuje. Všiml jsem si, že mám kotník oteklý. Ovšem nevím jestli je to způsobeno tímto nebo ne. Nohy mi totiž otíkají i bez běhání (po výronu cca před 7 lety celkem často). Po celodenním sezení mi otíkají taky – což bohužel momentálně sedím většinu dne.

Otázka je jestli to je způsobeno boty či technikou? Za těch 6 týdnů co běhám, mě tohle nepotkalo až nyní. Běhání mě opravdu baví a tato příhoda mě utvrdila v rozhodnutí co nejrychleji koupit běžecké boty. Jen nevím jestli ty boty budou jedinou příčinou nebo ne.

Druhý problém se týká druhé nohy – po cca půl hodině běhu mi zase začne levá noha mravenčit – celé chodidlo. Nevím čím to je způsobeno. Vydržet se to dá, po doběhnutí to za nějakou dobu odezní. Jen je to nepříjemné. Zase nevím, jestli to je způsobeno obutím, technikou nebo zda to neznamená nějaký jiný problém.

Celkem 1196,38 km
Minulý měsíc 0 km

Kateřina G. žena 14.05.2010 09:30:41

>> toncek, 13. 05. 2010 23:50:45

MOc ti neporadím, jen k tomu mravenčení: Nemáš moc utáhnuté tkaničky? Když jsem si moc utáhla botu, taky mi mravenčila noha…