Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Běžecký trénink » Běh na lačno konečně vysvětlen?

Běh na lačno konečně vysvětlen?

Nalezené položky: 87 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další Poslední
avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 12.04.2012 14:41:07

>> Mato, 12. 04. 2012 11:51:04

Děkuji Tobě i ostatním, nyní je mi to myslím srozumitelné a odpovídá to i mým zkušenostem z dřívějška.

>> ewerex, 12. 04. 2012 11:33:16

Přiznám se, že v tomto jsem úplný laik, proto se nesmějte mé otázce. Je mi jasné, že pokles hmotnosti souvisí s energetickým deficitem a že kvůli ochraně svalové hmoty asi není dobré snižovat příjem bílkovin. Nerozumím ale, zda a proč snížení příjmu sacharidů je při dietě výhodnější než snížení příjmu tuků, zejména pak u aktivnich jedinců (běžců).

Přiznám se přitom, že si zatím neumím nízkosacharidovou dietu u sebe představit, protože jím spoustu pečiva a každý den i rýži, brambory či těstoviny. Naopak si umím představit dny s méně tuky …

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Jülich, Německo

Celkem 79 km
Minulý měsíc 0 km

ewerex muž 12.04.2012 15:27:01

>> kanovsky, 12. 04. 2012 14:41:07

Ahoj, když už skoro žádné tuky nejíš, tak ti nezbývá nic jiného, než stáhnout sacharidy. Tohle je pro fitnesáky a kulturisty, ne pro normální lidi:). A navíc i oni ve velkém začnou hýbat se sacharidama až v rýsovacím tréninku. Vysvětlený to je třeba tady http://is.muni.cz/…07-Staud.pdf?…