Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

PRAŽSKÝ PŮLMARATON: Vystavujeme vysvědčení

PRAŽSKÝ PŮLMARATON: Vystavujeme vysvědčení
foto: Tereza Rozehnalová

behej.com | 29.03.2009 | přečteno: 27347×

Máme za sebou další ročník nejpopulárnějšího domácího závodu. Sobotní Hervis 1/2Maraton přivedl do ulic tisícovky běžců a diváků. Oproti loňsku urazil znovu kus cesty, proto jsme se pokusili některé z nich ocenit a přidat pár tipů, kudy se ubírat do dalších let. Někteří z vás v diskusích uvedli názor, že jako mediální partner akce nemůžeme být kritičtí. Nechť je naše vysvědčení ukázkou, že je to názor mylný.

Známkovali jsme jednotlivé složky sobotního závodu. Nehodnotili jsme tedy jen práci pořadatelů, ale celé akce. Ne všechno tedy padá na bedra organizátorů.

REGISTRACE

Pomineme-li občasné nepřesnosti při potvrzení registrací (členům týmů www.behej.com kupříkladu přišlo hned několik potvrzených registrací s různými startovními čísly), celkově byl proces zvládnut hladce. V nabídce bylo hned několik cest, každý si mohl vybrat, co právě jemu vyhovuje. Oceňujeme zejména vstřícnost PIMu k mnohým požadavkům na převod registrací jednotlivců do týmových soutěží (a možná z toho pramenily námi zmiňované případy několikanásobných potvrzení). Rovněž předání startovních tašek bylo s ohledem na počet závodníků bezproblémové. Někteří závodníci vyslovili nevoli nad velikostí tašek, ale k tomu se dostaneme v jiné části našeho hodnocení.

Naše známka: 1- (stupnice jako ve škole)

TECHNICKÉ ZÁZEMÍ

Zde nastalo pár zádrhelů. Stejně rozměrné šatny pro muže a ženy jistě uspokojí příznivce rovnoprávnosti mezi pohlavími, méně však statistiky: žen se půlmaratonu zúčastnilo výrazně méně než mužů a tomu odpovídala i nabitost obou šaten. Řada mužů se do šaten prostě nevešla! Ukládání a vyzvedávání zavazadel rovněž nebylo bez potíží. Zděšení způsobila zpráva, že nebude možné uschovat nic než účastnické batohy, které nemohly pojmout více než pár lehkých svršků. Naštěstí realita byla jiná. Co však je horší: závodníci měli správně startovní čísla řazená podle svých výkonů, avšak tím se stalo, že společně dobíhali borci s blízkými čísly a tak vznikaly fronty před jednotlivými řadami v úschovně, aby metr vedle „šatnářky“ stály ty další, nevyužité. Co hodnotíme pozitivně, bylo uspořádání prostoru startu a cíle, kde se oproti minulým ročníkům nehromadili běžci a diváci a nepletli se tak navzájem.

Naše známka: 2

ATMOSFÉRA

Budeme a musíme být krutí. Akce PIMu ční nad domácí průměr a jejich atmosféra rok od roku roste, ale stále hluboko zaostává za běžecky vyspělými krajinami. Na vině není pořadatel, ale český divák. Buďto nepřijde povzbudit vůbec, nebo sice přijde, ale jakoby nechal hlasivky a kreativitu doma. Ještěže přijíždí mnoho zahraničních běžců s doprovodem a Praha nabízí turisty, kteří se umí bavit a jejich míra a způsob povzbuzování nechť je lekcí i pro našince. Nad akcí se navíc smilovalo počasí a tak se jich do ulic vypravilo poměrně velké množství. Jako vždy však nejvíce v centru města v ulicích Na Příkopě a na Národní třídě, mimo centrum bylo diváků minimum. Atmosféru PIM akcí se snaží každoročně vylepšovat i kapely podél trati, ale nemůžeme se zbavit pocitu, že kvalita jejich produkce byla letos nižší než v minulých letech. Že by to byl záměr jak hnát běžce rychleji kupředu?

Naše známka: 3

TRAŤ

Trasa půlmaratonu má jistě své příznivce i odpůrce. Šance na zásadní změny moc nejsou a snad je tomu dobře z pohledu kontinuity a meziročního srovnání časů. Asfalt je rozhodně lepší než dlažební kostky, ale to snad pochopí i jednotlivé městské části Prahy… Objevily se názory, zda nenahradit neatraktivní „ocásek“ směrem k Nuselskému mostu s nepříjemným stoupáním, rozbitým povrchem a celkovou nudností pokračováním směrem do Podolí. Při stejné kvalitě elitního startovního pole jako bylo to letošní by pak možná padla i hranice jedné hodiny. Chválíme výrazně vylepšené tradiční značení trati ve formě stojanů o kilometrovníky v podobě vlajek viditelných již z dálky. Když se časem na některých metách (5., 10. kilometr) objeví po vzoru velkých zahraničních závodů i probíhající čas závodu, nebude si snad možné přát již nic dalšího.

Naše známka: 1-

OBČERSTVENÍ

Nabídka občerstvovacích stanic pestrá, servisní týmy vyškolené, ovoce letos konečně zralé… Začátečníci a borci, kteří přepálili začátek a posledních šest kilometrů do cíle je pro ně očistcem, by možná ocenili zařazení mezistanic s vodou na dvouapůltých kilometrech, alespoň v druhé polovině závodu. Najde se v budoucnu sponzor akce z řad dodavatelů sportovní výživy, který obohatí menu stanic energetickými tyčinkami?

Naše známka: 1-

SPORTOVNÍ ÚROVEŇ

Pořadatel neovlivní úzkou domácí špičku a nižší výkonnost domácích borců oproti zahraniční, především africké konkurenci. Z těch zahraničních však již sezval co se dá a co si Praha zatím zaslouží. Jsme blízko zdolání hodinové hranice v mužské soutěži, pole borců vpředu není jen otázkou jedné krajiny, do Prahy přijíždějí skutečné osobnosti. Jestli se Capalbovu týmu podaří jednou obrat své konkurenty o půlmaratonské Mistrovství ČR, uvidíme snad i kompletní domácí špičku.

Naše známka: 1

DOPROVODNÝ PROGRAM

Běžecký závod není jen o odběhnutí závodu a hajdy domů. Nejen půlmaraton, ale v podstatě všechny PIM akce doprovází řada dalších lákadel pro běžce i diváky. Charitativní projekty patří ke sportu jménem běh stejně jako správná obuv, netradiční výstava historických fotografií na letišti je rozhodně originálním experimentem a už nyní se těšíme na maratonské Expo. Běh se především díky PIMu dostává stále častěji a stále více do běžecky ignorantských masových médií…

Naše známka: 1

CELKOVÁ ZNÁMKA (průměr známek za jednotlivé hodnocené kategorie): 1,64

CELKOVÁ ZNÁMKA PODLE ČTENÁŘŮ (průměr známek v anketě pod články): 1,41

 

POZNÁMKY MIMO VYSVĚDČENÍ:

Velice si ceníme především rostoucího prolnutí závodu s charitou. Líbí se nám snaha posunout ryze individualistický sport směrem k týmovosti. Třetí poznámka nebude čtenáře logicky moc zajímat, ale nemůžeme ji neučinit: chceme poděkovat pořadatelskému týmu Prague International Marathon za vysoce profesionální výkon směrem k médiím, lidskou ochotu a kolegialitu.


PODROBNOSTI O ZÁVODU V TERMÍNOVCE

ONLINE VÝSLEDKY

KOMPLETNÍ VÝSLEDKY (NEOFICIÁLNĚ, ZPRACOVÁNY Z ONLINE VÝSLEDKŮ)

FOTOGRAFIE ZE SOBOTNÍHO ZÁVODU

POŘADATELSKÝ WEB

NAJDI SVÉ PŘEDCHOZÍ VÝKONY V BĚŽECKÝCH TABULKÁCH

Komentáře (Celkem 119)

Nalezené položky: 120 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | Další Poslední
avatar

Celkem 1550 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:51:33 (2009)
půlmaraton: 1:45:19 (2009)
maraton: 4:22:32 (2010)

Bufka žena 31.03.2009 10:15:36

>> Tatat, 31. 3. 2009 08:44:26

Take se musim pridat se souhlasem. Byl to muj prvni pulmaraton a mezi OT a RT mam bez par vterin 5 minutovy rozdil. Je mi celkem jedno jestli jsem ve vysledovce o 200 mist nahore nebo dole, ale ten cas je pro me opravdu dulezity – sice beham pro radost, ale chci se zlepsovat a cas z meho prvniho takto dlouheho zavodu si asi budu pamatovat (a uprimne je to ten realny). Nemam zadnou zkusenost, ale v zahranici pokud je nejaky zavod, kde se ucastni mnohem vice lidi, tak maji take jen OT? A to pak treba o 10–15 minut horsi nez RT?

avatar

Brno

Celkem 22207 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:30 (2011)
půlmaraton: 1:23:40 (2007)
maraton: 2:55:30 (2011)

milan muž 31.03.2009 10:36:20

>> Exploser, 31. 3. 2009 10:10:35

I Ty Brute? :-)
Není hlavním problémem p. Frčka hlavně forma sdělení?
Doufám, že Tvoje poznámka k časům se vztahuje na 1/2 maraton. :-)

avatar

Trutnov/Praha

10 km: 0:31:01 (2009)
půlmaraton: 1:06:33 (2012)
maraton: 2:18:27 (2011)

peca_p muž 31.03.2009 10:52:11

>> Exploser, 31. 3. 2009 10:10:35

jj přesně tak. Souhlasím…

avatar

Trutnov/Praha

10 km: 0:31:01 (2009)
půlmaraton: 1:06:33 (2012)
maraton: 2:18:27 (2011)

peca_p muž 31.03.2009 11:17:37

Napadlo mě, že by se možná dal pro PIM zavést start ve vlnách, řekněme po 500 běžcích po 5 minutách. to by eliminovalo velký rozdíl mezi oficiálním a reálným časem.
Sice by to bylo organizačně náročnější a taky by bylo nutný přidělovat startovní čísla a tady příslušnost do dané vlny podle výkonosti a dosažených časů. Teď v tom jsou dost rezervy.
Pak by se sice mohlo stát, že by první běžec v cíli nebyl skutečně první, ale pravděpodobnost toho by při správném rozřazení závodníků byla malá…

avatar

Pavel Frček muž 31.03.2009 11:30:01

>> milan, 31. 3. 2009 07:03:05

Kdybys jen trochu (opravdu jen trochu) věděl něco o tom, kolik úsilí jsem vynaložil na to, aby dejme tomu trať alespoň relativně v pražských podmínkách vyhovovala právě vám, běžcům,a že až na detaily se ta dnešní konečně přiblížila mému návrhu před 9 lety, že po každém závodu PIM sbírám vaše názory a předávám je dál, kolikrát jsem čelil uštěpačným poznámkám úředníků DP na vaši adresu, nikdy bys nemohl vypustit z úst slovo přezíravost.

avatar

Předboj

Celkem 23888,2 km
Minulý měsíc 39 km
10 km: 0:40:30 (2006)
půlmaraton: 1:35:54 (2006)
maraton: 3:21:02 (2006)

MirO muž 31.03.2009 14:04:04

>> Exploser, 31. 3. 2009 10:10:35

Až na ty „zabedněnce“ bych s tebou celkem souhlasil. Myslím, že nadávky se tady nikdy nepoužívaly (názor na lidi můžeš mít jakýkoliv) a doufám že ani používat nebudou !
PS: příspěvky pana Frčka jsou možná věcné a vcelku i pravdivé, ale jde spíš o jejich formu. Na mne působí arogantně a nabubřele. Jako když učitel peskuje v jídelně žáčka, který se ozve, že je jídlo studené.

avatar

Praha 4

Celkem 28987 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:32 (2017)
půlmaraton: 1:31:11 (2016)
maraton: 3:22:15 (2015)

sklena27 muž 31.03.2009 14:14:08

>> Pavel Frček, 31. 3. 2009 11:30:01

Co se týče trati, tak tu někdo navrhoval vypustit relativně nezáživnou smyčku pod Nuselským mostem a protáhnout trať dál do Podolí, trošku to tu v ohnivé diskusi okolo „reálných a nereálných“ časů zapadlo, ale přijde mi to jako dobrej nápad a šel bych klidně ještě dál a s chutí bych vypustil i smyčku po Strakonický, která je ještě nudnější, nezáživnější a fanouškůprostší, než ty Nusle. Oproti tomu v Podolí a v Braníku je doslova radost běhat, je tam plno zeleně, pořád je na co koukat a ne nadarmo je to oblast hojně využívaná prakticky ke všem myslitelnejm sportům, který se v Praze dají jen trochu provozovat. A vzhledem k tomu, že je to sportovci využívaná a navíc narozdíl od okolí Strakonické i obydlená a živá čtvrť, tak se domnívám, že by si tam i pár fanoušků mohlo najít cestu. Jediný potenciální problém vidím v dopravě, hlavně co se týče uzavření Vyšehradského tunelu si nejsem jistý, jestli by bylo pro Magistrát a DP zkousnutelný uzavřít ho dvakrát během několika týdnů jen kvůli běžcům.

Motto: Nesmí se chtít hned do druhého patra, když ještě nejsou schody. Emil Zátopek
avatar

Nový Vestec

maraton: 3:06:31 (2005)

sam muž 31.03.2009 19:41:41

>> peca_p, 31. 3. 2009 11:17:37

Tak abych to ještě trochu zkomplikoval, uvedu jeden případ. Jde o nejstarší nepřetržitě pořádaný maraton na světě, Boston Marathon. Ten se startuje v malém městečku Hopkinton a běží se do Bostonu. Silnička po startu je úzká, proto zde již delší dobu je tu oficiální limit 20000 běžců. Ti se musí do závodu kvalifikovat časem určeným pro své pohlaví a věkovou kategorii a podle tohoto času jsou řazeni do startovních vln po 1000 (neexistuje možnost dostat se do jiné vlny, než kam patříš). Ti, kteří se dostanou do závodu zaplacením nemalé částky na charitu, jsou automaticky v zadních vlnách.
Před pár lety (tuším v roce 2005) se rozhodlo, že i těch 20000 je na tu silničku moc, a tak se startuje ve dvou etapách (resp. nyní ve třech). Nejprve startuje elita žen, potom prvních deset vln (tedy 10000 závodníků) a potom s časovým odstupem zbytek (více než 10000, vždy se nakonec dají i čísla nad limit). Tím samozřejmě vznikl problém s hodnocením celkového pořadí a toto se hodnotí nyní podle real time. Takže je vidět, že skutečně výjimky potvrzují pravidla a to i ta IAAF :)

Motto: http://skyrunning.cz
avatar

LinKawa muž 31.03.2009 20:33:39

>> tommy78, 29. 3. 2009 12:11:09

taky se připojuji k značnému chaosu u rytí medailí, myslim si, že taková akce by měla být zdarma, příslušná firma si přišla na pěkný peníz a nezdaněný / tak odhaduji 200 až 400 tis. Kč /, za částku 200,– Kč je povinnost vystavit paragon, to by teprve byl zmatek, nelíbilo se mi to

avatar

LinKawa muž 31.03.2009 20:41:10

>> tommy78, 29. 3. 2009 12:11:09

naprostý chaos, špatná organizace, toto by mělo být zdarma, zahrnuto do sartovného, nezdaněný výdělek uvedené firmy, tak 200.000,– Kč až 300.000,– Kč je zarážející, při ceně 200,– Kč je nutný paragon !!!!!!!!!!!!

avatar

Dobřichov

Celkem 7103 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:16:31 (2012)
maraton: 2:50:29 (2016)

honzaherda muž 31.03.2009 20:43:10

>> Bran, 29. 3. 2009 13:01:32

jiný než oficální čas nepovažuji za věrohodný. V silniční cyklistice je zcela běžné, že na startu ztratíš 2 až 5minut. Tam pak ani nemusíš závodit, neb čelo je v trapu – tak to prostě je! Koho zajímá že jsi stál vzadu? Tvůj problém, tvá volba! Stejně jako tě nikdo nenutí běžet v Praze mezi pěti tisíci běžci. řešit časy na vteřinu při vzdálenosti 21km bych přisoudil lidem s výkonností pod 1:15 a ne nám hobíkům!

avatar

Trutnov/Praha

10 km: 0:31:01 (2009)
půlmaraton: 1:06:33 (2012)
maraton: 2:18:27 (2011)

peca_p muž 31.03.2009 20:48:04

>> sam, 31. 3. 2009 19:41:41

Já bych to dal tak, že ne aby se hodnotilo podle realtime, ale podle pevně daného startovního času určité vlny. Při rozumném počtu lidí v jedné vlně by to mělo být stejný, nebo se lišit jenom o málo. A s tím by ani nemusel být problém s pravidly IAAF :-)

avatar

LinKawa muž 31.03.2009 20:49:07

já bych doporučil 5 , neuvěřitelný chaos, špatná organizace, toto by mělo být v rámci sartovného, při ceně 200,– Kč je povinný paragon, to by teprve byl chaos a ta doba čekání, příjem 200.000,– Kč až 300.000,– Kč šel kam ???????????

avatar

Sedlčany, Praha 3 - Vinohrady

Celkem 8264 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:09 (2009)
půlmaraton: 1:26:09 (2008)

Oslík muž 01.04.2009 09:20:43

>> LinKawa, 31. 3. 2009 20:41:10

a ještě potřetí to napsat nechceš? :-(

Motto: Už nemůžeš? Tak musíš!
avatar

Sedlčany, Praha 3 - Vinohrady

Celkem 8264 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:09 (2009)
půlmaraton: 1:26:09 (2008)

Oslík muž 01.04.2009 09:28:16

>> sklena27, 31. 3. 2009 09:58:54

Pavel Ti to vysvětloval, v cíli nebyly lahve 0,5l, protože si pár běžců vzalo třeba dvě. To by se mohlo vyřešit jako v Košicích, kde každý kdo doběhl, dostal do ruky 1 lahev vody (0,5l) a to mu muselo stačit. Ale takový plán, i když zní jednoduše, by asi zrovna jednoduchý nebyl. :-)

Motto: Už nemůžeš? Tak musíš!
avatar

Sedlčany, Praha 3 - Vinohrady

Celkem 8264 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:09 (2009)
půlmaraton: 1:26:09 (2008)

Oslík muž 01.04.2009 09:48:26

>> MirO, 31. 3. 2009 14:04:04

Otázkou ale je, jestli je to jídlo fakt studené nebo si ten kluk v tvém přiorovnání jen vymýšlí blbosti, aby nebyl sám, kdo to nechce jíst. :-D

Motto: Už nemůžeš? Tak musíš!
avatar

Praha 4

Celkem 28987 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:40:32 (2017)
půlmaraton: 1:31:11 (2016)
maraton: 3:22:15 (2015)

sklena27 muž 01.04.2009 10:43:24

>> Oslík, 1. 4. 2009 09:28:16

I kdyby si každý vzal jen jednu láhev, tak by se nedostalo na více než třetinu běžců. A ještě jedno drobný a bezvýznamný upřesnění, lahve Mattoni sport mají obsah 0,75l a ne 0,5l :-)

Motto: Nesmí se chtít hned do druhého patra, když ještě nejsou schody. Emil Zátopek
avatar

Předboj

Celkem 23888,2 km
Minulý měsíc 39 km
10 km: 0:40:30 (2006)
půlmaraton: 1:35:54 (2006)
maraton: 3:21:02 (2006)

MirO muž 01.04.2009 10:51:51

>> Oslík, 1. 4. 2009 09:48:26

Tady jde ale o to, že nikdo z běžců tady není v postavení žáčka a nikdo z organizátorů jakéhokoliv závodu by si neměl myslet, že snědl všechnu moudrost světa. I na „hloupý“ dodaz se dá reagovat s nadhledem a slušně (tazateli určitě hloupý nepřipadá).

avatar

Praha

Celkem 26342 km
Minulý měsíc 21 km
10 km: 0:40:06 (1984)
půlmaraton: 1:43:24 (2000)
maraton: 3:50:05 (2005)

EvženGe muž 01.04.2009 11:35:08

>> Exploser, 31. 3. 2009 10:10:35

Konečně to někdo slušně a přehledně shrnul, jestli to nebude tím, že kvůli věku a výkonům už máš nadhled (mrknul jsem se na tvůj běžecký profil). A pro ostatní, ti „zabedněnci“ jsou v uvozovkách, určitě se nechtěl nikoho dotknout,ale pokud je někdo vztahovačnej…

avatar

dajo muž 01.04.2009 13:30:09

>> morskeprasa, 30. 3. 2009 13:40:16

súhlasím, bežať v Košiciach je pre štartujúceho sviatok

avatar

Celkem 80 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:44:13 (2008)
maraton: 3:45:12 (2008)

tommy78 muž 01.04.2009 18:13:34

>> LinKawa, 31. 3. 2009 20:49:07

příjem 200 tisíc, možná méně (za rytí medailí) šel zřejmě nezdaněný přímo do kapes těch němců z Mnichova (podle spz)

avatar

Celkem 80 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:44:13 (2008)
maraton: 3:45:12 (2008)

tommy78 muž 01.04.2009 18:18:20

>> Oslík, 1. 4. 2009 09:20:43

jednou je to ještě na konci diskuse:-)
Každopádně poplatek za rytí by asi neměl být součástí startovného

avatar

Černá v Poš., Písek, ČB, Plzeň

Celkem 259 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:43:36 (2008)
půlmaraton: 1:49:59 (2007)
maraton: 4:59:09 (2005)

DagmarKa žena 01.04.2009 23:20:31

Zdravím.
Původně jsem chtěla jen podotknout k poznámce v článku, že žen bylo teď nevím přesně ale buď stejně nebo o malinko víc než mužů – takže velikost šaten pro muže stejná jako pro ženy nebyla od věci… takže proč dávat 2? Maximálně proto, že by šatny mohli být větší. Na druhé straně jsem postřtehla několik lidí, kteří se díky počasí neobtěžoavali do šatny chodit a převlíkli se prostě na ulici…

Musím přiznat, že mne trochu šokovalo, kolik energie a času se tu strávilo na téma real time.
Krásné dny

Motto: Bez a raduj se :-) Dagmarka Ze Tragédka z Pošumaví :-)
avatar

Celkem 6856 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:59 (2007)
půlmaraton: 1:46:39 (2010)
maraton: 3:53:44 (2012)

ipeterka muž 02.04.2009 10:13:09

Mám jeden dotaz. Objednal si někdo z vás cílovou fotku z půlmaratonu? Mě osobně fotka 12×17 cm za 8,9Euro (cca 240Kč) přijde nehorázně předražená. Během roku se účastním několika závodů horských kol a z každého z nich si fotky objednávám, protože jejich cena se pohybuje do 50Kč za JPEG/JFIF soubor v plném rozlišení konkrétního foťáku (nebo 45Kč za 13×18 cm). Stále nějak nejsem schopen vstřebat, proč na v Čechách pořádaném maratonu fotí předražená mezinárodní firma, když by to česká firma zvládla za menší peníze ve srovnatelné kvalitě. I kdyby tam měla ta česká firma fotit souběžně s marathon-photos (protože cizinci jsou možná na předražené marathon-photos zvyklí), tak mi to přijde jako lepší řešení než samotné marathon-photos. Můžete si o mě myslet, že bych si „nechal pro korunu koleno vrtat“ (což bych nikdy neudělal), ale 240Kč za fotku 12×17cm mi jednoduše přijde jako nemorální cena. Píšu to sem hlavně proto, abych se dozvěděl, jestli jsem jenom já ten skrblík, který marathon-photos nepřeje výdělek, nebo jestli se najde někdo, kdo to vnímá podobně jako já. Já si cílové foto určitě objednávat nebudu.

avatar

Předboj

Celkem 23888,2 km
Minulý měsíc 39 km
10 km: 0:40:30 (2006)
půlmaraton: 1:35:54 (2006)
maraton: 3:21:02 (2006)

MirO muž 02.04.2009 11:25:40

>> ipeterka, 2. 4. 2009 10:13:09

Naprosto souhlasím. Je to nehorázně předražené.

avatar

Celkem 6856 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:59 (2007)
půlmaraton: 1:46:39 (2010)
maraton: 3:53:44 (2012)

ipeterka muž 02.04.2009 14:38:27

>> MirO, 2. 4. 2009 11:25:40

Díky. Jsem rád, že si to nemyslím sám.

avatar

Honza Pt muž 02.04.2009 15:29:53

>> ipeterka, 2. 4. 2009 14:38:27

Nejste se sami,je nás víc…

avatar

Pavel Frček muž 02.04.2009 18:17:26

>> DagmarKa, 1. 4. 2009 23:20:31

Dagmarko, jak spočítal Ivo Domanský, žen bylo celkem 1064, což je na jednu stranu úžasný počet, ale jak lze snadno spočítat, představovaly jste 23,4% startovního pole. Dojem, že je vás víc, způsobilo to, že vám muži věnují podstatně víc pozornosti…:))))))
Takže ty šatny přece jen nebyly v odpovídajícím poměru.

avatar

Celkem 6856 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:59 (2007)
půlmaraton: 1:46:39 (2010)
maraton: 3:53:44 (2012)

ipeterka muž 06.04.2009 11:45:57

>> ipeterka, 2. 4. 2009 10:13:09

Ještě doplním ty, o kterých si myslím, že to dělají dobře (i když nevím, jestli mi to nesmáznou jako nepřípustnou reklamu): http://www.ktfoto.com .

administrator 03.04.2010 13:32:50

Máme za sebou další ročník nejpopulárnějšího domácího závodu. Sobotní Hervis 1/2Maraton přivedl do ulic tisícovky běžců a diváků. Oproti loňsku urazil znovu kus cesty, proto jsme se pokusili některé z nich ocenit a přidat pár tipů, kudy se ubírat do dalších let. Někteří z vás v diskusích uvedli názor, že jako mediální partner akce nemůžeme být kritičtí. Nechť je naše vysvědčení ukázkou, že je to názor mylný.


Odkaz na článek
Nalezené položky: 120 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.