garmin 410 a hrudny pas
berto99 04.09.2011 17:14:08
ahojte , mam otazku ohladom hrudneho pasa na Garmin 410 asi po mesiaci mi skocil primerny a max pulz o vyse 20 uderov za minutu , myslite ze je to problem snimaca alebo nejaky zdravotny problem? osobne sa citim fajn a nikde na webe som nezachytil ze by snimac nejako negativne ovplyvnoval cinnost srdca. mate niekto s tymto skusenost?
Praha-Kunratice
HaGa 04.09.2011 18:11:42
>> berto99, 04. 09. 2011 17:14:08
Používám 310 a pás od něj už pro jistotu nějaký čas nepoužívám . Po roce normálního provozu se začal chovat divně. I po výměně baterky, každodenním pečlivém praní pásu i marném pokusu o reklamaci mi přístroj většinou začne ukazovat tepovku o děkolik desítek úderů vyšší než je moje skutečná maximálka (hodnoty okolo 250 tepů/min nejsou výjimkou). Navštívila jsem před časem v hrůze i kamaráda kardiologa, ten se mnou udělal test na kole, prohlásil, že mám srdce podle tabulek podstatně mladší než jsem sama a že tedy chyba je v přístroji nikoli v mém srdci . Test si pro klid můžeš nechat udělat. S tím, aby se tepovka zobrazovala správně bych sama potřebovala něco udělat…
berto99 04.09.2011 22:58:57
>> HaGa, 04. 09. 2011 18:11:42
vdaka za odpoved. potom je ten hrudny pas o nicom. mne to az tak vela neukazuje len o cc 20 uderov viac ale je divne ze ti to nevyreklamovali pretoze je jasne ze je to zle ak to ukazuje 250bpm vsak toby ziadne ludske srdce taky tep nevydrzalo… ma este niekto podobnu skusenost?
Praha-Kunratice
HaGa 04.09.2011 23:35:59
>> berto99, 04. 09. 2011 22:58:57
Něco je o tom v tomto vlákně.
http://www.behej.com/…nner-310xt/9
http://www.behej.com/…nner-310xt/6
Je to asi docela častý problém.
Tu reklamaci mně autorizovaný servis neuznal, prý reklamovat jen přes prodejce. Ten zanikl, doslova mi v Picodasu Praha řekli, že mám s reklamací smůlu, položili telefon a na mail, kde jsem se ptala, jak mám tedy dál s reklamací postupovat ani neodpověděli . Nejdřív mě to pěkně naštvalo, ale běhala jsem bez sporttesteru, budu běhat i po něm .
berto99 05.09.2011 00:17:52
>> HaGa, 04. 09. 2011 23:35:59
autorizovany servis si mala riesit cez obdobu nasej SOI, ty mozes kupit to zariadenie aj u maxipsa Fika raz je to garmin a autorizovany servis to musi riesit,bodka niet o com. si zato zaplatila a garmin autorizovany servis ma toto riesit a nie sa vyhovarat. ja si este urobim prieskum ako to je vlastne lebo mne to ukazuje takmer presne o 20 uderov navyse a asi reklamacia. ak to nefunguje spravne a je to vseobecny problem firma by to ani nemala predavat. snad este niekto prihodi nejake informacie. pas periem tak ze ho riadne preplachnem vo vode.
berto99 08.09.2011 19:42:49
takze da sa to vyreklamovat su 2 verzie HP v garmine zistili ze ten prvy HP sa tam lamali kontakty ale nestiahli ho ako v inych firmach ked sa zisti vada ale ak sa clovek ozve tak mu ho vymenia…takze mi ho udu vymenit, je to v kontaktoch…
Hodnocení příspěvků
Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.
Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.