Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Ultras opanovali hlasování o české vytrvalce roku 2008

Ultras opanovali hlasování o české vytrvalce roku 2008
foto: Zdeněk Krchák

behy.cz | 05.02.2009 | přečteno: 17232×

Po týdnu hlasování znají ankety o vytrvalce a vytrvalkyni roku 2008 své vítěze. A kdo se jimi nakonec stal? Ne Róbert Štefko, ani Petra Kamínková. Výsledek pro někoho překvapivý, pro jiného očekávaný. Vítězi ankety se stali ultravy­trvalci Dan Orálek a Michaela Dimitriadu.

Záměrně jsme do ankety nominovali běžce a běžkyně různého zaměření. Vedle ultravytrvalce tak stál vrchař či běžec specializující se na silniční závody a krosy. Výsledky ze závodů byly vodítkem pro rozhodování. Již při přípravě nominace jsme odhadovali, že toto kritérium nemusí být rozhodující, že rozhodovat mohou i kritéria „lidská“, osobní vlastnosti. Bylo fascinující číst komentáře pod jednotlivými anketami. Objevilo se tolik zajímavých názorů. Po týdnu je vše sečteno a podtrženo. Vytrvalcem roku 2008 jste určili Dana Orálka, získal 328 hlasů, o 100 více než druhý Róbert Štefko. Na třetím místě se umístil mladý běžec ARC Brno, Milan Kocourek. Získal od vás 62 hlasů.

Ještě překvapivější je výsledek ženské ankety. Ultravytrvalkyně Michaela Dimitriadu od vás získala 336 hlasů a porazila tak naši loňskou jedničku na „kratších“ tratích, Petru Kamínkovou. Třetí místo patří Anně Pichrtové, která vinou častých zranění loni neprožila právě pohádkovou sezónu. Vítěze ankety přestavujeme v krátkých miniprofilech.


 

Dan OrálekDaniel Orálek (AC Moravská Slávia Brno) - dosáhl řady výborných výsledků v ultramaratonských závodech v barvách reprezentace. Zví­tězil v závodě Castel Bolognese na 50 km (3:02:00), pr­venství získal i v závodě na 100 km ve Winschotenu (7:00:19), v němž se časem 7:00:19 přiblížil na 19 sekund hranici, která je ultramaratonci považována za hranici nejvyšší kvality. Kromě toho vybojoval třetí místo při Mistrovství ČR v maratonu a pátý byl při Mistrovství ČR na půlmaratonské tra­ti.

 

 

 

 


 

Michaela DimitriaduMichaela Dimitriadu (Želvička team Praha) – nejlepší česká ultravytrvalkyně zaznamenala v roce 2008 několik pozoruhodných výkonů. Patří mezi ně český rekord v závodě na 48 hodin v Brně, kdy dokázala uběhnout 364,2 km. Na Mistrovství ČR v běhu na 24 hodin se blýskla dalším výborným výkonem, když uběhla 224,105 km. V redukovaném pořadí maratonských časů jí patří osmé místo (3:05:39). Dosáhla jej při maratonu ve Stromovce.

 

 

 

 

 


 

screenshot60_339

 

screenshot61_361

První ročník hlasování o běžce vytrvalce roku máme tedy za sebou. Pro mnohé možná s překvapivými výsledky, především v kategorii žen. Stejně jako vy v komentářích pod předchozími články, i my v redakci jsme vedli debatu o tom, jestli jsme zvolili správná jména pro hlasování a jestli zvolený způsob volby je ideální.

Za všechny komentáře citujme jeden: „Podle mne je nejlepším vytrvalcem XY, ale já schválně volil někoho jiného.“ Možná v tomto názoru se skrývá i kus vysvětlení pro to, jak ankety dopadly. Zcela jistě své sehrálo složení návštěvníků našich dvou webů, zcela jistě to byla známka rostoucí popularity ultravytrvalostního běhu, ale i výsledky našich ultraborců doma a v zahraničí. Své sehrály samozřejmě i sympatie nás obyčejných běžců s těmi, kteří jsou výkonnostně někde jinde, ale přitom se k nám v cíli neotáčejí zády. Nechť je i toto výzvou pro ostatní, kteří v anketě neuspěli, nejen do letošního roku.

Všichni víme, že podobné ankety vždy porovnávají jablka s hruškami. Ale možná právě v tom je jejich krása a smysl: a sice pobavit se jimi a přitom se zamyslet nad tím, co respektive kdo nás nejvíce zaujal a čím. Pokud naše ankety povedou k odanonymizování českého běhu a posunou jej o krůček kupředu, budeme šťastní. Již nyní můžeme prozradit, že hlasování na různá běžecká témata budou probíhat po celý letošní rok.


VÍTĚZOVÉ ANKETY O ČESKÉHO VYTRVALCE/VYT­RVALKYNI ROKU 2008 ZÍSKÁVAJÍ NOVINKU LETOŠNÍHO JARA – BĚŽECKÉ BOTY NIKE AIR SPAN+6. 

Nike Air Span+ 6 je ideální lehkou botou pro běžce s pronací, kteří vedle stability a podpory požadují i výborné tlumení. Hodí se zejména na výklus, objemový trénink, ale neztratí se ani při tempovém běhu.

Nike Air Span+ 6

Svršek boty je díky použité technologie Flywire lehký a prodyšný, přitom ale neztrácí na pevnosti a dobře drží nohu. Technologie Nike Air zajišťuje tlumení při dopadu. Reflexní prvky na jazyku a patě zaručují větší viditelnost za šera a tmy. Bota je také kompatibilní s technologií Nikeplus, která umožňuje měřit uběhnoutou vzdálenost, aktuální rychlost či spálené calorie.

Více o produktech a službách společnosti Nike pro české běžce naleznete na její stránce.

Komentáře (Celkem 61)

Nalezené položky: 62 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
avatar

Praha

Celkem 53203 km
Minulý měsíc 100 km
10 km: 0:47:15 (2010)
půlmaraton: 1:46:26 (2010)
maraton: 3:46:35 (2012)

mapo žena 05.02.2009 11:32:26

Ankety byly zajímavé, i komentéře pod nimi. Možná by neškodilo pro příště v úvodu více nastínit, jaká kritéria sledovat, jestli se soustředit čistě na dosažené výkony v tom určitém roce nebo na výkonnost jako takovou nebo zda vzít v úvahu i kritéria jiná (sympatie, to jak kdo vypadá ap.). Pak by možná ubylo i občas ostřejších komentářů.

Motto: ------------------ vytrvale jako smrt
avatar

makys žena 05.02.2009 19:12:31

Já nevim…výkony obou samozřejmě uznávam, ale myslim že výkony v ultra nemaji takovou váhu, protože to provozuje málo lidí..podle mě kdyby se do toho pustili všechny ty co maji mnohem lepší maraton(Anička Pichrtová, Kamínková, Martincová…)tak stejně všechny specialisti ultramaratonce porazej..

avatar

Celkem 66717 km
Minulý měsíc 80 km
10 km: 0:36:02 (2007)
půlmaraton: 1:20:04 (2009)
maraton: 2:57:46 (2012)

ironman muž 05.02.2009 19:21:09

Prijde mi ze oba ultras meli vyhodu, v podstate to bylo o tom, ze kdo ma rad ultras, nemel jinou volbu, zatimco ostatni „bezni“ bezci vybirali z vetsiho poctu. Tim se vaha hlasu dost rozmnelnila. Kazdopadne o nic nejde, byla to proste zajimavost pro zimni cas :)

Motto: Never give up!!!
avatar

apowell muž 05.02.2009 20:02:46

>> makys, 5. 2. 2009 19:12:31

Já bych to viděl opačně : výkony ultras mají vyšší váhu, neboť jich je schopno dosáhnou jen málo jedinců.

avatar

apowell muž 05.02.2009 20:10:28

myslím, že tato anketa vedla i k obohacení čaštiny o výraz „odanonymizování“ :-))

avatar

Lomnice nad Popelkou

Celkem 14657 km
Minulý měsíc 0 km

Dooma muž 05.02.2009 20:43:41

>> apowell, 5. 2. 2009 20:02:46

Dovolím si nesouhlasit. Je rozdíl být 10.nejlepší fotbalista a 10.nejlepší skibobista na světě. Jde o to, kolik lidí daný sport provozuje výkonnostně. Ultramaratony neběhá tolik lidí, protože v tom nevidí takový smysl. Každý může při sebezapření oběhnout v podstatě cokoliv a za jakkoli dlouho a může říkat, že je jediný, kdo to dokázal. Stejně tak bych mohl vydržet ťukat do klávesnice počítače 10 dní v kuse a byl bych nejlepší, protože by to žádnej jinej člověk nechtěl zkusit, jelikož by v tom neviděl žádnej smysl. A přece nebudu větší borec než ten, který dokáže po dobu 10 minut udržet tempo (hádám) 300–400 úhozů za minutu. Souhlasím s tím, že kdyby přední čestí vytrvalci (10km – maraton) soustředili svoji přípravu na ultra, dosáhli by nejspíš někteří z nich lepších výkonů než zde vyhlášení ultravytrvalci. Tím nechci snižovat jejich výkon. Daniela Orálka si velice vážím. Ale musím říct, že si vážím více jeho bývalé výkonnosti na pětce či trojce atd. než jeho výkonů na ultra tratích.

Motto: V každém závodě přijde chvíle, kdy se závodník setká se skutečným soupeřem a překvapeně zjistí, že je to on sám. http://www.atletika-behy.cz
avatar

Lomnice nad Popelkou

Celkem 14657 km
Minulý měsíc 0 km

Dooma muž 05.02.2009 20:46:44

>> ironman, 5. 2. 2009 19:21:09

Souhlasím:-). Já bych v souboji Orálek-Štefko byl pro Štefka, ale hlasoval jsem pro Kocourka, který předvedl v letošní sezóně skvělé výkony od 800 metrů až po 10 km a samozřejmě i v krosech.

Motto: V každém závodě přijde chvíle, kdy se závodník setká se skutečným soupeřem a překvapeně zjistí, že je to on sám. http://www.atletika-behy.cz
avatar

apowell muž 05.02.2009 22:17:46

>> Dooma, 5. 2. 2009 20:43:41

Díky za názor… nicméně nyní si zas dovolím nesouhlasit s tebou : určitě není pravdou, že „každý může … uběhnout cokoliv a za jakkoliv dlouho…“. Nemůže – jakýkoliv výkon má svůj strop! Nicméně, máš šanci dokázat, že se mýlím – třeba tím, že budeš aspoň 1O dní v kuse běhat… tak do toho :-))

avatar

Celkem 24761,5 km
Minulý měsíc 71 km
10 km: 0:40:59 (2010)
půlmaraton: 1:33:02 (2011)
maraton: 3:28:30 (2011)

Filip muž 05.02.2009 22:47:40

>> Dooma, 5. 2. 2009 20:46:44

Já bych v souboji Orálek-Štefko byl pro Roberta, ale hlasoval jsem pro Dana, …no není ta anketa zrádná…? :-)

avatar

Brno

Celkem 26381 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:29 (2009)
půlmaraton: 1:33:05 (2008)
maraton: 3:23:02 (2012)

running-observer muž 05.02.2009 22:55:45

Nemyslím si, že výsledek ankety byl dán jen sympatiemi hlasujících k ultramaratoncům. Spíše si myslím, že skupiny osob fandících ultramaratoncům jsou dost ohraničené, takže v takovém případě by ultras nevyhráli. A tak prostě anketa odhalila to, že vítězové (ultras) dokázali v celosvětovém měřítku podat přesvědčivější výkony než ti druzí. Anketa také prokázala, že většina hlasujících dokázala být objektivní právě v tom, že přestože sami ultra neprovozují a nepreferují, uměli tyto výkony (ale i osobní postoje) ocenit.

avatar

Sokolov

Celkem 13617 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:52 (2004)
půlmaraton: 1:31:48 (2004)
maraton: 3:37:28 (2004)

koyama muž 06.02.2009 00:15:44

>> running-observer, 5. 2. 2009 22:55:45

Souhlasím. K ultramaratóncům mám velké sympatie (i když se přiznám, že jejich výkony jsou mimo mé chápání). Třeba jen proto, že se mezi nimi pohybuje má žena. Přesto jsem dal hlas Milanu Kocourkovi, protože předvedl letos dobré výsledky a je mi sympatický (opět ty sympatie) tím, že je mladý a má ještě hodně možností se zlepšovat.

Motto: Kdo se odváží, zvítězí.
avatar

Sokolov

Celkem 13617 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:52 (2004)
půlmaraton: 1:31:48 (2004)
maraton: 3:37:28 (2004)

koyama muž 06.02.2009 00:26:20

>> Dooma, 5. 2. 2009 20:43:41

Také bych si dovolil nesouhlasit. Ne každý vytrvalec, který se bude připravovat na ultra v něm dokáže uspět. Tahle disciplína je o dlouhodobé psychické odolnosti, o schopnosti udržet si koncentraci a zároveň dobrou náladu po dlouhou dobu, o schopnosti dlouhodobě snášet bolest, o jiných metabolických procesech než na krátkých tratích. Tohle všechno se musí sladit ještě spolu se zdravím a výbornou regenerací. Ať chceš nebo ne, mnohým některá/é z těchto věcí prostě chybí a natrénovat nejdou nebo jen velmi málo.

Přiznávám jisté sympatie k ultramaratóncům, dokonce bych si rád ultramaratón zkusil, abych mohl tuhle disciplínu trochu více pochopit. Přesto vím, že to nikdy neudělám. Ne proto, jak píšeš ty, že bych v tom neviděl žádný smysl. Ale protože mi právě chybí to dobré zdraví, výborná regenerace a hlavně schopnost snášet bolest po delší dobu.

Motto: Kdo se odváží, zvítězí.
avatar

spartan muž 06.02.2009 07:01:55

>> koyama, 6. 2. 2009 00:26:20

Představte si kdyby ultramaratony začali běhat afričané.Kde by asi zmínění tzv.ultraběžci skončily.Ale oni to prostě neudělají.Přitom naběháno mají jak známo třikrát tolik.Ale počet naběhaných kilometrů je nezajímá.Rozho­dující jsou časy.

avatar

Brno

Celkem 26381 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:29 (2009)
půlmaraton: 1:33:05 (2008)
maraton: 3:23:02 (2012)

running-observer muž 06.02.2009 08:32:45

>> spartan, 6. 2. 2009 07:01:55

Není pravda, že afričané ultramaratony neběhají. Prostě jim to tak dobře nejde, možná z důvodů, jež vysvětloval Koyama. Je zajímavé, že také např. v bězích do vrchu nejsou afričané jasnou jedničkou.

avatar

Orin muž 06.02.2009 08:43:11

>> apowell, 5. 2. 2009 20:02:46

Jen málo jedinců umí sedět na kole a poslat tak míč do branky. Mnohem víc jich to dokáže nohou. I tak si myslím, že být mistrem světa ve fotbale je pořád víc než být mistrem světa v kolové…

A mimochodem: Orálek loni běžel 47 minut za SR na 100 km, Štefko 20 minut za SR v maratonu. Opravdu vychází porovnání jejich výkonů tak jednoznačně pro Orálka?

avatar

Orin muž 06.02.2009 08:46:01

>> running-observer, 6. 2. 2009 08:32:45

Pro chudé Afričany jsou nejsilnější motivací peníze. A výrazně víc jich je na dráze nebo maratonech než na ultra a závodech do vrchu (které navíc nejsou součástí OH nebo atletického MS). Kdyby to bylo naopak, jsou jasnou jedničkou i tam.

avatar

Brno

Celkem 26381 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:29 (2009)
půlmaraton: 1:33:05 (2008)
maraton: 3:23:02 (2012)

running-observer muž 06.02.2009 08:47:05

Snad ještě připomínka ke komentářům z diskuze ke článkům s anketou: někdo tam zmínil, že kdyby se někteří z domácí špičky (Štefko, Kamínková, …) rozhodli běžet ultra, tak by Orálka i Dimitriadu převálcovali. Ono by to ale mohlo být i obráceně: kdyby Orálek a Dimitriadu podřídili trénink cílům do maratonu, patrně by dnešní maratonské špičce pěkně zatopili. Orálek má v tuto chvíli namaratonu minimálně 5–7 minut rezervu, která plyne z toho, že na maratony standardně vůbec nevylaďuje formu. Rezerva u Michaely Dimitriadu je ještě podstatně větší – jsem přesvědčen, že kdyby se na to letos zaměřila, nebyl by pro ni letos problém běžet maraton okolo 2:50. I ona si uvědomuje, že chce-li v celosvětovém měřítku být ještě úspěšnější, musí ultra běžet o ždíbec rychleji…

avatar

Lomnice nad Popelkou

Celkem 14657 km
Minulý měsíc 0 km

Dooma muž 06.02.2009 09:20:28

>> apowell, 5. 2. 2009 22:17:46

Chápu, že jsem trochu přehnal použití slov kdokoliv, cokoliv a jakkoliv). Ale počítej, že ti, co běhají maraton (Kamínková, Štefko), jistě naběhají veliké objemy. Tipoval bych u mužů kolem 6–8 tisíc za rok. Daniel Orálek má 7–8 tisíc. To samo je velice podobné i příprava je v objemu velice podobná, až na to, že maratonec běhá podstatně větší kilometráž v rychlejším tempu. Proto si dovolím tvrdit, že strop, který by byl zdravotně dán, bude u obou typů běžců na podobné úrovni.

Motto: V každém závodě přijde chvíle, kdy se závodník setká se skutečným soupeřem a překvapeně zjistí, že je to on sám. http://www.atletika-behy.cz
avatar

Lomnice nad Popelkou

Celkem 14657 km
Minulý měsíc 0 km

Dooma muž 06.02.2009 09:24:21

>> running-observer, 6. 2. 2009 08:32:45

Jak říká Orin. Kdyby jste jim za to začali platit tolik, kolik si vydělají na silnici, či na Golden League, jistě by začali vyhrávat i ultramaratony. Však mají lepší vytrvalecké dispozice, než všichni evropani. Navíc právě i ta snášenlivost bolesti je u nich větší a není důvod, proč pochybovat, že když bolest snesou v pohodě 2 hodiny, proč by ji v podstatně pomalejším tempu běhu nesnesli hodin sedm. Neříkám, že všichni, ale jistě by jich bylo hned několik desítek:-)

Motto: V každém závodě přijde chvíle, kdy se závodník setká se skutečným soupeřem a překvapeně zjistí, že je to on sám. http://www.atletika-behy.cz
avatar

Lomnice nad Popelkou

Celkem 14657 km
Minulý měsíc 0 km

Dooma muž 06.02.2009 09:36:36

>> running-observer, 6. 2. 2009 08:47:05

Asi je ošidné říci převálcovali. Ale myslím, že by po cca 3–5 letech jistě dosáhli výkonnosti výše zmiňovaných ultras. Je zajímavé, že hodně přechodů rychlých běžců na delší tratě je spojeno s velkým úspěchem. Například Gebrselassie (1500m – 3:31 i mistr světa → maraton – světový rekordman), Gunther Weidlinger (1500m – 3:34 – stýpl 8:10, loni běhal pětku a desítku, a letos chce jít maraton alespon za 2:12), Abderahim Goumri (běhal pětku, desítku, loni maraton za 2:05), podobně postupuje většina keňských běžců. Po letech na dráze (5 a 10km) zkouší úspěšně maratony. Myslím, že podobný progres by se dal čekat i v případě, že by maratonci následně přecházeli na ultramaratony. Souhlasím, že by jistě Orálek i Dimitriadu zaběhli maraton rychleji, kdyby na něj trénovali, je otázka o kolik rychleji. A navíc z Tvých časů by plynulo 2:24 – 2:22 pro Orálka, což je na úrovni letošního jediného (a ze začátku zadrženého) maratonu. Odhadovaný čas Dimitriadu 2:50 je dokonce celých 11 minut za časy Kamínkové a Pichrtové. A to je velkej rozdíl (celých 15 sekund na každý kilometr!)

Motto: V každém závodě přijde chvíle, kdy se závodník setká se skutečným soupeřem a překvapeně zjistí, že je to on sám. http://www.atletika-behy.cz
avatar

Hořovice

Celkem 32023 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:46:04 (2011)
půlmaraton: 1:39:38 (2011)
maraton: 3:42:11 (2008)

pavli žena 06.02.2009 10:15:18

>> Dooma, 6. 2. 2009 09:36:36

To je pěkné – samé kdyby, kdyby a samá teorie. Jak vy všechno dokážete téměř s jistotou vědět, co by bylo kdyby…?

avatar

Brno

Celkem 34782 km
Minulý měsíc 178 km
10 km: 0:39:02 (2015)
půlmaraton: 1:23:18 (2011)
maraton: 2:58:43 (2012)

Pavlis muž 06.02.2009 10:58:34

Pro mne měla anketa velký přínos. Dozvěděl jsem o běžcích, jejichž jména mi doposud nic neříkaly. Je mi jedno kdo vyhrál.
I na závodech tvrdím, že pro Dana by měla být vyhlašována speciální kategorie:)

avatar

Lomnice nad Popelkou

Celkem 14657 km
Minulý měsíc 0 km

Dooma muž 06.02.2009 13:18:09

>> pavli, 6. 2. 2009 10:15:18

To nedokážů, to máš pravdu. Ale takový je můj názor (odlišný nejspíš od většiny zdejších čtenářů). Asi mám jiný pohled na to, co je možné a co ne. Samozřejmě, že pokud se běžci na 10km a maraton nezkusí naplno věnovat ultramaratonu, potom to stále bude jen ubohá teorie. Mám pocit, že i teorií zůstane, jelikož již více špičkových vytrvalců mi řeklo, že ultravytrvalostní běhy nejsou sport. Tak mi to bylo doslova řečeno. Tak extrémní názor já nesdílím, ale…:-). Jinak chci zdůraznit, jak jsem již říkal, že si jak Orálka tak Dimitriadu velice vážím, zvláště potom Dana Orálka si vážím vzhledem k jeho výkonům na tratích 3 – 5 km za „mlada“.

Motto: V každém závodě přijde chvíle, kdy se závodník setká se skutečným soupeřem a překvapeně zjistí, že je to on sám. http://www.atletika-behy.cz
avatar

Sokolov

Celkem 13617 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:52 (2004)
půlmaraton: 1:31:48 (2004)
maraton: 3:37:28 (2004)

koyama muž 06.02.2009 15:52:36

>> Orin, 6. 2. 2009 08:43:11

A opět je to jen o úhlu z jakého se na ty výsledky podíváš. Stejně tak můžu říct, že šlo o anketu roku 2008. Tudíž Daniel Orálek zaostal na 100km za lídrem loňských tabulek necelých 23 minut, kdežto Róbert Štefko zmiňovaných 20 minut na maratónu.

Ale stejně myslím, že tahle debata postrádá valného smyslu. Jak jsem naznačil v jiném příspěvku, v takovéto anketě jde vždycky o sympatie, protože pokud jde o výkony, budeme vždy srovnávat hrušky s jablky. A to přesto, že ve všech případech jde o vytrvalostní běh.

Motto: Kdo se odváží, zvítězí.
avatar

Celkem 66717 km
Minulý měsíc 80 km
10 km: 0:36:02 (2007)
půlmaraton: 1:20:04 (2009)
maraton: 2:57:46 (2012)

ironman muž 06.02.2009 15:58:51

>> koyama, 6. 2. 2009 15:52:36

Koyamo zrovna od tebe bych podobnej blabol necekal, jde preci o procentualni ztratu … IM

Motto: Never give up!!!
avatar

Sokolov

Celkem 13617 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:52 (2004)
půlmaraton: 1:31:48 (2004)
maraton: 3:37:28 (2004)

koyama muž 06.02.2009 16:14:27

>> ironman, 6. 2. 2009 15:58:51

Proč blábol? Vždyť nikomu nevyvracím, že lze procentuálně srovnávat ty výsledky s časy světových rekordů. Já jsem tím příspěvkem chtěl říct jen to, že v takovéhle anketě většina lidí bude hlasovat zrovna podle toho, jak se na ty běžce a jejich výkony podívá. Někdo upřednostní výkon jako takový, někdo postavení ve světovém rankingu a někdo sympatie. Pokud by šlo o srovnání výkonů v poměru ke světovým rekordům, nemusí být vyhlašovaná anketa. To lze jednoduše spočítat.

Motto: Kdo se odváží, zvítězí.
avatar

Celkem 66717 km
Minulý měsíc 80 km
10 km: 0:36:02 (2007)
půlmaraton: 1:20:04 (2009)
maraton: 2:57:46 (2012)

ironman muž 06.02.2009 16:49:46

>> koyama, 6. 2. 2009 16:14:27

Protoze procentualni srovnani ztrat je asi jedine hledisko, jak porovnavat ruzne discipliny. Kdyz prezenu, tak treba i 100m a maraton. Poradi a sympatie bych do toho nemichal, protoze to by byly ultra totalne v nevyhode. Procentualni vyjadreni je srovnani, ktere nezohlednuje zadne emoce. Proste ve svem sportu ztracim
x procent (Treba ja letos na Vabra ztratil 14% na MCR a tak je to podle me kvalitnejsi vykon, nez muj vykon na PIMu)

Motto: Never give up!!!
avatar

Sokolov

Celkem 13617 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:52 (2004)
půlmaraton: 1:31:48 (2004)
maraton: 3:37:28 (2004)

koyama muž 06.02.2009 17:23:54

>> ironman, 6. 2. 2009 16:49:46

To samozřejmě souhlasím. Na druhou stranu, jak jsem řekl, potom není třeba anketa. A stejně tak jsem v tom „blábolu“ uvedl ztráty obou v jejich disciplínách na lídry tabulek roku 2008. I tam lze, pokud bude někdo chtít, počítat s procenty. Jak říkám (a těžko mi to někdo vyvrátí) v každé anketě jde o pohled hlasujících na výsledky nominovaných. A i o ty emoce.

Motto: Kdo se odváží, zvítězí.
avatar

Celkem 66717 km
Minulý měsíc 80 km
10 km: 0:36:02 (2007)
půlmaraton: 1:20:04 (2009)
maraton: 2:57:46 (2012)

ironman muž 06.02.2009 18:32:16

>> koyama, 6. 2. 2009 17:23:54

ja nereagoval na anketu, ale na to jak si strhal to srovnani na zaklade proc ztraty a jak rikam hlavne proto, zes to napsal ty. Nejak jsem to od tebe necekal :) Dobry dem dal, at tu furt neresime ptakoviny, stihls dneska behat? :P

Motto: Never give up!!!
avatar

Sokolov

Celkem 13617 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:52 (2004)
půlmaraton: 1:31:48 (2004)
maraton: 3:37:28 (2004)

koyama muž 06.02.2009 18:35:58

>> ironman, 6. 2. 2009 18:32:16

Ne! Doléčuju chřipku, možná proto řeším ptákoviny. :o)

Motto: Kdo se odváží, zvítězí.
Nalezené položky: 62 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.