Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

ROZHOVOR: Mým snem je maraton v olympijském Riu

ROZHOVOR: Mým snem je maraton v olympijském Riu
foto: Vladimír Korbel

Radek Narovec | 05.03.2014 | přečteno: 21891×

Pražské vytrvalkyni Báře Soukupové běží v hlavě sen, že bude za dva roky stát v českém národním dresu na startu olympijského maratonu v brazilském Rio de Janeiru. Vůbec jí přitom nevadí, že její osobák je nyní zhruba o 45 minut horší, než je kvalifikační limit. Je ochotná svému cíli podřídit mnohé a věří, že může jít příkladem i ostatním.

Snad se nebudeš zlobit, když řeknu, že kvalifikovat se na olympiádu je s ohledem na tvou současnou výkonnost vskutku odvážným cílem. Jak jsi k němu dospěla?

„Začalo to nevinně zaběhnutím prvního maratonu a nastartováním spolupráce s trenérem Vláďou Korbelem. Vláďa byl překvapený, že na trénink dobře reaguji a že mám dobré vytrvalostní vlastnosti. Z mojí strany určitě obrovsky přispěla účast na LOH 2008 v Pekingu a 2012 v Londýně v roli novináře. Semínko snu a cíle se začalo rodit ještě před Londýnem, ale Londýn a setkání s Paulou Radcliffe byly tím finálním impulsem. Chci motivovat lidi ke sportu, k hledání vášně pro pohyb a zdraví. Nemusí to být nutně běh.“

Jak je to dlouho, kdy jsi poprvé uběhla desítku? Ptám se s ohledem na hodně ambiciozní cíl, na který nyní cílíš.

„Myslíš desítku v závodě? Já jsem běžela pětku, pak půlmaraton a až rok a půl na to mám první čas z desítky. Jsem prostě vytrvalec. (úsměv) Ta pětka a půlmaraton byly v létě 2009, první závodní desítkou pak Běh olympijského dne 2011.“

Odpovídá tvůj sen tvému životnímu krédu?

„V jedné z moudrých knih jsem četla, že posláním člověka je najít svou vášeň a té se potom věnovat. Na svém příběhu chápu, že je to pravda. Důležité je, aby prostřednictvím svojí vášně člověk dokázal pomáhat ostatním – u mě jde třeba o motivaci k práci na sobě nebo ve "vyběhání“ pozornosti a peněz pro charitu. Když jsem po Berlíně 2013 dostala zprávy i z druhé strany světa, že jsem pro někoho vzorem a motivací, byl to signál, že dělám něco dobře."

Jak vypadal tvůj výkonnostní vzestup za poslední dva roky a čemu všemu jej přičítáš?

„Když to vezmu 2011–2013, tak první maraton New York 2011 byl za 4:03, Berlín 2013 byl za 3:19. V Berlíně mohl být rychlejší čas, ale startovala jsem relativně vzadu a první půlku jsem buď někoho obíhala nebo brzdila v pomaleji běžícím davu. Obrovsky důležitý pro mě byl ale pocit ze závodu, konečně jsem pochopila, že můžu běžet opravdu rychle. V tuhle chvíli jsou maratony takovou odměnou a motivací na cestě za cílem. Objem a rychlost pro špičkové maratonské časy se musí budovat postupně.“

Do běhání ses pustila opravdu hodně systematicky a profesionálně. Změnila jsi jídelníček, máš fyzioterapeutku, osobního trenéra a nově i sportovního mentálního kouče, regeneruješ se speciálním přístrojem. Bereš to zdá se hodně seriozně.

„Začala jsem se systematickým běháním poměrně pozdě, i když jsem vždycky sportovala. Tak se snažím neztěžovat si podmínky, ale naopak si co nejvíc věcí usnadnit. Navíc je to přirozený vývoj, všechno, co jsi jmenoval, nepřišlo najednou. Můj mentální kouč Jirka Kästner mi pomohl pochopit, že je třeba poctivě pracovat na všech oblastech, které pomáhají na cestě k úspěchu. A Vláďa by moudře pokýval, že si na to stejně musím přijít sama cestou pokus-omyl.“

Kolik nyní běháš týdně?

„Něco mezi 100 a 150 km, teď spíš těch 150 km. V současné době to vnímám jako zdravé maximum, které jsem schopna "ustát“. Ale za rok to bude zase jinak. Před rokem jsem si nedokázala představit 100 km týdně a teď je to pohodový odpočinkový týden."

Na jaře bys ráda dala naplno pražský maraton. Jaký čas by tě zdravě „nakopl“ pro další trénink?

„Zdravě mě nakopne, když budu na startu i v cíli vědět, že jsem udělala maximum pro svůj výkon a že ten výkon tomu odpovídal. Jsem na cestě a zatím nejde o konkrétní minuty. Samozřejmě čím víc soupeřek nechám za sebou, tím líp.“ (úsměv)

Jakou svou silnou stránku považuješ ve spojení s běháním za nejdůležitější?

„Určitě pevnou vůli, až občas přílišnou paličatost. Moc se mi líbilo, že Meb Keflezighi v jednom rozhovoru zdůraznil, že maraton není zas až tak nepředvídatelný. Výsledek odpovídá přípravě, kterou nejde obejít. Nejde jenom o vůli na trénink, ale i na všechny věci kolem – dostatek spánku, strava, omezení ostatních aktivit.“

Kdyby se dařilo posouvat se výkonnostně tak, že onen cíl přestane být z říše snů, jsi připravena uzpůsobit mu i pracovní režim? Jsi nyní na manažerské pozici…

„Pevně věřím, že to ještě dlouho půjde skloubit, moje práce mě totiž opravdu baví. Naštěstí pracuji v oboru zdraví a zdravého životního stylu, takže se mi zkušenosti ze sportu a tréninku často hodí a naopak díky práci chápu souvislosti se zdravím. Je tedy fakt, že pracující vytrvalci jsou podle mě nejlepší v plánování svého času. Je třeba být velmi efektivní. Uvědomuji si, že může nastat okamžik, kdy omezím objem práce ve prospěch tréninku a hlavně regenerace.“

Uvažovala jsi o tom spojit svou přípravu s někým na podobné výkonnostní úrovni a s podobnými ambicemi, byť ne nutně olympijskými?

„Vím, že by to určitě bylo pro výsledek prospěšné. Všechno má svůj čas, tak třeba s někým tréninkovou cestu spojíme. Něco jako Kara Goucher a Shalane Flanagan po česku. (úsměv) To by se mi líbilo!“

Zbude ti ještě čas na koníčky?

„Můj největší koníček je běhání, takže mám to štěstí, že se mu věnuji každý den. (úsměv) Z těch dalších stíhám občas lyže (sjezd i běžky), golf a focení. Velká záliba je taky kvalitní gastronomie a vaření – to je naštěstí v rámci přípravy taky nezbytně nutné. Máš ale pravdu, musím si pečlivě vybírat a mnoho lákavých možností si odpustit, abych stihla trénovat a regenerovat.“

Není moc typické na české poměry klást si na první pohled převysoké cíle. Je hodně znát, že jsi nějaký čas pobývala v zahraničí. Setkáváš se doma často s posměšky od déle běhajících vytrvalců?

„Pořádně ani nevím, zaznamenala jsem lehký posměšek od vytrvalců s menšími zkušenostmi a z toho si rozhodně nic nedělám. A jestli posměšky přijdou, budu se držet moudré věty, kterou mi jednou v podobné souvislosti řekl můj táta: ‚Když tě kopou do zadku, znamená to, že jsi vepředu!‘“

Pozn.red.: Přípravu Báry Soukupové můžete sledovat na jejím blogu.

Anketa

Věříte, že se Bára kvalifikuje do Ria?

ano
 
101 hl.
ne
 
267 hl.
Celkem hlasovalo 368 uživatelů.

Komentáře (Celkem 174)

Nalezené položky: 175 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Další Poslední
avatar

Celkem 517 km
Minulý měsíc 0 km

Lazarus muž 07.03.2014 19:18:43

>> MartiNo, 06. 03. 2014 17:10:37

Tak jo, si teda zapnu filtr proti růžové a podívám se na její blog ještě jednou.

Ale stejně z toho nejsem moc chytrý. Zdá se, že je mezi mnou a Bárou příliš velký kulturní rozdíl. Podívej se třeba na její příspěvek o maratonu na běhátku. Co si o tom mám myslet, když jsem takový bazmek v životě neviděl? Já ji neodsuzuju, ani se jí neposmívám, jen jsme asi každý z jiného běžeckého kmene:-)

Chápu, že jejím běžeckým snem je startovat na olympiádě. Jestli je to sen nebo spíš blouznění už tu psali kolegové. Taky mám běžecký sen(nebo blouznění) – UTMB:-)

avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 07.03.2014 21:22:02

>> kanovsky, 07. 03. 2014 16:01:23

Petře, tohoto bych se TADY nebál. Pokud nejde o shodu jmen, tak je Bára v oblasti PR „profík“…

avatar

Trutnov/Praha

10 km: 0:31:01 (2009)
půlmaraton: 1:06:33 (2012)
maraton: 2:18:27 (2011)

peca_p muž 07.03.2014 23:20:53

>> telkar1, 07. 03. 2014 09:33:44

Jo souhlasím, tak by to možná šlo. Pokud by chtěla běžet na Olympiádě, tak by měla nejdřív zvládnout desítku okolo 35 minut. S jejími současnými výkony je to bohužel utopie…

avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 08.03.2014 10:03:46

Za sebe urcite schvaluji sny. Ale tady se mi zda, ze je to zcela nerealisticke. Bara bezela prvni M pres 4h. 2 roky behala a dostala se na 3:19. A velkou cast z tech dvou let behala pod vedenim trenera. Nevim sice, jak dlouho uz beha 100–150km/tyden, ale to kolik tomu dava energie, to mi neprijde adekvatni mire zlepseni. Jiste, je zdravejsi zlepsovat se postupne, ale je take rozdil zlepsit se ze 4h na 3:19 a ze 3:19 na 2:33. Rada lidi tady dokaze behat podobne casy z mnohem nizsich objemu a bez specialniho treninku.

Navic u jejiho zlepseni casu neni zajimavy maraton, ale 1/2m a desitka. Zlepseni na maratonu prislo s navysenou kilometrazi a tim, ze uz beha dele, ale 1/2maraton a desitka jsou hodne pomale a to bude velmi brzy limitujici casti treninku. Rada bych se mylila a treba nas Bara uz na jarnich zavodech prekvapi, ale vysledek VS ligy z letosniho roku za 47min – tak ten tomu nenapovida. Ano, uvedomuji si, ze bezela z treninku a zvlaste proto si myslim, ze je to spatny vysledek, neb duvody, proc bezet v lednu zavodni desitku jsou dva – na plno a jako test aktualni vykonosti a nebo jako tempovy trenink, ktery si ulehcim tim, ze pobezim s vice bezci. A jako tempovy trenink je to, s ohledem na velikost snu a miru nutneho zlepseni, spatny vysledek.

Start na OH bych prala kterekoliv ceske vytrvalkyni, ale tady se mi to, bohuzel, zda jako sen utopisticky. Pokud se to vsak Bare i pres muj pesimismus podari, rada ji zatleskam a omluvim se za spatny usudek.

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

Celkem 2021,2 km
Minulý měsíc 0 km

Eulenspiegel muž 08.03.2014 13:26:05

Uh… Sny jsou pěkné, ale je mi líto, prostě nevěřím, že to zvládne. Všechny důvody proč (a jsem si jistý, že by se jich našlo i víc) už tady byly jmenovány. Nicméně musím obdivovat tu odvahu se s takovým snem (s ohledem na současnost) takto hlasitě prezentovat. A to ani nemyslím sarkasticky.

avatar

Praha

Celkem 6176,6 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:41:15 (2009)
půlmaraton: 1:34:00 (2005)
maraton: 3:23:32 (2006)

Radek Narovec muž 08.03.2014 22:24:02

Petr, Martina: Co se týče Aleše Mika, to by neměl být problém, pokud bude Aleš souhlasit. Dejte nám nějaký čas prosím.

avatar

Kamenice nad Lipou

10 km: 0:38:01 (2016)
půlmaraton: 1:22:09 (2014)

pallo muž 09.03.2014 11:36:05

Jak říká Lazarus, každý to máme s tím běháním jinak. Někdo je běžec samotář a vnitřně ho naplňuje radost ze samotného běhu a dílčích úspěchů( jak řekl Micah True „Běh osvobozuje“). Někdo si říká, když už běhám, tak ať o tom lidi vědí. Nemyslím si, že druhé je špatně, ale jsou to rozdílné rozdílné živočišné druhy.
Sen Báry mi nepřísluší hodnotit, na to nemám výkonnost a držím jí palce.
Nicméně tady přede mnou reaguje Petr P., který se o limit snažil, a myslím, že názor někoho takového by byl relevantní.
Ať vám to běhá.

Motto: Běh osvobozuje...
avatar

makys žena 09.03.2014 17:52:07

Souhlasím s ostatními, že je to hodně ambiciozní, na druhou stranu, úplně nemožné také ne, podobně rychle se „z ničeho“ zlepšila třeba Petra Pastorová, nevím teď přesně, ale myslím že se za rok a kousek dostala z 3:20 pod 2:40 (zhruba), takže se nechám překvapit :)

avatar

Dvory u Nymburka

10 km: 0:38:47 (2013)
půlmaraton: 1:24:58 (2014)
maraton: 3:13:26 (2014)

michalbr muž 09.03.2014 20:12:39

Hodně štěstí. Je to neskutečně ambiciózní cíl, ale já ti věřím a budu ti fandit. Ti kteří Ti nevěří a mají rýpavé komentáře jen závidí, že nejsou schopni dát si VELKÝ cíl nebo alespoň sen.

avatar

Praha 9 - Prosek

Celkem 64619,6 km
Minulý měsíc 143,06 km
10 km: 0:35:57 (2001)
půlmaraton: 1:24:16 (2011)
maraton: 3:13:59 (2013)

hf muž 10.03.2014 09:32:43

Nevím v jaké dělá Bára profesi, ale reklamu na sebe si udělala pěknou. Samozřejmě tomu nevěřím, že se dostane na čas 2:37. Proč? Protože už běhám 39 let a vím jaká je to dřina zaběhnout třebas 10 km za 36:00. K tomu musí mít taky trochu genetické předpoklady. Ale co, je to jen hra. Takže držím palce, ať ji vydrží zdraví a třebas zaběhne maraton i pod 3 hodiny a 10 km za 37:12 (tempo cíle mar.času 2:37). :-)

Motto: KEEP SMILING
avatar

Praha

10 km: 0:35:56 (2014)
půlmaraton: 1:23:02 (2013)
maraton: 2:57:38 (2013)

honzaak muž 10.03.2014 22:48:38

>> Preiby, 06. 03. 2014 14:47:08

tvou sestřičku jsem měl na mysli. navíc po té úžasné desítce v Pečkách se soupeřky budou muset hodně klepat.

Ještě se musím pozastavit nad jednou věcí. ta holčina má možná objem, ale pořád k maratonu – dobrýmu maratonu je potřeba mít dobrou desítku, ale podle výsledků se ta holčina zatím nedostala ani pod 40minut. takže rovnou říkám – good bye Rio. Fakt doporučuju si šetřit zdraví a možná s tím objemem jít běhat ultra.

avatar

Mariánské Lázně

Celkem 9874 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:34 (2015)
půlmaraton: 1:17:55 (2014)
maraton: 2:58:26 (2014)

Preiby muž 11.03.2014 07:41:51

>> honzaak, 10. 03. 2014 22:48:38

Tak má dobrého trenéra a dobrého sparing partnera :-)

Motto: Když vás začne porážet mladší sestra, je na čase dopít pivo, zvednout se z gauče a začít se sebou něco dělat
avatar

runfree muž 11.03.2014 12:01:03

>> michalbr, 09. 03. 2014 20:12:39

:D .. aha, tak závist a neschopnost. Ještě řeči o „velkým srdíčku“ a přidám druhý smile.

avatar

Statenice

Celkem 5780,14 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:45:07 (2013)
půlmaraton: 1:41:58 (2015)
maraton: 3:54:08 (2013)

Spidla muž 16.03.2014 14:55:46

A ja jsem pro to aby kazdy sel za svym snem a drzim ji palce. Je to lepsi nez mit sny a nikdy se nepokusit je splnit! A to ze ze se najde spoustu lidi kteri uz dopredu vedi… Tak je to vzdycky kdyz se pokousime neco zmenit nebo nekam se posunout. Preju ji to a fandim ji. Mozna se to nepodari ale alespon si muze rict ze to zkusila! Nekdy i cesta muze byt cil

avatar

olark muž 20.10.2014 14:14:36

Tak jak nám pokračuje telenovela? Při brouzdání seznamem krajanů na Bank of America Chicago Marathon jsem zvětřil „Barbora Soukupová, 03:34:52“. Letenka do Ria už zaplacená?

Aby se člověk ještě zajímal. Na blogu jsem narazil na Chicago countdown (7 dní do Chicaga, 2 dny do Chicaga) – po Chicagu o výkonu ani slovo, jen tuny fotek žrádla a oblečení.

Pro milovníky citátů: „Míříte-li příliš vysoko, můžete minout cíl.“ (A. A. Lazarus)

avatar

Praha

Celkem 5280 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:17 (2013)
půlmaraton: 1:27:15 (2014)
maraton: 3:10:06 (2010)

Tommo muž 20.10.2014 14:24:17

>> olark, 20. 10. 2014 14:14:36

Nelze přehlédnout jízlivý až škodolibý podtext tvého příspěvku, ale po věcné stránce v zásadě správný postřeh, nejprve několik blogů na téma příprava na chicago a potom ani slovo o tom, proč to vůbec nevyšlo…:-(

Motto: When the heart is ungoverned by reason, charlatans have powerful tools to deceive
avatar

olark muž 20.10.2014 14:32:32

>> Tommo, 20. 10. 2014 14:24:17

Škodolibý rozhodně ne (u mne nepřejícnost nenaleznete), jízlivý ano. Zajímá mě, zda se již žije v realitě nebo zda jsou stále stavěny vzdušné zámky.

**14:36 editováno: struktura vět

avatar

Praha

Celkem 5280 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:17 (2013)
půlmaraton: 1:27:15 (2014)
maraton: 3:10:06 (2010)

Tommo muž 20.10.2014 14:37:26

>> olark, 20. 10. 2014 14:32:32

Mě by hlavně zajímala strategie jejich trenérů, pořád navyšují objemy až na 500+/měsíc a nepřijde jim vůbec divný, že se za ty dva roky např. na desítce zlepšila jen kosmeticky…

Motto: When the heart is ungoverned by reason, charlatans have powerful tools to deceive
avatar

olark muž 20.10.2014 14:38:31

>> Tommo, 20. 10. 2014 14:37:26

Teď za mne mluví upřímná neznalost – ona běhá 500+ km za měsíc?

avatar

Praha

Celkem 5280 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:17 (2013)
půlmaraton: 1:27:15 (2014)
maraton: 3:10:06 (2010)

Tommo muž 20.10.2014 14:43:03

>> olark, 20. 10. 2014 14:38:31

z jejího blogu 2014: 2 331.69 mi / 3 752.49 km Last month: 236.32 mi / 380.32 km ok, trochu jsem to přepískl, ale stejně je to podle mě příliš moc s přihlédnutím k tomu, jakou rychlostí to běhá…

Motto: When the heart is ungoverned by reason, charlatans have powerful tools to deceive
avatar

Eymir Gölü

Celkem 3486 km
Minulý měsíc 0 km

Skritek Hugo žena 20.10.2014 14:50:55

Me by take zajimalo, jak Bara hodnoti sezonu, sve posuny (PIM vs. Chicago, ostatni distance…) a jak se na svuj sen diva ted, neb pri behani 400km/mesic, jsou ty vysledky nevyrazne.

Vim, ze tu mela jeste jeden clanek pred PIMem, v kterem tvrdila, ze bude v clancich pokracovat a hondoceni nikde. Na jejim webu (ted jsem na nej koukla), jsem nenasla ani zhodnoceni PIMu, natoz Chicaga. Nevim, ale kdyz uz se s tim zacalo, tak:

Co, redakce a Baro, kdyz uz jste o tom zacali psat, nebude pokracovani?!

Motto: Petit cheval de manege :-)
avatar

bjerndi muž 20.10.2014 15:02:12

Taky mi přijde, že progres na kratších tratích by měl být větší. Ona je to taková móda, navyšovat km a čekat, že se budeš zlepšovat nějakou " přímou úměrou " ale zrovna třeba dneska sem četl starší rozhovor s Lubošem Bílkem ( trenér Sebastiana Kienleho ) a ten to vyloženě nedoporučuje. Ale do jejího tréninku nevidíme, třeba tam má i rychlou kvalitu a regeneraci zvládá ( pak je ale ten progres asi trochu pomalý ) Nicméně ji samozřejmě držím palce ať si plní svoje sny. Stejně je důležitější ta cesta než cíl ( RIO z toho fakt už nebude )

avatar

Kamenice nad Lipou

10 km: 0:38:01 (2016)
půlmaraton: 1:22:09 (2014)

pallo muž 20.10.2014 15:28:37

>> olark, 20. 10. 2014 14:14:36 Trochu jsem sledoval tu přípravu na Chicago a na blogu jsem jsem se žádného výsledku nedobral, až potom report z nějaké restaurace… Tedy díky za info.

Motto: Běh osvobozuje...
avatar

olark muž 20.10.2014 15:34:36

>> bjerndi, 20. 10. 2014 15:02:12

myslíš „Lubos: I decided to be on the path of quality over quantity, but I think there is still one place open for a Pro female.“? To je odpověď na „ST: Do you still have space for athletes under your wings or are you loaded to the max?“, takže na kapacitu svěřenců, ne tréninkovou metodu. Jinak bych chtěl poprosit o odkaz, pokud bylo online, L. Bílka neni od věci sledovat/poslechnou­t.

>> Tommo, 20. 10. 2014 14:43:03

To je jedno, stejně masakr mít takový pomalý časy při takový kilometráži (a takových cílech a velkohubosti). No nic, ale kdo teď bude po Maraton3rovi a olympioničce?

avatar

bjerndi muž 20.10.2014 15:49:55

>> olark, 20. 10. 2014 15:34:36

ne to nemyslím … koukal jsem na starší rozhovor s ním. Evidentně už tehdy měli dobrej plán. Zajímavá je hodně i diskuze pod článkem, kde se Luboš také vyjadřuje

http://www.etriatlon.cz/…lometru.html

avatar

olark muž 20.10.2014 15:51:57

>> bjerndi, 20. 10. 2014 15:49:55

Děkuju, podívám se. A zde to už balím.

avatar

Brno

Celkem 80953,24 km
Minulý měsíc 526 km
10 km: 0:37:39 (2014)
půlmaraton: 1:22:19 (2014)
maraton: 2:54:22 (2014)

Petr Kaňovský muž 20.10.2014 16:35:08

Z jednoho nepovedeného maratonu bych neusuzoval nic – však nevíme, s jakou strategií to běžela a jaké měla instrukce pro případ, že se nebude dařit. Jinou věcí ovšem je, že je škoda, že redakce zveřejnila rozhovor s tak ambiciózními plány a pak už neiformovala o tom, jak se daří či nedaří tyto plány postupně naplňovat.

Motto: Jestliže poběžíš, neklopýtneš. :-)
avatar

Celkem 27228,99 km
Minulý měsíc 0 km

jm1 muž 20.10.2014 16:43:20

>> Petr Kaňovský, 20. 10. 2014 16:35:08

Ostatni vykony: http://www.behej.com/…odnici/19329

avatar

Praha

Celkem 5280 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:17 (2013)
půlmaraton: 1:27:15 (2014)
maraton: 3:10:06 (2010)

Tommo muž 20.10.2014 17:08:54

>> Petr Kaňovský, 20. 10. 2014 16:35:08

Nike Run Prague info 00:44:19 Praha 01.09.2012 80.5% 142

We Run Prague info 00:43:38 Praha 31.08.2013 81.5% 153

We Run Prague info 00:43:06 Praha 30.08.2014 86.2% 152

Motto: When the heart is ungoverned by reason, charlatans have powerful tools to deceive
avatar

půlmaraton: 2:00:05 (2007)

PetKo muž 20.10.2014 19:34:47

Snad by sme este mali nechat par dni Barbore na vyjadrenie. Z jej twitru napr vyplyva ze AirItalia stratilal jej batozinu vratane kompletneho bezeckeho vybavenia takze startovala v teniskach ktore si kupila na expe. Čo mohlo znamenať tak par minut handikep ako aj uplny kolaps ak jej nove tenisky „nesadli“.

Stale si ale myslím že celá akcia je viac prepracovane PR než reálny pokus o olympijsky limit. Ale pre časom / enrgiou / peniazmi ktore do toho vráža mám rešpekt.

Nalezené položky: 175 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.