Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Sobotní Nike Run Prague očima fotografů

Sobotní Nike Run Prague očima fotografů
foto: Nike

behej.com | 04.09.2011 | přečteno: 27385×

Přežil jsem Nike Run Prague! Tak mnozí s nadsázkou popisují útrapy sobotního přehřátého závodu v centru metropole. Fotografové odváděli svou práci, a že emotivních momentů nebylo málo! Přinášíme pár vybraných snímků.

foto: Nike, Milan Arnošt, Radek Narovec


KOMPLETNÍ VÝSLEDKY

FOTKY ZE ZÁVODU

Anketa

Hodnoťte Nike Run Prague známkami jako ve škole

1
 
67 hl.
2
 
131 hl.
3
 
92 hl.
4
 
49 hl.
5
 
162 hl.
Celkem hlasovalo 501 uživatelů.

Komentáře (Celkem 290)

Nalezené položky: 292 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Další Poslední
avatar

Brno

Celkem 5681 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:36:10 (2009)
maraton: 3:28:59 (2007)

vl001 muž 05.09.2011 11:06:28

Běžel jsem tentokrát jako doprovod v druhé polovině startovního pole a když jsem viděl, jak jsou někteří ochotni běžet na hraně možností bez ohledu na opravdu slušné teplo, tak si troufám říci, že řada běžců by zkolabovala i se třemi občerstvovačkami.

Mně se závod líbil, za rozumné považuji, že výsledky jsou podle čistých časů (není nutné se „nacpat“ dopředu na startu) a v Praze naprosto neobvyklá věc – časy sedí:-) Čipy na jedno použití, dobrá organizace zázemí, závod hodnotím dvojkou jen kvůli tomu, že občerstvovačka v půlce byla opravdu slabší. Btw. já vodu v cíli dostal (půl litru balená Bonaqua), asi se organizátoři poučili poměrně rychle a někde ji splašili…

avatar

Praha 4

skalka žena 05.09.2011 11:07:44

>> Radek Narovec, 05. 09. 2011 10:13:45

Radku, komentář není projevem mých sympatií či antipatií; chtěla jsem nahlédnout na tuhle akci (jakkoli míněnou) z jiného úhlu, šlo mi o trochu obecnější pohled. O nadhled, nikoli přezíravost.

Neříkám nic objevného, tím, že hovořím o některých jevech, je neodsuzuji (to je snad zřejmé). Pojem infantilizace jsem měla dát do uvozovek – jedná se termín používaný ve společenských vědách – takhle může být vztahován pouze na účastníky sobotního běhu a působit možná nepřátelsky (?). A to vůči nim opravdu necítím… Kdyby tomu tak bylo, závod bych neabsolvovala (ať už jsem se tam ocitla z jakýchkoli důvodů).

Připomněla jsem mediální a komerční svět, v němž žijeme a jenž působí na nás všechny (a generační rozdíly tu přece jenom jsou).

Nepodařilo se mi to, nebo to sem nepatří? Že by obé?8-)

S Tvým závěrem naprosto souhlasím. Tohle poznání bych přála těm dosud během nepoznamenaným. (Aneb všechno špatné je k něčemu dobré?)

Přeji úspěšné „masovky“ i „samotky“ :-)

Motto: Běh je jen jeden, ale když se začne hejbat, je jich moc...
avatar

Celkem 9565 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:32 (2016)
půlmaraton: 1:22:47 (2016)
maraton: 3:22:11 (2014)

ALFcz muž 05.09.2011 11:23:20

Já jsem na občerstvovačce na 5km problém neměl žádný. Běžel jsem kolem 600.místa a bylo tam poloprázdno. Jedním kelímkem jsem se polil, z druhého jsem něco upil a polil se. Podle toho co tady čtu, to ale pak už tak bez problémů nebylo. Jak tady někdo psal, ideální by byla po cestě sprcha. Vždy když jsem zaběhl do stínu, nakoplo mě to. Pak jsem ale zase vyběhnul na sluníčko a euforie byla pryč. Asi moje blbost, že jsem neměl čepici. Poučení pro příště. Poslední km už byl nekonečný a připadá mi, že si z toho moc nepamatuju, ale to je možná tím, že jsem měl skoro zavřené oči, aby neviděl jak se ten cíl vůbec nepřibližuje. Přišlo mi, že cíl posunuli o jednu tramvajovou zastávku dál :) I když jsem si myslel, že spíš zpomaluju, opak byl pravdou a na posledním km jsem nahnal minutu. S výsledkem jsem nadmíru spokojený, ale když nad tím přemýšlím zpětně tak sám sobě nadávám, že jsem to asi trochu přepálil. V cíli jsem měl co dělat abych se nesložil. Pak jsem si sednul i když jsem nechtěl, ale motal jsem se. 10 minut jsem se nemohl kvůli hlavě zvednout. Dobrá zkušenost. Teď už vím, že pokud bude někdy zase takové vedro, vezmu to jen jako masový trénink a na doraz to dřít nebudu. Za to to nestojí. Přeju všem ať se brzo zotaví a vrátí se jim chuť na běhání.

Motto: Nad lidskou blbostí nemůžeme zvítězit. Ale nikdy, nikdy tento boj nesmíme vzdát!
avatar

Celkem 9565 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:32 (2016)
půlmaraton: 1:22:47 (2016)
maraton: 3:22:11 (2014)

ALFcz muž 05.09.2011 11:26:49

Nevíte prosím někdo, kde jsou fotky kždého běžce při startu a v cíli? Ještě při startu tam Hanák hlásil, ať se smějeme, že v cíli budem vypadat jinak, tak to chci porovnat ;-)

Motto: Nad lidskou blbostí nemůžeme zvítězit. Ale nikdy, nikdy tento boj nesmíme vzdát!
avatar

Liberec

Celkem 8099 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:55 (2013)
půlmaraton: 1:23:55 (2013)
maraton: 3:00:46 (2013)

Advid muž 05.09.2011 11:31:00

Měly by být tady: http://www.ktfoto.com, ale píšou, že až tak ve středu. Je jich prý hodně. :-D

Motto: „Jde o to, Fletchere, že se svá omezení snažíme překonávat postupně, v určitém řádu. Prolétávání skálou přijde na řadu až někdy později.“
avatar

Praha

Celkem 6176,6 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:41:15 (2009)
půlmaraton: 1:34:00 (2005)
maraton: 3:23:32 (2006)

Radek Narovec muž 05.09.2011 11:53:35

>> skalka, 05. 09. 2011 11:07:44

Ahoj,

chápu, že vyjádřit se v písemné zkratce přesně tak, jak to člověk cítí, a aby nebyl nepochopen, je obtížné.

Co se týče komercializace světa… svět je přesně takový, jací jsme my sami. A bylo by hrubým omylem si myslet, že zkratkovité chování a kopírování nějakých promo stylů je doménou pouze mladší generace. Skoro bych až řekl, že ta je již mnohem odolnější a v rozhodování samostatnější, než my starší. Ale to už jsem hrubě off-topic.

Prima den

avatar

Praha 4

skalka žena 05.09.2011 12:07:39

>> Radek Narovec, 05. 09. 2011 11:53:35

Ahoj,

snad to nebylo nejasné a nesrozumitelné…Vys­větlila jsem, ale neodvolávám :-)

Prima den. Howgh!

Motto: Běh je jen jeden, ale když se začne hejbat, je jich moc...
avatar

Liberec

Celkem 11210 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:34:28 (2016)
půlmaraton: 1:16:15 (2011)
maraton: 2:47:01 (2010)

bedrich muž 05.09.2011 12:08:30

>> EdCable, 05. 09. 2011 11:05:38

Naprosto souhlasím, jen bych asi dodal, že tam prostě byla hromada lidí, kteří rozhodně pravidelně neběhaj a když běhat jdou, tak za ideálních nebo roznodně lepších podmínek, tzn. chladno:) A tak prostě nejsou připravený, já říkám neznaj svoje tělo myslej si, že to nějak zvladnou. Běžec co zažil hvězdičky před očima z vedra, zastavi nebo si i sedne a počká, až se mu zklidní tep a případně to dojde. Jenže todle nebyl závod, ale komerční akce. Ale poučení pro obě strany na příště:)

avatar

jjitule žena 05.09.2011 12:17:02

Ahoj, prosím všechny, kdo spadají do věkové kategorie 18–24 let, o vyplnění dotazníku k mojí diplomce o Nike Run Prague 2011 zde: http://reklamni-kampan-nike-run-pra.vyplnto.cz/ DÍKY MOC!

avatar

Celkem 3945 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:24 (2011)
půlmaraton: 1:51:30 (2012)
maraton: 4:05:25 (2012)

Jirkaal muž 05.09.2011 12:35:36

Obvykle žádné komentáře nepíšu, ale teď mi to nedá. V podstatě jsem běžec začátečník a jsem už starší člověk. Vím, že mi horko nedělá dobře a tak jsem si na závod vzal svojí vodu. Vodu na pátém km jsem ani nepoužil. Nechápu těch několik lidí, co tady pořád kritizujou pořadatele pořád dokola a dokola. Dokonce i takoví co ani neběželi ani se nebyli podívat. To už vůbec nechápu. Takovej jsme asi národ pořád jen kritizovat a kritizovat a hledat jen to negativní. Ano to že v cíli byl nedostatek vody byla chyba, ale to že běžci (či spíše chodci) kolabovali na trati, tak to byla jen jejich chyba. Snad byli všichni svéprávní. Líbí se mi hodnocení Radka, kde nehodnotí jen vodu, ale i jiná kritéria.

avatar

Praha

Celkem 52442,8 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:43:42 (2006)
půlmaraton: 1:36:28 (2006)
maraton: 3:39:37 (2006)

Štefan muž 05.09.2011 12:40:09

>> Komsomolec, 05. 09. 2011 10:51:06

Několik pet lahví na 10 km?

Motto: Dnešní den s úsměvem. When troubles attack you, just smile them away.
avatar

Praha

Celkem 21393 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:06 (2015)
půlmaraton: 1:18:50 (2016)
maraton: 2:50:47 (2013)

jsyrovat muž 05.09.2011 13:08:44

>> Štefan, 05. 09. 2011 12:40:09

On to myslel i na pouziti pred startem a v cili + pro vsechny co tam kolabovali, mozna zertem. Ale po pravde presne takove mnozstvi by se mi tam hodilo, kdybys to videl na vlastni oci, tak bys to chapal. Ja mel taky svou lahev na beh, ale vody jen tak na tech 10km, cili 2 deci. I tak mi jeste zbylo a polil jsem ji jednoho zkolabovaneho. Pak jsme ale vodu a zachranare shaneli dost marne.

A jeste jedno, pokud poradatel jasne napise neco o obcerstveni, tak s tim clovek tak nejak pocita, ze to tak bude. A nebude s sebou tahat vodu, aby ji mel dost i v cili po dobehu. Samozrejme kazdy taky musi mit soudnost a vedet kdy uz ma dost. Na druhou stranu uz jsem tu psal, prave Nike na tento zavod privedl spoustu novacku, a kdyz uz rekl A, melo by prijit i B – tedy dostatek podstatnych informaci a i zajisteni zavodu samotneho. Na mnoha prikladech jsem videl, ze ty informace zadne nebyly a o zajisteni vi kazdy sve.

avatar

Banská Bystrica

Celkem 165 km
Minulý měsíc 0 km

tuscanygirl žena 05.09.2011 13:38:21

>> PeterFabok, 04. 09. 2011 20:27:44 Tajovsky beh nie je beh na 10 km ako to bolo u Run Prague, každý kto sa na Tajovský beh registroval mal možnosť výberu, či ide na 10 alebo 5 km. 10 km si vybrali predovšetkým trénovaní bežci, už len preto, že sa zmenila trasa, ktorá bola tento rok o niečo otrejšia ako minulý. Štartovalo sa z chaty a za pár minút to mali všetci za sebou- veď trénovaný bežec musí zvládnuť 10tku aj bez vody- tých 40– 50 minút by trénovaný organizmus skutočne mal vydržať. Avšak na Run Prague mali poniektorí nabehané na 7– 8 km, boli to poväčšine hobíci plus mladé baby a ženské a keď sa do toho pridalo extrémne teplo mali skutočne čo robiť. Nike, ktorá sa ,,chvastala" sloganom pritiahnuť čo najviac mladých na ,,prvobeh 10tku" však mala rátať s tým (hlavne keď sa vopred vedelo koľko bude v ten deň stupňov, plus, že sa bude štartovať o 14tej), že jedna občerstvovačka na 5 km pre takmer 5300 bežcov asi nebude stačiť. A pochybujem, že na takúto masovku- teda happening si hobíci budú trepať camelbag-y alebo flaštičky, keď očakávajú že toto podujatie zastrešuje Nike. A v Prahe na rozdiel od Tajova bol rozpálený asfalt, žiadny tieň či stromy a obrovské masy ľudí.

Motto: Everybody was born into the boundaries, but it´s up to us to get over it, because there outside, there´s no traffic lights- just one way -forward!
avatar

Praha

Celkem 21393 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:06 (2015)
půlmaraton: 1:18:50 (2016)
maraton: 2:50:47 (2013)

jsyrovat muž 05.09.2011 13:59:32

avatar

Charlire 4 muž 05.09.2011 14:14:53

>> Komsomolec, 05. 09. 2011 10:51:06
Jsou jiné, náročnější běhy ve stejném nebo větším vedru a běžci to zvládnou. Například Žebrácká 25. Díky masivní reklamě se na „pouhou“ desítku přihlásili i lidé, kteří na to nemají. Problém vidím v masivní reklamě davových akcí pořádaných na kšeft. Pokud je člověk na takový závod připravený, běží si své tempo tak si to může užít i ve 30°C a nepotřebuje na této trati žádnou občerstvovačku. Problém tedy není v organizačním zajištění, ale v reklamě a nedostatečném vysvětlení, pro koho je závod určený.

avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 05.09.2011 15:30:02

>> Charlire 4, 05. 09. 2011 14:14:53

Jak můžeš tuhle hrůzu srovnávat se skvělou Žebráckou 25kou, kde jsou občerstovačky po 5km skvěle zásobené, možná 80% trati se běží v lese a z principu věci ji běží spíš zkušení běžci a i ti méně zkušení prostě běží s vodou, je-li třeba horko a dusno, jako bylo v r. 2010. Jestli budeme aplikovat tuhle logiku, je možné na mega-akcích zrušit občerstvovačky vůbec. Otázka je, jak celá věc bude zohledněna např. v nějaké individuální nebo hromadné žalobě a jaké náhrady bude požadovat záchranný systém města Prahy. Šlo přeci o živelnou katastrofu na úrovni některé z dramatických přírodních katastrof. Lidi skákající do Vltavy, chodníky obsypané běžci na kapačkách atp.

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

Ústí nad Labem

Celkem 30811 km
Minulý měsíc 217 km
10 km: 0:39:10 (2015)
půlmaraton: 1:28:27 (2011)
maraton: 3:13:01 (2015)

1bubo.bubo muž 05.09.2011 15:51:18

>> vl001, 05. 09. 2011 11:06:28 Máš pravdu, super bylo, že i když by jsi vyběhl poslední, tak jsi klidně mohl vyhrát (tedy pokud by na to člověk měl :-) ). Lidí, kteří již na 3km toho měli plné bejle bylo opravdu hodně a proto jsem byl rád, že jsem běžel se synem jako doprovod a tudíž nemohl „bláznit“. Běžel sice na vyšší tepovku než obvykle, ale doběhl v pohodě do cíle, i když to byla jeho první 10 v životě. Běh je také občas o hlavě ;-).

Motto: There is no failure, only feedback. (Mark Allen)
avatar

Ústí nad Labem

Celkem 30811 km
Minulý měsíc 217 km
10 km: 0:39:10 (2015)
půlmaraton: 1:28:27 (2011)
maraton: 3:13:01 (2015)

1bubo.bubo muž 05.09.2011 15:57:49

>> ALFcz, 05. 09. 2011 11:23:20 Smekám před tebou, protože jsi snad první, který tady napsal, že si z tohoto hodně teplotně nadprůměrného 8-) závodu vzal poučení. Ani nevíš co mi to dalo přemlouvání mého 20-ti letého syna, aby si na startu vzal na hlavu namočený běžecký šátek. A jak byl poté rád, že ho měl ;-) Jinak ti ještě gratuluji k moc pěknému výkonu.

Motto: There is no failure, only feedback. (Mark Allen)
avatar

Liberec

Celkem 2180 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:32 (2009)
půlmaraton: 1:55:58 (2009)
maraton: 4:15:31 (2009)

megatraged žena 05.09.2011 15:59:52

Promiťe, ale živelnou katastrofu si představuju přeci jen jinak.Zkolabovaných bylo hodně, ale to bylo běžců jako takových.Člověka samozřejmě kolabs osoby vedle vyděsí, je to nepříjemný pohled a zážitek a nezdravotník si neví rady.Ale tak jak to líčí Komsomolec jsem to teda fakt neviděla.A ani ty skákající lidi do Vltavy.Kolik jich takových bylo?Nedělejte z toho ještě větší drama, než to bylo.

avatar

10 km: 0:49:09 (2011)
půlmaraton: 1:57:49 (2012)

PetLahev muž 05.09.2011 16:15:47

No na konci zavodu to vypadalo opravdu hrozive. Sam beham opravdu jen rekreacne a do Prahy sem prijel vicemene potkat kamarady a pro triko. Obvykle 10 km zvladam uplne bez piti, tentokrat sem pred startem vypil 0.5 l hydratacniho napoje a na obcerstvovacce sem mel stesti a po cca minute sem dostal asi 2 dcl vody, ktere sem vypil. Na 9 km sem mel cas 53 min (tep 195) a rikal sem si ze to napalim a budu kolem 58 min, nastesti zafungovala hlava a kdyz sem mijel 16 !!! zavodnika ktery lezel na zemi a rvali na nej „nekopej, musime ti .....“ tak sem opravdu nefinisoval a usel sem si svuj posledni kilometr za 7 min ( tep 190 ). Tak jak mi voda nechybela behem zavodu, tak mi teda opravdu ale opravdu chybela na konci. Nekteri tady pisou ze se dostali k vode po 20 minutach, netusim kde, ja sem nic nenasel a sel sem si do satny pro svou. (ne)organizacne to bylo hrube podceneno, i farmar na vesnici s nedokoncenou zakladkou vi, ze kdyz je vedro a zvirata (bezci) jsou na slunicku, ze je jim treba doprat vice vody nez obvykle, zvlaste kdyz jsou tam z cca 20% (odhad) lidi co si den predem koupili tenisky a druhy den jdou na desitku… Pokud to bylo o penezich, klidne bych si priplatil, dejme tomu 500 Kc, abych mel poradny servis = vodu v cili + idealne jablko.

avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 05.09.2011 16:32:14

>> megatraged, 05. 09. 2011 15:59:52

Často si stačí na místě postižených a zkolabovaných představit své přátele, rodinu, děti…volající v hrůze: „Mami, mami, neodcházej, vstaň! Proč, proč, neee, mami, maminko!“ A pak pohled dostává jiné kontury… Říká se tomu sociální a duševní empatie.

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

Celkem 67216 km
Minulý měsíc 190 km
10 km: 0:36:02 (2007)
půlmaraton: 1:20:04 (2009)
maraton: 2:57:46 (2012)

ironman muž 05.09.2011 17:11:50

Ten kdo nemá na to, aby uběhl 10k bez občerstvení – vody, tak neměl na startu co dělat. Přeceňování vlastních sil je ve sportech poměrně běžné a časté, jak se ukazuje ani v běhu to není vyjjímkou. Většina těch, co zkolabovali, by podle mě zkolabovala i kdyby bylo na trati 5 občerstvovaček. Už dopředu bylo jasné jaké bude počasí a bylo třeba se na to připravit – den předem hodně pít, před startem si polít hlavu a nasadit kšiltovku, na startu čekat s vodou v ruce a popíjet po malých dávkách vodu. Kdo přípravu nepodcenil, tak to podle mě přežil v pohodě.

Motto: Never give up!!!
avatar

Praha 10 - Strašnice

Celkem 2251 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 2:14:43 (2011)
maraton: 5:30:52 (2010)

šlčka7 žena 05.09.2011 18:23:58

*>> Komsomolec, 05. 09. 2011 15:30:02

Žebrácká 25 je super. Ale jen tak mimochodem – první občerstvovačka je na desátém kilometru :-)

Motto: NIKDY NEŘÍKEJ NIKDY
avatar

10 km: 0:35:54 (2018)
půlmaraton: 1:19:41 (2018)
maraton: 2:58:04 (2017)

Aki muž 05.09.2011 18:26:06

Já mám hezkou vzpomínku z minulého ročníku We Run Prague, kde to nebylo ještě tak komerční a nebylo nás tam na tisíce. Zato nápad byl moc fajn, byla to taková kombinace městského orientačního běhu a středně dlouhé trati a dobíhalo se skoro za tmy.

Jinak souhlasím s tím co píše ironman.

Motto: Train hard, win easy.
avatar

Praha 10 - Strašnice

Celkem 2251 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 2:14:43 (2011)
maraton: 5:30:52 (2010)

šlčka7 žena 05.09.2011 18:33:28

>> Aki, 05. 09. 2011 18:26:06

Jo, ten orienťáček po Praze byl vydařenej :-D

Motto: NIKDY NEŘÍKEJ NIKDY
avatar

Nejdek

Celkem 4918 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:43:25 (2014)
půlmaraton: 1:37:26 (2013)
maraton: 3:44:39 (2013)

Gumofka muž 05.09.2011 18:53:11

V sobotu se ve stejném vedru běžel Parkmaraton. Posledních ca 10km bylo po asfaltu na přímém slunci a poslední občerstvovačka 7,5km před cílem. Co vím, nesložil se tam nikdo, ti co to vedro nezkousli (i já), ubrali na tempu, přešli do chůze a pod. Je to o poslechnutí sebe sama, lepší dojít později, než vůbec. Nechci tím ale omlouvat chybějící vodu v cíli, při takovéhle akci tam být měla.

avatar

Praha 4

skalka žena 05.09.2011 18:59:24

>> pam65, 05. 09. 2011 16:46:11

Mohu přidat oranžovorůžový taškopytel Nike. Mohl by ladit. :-)

Motto: Běh je jen jeden, ale když se začne hejbat, je jich moc...
avatar

Praha 6

Celkem 5766,5 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:51:12 (2010)
půlmaraton: 2:05:47 (2010)

PM.22 muž 05.09.2011 19:45:47

>> 1bubo.bubo, 05. 09. 2011 15:51:18

No já plně souhlasím a doplňuji, běh na delší tratě je VŽDY o hlavě, pokud to člověk nemá srovnané v hlavě nohy to nedotáhnout, ale to asi zkušení běžci vědí. Já musím říct že jsem se zařídil tak že jsem pár dní před během pořádně pil, na běh samotný si vždy do batohu beru 1,5 l neperlivou vodu a nejáké to jablko či banán, piju před závodem a při rozbíhání (ale jen po doušcích né po litrech)a organismus se po nějáké chvilce aklimatizuje. No a zbytek vody nechám na pozávodní cestu dom. V sobotu jsem tedy dorazil na závod později tak jsem se nerozběhal a běžel jsem po dlouhé pauze, ale stejně jsem před závodem naběhal asi 100 km a tedy spíše po ránu. Doběhl jsem do cíle svižněji než spousta lidí co tam dobíhali a normálně jsem se dvakrát zhluboka nadechl a šel jsem dál, myslím že nejhorší věc je v takovém „sranda“ běhu ještě když to někdo běží poprvé jet na kanp. Jinak normálně na desítce také nepiju, ale v sobotu to fakt byla potřeba a to občerstvení jak jsem psal víše nebylo pro lidi co startovali někde v polovině koridoru moc šťastně zvládnuté.

Když jsem přicházel k místu běhu zarazila mě taková partička co šla kousek za mnou, rozbíhali se tam nějácí běžci a ti lidé na to: „No proč ti lidé běhaj, vždyť závod ještě nezačal. To se chtěj uhonit či co?“ Musím říct že pokud bylo takových lidí na startu víc tak se ani nedivím jak to dopadlo.

Pokud se mám vyjádřit k Niku, chyba je na obou stranách, jak běžců tak pořadatelů.

Takže propříště, příprava, vzít si vlastní občerstvení, rozběhat se a ne koukat na rozběhavající jako parta telat, používat hlavu při běhu a pokud jde do tuhého tak zpomalit do chůze a třeba se zase rozběhnout, zkušený běžec se pozná i tak že ví kdy má dost a kdy to má zapíchnout, rozhodně to není ostuda…

Motto: Běh je prostě droga!!!
avatar

Celkem 70 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:46 (2011)
půlmaraton: 1:26:26 (2011)

kessler muž 05.09.2011 20:07:16

MF Dnes z pondeli me docela pobavila. Nike run byl zajimavy zavod, ktery se snazil spise o marketingovou akci nez bezeckou. Porad tam pisi o obcerstvovacce na 5.km, ale o to prece nejde ne? Kdyz jsem po 40 min dobehl do cile, tak mi tam vodu podaval sanitak z barelu, coz jsem opravdu nepochopil… Myslim, ze to jeho prace opravdu neni… Bral jsem tento zavod treninkove ale verim, ze pro zacatecniky to mohlo byt narocne.

avatar

Praha

Celkem 52442,8 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:43:42 (2006)
půlmaraton: 1:36:28 (2006)
maraton: 3:39:37 (2006)

Štefan muž 05.09.2011 20:10:36

>> ironman, 05. 09. 2011 17:11:50

Přesně. Já už jsem desítku dávno neběžel, ale z těch co jsem běžel byla občerstvovačka na trati jenom na PIMu. Ale v cíli voda měla být, prostě to pořadatelé správně neodhadli. Každý dělá chyby, tak jim to odpusťme.

Motto: Dnešní den s úsměvem. When troubles attack you, just smile them away.
Nalezené položky: 292 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.