Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít
Index » Články na Běhej.com » Běžící terč: Zranění vystavilo STOP [článek]

Běžící terč: Zranění vystavilo STOP [článek]

Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední

Postrizin

Celkem 41 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:30 (2011)
půlmaraton: 1:13:56 (2011)
maraton: 2:39:32 (2011)

SlavoK muž 29.07.2009 09:10:55

Ahoj, tak to je smula, drzim palce at jsi brzo v poradku a muzes opet trenovat. Umim si predstavit jak je tezke naslouchat vlastnimu telu a omezovat treningy, kdyz jsou tve treningy takle verejne. Tak po doleceni preji chladnou hlavu a zadny stres z citatelu. ;)
Co ty specialni naplasti? Uzivas je? Jak fungujou?
 Diky.

PRIM muž 02.08.2009 15:39:49

Jedná se o kineziotape. Nejsem lékař, ale hlavní výhodou této „kobercové“ pásky má být to, že stimuluje podkožní receptory – jinými slovy dráždí místně příslušné tkáně k vyšší aktivitě. Páska samotná je plně prodyšná a pružná, nelze ji proto zaměnit za libovolnou pásku. Je to taková druhá kůže. Dokonce nedochází k depilaci při sundavání.:-)Podrobnější popis by asi musel dát odborník. Rozhodně to ale není tak, že se nalepí náplast a všechny problémy viditelně začnou mizet. Je to jedna z forem podpůrné léčby. Honza

administrator 03.04.2010 13:33:00

Ani jsem nečekal, že ten můj příběh dostane tak dramatickou zápletku hned v úvodu. Možná jsem se jí obával později, abych se nezranil v plném tempovém tréninku, ale takto v úvodu mě to zaskočilo. Kdo četl můj poslední příspěvek, ví, že jsem se v závěru druhého týdne přípravy zranil. Ozvalo se mi rok a půl staré zranění, ke kterému jsem přišel při závodu na tři kilometry.

Odkaz na článek
Nalezené položky: 3 První Předchozí | 1 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.