Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Sobotní Nike Run Prague očima fotografů

Sobotní Nike Run Prague očima fotografů
foto: Nike

behej.com | 04.09.2011 | přečteno: 27347×

Přežil jsem Nike Run Prague! Tak mnozí s nadsázkou popisují útrapy sobotního přehřátého závodu v centru metropole. Fotografové odváděli svou práci, a že emotivních momentů nebylo málo! Přinášíme pár vybraných snímků.

foto: Nike, Milan Arnošt, Radek Narovec


KOMPLETNÍ VÝSLEDKY

FOTKY ZE ZÁVODU

Anketa

Hodnoťte Nike Run Prague známkami jako ve škole

1
 
67 hl.
2
 
131 hl.
3
 
92 hl.
4
 
49 hl.
5
 
162 hl.
Celkem hlasovalo 501 uživatelů.

Komentáře (Celkem 290)

Nalezené položky: 292 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Další Poslední
avatar

Celkem 70 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:46 (2011)
půlmaraton: 1:26:26 (2011)

kessler muž 05.09.2011 20:16:26

Je to tak. Desitka je vetsinou bez piti co jsem behal. V cili pak meli dat kazdymu pulitr do ruky a byl by klid. Ja jim to rad odpustim, ale nevim jestli ty lidi, co zkolabovali tez. A ten start ve 14 00 taky neni nejstastnejsi..

avatar

Celkem 70 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:38:46 (2011)
půlmaraton: 1:26:26 (2011)

kessler muž 05.09.2011 20:22:34

>> Charlire 4, 05. 09. 2011 14:14:53

Letosni Zebracka 25 byla taky vyzivna to je pravda:D

avatar

Slaný

Celkem 3535 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:30:08 (2010)
maraton: 3:37:21 (2010)

EdCable muž 05.09.2011 20:47:09

>> Štefan, 05. 09. 2011 20:10:36

Poradatele si o sodu rikaji tak trochu i tim, ze tu chybu nepriznali a neomluvili se za ni.. To by taky dokazalo spoustu emoci zklidnit, ale to asi PR manazery neucili..

Motto: "Sometimes, I guess there just aren't enough rocks."
avatar

Praha 8

Celkem 3277 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:54:53 (2007)
půlmaraton: 2:09:11 (2009)
maraton: 4:40:32 (2009)

RostazBohnic muž 05.09.2011 22:21:00

Mohl by nekdo napsat, zda nektera z tech „hvezd“ (spartanskych fotbalistu) dobehla? Ty lidi se za sebe tak stydi, ze se neprihlasili pod svym jmenem? A dokonce z tech spartanu dobehl jen jeden? Nechapu, jak muze fotbalovy brankar rici v televizi, ze fotbalisti nesnasi behani. To je jako kdyby kanoista rekl, ze nesnasi padlovani. Uz je jasne, proc je cesky fotbal tam, kde je. Zkuste srovnat pristup dnesnich fotbalistu s duchodcem Pavlem Nedvedem.

avatar

Tupesy

Celkem 21618,8 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:45:33 (2011)
půlmaraton: 1:42:55 (2011)
maraton: 3:35:02 (2012)

IlonaB žena 05.09.2011 23:10:06

>> ironman, 05. 09. 2011 17:11:50

Nemám na to, abych uběhla deset km bez občerstvení a proto jsem se během čekání na startu chladila vlastní vodou a vyběhla s lahví v ruce a poslední lok si užila v cíli.Chybí mi mládí, mám k dobru zkušenost a proto jsem za sebou nechala téměř 2000 mladších děvčat a 5000 jiných běžců.Byli to ti, kterým zkušenost s během v takových podmínkách chyběla.Myslím, že zkušenost je to, co bylo příčinou bilance zkolabovaných. Doufám, že těch, které tato zkušenost obohatila a vrhnou se do dalších bojů, bude víc, než těch, kteří se už nepokusí.A taky doufám, že pořadatel pochopí, že láhev vody vtisknutá do ruky v cíli takového závodu, bude mít větší hodnotu, než tričko :-)

Motto: Každé hledání začíná štěstím začátečníka a vždy končí zkouškou dobyvatele
avatar

Brno

Celkem 1366 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:55 (2011)
půlmaraton: 1:47:41 (2011)
maraton: 4:26:57 (2011)

lata muž 05.09.2011 23:12:51

Zdravim vsechny, jak tu procitam diskuzi, tak se musim priklonit k tem, kteri zastavaji nazor, ze nejen nedostatek vody v cili (coz se samozrejme nemelo stat) je ten pravy duvod kolapsu mnohych lidi… Rekl bych, ze na takoveto masove akce je velmi znacne procento lidi, kteri neodhadnou svoje sily a v behu „s davem“ lehce preceni svoje sily… coz potvrzuje i fakt, ze jste tu psali o kolapsech jiz behem trati jeste pred cilem. Ja jsem taky takovy „hobby“ bezec – nezucastnil jsem se sice sobotniho NIKE zavodu, ale nedelniho 1/2 maratonu Moravskym krasem a verte, ze na Morave bylo jeste vetsi vedro;-)… ale nikdo tam nekolaboval, cim to asi bude? Proste kazdy si musi (pokud ma aspon trochu soudnosti) sam odhadnout to na co ma a neprecenovat se, jinak mu nepomuze ani voda na kazdem kilometru…

avatar

Tupesy

Celkem 21618,8 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:45:33 (2011)
půlmaraton: 1:42:55 (2011)
maraton: 3:35:02 (2012)

IlonaB žena 05.09.2011 23:21:59

>> lata, 05. 09. 2011 23:12:51

Zdravím a souhlasím.Půl­maraton v Blansku byl nádherný, výborně technicky zajištěný a zvládli ho všichni od začátečníků až po pana Františka s osmi křížky na krku. :-) Spravedlivě připouštím, že nebylo takové vedro jako v pražských ulicích a našla se na trati i místa s milosrdným chládkem :-)

Motto: Každé hledání začíná štěstím začátečníka a vždy končí zkouškou dobyvatele
avatar

10 km: 0:39:31 (2011)
půlmaraton: 1:31:19 (2012)
maraton: 3:10:28 (2014)

Glacier muž 06.09.2011 07:29:17

Jak napsala kamarádka asi to nebyla jenom praha:
kopec srandy u vas v cechach s tym nike runnom, pozeram :) (trosku mi to propomina Devin – Bratislava Nike run (cca 11,8km), tak 2 roky dozadu (hlavny sponzor Nike (organizator Starz – sportove ucelove zariadenia), ucast masova, vela nebezcov, trat asfalt, pocasie sice nie take teple ako u vas, ale slnko pieklo vacsinu trate a teplota okolo 25C a jedina jedna obcerstvovacka na 8. km kde stali take tie office water masinky, kde si musite sami nacapovat vodu, v cieli ste vodu dostali vo forme 0.5l flase mineralky, ktoru ste dostali az potom, ako ste odovzdali chip s cislom ked ste si vystali rad). sice ani zdaleka nie take zavazne ako u vas, ale aj tak…)

Motto: if u run on the earth with the earth u can run forever
avatar

10 km: 0:39:31 (2011)
půlmaraton: 1:31:19 (2012)
maraton: 3:10:28 (2014)

Glacier muž 06.09.2011 07:47:03

Paní PR manažerka tohle smolila dva dny?

vyjádření nike po 2 dnech… Nike Run Prague
Velice nás mrzí, že někteří běžci nedoběhli zdárně až do cíle a je nám velmi líto, že několik z nich muselo být hospitalizováno. Desetikilometrový běh v těchto extrémních podmínkách nebyl jednoduchou záležitostí a proto bychom rádi vyjádřili velký obdiv a poděkování všem, kteří závod dokončili a užili si ho.

Děkujeme za vaše komentáře k občerstvení. Uděláme vše, aby nás v příštím ročníku žádné extrémy nepřekvapily a abychom byli všichni dobře připraveni.

Myslím, že místo této „omluvy“ měli přijit te těma chudákam na jipce s kytkou a velkou omluvou, že nezajistili dostatečnou lékařskou pomoc a jako bonus jim dát nějaký poukaz na oblečení

Motto: if u run on the earth with the earth u can run forever
avatar

10 km: 0:39:31 (2011)
půlmaraton: 1:31:19 (2012)
maraton: 3:10:28 (2014)

Glacier muž 06.09.2011 07:48:17

A co se týče tohodle videa, take to není nějaké PRko PIMu

http://www.155ka.cz/…behu-prahou/

cituji z webu „155ka.cz je parnerským zpravodajským webem portálu Požáry.cz, akorát že zaměřený na problematiku zdravotnických záchranných služeb. Pan Šafus je členem redakce Požáry.cz a registrace domén má zřejmě na starosti, takže nejde o žádný jeho soukromý web nebo tak něco :-D
Video je natočené a sestříhané autorem, který není redaktorem ani jednoho ze serverů, nicméně (mimo jiné samozřejmě) velmi pěkně točí zásahy záchranných složek. V tomto případě obrázky i zvuk je autentický. Ne všechny složky IZS jedou v digitálu, takže radioprovoz lze odchytit a k videosestřihům významným poměrem přidává na atmosféře snímané situace. Autor rozhodně není od nějaké konkurence, jak tu je v nějakém příspěvku uvedeno, ale prostě jen natočí a velmi profesionálně sestříhá situaci, jelikož byl náhodou ve správnou chvíli na správném místě, kde se něco stalo, jelikož se to prostě stalo… nic víc, nic míň. Ostatně, to je podstata zpravodajství“

Motto: if u run on the earth with the earth u can run forever
avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 06.09.2011 08:15:23

>> Glacier, 06. 09. 2011 07:48:17

Ber to tak, že ať napíšeš (napíšu), co napíšeš, tak si za to stejně mohou závodníci (účastníci běhu) samotní. Prostě měli běžet s barelem vody na zádech, protože z vybraného startovného kolem 2 miliónů korun se v cíli cisterna vody zaplatit prostě nedala. To je marné, nedala… ;-) A jak koukám: snaha vše opět zamést pod koberec je až neuvěřitelná. Vůbec se pak nedivím (ač je sám nesdílím), jak vznikají konspirační teorie. Zkrátka se razí heslo: „Sice jsi tam byl a viděl, ale vlastně jsi tam nebyl a nic neviděl. To ti budiž svaté.“

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

Praha 4

Celkem 3885 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:28 (2016)
půlmaraton: 1:32:45 (2014)
maraton: 3:17:37 (2016)

datlos muž 06.09.2011 08:16:17

>> Glacier, 06. 09. 2011 07:48:17

A ten velmi profesionální autor, to je ten co pokládá otázku: „Myslíš, že ten maraton byl v pohodě?“

Motto: Don´t panic!
avatar

10 km: 0:49:04 (2011)

vm muž 06.09.2011 08:23:23

Chyba byla zjevně na obou stranách: já jako prvozávodník jsem k tomu přistoupil k respektem

  • od čtvrtka se dalo předpokládat, jaké bude počasí, celé sobotní dopoledne jsem zavodňoval, v průběhu „závodu“ jsem vodu nenesl,využil jsem ji až v půlce, na konci využil venkovní sprchu dole v Lázních.
  • občerstvovačka v půlce nicméně byla špatný vtip – nekoordinovaní dobrovolníci, tlačenice, apod. :-(

⇒ prvozávodníkům IMHO stačilo mít správnou dávku respektu, pořadatelům naopak zajistit větší součinnost se záchranným systémem a zvládnutější občerstvovací stanici.

Pohled na kolabující kolegy byl nicméně otřesný, přeji jim brzké uzdravení. Od dalšího závodění mě to naštěstí neodradilo.

avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 06.09.2011 08:33:21

>> vm, 06. 09. 2011 08:23:23

Je smutným faktem, že Praha je v poskytování veřejné vody na tom hůř, než města rovníkové Afriky a pouštní státy. Kdo Prahu trochu zná, dá mi zapravdu, že najít veřejné pítko je úkolem zcela mimořádným – v poměru k počtu obyvatel a návštěvníků. Daný běh se jen přiřadil k tomu, co je známé již několik desetiletí: zužování veřejného prostoru a komercializace i takových věcí, jako je pitná voda a možnost si jít zaběhat. V New Yorku naleznete pitnou veřejnou vodu téměř všude. Nedávno jsem dostal zprávu od přítele, který si liboval v dostatku veřejné pitné vody daleko za severní točnou. Inu, je zřejmě potřeba otužovat a zocelovat obyvatelstvo, aby si náhodou nemyslelo, že tomu, kdo má hlad a žízeň, se od druhých dostane bratrského nasycení a vody.

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

Černošice

10 km: 0:47:34 (2014)
půlmaraton: 1:44:10 (2014)
maraton: 4:02:00 (2015)

Mary žena 06.09.2011 08:48:35

>> slcka7, 05. 09. 2011 18:23:58 Žebrácká 25 je super. Ale jen tak mimochodem – první občerstvovačka je na desátém kilometru

To je pravda, první občerstvovačka je opravdu na 10. kilometru. Jenže těch 10 km vede převážně lesem, ve stínu. A hlavně, když předem vím, do čeho jdu, tak si tu láhev s vodou vezmu. Ale pokud počítám s něčím, co mi pořadatel slíbí a nesplní, pak to může způsobit značné problémy. Jsem ráda, že jsem Nike Run, na rozdíl od Žebrácké pětadvacitky neběžela.

avatar

Banská Bystrica

Celkem 983 km
Minulý měsíc 0 km

PeterFabok muž 06.09.2011 08:54:53

>> tuscanygirl, 05. 09. 2011 13:38:21

tento rok sa teda z chaty nestartovalo – iba ze by som ja startoval na inom preteku ;))

ale je to presne tak ako pises – mnohi na Nike Run startovali s pripravou o objeme 7–8k total a to sa da skolabovat aj s vodou na kazdom kilometri. bezci v Prahe mali na vyber z variant ist alebo neist.

verim, ze pre kazdeho to je poucenim. na 10k trati sa netreba spoliehat na nic, pokial potrebujes vodu, mas si ju niest so sebou – je to pohodlnejsie ako sa tlacit na obcerstvovacke. to ked si ti ludkovia v propoziciach precitali, ze bude 1 obcerstvovacka a 7000 ucastnikov, neverim, ze nikoho nenapadlo, ze na tej obcerstvovacke bude tlacka. zase nie je dobre ospravedlnovat blbost neskusenostou (tak na strane Nike ako na strane bezcov).

ucasti na preteku nepredchadza len samotny trening ale aj urcita teoreticka priprava – to obnasa minimalne v zakladoch sa oboznamit s tym, ako to chodi, resp. kde moze nastat problem a riesit to dopredu. pokial mi nevyhovuje system obcerstvenia, nie je hanba niest si vsetko so sebou(hlavne ked ti az tak nejde o cas) – napriklad som isiel maraton v BA komplet na vlastne palivo s ladvinkou a 2×700 vlastnych tekutin… a dobre som urobil.

predstav si 10k zavod, na strat ktoreho sa postavi 7000 nadsenych nestastnikov, z ktorych mnohi nielenze nemaju nabehane, ale ani netusia, ako to na takychto behoch chodi. navyse ked stoja na starte, tych 30 v tieni im este nepride ako nieco neprijemne-to im dojde az po prvom kilometri… ti, ktori to preziju, potom obvinia organizatora, ze im o tom nepovedal. na vine su ale jednoznacne oni… to, ako sa k tomu stavia nasledne v reakciach organizator, je smutne, ale bezne… to je ten system svet gombicka=Just do it!

Motto: the best runner leaves no trace
avatar

Praha 4

Celkem 3885 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:39:28 (2016)
půlmaraton: 1:32:45 (2014)
maraton: 3:17:37 (2016)

datlos muž 06.09.2011 09:21:14

>> Komsomolec, 06. 09. 2011 08:33:21

http://www.praha.eu/…i_vodou.html

Netvrdím, že je to až zas takovej zázrak, v New Yorku je to nepochybně lepší, ale k rovníkové Africe to má přece jen daleko.

Motto: Don´t panic!
avatar

Žďár nad Sázavou

půlmaraton: 1:42:51 (2011)

pam65 muž 06.09.2011 09:31:45

>> skalka, 05. 09. 2011 18:59:24

Fajn, oblíkni si ho a ukaž nám fotku ;-)

Motto: No toto!
avatar

Celkem 415 km
Minulý měsíc 0 km

mouflonik žena 06.09.2011 10:04:20

>> Štefan, 05. 09. 2011 20:10:36

já bych teda neodpouštěla. byla to akce zaměřená na zisk, kde se točí spousta peněz. navíc akce zaměřená na začátečnáky,křeří si kouupí nové boty a a jsou plni nadšení a v tom fofru nepomyslí na nebezpečí dehydratace, prostě chtějí běžet. to práce organizátora, aby trať byla zajištěná a bezpečná po všech stránkách.

avatar

Banská Bystrica

Celkem 983 km
Minulý měsíc 0 km

PeterFabok muž 06.09.2011 10:30:49

>> mouflonik, 06. 09. 2011 10:04:20

a co si cakala? ze firma, ktora predava topanky bude ludom vysvetlovat, ze vytrvalostny beh vlastne o topankach vobec nie je? ;)

Motto: the best runner leaves no trace
avatar

Mladá Boleslav

Celkem 2259,2 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:44:51 (2011)
půlmaraton: 1:46:28 (2010)
maraton: 4:44:26 (2016)

rockysouthpaw muž 06.09.2011 10:39:57

už to neřešte a jděte běhat! ;-)

Motto: It ain´t about how hard you hit, it´s about how hard you can get hit, how much can take and keep moving forward...get up and run!
avatar

Slaný

Celkem 3535 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:30:08 (2010)
maraton: 3:37:21 (2010)

EdCable muž 06.09.2011 10:44:50

>> mouflonik, 06. 09. 2011 10:04:20

„nepomyslí na nebezpečí dehydratace“

Ja ti nevim, ale kam se u tech bezcu podel elementarni selsky rozum? Hydratace je komplexni zalezitost, ale clanku o ni je na bezeckych webech dost a dost, tak uz nebudu nosit drivi do lesa.. Urcite si je dokazes sama najit a zjistit, jakou cast hydratacniho procesu muze zajistit poradatel a jakou cast zajistit nemuze i kdyby se rozkrajel.

>> Komsomolec, 06. 09. 2011 08:15:23

Kdyz vynecham to usmevne demagogicke povidani o barelech vody na zadech i to mene usmevne demagogicke podsouvani, ze vsichni Nike brani, ze nemohl zajistit vodu lepe, tak mi rekni, proc je spatne se divat na vec komplexneji a hledat vsechny priciny problemu a ne jen kricet, ze Nike je zlorad? Ten druhy pristup je imho potencialne velice nebezpecny, protoze prinasi nulove pouceni pro bezce, kteri si jenom reknou – chyba byla 100% u Nike, ja udelal vse dobre.. a pak se budou velice divit, az sebou nekde seknou.

Motto: "Sometimes, I guess there just aren't enough rocks."
avatar

vecerka muž 06.09.2011 10:58:26

>> lata, 05. 09. 2011 23:12:51

Tak prrr s tím že nikdo nekolaboval! Na otočce předemnou posadil jeden běžící kolabujícího do trávy, jela pro něj sanitka a před vyhlášením moderátor svolával jeho doprovod aby si pro něj jeli do blanenské nemocnice.

Ale že to byl super závod, tak s tím souhlasím…

avatar

Praha

Celkem 21393 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:36:06 (2015)
půlmaraton: 1:18:50 (2016)
maraton: 2:50:47 (2013)

jsyrovat muž 06.09.2011 11:12:01

Mimochodem, na vlastnictví toho trika můžete být hrdí a hodni obdivu, že jste ten zpopularizovaný běh (ve zprávách) přežili – v neděli jsem se v něm ještě proběhl (38km), a vracejíc se v popoledním horku domů kolem Žlutých Lázní, se za mnou ozývalo „ty joooo, von ještě běží…“

avatar

Brno

Celkem 5681 km
Minulý měsíc 0 km
půlmaraton: 1:36:10 (2009)
maraton: 3:28:59 (2007)

vl001 muž 06.09.2011 11:13:42

>> vecerka, 06. 09. 2011 10:58:26

A když uvážíme, že v Blansku bylo 13× méně startujících a podmínky pro běh výrazně lepší (byl jsem na obou), tak je vlastně počet odvezených úměrný počasí :) Také se dá kalkulovat se skupinou těch, co v Blansku nedoběhli na otočku a vrátili se pomalu na náměstí – ti jsou ekvivalentem skupiny lidí, kterým stačilo si v Praze chvíli sednout/lehnout a odešli po svých.

Ve vedru může mít problémy i ten nejlepší běžec, v prosincové Vltavě i ten nejlepší otužilec. Nedělejme z toho drama.

avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 06.09.2011 11:20:47

>> EdCable, 06. 09. 2011 10:44:50

Myslím si, že spojitost slov „Nike“ a „zlořád“ tu používáš pouze a jen ty. Nevšiml jsem si ho nikde. Já se jen velmi skromně snažím upozornit na to, že z vybraného vstupného přes 2 miliony českých korun se voda v cíli zajistit zkrátka dala. Přes 7000 lidí v ulicích není taková legrace, jak si možná myslíš spolu s některými ostatními. Ani tady ani jinde neplatí rovnice 7 = 7000. Z mnoha hledisek jde o akci, která si v souběhu tropického počasí nezadala s největšími shromážděními lidí pod širým nebem v rámci historického centra města. Komplexní pohled je pro mne osobní zkušenost nebo představa, že ti před očima skáče do řeky někdo z nejbližších, o kterém existuje spolehlivá jistota, že je to běžec, kterého jen tak nic nerozhodí. Symbolickým obrázkem této akce jsou mi fotografie z toho samého dne v tisku, kde se vodou kropí vedrem zmožení sloni, medvědi a dokonce i zvířata, která mají z vody panický strach a je jim synonymem blízkého konce a smrti. Jaký komplexní pohled máš ty na mysli? Myslíš si, že za 2 miliony a fous k tomu se nedá objednat něco vody, třeba i užitkové, recyklované, kterou by mnozí účastníci rozhodně nepohrdli? Uznávám, že podat svému bližnímu v nouzi vodu není v těchto zeměpisných šířkách samozřejmé.

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

Praha 12 - Modřany

Celkem 160364,61 km
Minulý měsíc 819 km
10 km: 0:40:21 (2006)
půlmaraton: 1:26:59 (2008)
maraton: 3:15:43 (2004)

Mirek Kostlivý muž 06.09.2011 13:12:53

Uznávám, že podat svému bližnímu v nouzi vodu není v těchto zeměpisných šířkách samozřejmé.

>> Komsomolec, 06. 09. 2011 11:20:47

Tak to máš pravdu, protože zrovna tu sobotu toho nešťastného „NIKE dne“ mi v Cholupicích nabídl (poprvé co běhám!) chlapík sedící s platem piv jenom alkoholové pivo. S díky jsem odmítl, když jsem si uvědomil že mám ještě 20km před sebou. Ale kdybych ho vypil, tak jsem možná zkolaboval jako ti nešťastníci u Vltavy.

Když jsem se asi po hodině vracel, tak chlapík s pivem byl pryč, a jenom hlahol od chaty oznamoval, že i pivo je určitě vypito. Někdy je opravdu pro někoho bezpečnější pít to pivo, než běhat desítku bez přípravy :-).

Motto: Běhat bez ohledu na věk a okolí !
avatar

Praha - New York

10 km: 0:36:30
půlmaraton: 1:28:55

Komsomolec muž 06.09.2011 14:29:04

>> datlos, 06. 09. 2011 09:21:14

S přáteli, co žijí v Los Angeles, jsme nedávno procházeli Prahu. Přiletěli před tím z Burkina Faso a téměř všichni jsme se shodli, že úroveň veřejných služeb, zvláště přístup k pitné vodě a k toaletám úrovně alespoň 19. století, je právě v Burkině Faso anebo třeba v Nigeru o poznání lepší. V životě jsem v Praze nezažil kvalitní pítka, čisté veřejné toalety bez zápachu, který vyráží dech nebo třebas takovou skvělou a užitečnou věc, jako je veřejná prádelna, která je zdarma a člověk si přináší jen prací prášek. Např. v New Yorku je to vcelku běžná věc, i když placené prádelny mají o řád lepší vybavení a jsou nesrovnatelně rychlejší. Jen podotýkám, že neznám všechna veřejná pražská pítka v tzv. velké Praze, ale těch, o kterých vím, je na území jistě pro půl milionu lidí jako do mariáše. Z toho ze všeho soudím, že i zajištění obyčejné vody pro platící sportovce není v českém prostoru nic samozřejmého. Zřejmě špatně rozumíme tomu, že bychom chtěli za vložené peníze nějaký ten hlt pitné vody.

Motto: "Zadarmo jste dostali, zadarmo dejte." Skutečnosti, které máme rádi a milujeme, se nedají měřit časem, natož stopkami.
avatar

Brno

Celkem 1366 km
Minulý měsíc 0 km
10 km: 0:47:55 (2011)
půlmaraton: 1:47:41 (2011)
maraton: 4:26:57 (2011)

lata muž 06.09.2011 14:44:57

>> vecerka, 06. 09. 2011 10:58:26

OK – je pravda, ze dnes jsem se dozvedel, ze tam jeden clovicek kolaboval… Ale rekl bych, ze taky precenil svoje sily, jako mnoho dalsich v Praze… Je to proste zacatecnicka chyba, nebo proste mel nejakou necekanou indispozici. To se u sportu stava, doufam, ze uz je ok!!

avatar

Banská Bystrica

Celkem 165 km
Minulý měsíc 0 km

tuscanygirl žena 06.09.2011 16:45:23

*>> PeterFabok, 06. 09. 2011 08:54:53 Okej! :) chata bola obďaleč :D beriem tak, že každý si pred pretekom mohol skočiť na vodu. Súhlasím s tebou, chcela som len poukázať na fakt ako Nike ,,sfanatizoval" svojimi sloganmi behajúcu verejnosť, pričom museli zákonite rátať s tým, že im tam nastúpia aj skutočne nepripravení hobby bežci, ktorí si neuvedomovali potrebu predchádzajúceho zavodnenia. Nie, nesnažím sa ospravedlňovať blbosť jednej či druhej strany neskúsenosťou, len sa mi nepozdáva, okej poviem to narovinu, magorenie ľudí za cieľom zisku. Nahnať všetkých na jednu ,,hip hip hura akciu" a nezabezpečiť pre nich takú zakladnú vec ako je voda. Možno to znie divne ale ak Nike vybrala za túto akciu také peniaze ako vybrala, urobila taku reklamu ako urobila a stalo sa co sa stat nemalo, tak radsej budem obhajovat ,,naivné masy" ako organizátora.

K Nike začínam postupne citíť neskutočný odpor, už od minulého roku keď na Riverpark Night Run nahnali o 1500 účastníkov viac ako stanovoval limit -znova a zase s cieľom napchať si vrecká. Cestou som minula ,,tri vytknuté" členky, pár odsotených, dezorientovaných a pekne na*ratých ľudí. A stačilo mi…

Motto: Everybody was born into the boundaries, but it´s up to us to get over it, because there outside, there´s no traffic lights- just one way -forward!
Nalezené položky: 292 První Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Další Poslední
x

Hodnocení příspěvků

Pro hodnocení příspěvků se nejprve musíte přihlásit.

Pokud ještě registraci nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.