Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Na jubilejní Žebrácké 25 nedali Afričané domácím šanci

Na jubilejní Žebrácké 25 nedali Afričané domácím šanci
foto: Markéta Kobrsková

Ivo Domanský | 14.08.2011 | přečteno: 7950×

Pořadatelé 30. Žebrácké pětadvacítky zajistili účast čtyř závodníků z Keni a jednoho z Etiopie a bylo vcelku jasné, že se o vítězi rozhodne právě mezi touto pěticí. Ostatně od roku 2006, kdy zde startovali Afričané na 25. ročníku poprvé, nezná listina vítězů jiné než keňské příjmení.

Po Jonathanu Koilegeiovi, který vyhrál v Žebráku v letech 2006–2007 v časech 1:19:26 a 1:18:40, se do ní už potřetí zapsal Joel Komen s časem 1:20:23.

Na nejvyšším stupni stál již v letech 2008 (1:20:34) a 2009 (1:19:39). Po jednoroční pauze si přijela do Žebráku pro další prvenství Petra Kamínková.

Znovu jsme si uvědomili, jak hodnotné jsou zdejší traťové rekordy dosažené ještě v minulém tisíciletí. Výkony Radka Cingálka 1:17:36 a Aleny Peterkové 1:27:14 se zdají být mimo reálné možnosti současných vytrvalců.

Za teplého počasí odstartovalo od základní školy v Žebráku přesně 200 mužů a žen, kromě Keňanů a Etiopana byli mezi přihlášenými tradiční účastníci z Polska, Německa a Nizozemska.

Ke všeobecnému překvapení to nebyli Afričané, kdo od startu vládli startovnímu poli. Do třetího kilometru si udržoval vedení Jiří Wallenfels. Od tohoto velezkušeného borce to bylo tak neočekávané, že moje první slova v cíli patřila právě tomuto extempore.

„Nehledej v tom žádný exhibicionismus. Keňané zahájili na své možnosti neuvěřitelně pomalu, dokonce pomaleji než je moje standardní úvodní tempo. Tak jsem si prostě běžel podle sebe a věděl, že mne po nějaké době dohoní,“ vysvětloval Wallenfels.

Na pětce již bylo vše v normě, vpředu se „černalo“. Jenže mezičas vedoucí skupiny 17:50 ukazoval, že se opět kvalitnějších časů nedočkáme. S Afričany drželi krok oba Maďaři, výborně stále běželi Mulugeta Serbessa a Jiří Wallenfels, s několikametrovým odstupem za nimi probíhal další Keňan Cheruiyot a první desítku uzavíral Miloš Smrčka.

Petra Kamínková proběhla metou pátého kilometru za 19:25 jako první žena, necelých 100m za ní byla v té chvíli její jediná kvalitní zahraniční soupeřka, maďarská veteránka Judit Földingné Nagyová.

Druhá pětka zformovala vedoucí skupinu do čtveřice, v níž byli vedle pozdějšího vítěze Joela Komena ještě jeho krajané Edwin Kibowen a dvojnásobný vítěz závodu Jonathan Koilegei, s nimi se držel Tesfaye Urgawa z Etiopie. Na desítce měla tato skupina mezičas 35:20, s padesátivte­řinovou ztrátou probíhal Maďar Tamás Tóth, jinak se pořadí vpředu příliš neměnilo.

Čekali jsme ještě na první ženu a trochu nám zatrnulo, když se místo Kamínkové nečekaně objevila Maďarka Földingné Nagyová.

„Judit mne dohnala ve stoupání v lese, všichni vědí, že já kopečky moc nemusím. Běžela jsem nadále svým tempem a nechala být ji, znám zdejší trať a proto vím, jak zrádné je Žebrák v první půlce přepálit,“ komentovala tuto situaci Petra.

Na patnáctce začíná předlouhý pomalý seběh, jenž některým běžeckým typům vyhovuje, jiným však nikoliv. Mezičas vedoucí čtveřice byl 51 minut, pátý Tóth zde zaostával už o dvě minuty, jeho krajan Gergely Rezessy o 3:10 min. Na sedmém až osmém místě se drželi Mulugeta a Wallenfels, devátý běžel Cheruiyot a desátý stále Smrčka.

Africké kvarteto doběhlo společně i na 20. kilometr, kde mu stopky rozhodčích naměřily 1:06:05 hod. Zrychlení odpovídalo profilu, ale i tomu, že se chystá rozhodující souboj o konečné pořadí na stupních vítězů. Blesk udeřil čtyři kilometry přec cílem za obcí Bzová, kde se v klesání k rybníku utrhl Joel Komen a ztrácet začal Etiopan Urgawa. Na Žebráku ovšem často rozhoduje až poslední úsek z Točníka, kde je ještě několik terénních vlnek včetně té poslední v samotném cílovém městě.

Dobře připravený Komen už první místo neuvolnil, avšak Urgawa se vzpamatoval a finišoval jako druhý, třetí doběhl Kibiwen a nepopulární místo pod stupni zbylo pro dvojnásobného šampiona Koilegeie. Za oběma Maďary skončil celkově sedmý nejlepší závodník s českým občanstvím Mulugeta Serbessa, jemuž se podařilo odrazit závěrečný zoufalý nápor Mikeho Cheruiyota. Jako poslední běžec s časem pod 1:30 hod. proběhl cílem devátý Wallenfels, kdežto Čivrný odsunul veterána Smrčku na 11. místo. I tak je Milošův výkon den po náročném výběhu na krkonošskou Černou horu stěží uvěřitelný.

Další vítězství si připsala Petra Kamínková: „Dohnala jsem Maďarku na 17. kilometru, kde měla menší krizi a mému stylu běh z mírného kopce navíc vyhovuje. Judit je sice už 46 let, ale má za sebou bohatou maratonskou minulost a mezinárodní úspěchy. Věřila jsem, že ji porazím. Stalo se, z toho mám radost.“

Dosažený čas vítězky 1:38:26 je ovšem pouze průměrný, druhá Földingné Nagyová bylo pomalejší o 49 vteřin. Jako třetí ženu v cíli uvítali početní diváci českou maratonskou mistryni 2010 – 2011 Radku Churaňovou.

Vzdal pouze jediný závodník, což je důkazem dobré připravenosti všech, kteří se do Žebráku vypravili. Bylo mezi nimi hodně takových, kdo tento závod považují spolu s Malým svrateckým maratonem (32 km, letos bude 27. srpna) za ideální přípravu před podzimními maratony. Na základě vlastních zkušeností mohu jen potvrdit, že některými závodníky opomíjená pětadvacítka je mnohem lepším testem trénovanosti než módní půlmaratony. Úsekem pravdy bývají právě poslední čtyři kilometry.

Před startem jubilejní Žebrácké pětadvacítky závodníci uctili památku zakladatele závodu Waltera Bednáře (vítěze MMM v Košicích v roce 1953), jakož i držitele traťového rekordu Radka Cingálka a nedávno tragicky zesnulého Luboše Tesáčka. Při závěrečném vyhodnocení vítězů zase mladá pořadatelská generace vyznamenala své předchůdce, kteří závod připravovali od prvních ročníků. Toto úspěšné střídání stráží a zajištění nástupců je nejlepším důkazem, že Žebrácká pětadvacítka má pevné kořeny.

Výsledky závodu se započítávají do žebříčku behej.com.


VÝSLEDKY ZÁVODU

WEB ZÁVODU

FOTOGALERIE ZE ZÁVODU

Anketa

Hodnoťte 30. ročník Žebrácké pětadvacítky známkami jako ve škole

1
 
16 hl.
2
 
0 hl.
3
 
0 hl.
4
 
0 hl.
5
 
0 hl.
Celkem hlasovalo 16 uživatelů.

Komentáře (Celkem 35)

Nalezené položky: 36 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední

idomansky 14.08.2011 22:55:29

Pořadatelé 30. Žebrácké pětadvacítky zajistili účast čtyř závodníků z Keni a jednoho z Etiopie a bylo vcelku jasné, že se o vítězi rozhodne právě mezi touto pěticí. Ostatně od roku 2006, kdy zde startovali Afričané na 25. ročníku poprvé, nezná listina vítězů jiné než keňské příjmení. Po Jonathanu Koilegeiovi, který vyhrál v Žebráku v letech 2006 – 2007 v časech 1:19:26 a 1:18:40, se do ní už potřetí zapsal Joel Komen s časem 1:20:23.
Odkaz na článek

avatar

Brno

Celkem 5681 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:36:10 (2009)
maraton: 3:28:59 (2007)

vl001 muž 15.08.2011 10:54:32

Pořadatelé by prospěli českému běhu víc, kdyby se snažili přilákat více českých běžců. Jestliže se i na takovéto mini závody budou „zajišťovat“ keňané, tak to tady asi moc běžců lepší výkonnosti nevyroste.

A schválně – kdo z vás, kdo přečetl článek si pamatuje jméno letošního vítěze? ;-) Já ne :-P

avatar

Praha

Celkem 6176,6 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:41:15 (2009)
půlmaraton: 1:34:00 (2005)
maraton: 3:23:32 (2006)

Radek Narovec muž 15.08.2011 11:17:30

>> vl001, 15. 08. 2011 10:54:32

Ahoj Vláďo,

a jseš si tím jist? Od těch nejlepších naopak slýcháváme, že jedou na závod do zahraničí, protože tam najdou lepší borce než jsou oni sami, a tím je přinutí makat a posouvat se tak vpřed.

avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 15.08.2011 11:43:47

>> vl001, 15. 08. 2011 10:54:32

Souhlas. Prize money bylo v mužské kategorii 10 000 Kč za vítězství a pak sestupně až k 500 Kč za šesté místo. Pozváno bylo pět Afričanů. To není pro českou špičku příliš motivující. Zvát si Afričany může mít smysl pro PIM, ale ne pro Žebráckou pětadvacítku a podobné akce. Ničím jí to podle mého názoru neobohatí, nic jí to nedá a zejména to nedá nic českému běhu.

Nicméně byl to hezký závod se skvělou organizací.

avatar

Brno

Celkem 5681 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:36:10 (2009)
maraton: 3:28:59 (2007)

vl001 muž 15.08.2011 11:55:45

Radku, ano, jsem si tím jist. Pochybuji, že slušně běhající čech má zájem o souboj s lepším borcem typu bezejmenný keňan. Vyjet si do Německa a zazávodit si třeba s mladým Cierpinským, to už je asi něco jiného. Už i proto, že Falk dělá víc triatlon, tak je aspoň nějaká šance ho v běhu porazit :-)

avatar

Brno

Celkem 19689 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:24 (2014)
půlmaraton: 1:17:52 (2016)

mulisak muž 15.08.2011 12:20:14

>> vl001, 15. 08. 2011 10:54:32

Toť otázka. Na jednu stranu se mi líbí, že někde pořadatelé finančně preferují domácí závodníky. Například na nedávném závodě v USA dostal celkově čtvrtý větší odměnu než vítězný Keňan, protože obdržel speciální prémii pro prvního Američana. Keňanům se však „vyplatilo“ vážit tam cestu, protože i tak pro ně byla odměna a/nebo prestiž závodu dostatečná: http://www.letsrun.com/…lts-0814.php

Na druhou stranu mi přijde divné, že do Afriky na jednu stranu posíláme starý boty, ať nemusí běhat bosí, ale když si od nás odvezou pár korun za vítězství, tak se nám to nelíbí. Vymlouváme se na to, že oni mají lepší podmínky na běhání, ale nevidíme tisíce bezejmenných Keňanů, kteří také tvrdě trénují, ale kvůli nižší výkonnosti se nikam nedostanou a nevydělají si ani korunu, byť jsou lepší než naše špička. Keňa může mít tisíce běžců, co zaběhnout desítku pod 30, ale ani jim to nejde bez tvrdého tréninku. Výmluvy na nadřazenost Keňanů vzhledem k tréninku ve vyšší nadmořské výšce a lepším genetickým dispozicím neberu, rekord uvedeného závodu pořád drží závodník od nás a Zátopkův 50 let starý výkon na 10 km u nás nikdo nepřekoná, jak je rok dlouhý.

Motto: KISS (Keep it simple, stupid) in both running and programming
avatar

Praha

Celkem 6176,6 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:41:15 (2009)
půlmaraton: 1:34:00 (2005)
maraton: 3:23:32 (2006)

Radek Narovec muž 15.08.2011 12:38:51

Jsem jednoznačně za otevření závodů komukoliv. Jakékoliv (i dobře míněné) snahy řídit přirozený vývoj se většinou míjejí s požadovaným účinkem. Pro mne je Keňan stejný běžec jako Franta Omáčka. Nerad bych se dožil doby, kdy budeme závodníky lustrovat podle toho, odkud jsou a jestli nedejbože nezaberou místo domácím nadějím. Ani českým hokejistům nebylo dobře, když jim v NHL předhazovali, že zabírají místo tamním. Nechť kvalita vítězí. Toť můj skromný názor.

avatar

maraton: 3:01:36 (2011)

Luboš Brabec muž 15.08.2011 12:48:10

>> Radek Narovec, 15. 08. 2011 12:38:51

Pochopitelně každý pořadatel má právo pozvat si, koho chce. Zvlášť pokud si na to sežene peníze.

Jen pak by ti samí lidé, kteří zvou Afričany na kdejaký regionální závod, neměli kroutit hlavou nad tím, jak ta naše špička je na tom bídně a že dřív se běhaly časy…

A nejsme si jistý ani paralelou s NHL. Kanada na přílivu Čechů a dalších Evropanů sportovně vydělala. Celou sezonu spolu hráli a trénovali, řadu věcí z evropského hokeje odkoukali, prostě je to obohatilo. Ale tohle při běžeckém závodě neexistuje.

avatar

Benešov u Prahy

Celkem 4768 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:16 (2012)
půlmaraton: 1:27:57 (2010)
maraton: 3:19:06 (2010)

chuchvi muž 15.08.2011 13:01:22

>> Radek Narovec, 15. 08. 2011 12:38:51

Já beru otevření závodu komukoliv,ale nevidím důvod někoho oslovovat a zvát ho na závod.Prostě i oni se můžou sami rozhodnout a nakouknout do termínovky bez jakékoliv pobídky.

avatar

Brno

Celkem 5681 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:36:10 (2009)
maraton: 3:28:59 (2007)

vl001 muž 15.08.2011 13:02:11

>> Radek Narovec, 15. 08. 2011 12:38:51

Neříkám, že se závody mají násilně někomu uzavírat. Netěší mne věta „pořadatelé zajistili“ – vynaložili stejnou snahu i u české špičky? Aktivně zvát keňany na takovéto malé závody podle mého názoru nemá význam.

Podle mého názoru jsi také příliš „politicky korektní“ anebo jsi vyjímka, když tvrdíš, že je pro tebe bezejmenný keňan totéž jako Franta. Keňana, který je navíc každé tři roky jiný, málokdo přijme jako svůj vzor, jako své měřítko k porovnání. S Frantou se dá lépe ztotožnit. Už i proto, že jeho výkony jsou obvykle známy od malička a protože prostě vypadá podobně.

Vím, že závod v Žebráku je velmi dobře zorganizován, ač jsem tam nikdy nebyl, ale já si prostě po přečtení článku nemohl pomoci. Příště se pokusím více se ovládnout:-)

avatar

Dolní Bezděkov

Celkem 141 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:10 (2012)
půlmaraton: 1:20:31 (2012)

repre44 muž 15.08.2011 13:51:15

Letošní ročník se mi opravdu velmi líbil a náležitě jsem si ho užil. Byla to pro mě výborná příprava na zářijové závody..Vysledný čas a průměr po 4:21, mě nakonec i potěšil…Myslím, že pořadatelé zaslouží velké uznání a poděkování od všech!!Rozhodně je nemíním kritizovat, ale poděkovat…:-) Jen malá připomínka k „fenomenálním“ rekordům. Nezaběhla jej Alena Peterková v roce kdy zaběhla i rekord na maraton a zaroveň byla v tom samém roce přistižena za doping..?

Motto: Miluju život...
avatar

Praha

Celkem 26381 km
Minulý měsíc 21 km
10 km: 0:40:06 (1984)
půlmaraton: 1:43:24 (2000)
maraton: 3:50:05 (2005)

EvženGe muž 15.08.2011 15:01:06

Krá. Skvělý závod. A dostala jsem zvláštní medaili pro první vránu !!!Ale ZASE nebyly na občerstvovačkách žížaly. :-(. Krrrááá Sára

Výborně zorganizovaný závod a MOC příjemní pořadatelé. Takže mě na tomto závodě mrzí jediná věc. Po skončení měli všichni pořadatelé natolik napilno, že jsem jim ani nemohl poděkovat. Takže aspoň takhle děkuji za sebe i za jednu fialovou vránu. :-)

avatar

Praha 8

Celkem 3553 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:42:38 (2012)
půlmaraton: 1:38:28 (2011)
maraton: 3:34:30 (2012)

pif08 muž 15.08.2011 18:26:30

Skvělá akce, díky pořadatelům, vše klapalo i když na mě bylo docela horko. Kdo nebyl, je zde amatérské video a pohled ze zadních řad startovního pole :-)

http://www.youtube.com/watch?…

Motto: Každý den je jen jednou.
avatar

Litvínov

Celkem 4289 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:49:40 (2011)
půlmaraton: 1:51:45 (2011)
maraton: 4:32:22 (2011)

mira.bery muž 15.08.2011 18:32:22

>> EvženGe, 15. 08. 2011 15:01:06

musím jen souhlasit. vše klapalo jak mělo. jsem také velmi spokojen

avatar

Ústí nad Labem

Celkem 30811 km
Minulý měsíc 217 km
10 km: 0:39:10 (2015)
půlmaraton: 1:28:27 (2011)
maraton: 3:13:01 (2015)

1bubo.bubo muž 15.08.2011 20:42:04

Chtěl bych touto cestou poděkovat organizátorům za bezproblémovou organizaci. Vše klapalo jako na drátkách :-)Závod to byl parádní a super atmosféra. Smekám před všemi, kteří doběhli. Jinak nechápu, proč někteří běžci vyjadřují svůj údiv nad tím, že na mezinárodní závod jsou zváni zahraniční závodníci. A jestli to jsou běžci z Keni nebo třeba z Maďarska či odjinud je to úplně jedno, stejně nikdo nebude každý znát jejich výsledky od malička :-D. Je dost divné, že nikdo neprotestuje proti pozvání běžců či běžkyň s nižší výkonností ;-)Taková Jutta Arndt – závodnice z Německa, která závod běžela více, než tři hodiny žádné vášně nerozmíchává, že? A právě před takovými, kteří již na začátku vědí, že budou bojovat se všemi a hlavně sami se sebou, že to bude bolet, ale chtějí zvítězit, před takovými smekám. Myslím si, že i proto třeba Emil Zátopek, nebo Jarmila Kratochvílová vyhrávali – nevymlouvali se a makali, závodili s každým i když je to určitě bolelo! ;-)

Motto: There is no failure, only feedback. (Mark Allen)
avatar

Kolín

Celkem 3588,8 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:45:09 (2011)
půlmaraton: 1:41:31 (2011)
maraton: 4:00:23 (2011)

Juran Juran muž 15.08.2011 21:14:42

organizace závodu a atmosféta super! malinká připomínka k startovním číslu – musel jsem to 2× přešpendlíkovávat, protože se mi to utrhlo, ale aspoň jsem si na chvíli mohl odfrknout:-) proti placením zahraničních závodníků nic nemám – je to rozhodnutí organizátorů, do koho chtějí zainvestovat (předpokládám, že nějaký tisíc navíc jejich účast stála) – ale asi bych mluvil jinak kdybych byl 4 a ne 140.-)

Motto: Přes vrchol:-)
avatar

Ústí nad Labem

Celkem 30811 km
Minulý měsíc 217 km
10 km: 0:39:10 (2015)
půlmaraton: 1:28:27 (2011)
maraton: 3:13:01 (2015)

1bubo.bubo muž 15.08.2011 21:51:59

>> Juran Juran, 15. 08. 2011 21:14:42 S číslem máš pravdu. Materiál ze kterého byla vyrobena byl letos poněkud horší kvality. Také jsem číslo během závodu 2× přidělával, ale naštěstí jsem ho neztratil :-? Měl jsem totiž na startovní číslo uložené věci u pořadatelů :-) Na druhou stranu – pamětní medaile je skvostná! 8-)

Motto: There is no failure, only feedback. (Mark Allen)
avatar

Sloviensko

rudo muž 16.08.2011 03:11:13

>> repre44, 15. 08. 2011 13:51:15

Jen malá připomínka k „fenomenálním“ rekordům. Nezaběhla jej Alena Peterková v roce kdy zaběhla i rekord na maraton a zaroveň byla v tom samém roce přistižena za doping..?

predpokladam ze si toto napisal z cistej nevedomosti, z lenivosti si zistit fakta.

Asi si neuvedomujes, ako mozes takto pokracovat v sireni nepravdy a krivdy voci ludom ktorych ani zrejme nepoznas

Pristizena za doping ? vies co taketo tvrdenie znamena – ze niekto naozaj doping berie a nepodari sa mu oklamat dopingovu kontrolu.

Alena nebola pristizena.

Ked chces vediet co sa naozaj udialo, tak sa sp[ytaj zodpoevednych funkcionarov ktori vtedy boli pri moci, nech to pravdivo vysvetlia vsetky fakty a suvislosti

Presla uz dost dlha doba odvtedy aby sa mohli otvorit archivy a osobne spomienky zainteresovanych.

Alebo sa bude cakat az kym sa z funkcionarov stanu uslintani starci, ktori sa pred smrtou v domove dochodcov budu potrebovat vyspovedat zo strachu ze ich posle svaty Peter od brany svinskym krkom do pekla ?

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Dolní Bezděkov

Celkem 141 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:10 (2012)
půlmaraton: 1:20:31 (2012)

repre44 muž 16.08.2011 09:40:39

>> rudo, 16. 08. 2011 03:11:13

Ahoj Rudo, pokud myslíš, že „šířím“ nepravdu tak máš jedinečnou příležitost uvést fakta…velice rád se nechám poučit a uslyším skutečnou pravdu, pokud ji tedy znáš..jestli máš ovšem odvahu ji zde říct.. Myslím že znám hodně současných i dřívějších běžců na špičkové úrovni a rozhodně nevycházím jen z doměnek… Nedělám si iluze o „čistotě“ sportu v minulosti, ale ani o funkcionářích kteří „vládli“v nedávné minulosti.. Tak do toho…těším se…:-)

Motto: Miluju život...
avatar

Sloviensko

rudo muž 16.08.2011 11:53:46

>> repre44, 16. 08. 2011 09:40:39

nie

ja nejdem zverejnovat fakta, pride cas, pockam si kto sa prizna prvy,

ak mas prehlad o bezcoch a funkcionaroch zrovnaj si v hlave fakta a rozmyslaj

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Celkem 2448 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:56:36 (2014)
půlmaraton: 2:10:48 (2012)
maraton: 4:34:54 (2013)

marci žena 16.08.2011 12:12:06

Letos jsem běžela poprvé a musím pochválit pořadatele, krásná trasa, atmosféra, všechno bylo na 1, a to včetně tištěných výsledků okamžitě po závodu. A abych trochu odlehčila téma – nemáte někdo k dispozici fotky (kromě těch, které jsou teď v galerii) ? Na stránkách závodu je fotogalerie prázdná, fotila spousta lidí – dejte odkaz pls :-)

avatar

Benešov u Prahy

Celkem 4768 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:16 (2012)
půlmaraton: 1:27:57 (2010)
maraton: 3:19:06 (2010)

chuchvi muž 16.08.2011 14:20:22

>> 1bubo.bubo, 15. 08. 2011 20:42:04

V mém případě je řeč o všech zahraničních běžcích co byly pozváni pořadatelem a to jsk elita tak závodníci a závodnice na konci cílového pole.Jak můžeš vidět v mém příspěvku tak jsem neoznačoval nikoho konkrétního.A zrov­na taková Jutta Arndt nemusela být vůbec pozvána a mohla přijet sama od sebe.Zmiňuji to proto,že si myslím,že tento závod vyzdvihovat tímto činem nemá zapotřebí.

avatar

Černošice

10 km: 0:47:34 (2014)
půlmaraton: 1:44:10 (2014)
maraton: 4:02:00 (2015)

Mary žena 16.08.2011 16:14:03

Myslím, že bych nechala na laskavé vůli pořadatelů, koho na tento závod chtějí pozvat. Léta jsem se na závodníky dívala od chaty mých rodičů na Opyši a ve snu by mne nenapadlo, že ho na prahu padesátky poběžím také. Letos již potřetí. Musím říci, že čím dál víc obdivuji bezchybnou organizaci tohoto závodu, pořadatelé zaslouží jen chválu.

avatar

Benešov u Prahy

Celkem 4768 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:16 (2012)
půlmaraton: 1:27:57 (2010)
maraton: 3:19:06 (2010)

chuchvi muž 16.08.2011 17:27:05

>> Mary, 16. 08. 2011 16:14:03

Samozřejmě v zásadě souhlasím.Ať si pořadatel pozve koho chce.Jsem pouze rád,že tato připomínka zde zazněla.Závod se mi také líbil a též jsem ho běžel po třetí.Věřím,že si najdu čas i na příští ročník.

avatar

Ústí nad Labem

Celkem 30811 km
Minulý měsíc 217 km
10 km: 0:39:10 (2015)
půlmaraton: 1:28:27 (2011)
maraton: 3:13:01 (2015)

1bubo.bubo muž 16.08.2011 20:27:05

>> chuchvi, 16. 08. 2011 14:20:22 Máš pravdu, že jsi nikoho nejmenoval. Jinak si myslím, že pořadatelem jsme byli pozváni všichni co jsme se závodu zúčastnili a to ať již reklamou, účastí a skvělou organizací na minulých ročnících či pouhým navštívením internetových stránek nebo nahlédnutím do termínovky od Iva Domanského ;-) V mém příspěvku jsem chtěl pouze vyjádřit podiv nad faktem, že se někteří lidé diví, že na MEZINÁRODNÍ závod, jsou zvaní běžci z ciziny (a ne jenom z Česka). O ničem jiném můj příspěvek nebyl :-D

Motto: There is no failure, only feedback. (Mark Allen)
avatar

Olomouc

Celkem 149328 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:54 (2001)
půlmaraton: 1:34:43 (2002)
maraton: 3:21:17 (2002)

321919 muž 17.08.2011 00:03:49

>> rudo, 16. 08. 2011 11:53:46

Již si na celou záležitost s dopingem Aleny Peterkové moc nevzpomínám. Vím jen, že se objevilo více spekulací. Pokud jsi však, Rudo, řekl „A“ řekni i „B“. Pokud to necheš říci, je lépe mlčet.

Motto: Nepřestaneš běhat proto, že jsi zestárl. Zestárneš proto, že jsi přestal běhat.
avatar

Sloviensko

rudo muž 17.08.2011 00:23:43

>> 321919, 17. 08. 2011 00:03:49

A povedal repre44 a len som ho upozrnil ze sirit klamstva je rovnako nemoralne ako klamstva vyrabat. Ak take klamstva sirit chce tak nech ich zdovodni a ak nechce tak nech to odvola

Ja nemozem pisat detaily kedze sa ma to netyka osobne a nemozem a nechcem do toho vrtat

keby nebolo toho vyroku repre44 tak by som nic nepovedal

nakoniec ak zostaneme pri vykonich na 25km, Alenin cas tam nebol nic moc Alena bezala 3× (myslim ze vzdy v Berline) casy 1:25:xx

podla mna ta atmosfera ked je uroven behov taka slabucka, zamiesat do toho nepodlozene vyroky o dopingu co by pre neznalych malo naznacovat ze sucasne casy su teda slusne ?

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Dolní Bezděkov

Celkem 141 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:10 (2012)
půlmaraton: 1:20:31 (2012)

repre44 muž 17.08.2011 09:33:49

>> rudo, 17. 08. 2011 00:23:43 Ahoj Rudo, řekl jsi ať si zjistím fakta..možná by sis dostupné informace mohl na netu prověřit ty..;-) Necháme toho…, já jsem přesvědčenej o tom, že sypala…:-), to ale neznamená že nemusela tvrdě trénovat…naopak!!! Jen mě mrzí, že slyším pořád dokola o současné mizerné výkonnosti…často by ti největší kritici nedokázali sestavit ani treninkový plán..a když tak blbě.. Myslíš si,že koulí,diskem,ve skoku dálky a ve většině disciplín v atletice se u nás dosahovalo výkonů o kterých se dnes nikomu ani nesní s čistým štítem…:-) Přeji ti prima den a hodně sportovních úspěchů, no a hlavně pevné zdraví, bez toho by to nešlo…:-P

Motto: Miluju život...
avatar

Sloviensko

rudo muž 17.08.2011 09:58:43

>> repre44, 17. 08. 2011 09:33:49

ja mam vsetky info

Motto: you can't stop, what is coming !
avatar

Dolní Bezděkov

Celkem 141 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:10 (2012)
půlmaraton: 1:20:31 (2012)

repre44 muž 17.08.2011 10:58:15

super…:-P*>> rudo, 17. 08. 2011 09:58:43*

Motto: Miluju život...
Nalezené položky: 36 První Předchozí | 1 | 2 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.